14-12-2005: sc Heerenveen-Levski Sofia (2-1, UEFA Cup)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
j-w
Nieuw talent
Berichten: 89
Lid geworden op: 17-10-2004 12:56

Bericht door j-w »

paparazzi schreef: Indien; Dynamo verliest of gelijkspeelt in Frankrijk is Heerenveen met 1-0 winst door.
Heerenveen 1-0. Bucarest 1-1, dan is Bucarest door. :(
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Wonderbaarlijk dat het voor sommigen nog niet duidelijk hoe het zit mbt het eventueel doorgaan.

Nu op naar vakkie 10 en feesten met die handel!
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Heerlijk dat gereken, maar niet heus! Ik durf te wedden dat het vanavond goedkomt...!

Gokje>>> Heerenveen-Sofia 4-0
>>>>>> Marseille-Boekarest 2-0
:mrgreen:
Miereneukert!
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

beter marseille 1-0 voor!!!

het had allang 2-0 moeten staan! maar we blijvne hoop houden voor de 2e helft!!

ik heb zon gevoel dat we het gaan redden!!!

SUPER FRIEZEN!! :P
j-w
Nieuw talent
Berichten: 89
Lid geworden op: 17-10-2004 12:56

Bericht door j-w »

0-0 heerenveen
2-0 marseille
Laatst gewijzigd door j-w op 14-12-2005 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
berry27
Nieuw talent
Berichten: 51
Lid geworden op: 29-11-2005 22:00
Locatie: kampen
Contacteer:

Bericht door berry27 »

gaat helemaal goed komen ,de verdedeging staat goed drostjes doen het beiden ook goed ,ene er gaat zo zeker gescoord worden door huntelaar .KOM OP DAN
pak wat je pakken kan ,je leeft maar een keer.
Gebruikersavatar
palle mulder
Nieuw talent
Berichten: 64
Lid geworden op: 02-12-2002 15:32
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

Bericht door palle mulder »

Nog steeds 0-0, vanuit Argentinie alleen maar Omrop Fryslan ervoor, en wat bekenden die voetbal kijken. Nou dat had dus al lang 2-0 moeten zeiden ze... huntelaar toch...

Nou ja, kom op!!
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

ja niet dus, godsamme!!
Gebruikersavatar
palle mulder
Nieuw talent
Berichten: 64
Lid geworden op: 02-12-2002 15:32
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

Bericht door palle mulder »

Tsja, het is nu 0-1, und jetzt!!!

Verdomme, nog 2 keer heren... en terwijl ik dit typ, heerlijk, daar is ie dan, de 1-1!!!
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

GODVER!!

*sponntt:"
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Afbeelding

AFFLUITEN DAARO IN FRANKRIJK!!!!


YAH!!!!!!!!!!!

Afbeelding

Afbeelding
Wéér uit!!!!
Zoyman
Jeugdspeler
Berichten: 29
Lid geworden op: 04-10-2005 22:26
Locatie: Evry (France)

Bericht door Zoyman »

Congratulations (thank you very much for your victory versus Levski Sofia (2-1)) :wink:

We are first 8)
Fiers d'etre MARSEILLAIS.
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

WAZAAA!! Terecht Door, F*ck levski!! :lol: Superfriezen!!
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

YIEHAH!!! 8) 8)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Power
Bankzitter
Berichten: 168
Lid geworden op: 31-05-2003 13:19

Bericht door Power »

WOOOT :D 8) :lol: :D :lol: :stan:
j-w
Nieuw talent
Berichten: 89
Lid geworden op: 17-10-2004 12:56

Bericht door j-w »

klopt het dat dit het allereerste doelpunt van Hannsen ooit voor Heerenveen was?
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

nee, tegen RBC scoorde hij ook volgens mij
Gebruikersavatar
FryslanFoppe
Invaller
Berichten: 306
Lid geworden op: 02-05-2005 01:14
Locatie: Zuid-Limburg

