14-12-2005: sc Heerenveen-Levski Sofia (2-1, UEFA Cup)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

HarLeQuiN schreef: Er mag maar 1 trommel in het vak.
Miss een idee om op Zuid te gaan trommelen?
Sweer aan beide kanten.
Laatst gewijzigd door xander op 06-12-2005 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Alle ballen op Henkie!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Wat is Zweer, als ik vragen mag? :erm:
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

En wat is Sweer als ik vragen mag? :erm:

:mrgreen:
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

xander schreef:Miss een idee om op Zuid te gaan trommelen?
Sweer aan beide kanten.
Het is al eens geprobeert om op Zuid een trommel te krijgen, maar die mocht niet mee de tribune op.
Er mag maar één trommel in het stadion zijn van Riemer (en natuurlijk in het uitvak ook één)
supporter: in voor en tegenspoed
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Ik vind dat eigenlijk een beetje dom gedrag! Net zoals er geen fakkels in het stadion mogen. Als het wel mag wordt volgens mij de sWeer alleen maar beter. En de fakkels lijken ook nog eens mooi
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

Frisian schreef:Het is al eens geprobeert om op Zuid een trommel te krijgen, maar die mocht niet mee de tribune op.
Er mag maar één trommel in het stadion zijn van Riemer (en natuurlijk in het uitvak ook één)
Kan ik me wel iets bij voorstellen. Als je een trommel gebruikt en je hebt maar een klein groepje op Zuid dat zingt, is zo'n trommel alleen maar ontzettend irritant.
Gebruikersavatar
rolandos
Invaller
Berichten: 488
Lid geworden op: 25-01-2005 18:02
Locatie: akkrum

Bericht door rolandos »

Force schreef:Ik vind dat eigenlijk een beetje dom gedrag! Net zoals er geen fakkels in het stadion mogen. Als het wel mag wordt volgens mij de sWeer alleen maar beter. En de fakkels lijken ook nog eens mooi
Ik vind het wel een goede regel,want als er nu meerdere trommels in het stadion zijn is dat alleen maar irritant.
Met fakkels is het opzich wel jammer maar ook heel goed te begrijpen als er niet voorzichtig met zulke fakkels worden omgegaan kunnen er rare ongelukken gebeuren.
Nieuw Noord
Gebruikersavatar
Teppie Superfries
Selectiespeler
Berichten: 592
Lid geworden op: 10-12-2004 13:53

Bericht door Teppie Superfries »

rolandos schreef:Met fakkels is het opzich wel jammer maar ook heel goed te begrijpen als er niet voorzichtig met zulke fakkels worden omgegaan kunnen er rare ongelukken gebeuren.
Vind ik ook, maar ze zouden daar wel iets flexibeler in kunnen worden, bij afscheid van spelers/trainers, laatste wedstrijd van het seizoen of het overlijden van iemand zou het toegestaan moeten worden...
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Nog lang niet uitverkocht dus.... Waar blijft ons hondstrouw publiek nu? :urgs:
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

te koud he :lol:
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Ik vraag me toch eigenlijk af hoe het nou kan dat het niet uitverkocht? Stadion tegen CSKA was uitverkocht, maar iedere supporter werd verplicht om een passepartout te kopen, dan moet het nu toch ook weer uitverkocht zijn? Het lijkt er op dat Heerenveen loopt te sjoemelen met de kaarten, waarschijnlijk zullen wel weer veel kaarten tegen CSKA naar sponsers zijn gegaan! Er klopt iets gewoon niet, ik vind het een vreemde zaak.....
HV ON TOUR
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 02-12-2002 20:07

Bericht door HV ON TOUR »

Het was niet verplicht om een pass-partout te kopen! Je kon ook gewoon 1 kaartje halen. Al was dit minder voordelig!
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

tis ook nog niet 14 december, tegen CSKA was ook nog heel laat uitverkocht? of iig bijna vol
Joho
Selectiespeler
Berichten: 661
Lid geworden op: 22-12-2004 20:52

Bericht door Joho »

west- en oostzijde €29,-
noord-, zuidzijde en hoek €23,-

Misschien is dit de oorzaak.

Ik vind het nogal duur moet ik zeggen.
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

Vind dat wel meevallen, voor een pot als tegen RBC betaal je €18 voor Noord/Zuid? Dan mag je voor zo'n belangrijk Europees duel toch best €5 meer vragen? Dat ze het stadion ermee vol krijgen, valt idd te betwijfelen.
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Het is maar wat Heerenveen liever heeft. Als ze de kaarten goedkoper maken, hebben ze het stadion vol, al is het misschien een beetje naaierig tegenover de mensen die eerder een kaartje kochten
HV ON TOUR
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 02-12-2002 20:07

Bericht door HV ON TOUR »

Het is inderdaad niet vreemd dat een kaartje voor Europees voetbal iets duurder is dan een gewoon kaartje. Probleem is dat het gewone kaartje veel te duur is........

