De lat gaat omlaag voor dit seizoen... acceptabel?

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor AllardP » 17-01-2006 20:13

Als supporter ben ik ook niet blij met de duiventil die Heerenveen heet, maar de opmerking dat de club 'kiest voor het kapitaal' vind ik nergens op slaan. Negen miljoen voor Huntelaar: je bent wel gek als je het niet doet. Een totaal absurd bedrag, dat Heerenveen in de zomerstop bij lange na niet had gekregen. Je bent gewoon geen goeie manager als je zo'n cashinjectie laat lopen. Bovendien: als Huntelaar had doorgezet en arbitrage had aangespannen, hoeveel hadden we dan gekregen?

Samaras heeft de onderhandelingen niet eens afgewacht en is meteen maar naar de KNVB gestapt. Gelukkig heeft hij nog een contract tot 2008, dus een koopje zal hij niet worden. Maar we zullen nou eenmaal moeten accepteren dat het voor een club als Heerenveen onmogelijk is om spelers te behouden die absoluut weg willen. Een stap naar een grotere club is immers al gauw een 'positieverbetering' en dan kun je door arbitrage je contact laten ontbinden.

De vergelijking met AZ gaat helaas mank. Door het geld van Scheringa kan die club zich veroorloven om hogere salarissen te betalen. Bovendien heeft AZ geen geld uit transferinkomsten nodig.

Dit alles laat natuurlijk onverlet dat de club het seizoen moet proberen te redden voor de supporters. Haal een paar leuke spelers - die we toch al op het oog hadden - nu maar gewoon een half jaartje eerder. Ik hoor allerlei geruchten (Hoogendorp, Rafael) waar ik wel vrolijk van word. Hopelijk zijn twee nieuwe spitsen sneller in te passen dan de nieuwe middenvelders dit seizoen bleken te zijn.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Berichtdoor Paolo Soprani » 17-01-2006 20:29

de lat lager leggen kan ook betekenen dat er minder druk wordt gelegd bij verbeek door riemer en co.

toch zie ik het niet somber in, een wedstrijd win je niet alleen met superspitsen (zie ajax) maar met een heel team, het middenveld is nu onderhand aardig ingespeeld en achter met breuer er straks weer bij zit het ook wel goed

dat je met een jong team tegen een getergd groningen verliest is ook niet dramatisch

nu gewoon een paar wedstrijden op rij winnen dan sta je zo weer vijfde;
NEC, RKC, groningen en utrecht vind ik toch minder kwaliteit hebben dan ons
Avatar gebruiker
Paolo Soprani
Selectiespeler
 
Berichten: 279
Geregistreerd op: 27-09-2005 20:16

Berichtdoor Niels » 17-01-2006 20:40

NEC, RKC, groningen en utrecht vind ik toch minder kwaliteit hebben dan ons


Feit is wel dat we in dat soort wedstrijden dus wel vaak de punten laten liggen. Niet dat dat iets van dit seizoen is, maar toch... :|

de lat lager leggen kan ook betekenen dat er minder druk wordt gelegd bij verbeek door riemer en co.


En daar moeten we als supporters geen genoegen mee nemen in mijn ogen!
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Stiffie » 17-01-2006 21:28

Geen paniek zo ik zeggen! Het vertrek van Huntelaar is een enorme aderlating want 17 doelpunten in een half seizoen is een Romario/ Kezman gemiddelde en zulk soort jongens spelen normaal niet bij Heerenveen. Maar met contract voor nog maar 1,5 jaar hebben we daar de hoofdprijs voor gekregen en voor de helft van dat geld halen we gemakkelijk een spits die er zo 15 per jaar inschiet wat gewoon goed is voor een top 6 ploeg. Dan houden we dus nog wat duiten over. Samaras is ook blangrijk en is/ was :wink: de man waarovoor ik graag naar het stadion kom. Ook voor hem krijgen we de hoofdprijs! als we voor een deel van dat geld, een snelle links of rechtsvoor halen, dan houden we een eltal over dat gewoon bij de eerste 9 meedoet. Het vertrek van Huntelaar en Samaras is, voor deze bedragen niet tegen te houden. Dus nu een spits en een buitenspeler erbij. Van de zomer met de rest van de dikke beurs kijken naar andere versterkingen. Geen paniek!
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Berichtdoor Keurig » 20-01-2006 15:28

Nielshh schreef: En dat eeuwige gejeuzel over "één stap achteruit om er twee vooruit te zetten"... Wat een onzin! Hoe lang horen we dat nu al? Al jaren en nog steeds kunnen we als club niet zeggen dat we structureel de nummer 4 of 5 van Nederland zijn.