Bericht door FryslanFoppe »

YES! Wat een ontlading! Ik had het totaal niet meer verwacht, ondanks dat Heerenveen de betere ploeg was!! Tot na de winterstop, Europa!
Petter Hansson, Rots van het Noorden
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

En wat dachten we van onderstaand stukje? [bron:www.voetbal.nl]


SC Heerenveen heeft zich met hangen en wurgen geplaatst voor de derde ronde van de UEFA Cup. De Friezen boekten een zwaarbevochten zege op Levski Sofia (2-1) en dat was genoeg omdat Olympique Marseille tegen Dinamo Boekarest eveneens met 2-1 won. De Noor André Hanssen was de gevierde man bij Heerenveen.

Terwijl iedereen in het Abe Lenstra Stadion wachtte op het laatste fluitsignaal in Marseille, leken de Roemenen alsnog roet in het eten te gooien. Diep in de blessuretijd speelde doelman Fabien Barthez de bal nogal laconiek naar verdediger Taye Taiwo en de Nigeriaan verspeelde de bal vervolgens aan een Roemeense aanvaller. Die dacht niet lang na en schoot over de veel te ver uit zijn doel staande Barthez in de kruising. Daarmee zouden de Roemenen ten koste van Heerenveen overwinteren, maar scheidsrechter Julián Rodríguez Santiago bood hulp. De Spaanse arbiter had al afgefloten voordat de bal in het doel viel. Dit tot ongeloof en woede van de Roemenen.
Miereneukert!
Glick
Selectiespeler
Berichten: 502
Lid geworden op: 14-01-2003 15:43
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Glick »

Het mooitste verjaardagskado wat ik had durven wensen :mrgreen:

het stukje hierboven:

Hier kun je je bijna gaan afvragen of OM niet de boel belazert heeft? Maarja Barthez is altijd al een drama geweest... :angry:
pyter
Selectiespeler
Berichten: 561
Lid geworden op: 02-12-2002 16:49
Locatie: Amsterdam

Bericht door pyter »

Wat een fantastische avond! Heb zelden zo'n thriller meegemaakt....Op één of andere manier zag je die 0-1 ook al aankomen...na al die kansen die wij misten. En dan heb je natuurlijk ontzettend veel geluk dat je 2 minuten daar na de bal er fantastisch in trapt. En wat een ontlading bij de 2-1. Wat zal die Hanssen gelukkig zijn. Niet alleen Hanssen trouwens.

Verder even over de tegenstander. Wat een kansloze ploeg weer. Wanneer ze even aanzetten voetballen ze de sterren van de hemel, maar 9 vd 10 keer is het tijdrekken, lopen mekkeren bij de scheids of schwalbes maken.

Nu maar hopen dat we niet opnieuw een Oostblokker treffen. Maar ik heb de standen in de diverse poules even bekeken en de kans dat we opnieuw zo'n ploeg treffen is groot. Maar hoop toch maar op Hamburger, Hertha, Strasbourg, Sampdoria of Espanyol. Trouwens, meneer de scheidsrechter floot goede partij.
Jurruh
Basisspeler
Berichten: 934
Lid geworden op: 21-02-2005 20:25
Locatie: Groningen

Bericht door Jurruh »

Wat een wedstrijd! Wat een sfeer! Wat een ontlading! Een fantastische avond!

Klasse gespeeld :) Heerenveen domineerde, gaf af en toe iets teveel ruimte weg, maar al met al een uitstekende wedstrijd gespeeld.. Ik zag het vooral na de 0-1 absoluut niet meer zitten, maar de snelle tegentreffer deed anders denken.. Ook richting het eindsignaal leek het weer mis te gaan, maar wát een ontlading bij die 2-1 van Hanssen :)