Ik kan mij bijna voorstellen dat mensen thuisblijven voor dat geld; het is toch bijna 65 gulden.
Joho
Selectiespeler
Berichten: 661
Lid geworden op: 22-12-2004 20:52

Bericht door Joho »

Johnny '86 schreef:Vind dat wel meevallen, voor een pot als tegen RBC betaal je €18 voor Noord/Zuid? Dan mag je voor zo'n belangrijk Europees duel toch best €5 meer vragen? Dat ze het stadion ermee vol krijgen, valt idd te betwijfelen.
Dat prijsverschil is niet zoveel mis mee idd. Probleem is alleen dat heel veel mensen een seizoenskaart hebben en die 18 euro niet betalen. Mijn kaart kost bv 160 euro / 17 wedstrijden is nog geen 10 euro. Dan is de stap naar 23 euro vrij groot. Deze wedstrijd gaat nog ergens om, maar stel je eens voor dat Heerenveen uitgeschakeld was dan verkoop je op dit moment geen kaart meer.
Joho
Selectiespeler
Berichten: 661
Lid geworden op: 22-12-2004 20:52

Bericht door Joho »

Er komen dit jaar zeer waarschijlijk nog playoffs en een vervolg in de beker en de kans op een europees vervolg is ook nog wel behoorlijk. Ik denk dat sommige mensen gewoon keuzes maken waar ze wel en niet heen gaan. En vergeet ook niet dat het stadion een stukje groter is geworden.
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

Joho schreef:Deze wedstrijd gaat nog ergens om, maar stel je eens voor dat Heerenveen uitgeschakeld was dan verkoop je op dit moment geen kaart meer.
Dan zouden de kaartjes ook geen 23 euro kosten natuurlijk. But I get your point, seizoenkaarthouders zijn natuurlijk andere prijzen gewend. En zoals HV al zei, het gewone kaartje is gewoon te duur...helaas...
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Het zit in de competitie iedere week vol plus er staan nog duizenden op de wachtlijst. Ik kan me van een bepaalde groep seizoenkaarthouders voorstellen dat ze deze wedstrijd laten schieten, maar waar blijven de wachtlijsters dan? Dit is voor hun een uitgelezen mogelijkheid.
Joho
Selectiespeler
Berichten: 661
Lid geworden op: 22-12-2004 20:52

Bericht door Joho »

Nee dat snap ik ook niet inderdaad. Wel zorgelijk vind ik. Het enige wat ik kan bedenken is geld en kou.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Gelezen op het Forum van Dinamo Online in het topic Levski vs Dinamo:
hope you score against heerenveeren too...Dinamo officials want to give levski players 100.000 euro for a victory in holland...what do u think about that?
Later wordt daar nog alsvolgt op gereageerd:
actually they want to give 100.000 EUR through Sirakov in order for Levski to play "normal game" and not giving away presents to the dutch. The money will be paid starting with a draw (not only victory)
Beide uitspraken zijn van Dinamo supporters. Een Levski supporter reageert alsvolgt:
well i personaly don'l like this thing-we'll give you money to beat this team but if this offer is for real that's between our teams and maybe Levski will accept it.i hope our players'll play for real and win,cos then we'll be top of the group and have an easier oponent in the next round(and secondly that's a dignity thing-Levski must win whenever and wherever it can)
Persoonlijk geloof ik er geen woord van dat Dinamo geld aan Levski zou geven om er toch vooral tegen Heerenveen vol in te gaan, maar het geeft wel aan hoe benauwd de Dinamosupporters zijn voor de volgende wedstrijd.
Overigens kan je via de link hieronder het doeplunt zien dat Levski tegen Olympique Marseille scoorde. Een beauty !

http://www.levskinfc.com/index1.htm
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ik geloof het eerlijk gezegd wel... Roemeens voetbal is corrupt tot op het bot.
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Is dit niet omkoping, als het waar zou zijn, wat ik betwijfel. Zou Levski dan geen ontzettende boete krijgen?

Maar het zou was wel weer een topic kick zijn van een dinamo supporter, mooi omte horen dat ze bang zijn voor uitschakeling
Een onderschrift: wat is dat?
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

Geld bieden om te winnen...bewijs dat maar es
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Dat is gewoon een premie, en is in principe niet verboden dacht ik. Het zou wat anders zijn als ze Marseille geld zouden bieden om te verliezen.
Poke
Invaller
Berichten: 415
Lid geworden op: 29-08-2004 15:51
Locatie: Assen

Bericht door Poke »

Veel plaatsen zijn er niet meer over en de plaatsen die er zijn zullen moeilijk aan de man te brengen zijn.
Ik ben benaderd door een groep mensen of ik nog aan kaarten kon komen. Ik heb vervolgens de club gebeld echter, er waren geen plaatsen meer naast elkaar verkrijgbaar. Er zijn nog wel de nodige kaarten en ook wel in gelijke vakken maar het zijn allen losse plaatsen.
Ze hoefden niet allen bijelkaar te zitten als ze op zn minst maar per 2 gesetteld konden worden maar aangezien ook dit niet mogelijk bleek, haakte deze groep af en ik denk dat dit voor meerdere, late beslissers, een obstakel zal zijn.

Tja, dat Levski geld geboden zal krijgen om hun uiterste best te doen klinkt mij persoonlijk niet ongeloofwaardig in de oren. "We" zullen echt vol aan de bak moeten...
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
Jurruh
Basisspeler
Berichten: 934
Lid geworden op: 21-02-2005 20:25
Locatie: Groningen

Bericht door Jurruh »

Ik weet wel dat er via de lokale krant in Steenwijk 750 kaarten weggegeven zijn!
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Dat je geen plaatsen naast elkaar kunt krijgen is al een paardagen het geval. Maar het lukt vaak nog wel om plaatsen op dezelfde rij in het zelfde vak te kopen. Als die plaatsen nou niet al te ver uit elkaar zitten dan koop je die toch gewoon en ter plekke vraag je voor de wedstrijd even over iedereen in je omgeving op dezelfde rij wil meewerken en voor je het weet zit je gewoon naast elkaar.
Poke schreef:
Ze hoefden niet allen bijelkaar te zitten als ze op zn minst maar per 2 gesetteld konden worden maar aangezien ook dit niet mogelijk bleek, haakte deze groep af en ik denk dat dit voor meerdere, late beslissers, een obstakel zal zijn.
Tsja, dan spreek je toch niet over diehards want laat ik het heel simpel stellen: al moet ik ergens zitten waar ik geen hond ken, dan zou ik nog gaan !
Gesloten