Dit is niet helemaal waar vrees ik. We hebben door die steeds die 1 stap terug 2 stappen vooruit methode (de 1-2) onszelf wel op kunnen krikken naar de 4e begroting van Nederland (of de 5e als je de suikerklontjes van Dirk Scheringa meerekend). AZ mag er nu dan beter voor staan, structureel staan wij er beter op.

Met die 1-2 methode hebben we een enorme injectie kunnen geven in het stadion en daarmee kunnen we weer vooruit. Ikzelf denk niet dat er weinig ambitie spreekt uit de handelingen van Heerenveen. Bij de verkoop van Huntelaar werd rekening gehouden met vervanging door Sam (althans daar ga ik nog vanuit als hij idd al op 17 december weg wilde ligt het anders hoewel het er in die periode om ging dat Sam weg wilde in de zomer). Nu Sam ineens blijkt weg te willen hebben we inderdaad een probleem. De club kan er weinig aan doen dat Samaras direct een vertrek af probeert te dwingen. Als dat een gebrek is aan ambitie.

Over het aantrekken van een spits in de winterstop. Het moet wel op onze voorwaarden gebeuren. Anders betaal je een enorme som geld voor een spits die misschien niet eens goed genoeg is voor de basis (zie Ajax en Charisteas van vorig jaar). Beter wachten tot de zomer en het dan in één keer goed doen. Tenzij de spits die je anders in de zomer wilt halen voor een normale prijs kan komen zou ik wachten.

De situatie die we nu hebben is enorm zuur, niet alleen voor ons als supporters maar ook voor de club en het bestuur. Dat Riemer zoveel wil hebben voor Samaras is niet voor niets. Dat heeft, volgens mij, weinig met geldwolverij te maken maar alles met het sportieve aspect. Er moet nog iets van een team staan.

Om af te sluiten, ik ben er niet van overtuigd dat we met dit elftal niet bij de beste 9 zouden kunnen eindigen. Dat kan makkelijk. Ook zonder aankoop en met een vertrek van Samaras hebben we een goed genoeg team voor de bovenkant van de eredivisie. Naar mijn mening wordt wat dat betreft een beetje een grauw beeld geschetst door sommige personen hier.
Keurig
Selectiespeler
 
Berichten: 253
Geregistreerd op: 15-02-2005 15:32

Berichtdoor oldtimer » 20-01-2006 15:45

Daar ben ik het dus niet mee eens.
Misschien moet de in alle opzichten speciale wedstrijd tegen Groningen niet als maatstaf worden genomen, maar ik ben bang dat de toen gemanifesteerde aanvallende zwakte ook in volgende wedstrijden zal blijken. Zeker wanneer Samaras verdwijnt, die er tegen Groningen trouwens ook nauwelijks bij was. Vleugellam zijn we sowieso al. Ik vraag me echt af hoeveel punten er in de volgende 4 wedstrijden tegen z.g kwalitatief mindere tegenstanders zullen worden binnengehaald.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor sonnema » 23-01-2006 13:07