Eigenlijk moet ik het in de feestvreugde niet over losse prestaties gaan hebben, maar i kdoe het toch even:
- Vandenbussche, Breuer en J. Drost, Bosvelt: Prima, weinig foutjes, weinig weggegeven, constant en degelijk :)
- Hansson: Uitstekend gespeeld! Om de duels te tellen die hij heeft verloren heb je volgens mij geen hand nodig!
- H. Drost: Blijkt maar weer dat de rechtsbackpositie niet de geschikte positie is voor Henrico. Liet weer tevaak zijn mannetje lopen en het leek wel alsof hij teveel in de zone verdedigde.
- Bruggink: Prima gespeeld, bewijst opnieuw dat hij basisplekwaardig is!
- Pranjic: Heeft zich werkelijk kapót gespeeld en met succes! Was constant de gevaarlijkste man van Heerenveen..
- Yildirim: Tsja, het leek er af en toe op dat hij weer wat in zijn oude spel kwam, maar daarna verprutste hij het dan weer hopeloos omdat hij bv niet met links durft te schieten etc.
- Huntelaar: Te weinig gezien, maar was wel redelijk vaak betrokken in de kaats
- Samaras: Super gespeeld, met als bekroning een goal!

Ook de sfeer was geweldig :) En die slotfase: vlak voor tijd scoren, nog een paar zenuwslopende minuten, winnen!, afwachten op Marseille, en dan DIE ontlading! Geweldig, maar dat zal voor iedereen duidelijk geweest zijn :)

Ik vrees dat er nog wel knokpartijen op de markt of station zullen volgen, of inmiddels al bezig zijn? Jammer van het Hakenkruis in het vak..

Tsja, had me even verheugd op Schalke 04 & Gelsenkirchen, maar toen realiseerde ik me dat we tegen een nummer één moeten spelen. Vrijdag de loting.. Is het trouwens mogelijk om tegen AZ of Marseille te spelen?

Ploegen die we zeker kunnen loten: Strasbourg, Rapid Boekarest, Zenit S. Peterburg en dan misschien Marseille..

Ploegen die nog niet zeker zijn van 1e plaats, maar wel grote kans hebben:
Poule A: Monaco / HSV
Poule B: Lok. Moskou, Palermo, Espanyol
Poule C: Steaeu Boekarest (7), Sampdoria (5), Hertha BSC (5)
Poule D: Middlesbrough, AZ, Litex Lovech

Nou, doe mij dan maar Monaco of Middlesbrough :) Dat lijken me toch wel de mooiste ploegen.. En anders HSV (wel heeeel lastig) of Hertha, Strasbourg, Palermo, Expanyol of Sampdoria.. In ieder geval niet weer Boekarest of S. Petersburg ofzo..
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

Jezus, ik geloofde er niet meer in...en dan toch haha, godsallemachtig wat een ontlading! :stan:

Ferme knapen die dat hakenkruis in het uitvak ophingen, werd passend gereageerd door vak10.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Ben ook alweer een tijdje thuis van een enerverend Europacup-avondje!

Wat een ontlading bij die goal van Hanssen, ik werd helemaal gek!! Geweldig gewoon, en dan vol spanning wachten op die match in Frankrijk. En daarna opnieuw die ontlading!
Vooraf had ik goede hoop op een goede afloop, maar dat het zo zou eindigen had ik niet gedacht. Naarmate de wedstrijd vorderde werd ik steeds nerveuzer. Gelukkig maak je direct na die tegentreffer de gelijkmaker. Dat was zeer belangrijk.

Over de wedstrijd: We hadden bij rust al met 2/3-0 voor kunnen staan. Maar dan blijkt dus waarom we tot dusver nog niet scoorden in de poule-fase. Henrico was wederom zwak op de rechtsback, was onzeker en liet constant zijn man lopen. Ik had vertrouwen in hem op de rechtsback, maar haal hem daar voorlopig maar even vandaan.
Samaras was weergaloos, maar hij zet zijn acties altijd iets te ver door, waardoor zijn rendement niet hoog is. Desondanks was hij onze gevaarlijkste man. Huntelaar had zijn dag niet, kan gebeuren. Voor de rest was het allemaal wel degelijk, maar het aanvalsspel is vrij voorspelbaar, daardoor was er lange tijd geen doorkomen aan.

