14-12-2005: sc Heerenveen-Levski Sofia (2-1, UEFA Cup)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Gebruikersavatar
hannepan
Nieuw talent
Berichten: 109
Lid geworden op: 01-08-2003 13:08
Locatie: Groningen

Bericht door hannepan »

Zelfs het jongetje dat voor mij zit en normaal altijd 3 minuten voor tijd (ook in de pauze) al om snacks gaat bleef tot het eind zitten!! :P nouja staan eigenlijk he :wink:
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Johnny '86 schreef:Haha Currahee was jij dat met die rode sweater die tevergeefs een zoektocht begon in de hossende menigte? :wink: Goed dat je 'm (waarschijnlijk) weer terug krijgt. En idd een wonder dat dat ding het nog doet :mrgreen:
nope dat was mijn broer het kon mij niet zoveel boeien op dat moment. Ik was allang blij met de 2-1. Natuurlijk wil ik hem wel graag terug. En omdat diegene belde neem ik aan dat dat ook wel gaat gebeuren. Maar afwachten dus lol.
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

De fotos op http://www.feanfans.nl staan inmiddels online.


Nog een leuk audio moment om de slotfase te genieten met een hilarische Groninger :wink:
Ga naar de link met uitzending 22.00-23.00 uur en scroll naar de 28e minuut en laat hem lopen tot de 40e minuut. Heeeeeerlijk!,kippenvel

http://www.nos.nl/nosstudiosport/artike ... ex_av.html[/b]
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

Heb net de foto's op http://www.feanfans.nl gekeken. Wie slaat nou een trommel kapot?
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Force schreef:Heb net de foto's op http://www.feanfans.nl gekeken. Wie slaat nou een trommel kapot?
Smerige hooligans, een stadionverbod zouden ze moeten krijgen.

Wat een wedstrijd zeg, en wat een chaos aan het eind. Geweldig ook hoe de spelers, inclusief Verbeek (die zich nog een beetje netjes wist te houden), uit hun dak gingen, prachtig om te zien.

Jeroen Drost en Pranjic waren echt beregoed. Pranjic heeft zich een slag in de rondte gewerkt, en wat is die Drost goed zeg, ongelooflijk.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Weet Roelof vast wel meer van :wink:
SCH
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

http://rapidshare.de/files/9226022/KIF_0024.AVI.html

Filmpje bij de opkomst, boven in vak 10 gemaakt, met het megadoek en de vlaggetjes in het stadion.
proudofthenorth
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 21-08-2004 10:23
Locatie: Hallum

Bericht door proudofthenorth »

Geplaatst: 15-12-2005 18:05 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

De fotos op http://www.feanfans.nl staan inmiddels online.


Nog een leuk audio moment om de slotfase te genieten met een hilarische Groninger
Ga naar de link met uitzending 22.00-23.00 uur en scroll naar de 28e minuut en laat hem lopen tot de 40e minuut. Heeeeeerlijk!,kippenvel

http://www.nos.nl/nosstudiosport/artike ... ex_av.html[
Das indd kippenvel. De hele dag al aan het nagenieten van het voetbalfeest van gister!! Gewoon geweldig!! Nu hopen op een gunstige loting!!
De enige echte trots van het noorden!!
Superfrieze
Nieuw talent
Berichten: 90
Lid geworden op: 30-10-2005 20:14
Locatie: R'haule

Bericht door Superfrieze »

Prachtig gewoon de overwinning :)

En dan ook nog dat Marseille wint van bucharest Avond kon niet meer stuk..

Maar toch kritiek moet er zijn;
Henrico Drost in de eerste helft..
Vond ik slecht tot zeer slecht spelen zagen jullie dat ook of ligt et aan mij?
2de helft vond ik hem een stuk beter maar ja..