Alhoewel ik vind dat sommige mensen op dit forum wel heel snel in paniek raken, en gelijk de grootste doemscenario's uit de kast halen, baren de recente ontwikkelingen rond Heerenveen ook mij zorgen.
Natuurlijk begrijp ik dat je als club gee nee kan zeggen als je op een bepaald moment de hoofdprijs kunt vangen voor een of meerdere van je spelers, terwijl je dat op een later moment maar moet afwachten(stel dat betreffende speler geblesseerd of uit vorm raakt).
Wel vindt ik het een verplichting tegenover je supporters en sponsors dat je er als bestuur voor zorgt dat er een representatief en aantrekkelijk elftal achterblijft, wat dezelfde of een liefst betere prestatie kan leveren.
Wat dus inhoud dat er vervangers gezocht moeten worden.
En natuurlijk moet je hier zorgvuldig in zijn en geen paniekaankoop doen.
Maar de lat lager leggen!!!, no way, als seizoenkaarthouder van SCH betaal je veel geld om een elftal te zien wat op meerdere fronten mee kan doen.
De tijd van vrijblijvenheid, en dat het al prachtig was om een stabiele middenmoter te zijn is geweest.
sonnema
Basisspeler
 
Berichten: 740
Geregistreerd op: 04-06-2003 09:19

Berichtdoor feanfan1984 » 23-01-2006 13:16

gezien de prestaties van de aanvallers momenteel, zou ik zeggen dat we ons beter kunnen richten op handhaving van plaats 9 dan op het halen van europees voetbal. zowel tegen groningen als tegen sparta niet scoren, is ronduit slecht
feanfan1984
Nieuw talent
 
Berichten: 76
Geregistreerd op: 05-10-2005 14:15
Woonplaats: ergens in fryslân

Berichtdoor oldtimer » 23-01-2006 13:55

Het handhaven van plaats 9 IS een ( de laatste ) kans op Europees voetbal.
Dat zijn dus niet 2 verschilende dingen.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor boy waterman » 23-01-2006 14:15

robke schreef:We gaan nu toch niet over plaatsje 9 praten? Het staat alleemaal zo dicht bij elkaar. Als Heerenveen nu tegen RBC en ADO gewoon 6 punten pakt, ziet het er al anders uit. De lat hoeft niet omlaag. Een plaats bij de 1e 5 zit er nog wel in.


dat is juist nu het probleem........
dacht na ajax krijgen we wat mindere zware wedstrijden tegen groningen,sparta,rbc,ADO,heracles en vitesse.
had toen echt gedacht dat we wel zo'n 18 of 16 punten kunnen pakken tegen deze ploegen..
maar als ik nu zie hoe ze spelen en helemaal geen ovetuiging in hun spel ben ik echt bang dat we blij moeten zijn met de helft van de punten als dit zo door gaat...
ik hoop het echt niet maar ik ben bang dat wij de eerste zijn die verliezen van rbc roosendaal.
afwachten maar zaterdag :erm:
boy waterman
Basisspeler
 
Berichten: 737
Geregistreerd op: 01-06-2004 11:37
Woonplaats: drachten

Berichtdoor oldtimer » 23-01-2006 16:00

na Ajax waren we Huntelaar kwijt en begon vrijwel meteen het gedonder met Samaras.
Ajax - thuis is trouwens al jaren geen super zware wedstrijd meer. Niet zwaarder dan een willekeurige uitwedstrijd.
Overigens heb ik over RBC-uit ook geen erg positief gevoel.
Zeker over ons" scorend vermogen" niet.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor Joho » 23-01-2006 20:18

We staan maar 4 puntjes achter op nummer 4 en 5. Krijgen we nu na elke slechte wedstrijd deze paniekreacties? Vond het vertoonde spel en de inzet niet verkeerd afgelopen zaterdag. Het scorendvermogen is gewoon aan de lage kant dit seizoen. Dit kan 1 spits niet oplossen, want met Huntelaar was het ook een wisselvallend seizoen dit jaar.
Joho
Basisspeler
 
Berichten: 661
Geregistreerd op: 22-12-2004 20:52

Berichtdoor Ruud Huntbäck » 23-01-2006 20:28

Joho schreef: Het scorendvermogen is gewoon aan de lage kant dit seizoen. Dit kan 1 spits niet oplossen, want met Huntelaar was het ook een wisselvallend seizoen dit jaar.


Het scorend niveau is na de verkoop van Huntelaar is gekelderd naar een dieptepunt, ik zie geen lichtpuntje als er geen scorende spits wordt aangetrokken (geen Rafael "6 uit 30" dus).

We staan maar 4 puntjes achter de nummer 4-5, ja en als je niet oppast dan staan we over een paar wedstrijden nog maar 4 puntjes verwijderd van de nummer 12-13.