De spelers van Levski waren erg irritant, dat moet gezegd worden. Constant tijdrekken. Maar ze halen het bij lange na niet bij de supporters van Levski Sofia. Wat een leeghoofden!

Fuck You Nazi!
Laatst gewijzigd door Riverside op 15-12-2005 00:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

knip...
Laatst gewijzigd door Squerrel op 15-12-2005 08:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Kan inderdaad niet anders op gereageerd worden dan: fuck you nazi's, fuck you!
Maar een jaartje geen UEFA-cup spelen lijkt me gepaste sanctie.
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

kwam in de funplaza nog ene heer wesseling tegen die zichbaar onder de indruk was van de uitbundige sfeer aldaar

omdat het tegen kerst loopt heb ik hem nog een biertje aangeboden

in deze periode denk ik iets vaker dan anders aan de minderbedeelden...
Ik pas hier niet
SCH-4-LIVE
Selectiespeler
Berichten: 578
Lid geworden op: 16-12-2004 19:31

Bericht door SCH-4-LIVE »

Wat een spannende wedstrijd zeg :lol: ..

Ik schrok nog wel toen de speaker zei, Een vervelende verleninging.. ik dacht toen.. oh nee toch.. en wat een geluk dat die wedstrijd werd afgefloten, en de bal prompt in de goal verdwijnt. Anders lagen we eruit.

Wedstrijd terecht gewonnen. Voldoende kansen gehad. Alleen allemaal weer nét niet. En die goal van Hanssen, hij verdiende het wel :D .

Kan na de poulefase niet anders concluderen dat wij terecht zijn doorgegaan. Er had nog meer in gezeten (Marseille en CSKA), maarja we zijn door, dus mij hoor je niet zeuren.

Had begrepen van sc-heerenveen.nl dat er voornamelijk Duitse Hongaren aanwezig waren, verklaard meteen dat hakenkruis :? DIEP TRIEST DIE LUI
Nadat het spandoek werd opgehangen, kwam het nog tot een handgemeen met een steward. Diep respect voor die enkele stewards die daar ingrepen. Je zult er maar staan met zo'n grote groep idioten. Even later kwam er gelukkig hulp toegesneld. Maar wat mij betreft mogen die white-power gasten/nazi's die daar zaten regelrecht aan het gas.
Gebruikersavatar
palle mulder
Nieuw talent
Berichten: 64
Lid geworden op: 02-12-2002 15:32
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

Bericht door palle mulder »

Op het moment dat ik mijn koptelefoon afzette om in het internetcafe te vieren dat SC Heerenveen door was, toeterden de meeste auto's in het centrum van Buenos Aires. Boca kapioen. Dus eerst dat feestje maar even meegepakt, je moet wat he! Zondag naar de Zuid Amerikaanse Champions Leaugue finale om nog een keertje dat feestje dunnetjes over te doen...

Ik ben bang dat ik een hele mooie pot en heel veel spanning heb gemist... Maar wat prachtig.. Die Vanderbussche kwam niet uit zijn woorden, toen hij moest wachten, evenmin als Bosvelt...
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Komt we goed met Henrico op rechtsback, heeft wat tijd nodig. Jeroen was eerst ook niet zoed als hij nu is, maar die wordt met de wedstrijd sterker.Samaras terecht Man vd Wed. poeh wat was die sterk. Heb enorm genoten van de wedstrijd en vond ons met name in de 1e helft en 1e deel 2e helft erg goed spelen.

Trouwens, toch best aardig, we hebben de kampioen van Rusland en de nummer 1 van Roemenie uitgeschakeld! En je kan zeggen wat je wil over Roemenie, maar als je ziet hoe eenvoudig Rapid en waarschijnlijk Steau zich plaatsen....
Gesloten