Waarom moest Bosvelt er zo vroeg af?
Blessure of ....
Proud to be a Frisian
proudofthenorth
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 21-08-2004 10:23
Locatie: Hallum

Bericht door proudofthenorth »

Bosvelt had indd een blessure, hamsting
De enige echte trots van het noorden!!
j-w
Nieuw talent
Berichten: 89
Lid geworden op: 17-10-2004 12:56

Bericht door j-w »

heeft iemand beelden van die afgekeurde 2-2 van Bucarest?
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

LEVSKI lost the last match of UEFA Cup Tournament, group F, vs. the Dutch team Heerenveen. The Blue had the initiative during the most of the match and thus in 53rd minute the score was logically opened by Miroslav Ivanov. Two minutes later Samaras scored a goal for the host team. In the very end of the match Heerenveen scored the victory goal after a certain disorder in the penalty field of LEVSKI
bron: http://www.levski.bg/news-single-eng.asp?ID=228 :urgs:
Laatst gewijzigd door 1920 op 15-12-2005 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
j-w
Nieuw talent
Berichten: 89
Lid geworden op: 17-10-2004 12:56

Bericht door j-w »

Niet te geloven trouwens dat Levski zo op het gelijkspel speelde. Daar schoten ze namelijk helemaal niks mee op. Alleen een overwinning had hun de toppositie in de poule kunnen brengen....

Het lijkt er dus toch op dat het geld van Bucarest parten speelde. Niet erg sportief van Levski dus... :(
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

In het AD staat een stuk waarin CSKA moskou ook nog geld had geboden om Levski Sofia te motiveren; 100.000 euro. Ik begrijp nu wel waarom Levski zoveel tijdrekte :wink:
Laatst gewijzigd door 1920 op 15-12-2005 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Een historische avond met een effect vergelijkbaar met de promotiewedstrijd tegen Emmen en de bekerfinales destijds: pure promotie op landelijke schaal. Hiermee bindt je (nieuwe) mensen. Kritisch punt: die Engelse zanger na afloop.
Oogje
Nieuw talent
Berichten: 71
Lid geworden op: 02-12-2002 22:55
Locatie: Sneek

Bericht door Oogje »

Dit was inderdaad een VET avondje. Teamgenootje van volleybal was voor het eerst mee in het NN vak. Voorheen zat ze regelmatig op de oude hoofdtribune, zachtjes mee te zingen ivm het het gezeik daar. Wij gingen ook compleet uit ons dak, heb haar bij de 2-1
4 rijen onder me tussen de stoeltjes terug gevonden :lol: . Gedurende de samenvatting nogmaals alle doelpunten bejubeld......... Brrrrrrrrr wat een heerlijk avondje.

Op naar de zon!!!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Oogje schreef:Op naar de zon!!!
Welke zon?
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Zo ik ben ook weer bij de pinken.Wat een GEWELDIGE avond.Ben gelukkig zonder kleer scheuren thuis gekomen.Deze wedstrijd hoord inderdaat thuis in het rijtje ajax-heerenveen beker finale, Heerenveen-psv halve finale,heerenveen-twente kleine finale,heerenveen-olymiakos championsleague.
Laten we nu hopen op een mooie loting.Heb een grote vorkeur voor duitsland,engeland of franrijk.Dat is allemaal goed te berijden en kost niet al te veel snipper dagen.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ik was er gisteren wegens andere verplichtingen niet bij. Jammer, maar wel érg genoten voor de tv. Ik zie de foto's bij Feanfans staan. Prachtig doek is dat. Maar komt het niet beter uit als die voor de palen langs gaat? Of misschien een andere oplossing: aan het dak hangen.
Wéér uit!!!!
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Voor de palen geen optie: te weinig ruimte
Ophangen: te weinig tijd.
De laatste oplossing was wel de beste geweest, maar aangezien pas vrijdagavond een begin kon worden gemaakt met het maken van het doek zijn we allang blij dat we hem op tijd af hebben gekregen. Dat is dus de reden.
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

ik vond de muziek na de match erg jammer

Het verknalde de hele sfeer vond ik. Laat supporters toch horen!
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ik hoorde vanochtend tijdens Giel's radio show op 3FM het fragment van de 2-1. Henk Kok, gekend Groningen supporter, ging volledig uit z'n dak! Ik kan het niet vinden op de archiefsite van de NOS maar in het archief van Giel moet het wel te vinden zijn. Op de hele en halve uren.
"Dit is het scenario!!! Dit is het scenario!!"
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Tv-commentator liet zich anders ook aardig gaan.
montana
Invaller
Berichten: 477
Lid geworden op: 03-05-2003 17:46
Locatie: 015

Bericht door montana »

Beetle schreef:Ik hoorde vanochtend tijdens Giel's radio show op 3FM het fragment van de 2-1. Henk Kok, gekend Groningen supporter, ging volledig uit z'n dak! Ik kan het niet vinden op de archiefsite van de NOS maar in het archief van Giel moet het wel te vinden zijn. Op de hele en halve uren.
Hehe. Als je even de derde post van deze pagina had bekeken had je hem zo gevonden.
Dieder

Bericht door Dieder »

Beetle schreef: "Dit is het scenario!!! Dit is het scenario!!"
Han was inderdaad lekker fanatiek. Op de TV was het ook mooi, maar Han Kok zit volgens mij bij Langs de Lijn wel vaker in het ALS.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Ik leef nog steeds in een roes. Denk soms: als Hansson niet ..... als de scheids in Marseille niet ..... maar dan denk ik weer: als telt niet in de sport, dus ook niet als het in je voordeel is. We zijn door - geen gemits, geen gemaar ! 14 december duurt maar voort en voort - we slaan de 15de gewoon maar over !
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Ja, dan zie je maar weer wat voor enome rol geluk, pech en toeval in de voetballerij spelen. En niet alleen techniek, tactiek, inzet enz. Gelukkig maar, anders werd het allemaal vervelend voorspelbaar. Heerenveen heeft zich zeker OOk geplaatst als gevolg van eigen verdienste, maar ook door enorme mazzel. Wat ook voor Boekarest zou hebben gegolden als ze hun gelijkmakende doelpunt een paar seconden eerder hadden gescoord als gevolg van die domme trap van de Franse doelman. Dan zaten wij hier te balen en niet zo'n klein beetje ook.
Gebruikersavatar
bigbear
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 21-08-2003 23:12
Locatie: snits

Bericht door bigbear »

Vanochtend allemaal rijkspolitie bij het Shell station tussen Meppel en Zwolle in de weer. Het hele gebouw was ondergekliederd met hakenkruizen. Zou mij niets verbazen dat de Bulgaarse Duitsers Nazishit even met een spuitbus in de weer zijn geweest.

Goed trouwens dat ze dat doek uit het stadion weggehaald hebben.

Wij focussen ons lekker op de loting morgen. Live op televisie (als je tijd hebt om te kijken)
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

oldtimer schreef:Ja, dan zie je maar weer wat voor enome rol geluk, pech en toeval in de voetballerij spelen. En niet alleen techniek, tactiek, inzet enz. Gelukkig maar, anders werd het allemaal vervelend voorspelbaar. Heerenveen heeft zich zeker OOk geplaatst als gevolg van eigen verdienste, maar ook door enorme mazzel. Wat ook voor Boekarest zou hebben gegolden als ze hun gelijkmakende doelpunt een paar seconden eerder hadden gescoord als gevolg van die domme trap van de Franse doelman. Dan zaten wij hier te balen en niet zo'n klein beetje ook.
Barthezzzzzz...
Wéér uit!!!!
Tal
Nieuw talent
Berichten: 86
Lid geworden op: 28-08-2004 10:45
Locatie: Ramat Gan, Israel
Contacteer:

Bericht door Tal »

Heel veel mazzeltov, beste Feanfans! Ben echt blij met het resultaat en nu op naar de volgende ronde!
Gesloten