Paniekreacties zullen er alleen maar meer komen als het scorend niveau zo laag blijft, en terecht overigens.
Avatar gebruiker
Ruud Huntbäck
Basisspeler
 
Berichten: 805
Geregistreerd op: 18-01-2006 13:51
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Force » 25-01-2006 14:51

Heerenveen heeft de lat dit seizoen naar beneden bijgesteld. De Friezen vinden de doelstelling om dit seizoen bij de eerste vijf te eindigen niet langer realistisch, nu de club wordt geconfronteerd met het vertrek van Huntelaar en Samaras.
Heerenveen heeft door het vertrek van het succesvolle spitsenduo amper puntspelers over. Het experiment met Arnold Bruggink in de spits resulteerde niet in een daverend succes. In het beloftenteam doet Niklas Tjarvijarvi het wel bijzonder goed, maar trainer Gertjan Verbeek lijkt hem nog niet rijp te achten voor het grote werk.

De clubleiding hoopt nog wel voor het sluiten van de transfermarkt een extra aanvaller te contracteren. Afonso Alves is daarbij de hoogst genoteerde kandidaat, maar sc Heerenveen vindt de vraagprijs van Malmö FF voorlopig te gortig. Nando Rafael is eveneens aangeboden in Fryslan.

De transferperikelen hebben volgens trainer Gertjan Verbeek hun weerslag op de prestaties van de Friezen. "We spelen momenteel niet ons beste voetbal en één van de oorzaken is de voortdurende onrust. (..) Hoe je het ook wendt of keert, je hebt te maken met broodvoetballers; jongens die meer kunnen verdienen als je hoger op de ranglijst komt. Omdat de toekomst van het elftal onduidelijk is, is dat in het geding. Niet voor niets hebben we de doelstelling verlaagd. Aanvankelijk zouden we ons bij de eerste vijf moeten plaatsen. Nu moeten we zorgen dat we in elk geval bij de eerste negen eindigen en zo de play-offs om UEFA-Cup voetbal halen

Bron: http://www.voetbalprimeur.nl
Force
Wereldspeler
 
Berichten: 1317
Geregistreerd op: 31-10-2005 18:54

Berichtdoor Fotze » 25-01-2006 14:54

Als dit waar is.. dan kunnen ze de prijzen van "speciale" wedstrijden ook wel naar beneden bijstellen. De onvrede over supporters wordt zo alleen maar groter.
Wie moet er kapot?
Avatar gebruiker
Fotze
Superster
 
Berichten: 2729
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:58

Berichtdoor feanfans » 25-01-2006 14:57

pffffff, belachelijk er is nog helemaal niks aan de hand 5e worden moet ook kunnen zonder de spitsen Huntelaar en Samaras dan moet je gewoon een vervanger aantrekken of huren voor de rest van het seizoen.
feanfans
Superster
 
Berichten: 2186
Geregistreerd op: 22-12-2005 16:48

Berichtdoor Force » 25-01-2006 15:02

Nou zo belachelijk vind ik het niet. Als je kijkt hoeveel goals er zijn gemaakt, en het percentage daarvan door Huntelaar en Samaras? Huntelaar 20 en Samaras 9.(in competitie, beker en uefa).
Dan moet je hopen dat er een vervanger komt die hun doet vergeten, maar die speler zal ook moeten wennen en in vorm raken.
Bij de top 5 eindigen moet een doelstelling zijn van Heerenveen, en moet haalbaar zijn maar dit seizoen gaat dat zeker moeilijk worden zonder Sam en Huntelaar.

Ik kan het wel begrijpen dat de doelstellingen naar beneden zijn gehaald. Heerenveen is gewoon reeël, want het is ook nog niet makkelijk om in de top 9 komen.
Force
Wereldspeler
 
Berichten: 1317
Geregistreerd op: 31-10-2005 18:54

Berichtdoor boy waterman » 25-01-2006 15:13

het stond vandaag in de VI.
voetbalprimeur heeft dat daar weg gehaalt.
boy waterman
Basisspeler
 
Berichten: 737
Geregistreerd op: 01-06-2004 11:37
Woonplaats: drachten

Berichtdoor Joho » 25-01-2006 15:21

Als Samaras vertrekt en er komt geen spits bij dan is het logisch dat de verwachtingen bijgesteld moeten worden. Het zou best kunnen dat de 5e plek gehaald wordt, maar de kans daarop is natuurlijk wel een stuk kleiner dan met Samaras en Huntelaar.
Joho
Basisspeler
 
Berichten: 661
Geregistreerd op: 22-12-2004 20:52

Berichtdoor Jeroen » 25-01-2006 15:25

Maar weer tijd voor een ludiek behangrolletje:

Doelstelling omlaag = prijzen omlaag! 8)

(hoewel ik er persoonlijk een hekel aan heb om altijd over prijzen te zeiken...)
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor sch-united » 25-01-2006 15:30

Helemaal niet logisch dat de doelstellingen bijgesteld moeten worden! Wanneer je als club de doelstellingen voor een seizoen bepaald, en die niet haalt, is het seizoen mislukt. Als je de doelstellingen tussentijds opnieuw gaat bepalen, wat hebben de doelstellingen dan nog voor zin? Je past ze immers gewoon aan de situatie op dat moment aan waardoor je achteraf altijd kan spreken van een geslaagd seizoen.... Maarja dat is natuurlijk makkelijker te verkopen aan de bobo's.
sch-united
Basisspeler
 
Berichten: 531
Geregistreerd op: 13-10-2003 19:33
Woonplaats: IJlst

Berichtdoor Jonas van den Andel » 25-01-2006 15:32

Ik heb dit ook al in het topic van Sparta gezegd. Ik vind dat als je 23 miljoen euro per jaar verbrand en je structureel de 4e begroting van Nederland hebt, dat het geen pas geeft je doelstellingen bij te stellen naar "hopen op de eerste negen". De prestatie is bij Heerenveen nog nooit naar het geld geweest, het geld is alleen altijd harder gegroeit dan bij andere clubs. De sportieve prestaties zijn echt niet bijzonder en minder moet en mag ook zeker niet geaccepteerd worden.
My name is Jonas!!
Jonas van den Andel
Nieuw talent
 
Berichten: 79
Geregistreerd op: 26-11-2003 12:51

Berichtdoor feanfans » 25-01-2006 15:33

sch-united schreef:Helemaal niet logisch dat de doelstellingen bijgesteld moeten worden! Wanneer je als club de doelstellingen voor een seizoen bepaald, en die niet haalt, is het seizoen mislukt. Als je de doelstellingen tussentijds opnieuw gaat bepalen, wat hebben de doelstellingen dan nog voor zin? Je past ze immers gewoon aan de situatie op dat moment aan waardoor je achteraf altijd kan spreken van een geslaagd seizoen.... Maarja dat is natuurlijk makkelijker te verkopen aan de bobo's.



mischien doen ze het ook wel om de druk weg te halen......
feanfans
Superster
 
Berichten: 2186
Geregistreerd op: 22-12-2005 16:48

Berichtdoor michel » 25-01-2006 15:35

Joho schreef:Als Samaras vertrekt en er komt geen spits bij dan is het logisch dat de verwachtingen bijgesteld moeten worden. Het zou best kunnen dat de 5e plek gehaald wordt, maar de kans daarop is natuurlijk wel een stuk kleiner dan met Samaras en Huntelaar.


Nee, dan haal je een nieuwe spits om alsnog je doelstelling te kunnen halen. Waar is
anders die hele lat voor, neem dan als doelstelling zoveel mogelijk te sparen en je eigen
bank (DSB???) te beginnen, geen probleem zo langzamerhand en ruimschoots geslaagd
dit seizoen!
Heerenveen: superbia ex septentrio
Avatar gebruiker
michel
Superster
 
Berichten: 1937
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48
Woonplaats: DKV

Berichtdoor Kaka » 25-01-2006 15:38

Ik vind dat Heerenveen er gewoon nog alles aan moet doen om een goed team neer te zetten voor de 2e helft van de competitie en dan denk ik aan 2 spitsen (als Sam ook weggaat) en een verdedigende versterking erbij. Van die 2 spitsen kan je namelijk niet verwachten dat ze het meteen even goed gaan doen als Sam en KJ, daarom is het nodig om ook de verdediging te verbeteren en door de blessure van Boy is het er verdedigend trouwens sowieso niet beter op geworden.

Als ze 2 goede spitsen halen (Alves, Rafael) en een goede verdediger (da Silva / Saidi), dan denk ik dat we zeker goed mee kunnen doen om de 5e plek. Ik vind dat ze zich er niet bij neer mogen leggen om te gaan voor een plek bij de eerste 9, want dan wordt UEFA Cup halen gewoon heel moeilijk. Dan moet je met 3 andere clubs strijden om 1 ticket en dat is niet makkelijk, gezien de concurrentie. Dan ligt het er net aan wie op dat moment de beste is en mischien een beetje het geluk meeheeft. Verder vind ik dat ze eigenlijk ook wel verplicht zijn om goede versterkingen te halen, gezien het feit dat ze 2 spelers voor veel geld tussentijds verkopen.
Avatar gebruiker
Kaka
Basisspeler
 
Berichten: 508
Geregistreerd op: 03-08-2005 16:06

Berichtdoor the rockII » 25-01-2006 15:44

ACTIE!!!

Dit is echt onacceptabel. Supporters en ook sponsors zitten hier echt niet op te wachten.
Avatar gebruiker
the rockII
Basisspeler
 
Berichten: 606
Geregistreerd op: 17-12-2002 12:08
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor axl » 25-01-2006 15:50

De beleidsbepalers lijken volledig in de war te zijn. Er is na een vertrek van Samaras geen scorend vermogen meer in de selectie. Ik denk dat de meeste spelers van de selectie zelfs een penal mis schieten.

Er is nog maar één goede verdediger, een goede maar geblesseerde keeper en een aantal goede controlerende middenvelders die vooral veel loopvermogen hebben.

Er zit geen voetbal meer in de ploeg. Er is niet één creatieve middenvelder en straks dus ook geen scorende spitsen meer. Yildirim is een hel om naar te kijken. Nilsson is bang als er een tegenstander aankomt en loopt dan snel bij de bal weg.

Als er niets wordt gehaald dan is Heerenveen echt niet beter dan NAC, Roda of Twente. De eerste negen halen kun je wel uit je hoofd zetten.

Het is dat er een paar ploegen echt heel slecht zijn anders zouden die nog over Heerenveen heen gaan!
Leeroy Echteld is een superheld!!!!!!!!!!!!
axl
Nieuw talent
 
Berichten: 87
Geregistreerd op: 14-08-2005 21:37

Berichtdoor Heerenfan » 25-01-2006 15:51

De clubleiding hoopt nog wel voor het sluiten van de transfermarkt een extra aanvaller te contracteren. Afonso Alves is daarbij de hoogst genoteerde kandidaat, maar sc Heerenveen vindt de vraagprijs van Malmö FF voorlopig te gortig. Nando Rafael is eveneens aangeboden in Fryslan.


Moet Riemer zeggen, hij vraagt doodleuk 10 mln voor een tot voor kort "supersub" zonder basisplaats. Die Alves legt er in zijn laatste 14 wedstrijden 16 in, dus natuurlijk kost ie wat :? (was het niet 2.4 mln)
Ook het feit dat Rafael is aangeboden en er nog niks concreets is uitgekomen steld mijn niet echt zeker van zijn komst...
Het lijkt er op dat ze weer wachten tot het aller laatste moment om er een mooi prijsje uit te slaan in hun voordeel (want een speler mag niet te veel of liever "niks" kosten)
Zijn we de 4e club qua begroting, hebben miljoenen op de bank en wat is de doelstelling; "zorgen dat we in elk geval bij de eerste negen eindigen".
Tja, lekker beleid tegenover je achterban & sponsers :frown:
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Avatar gebruiker
Heerenfan
Basisspeler
 
Berichten: 537
Geregistreerd op: 30-08-2005 13:38
Woonplaats: Amsterdam

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron