De 1e Keeper : Vandenbussche of Waterman (05/06)?

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten

1e Keeper?

Boy Waterman
60
20%
Brian Vandenbussche
246
80%
 
Totaal aantal stemmen: 306

Gebruikersavatar
ROVY
Jeugdspeler
Berichten: 31
Lid geworden op: 01-07-2004 00:18
Locatie: Heerenveen

Bericht door ROVY »

Dat EK kan Boy ben ik bang ook wel vergeten dan! Herstelperiode bij een gescheurde kruisband is 7 tot 9 maanden. Mocht hij nou in mei/juni weer fit zijn, dan zal onze bondscoach denk ik toch in eerste instantie voor een andere doelman kiezen. (Wedstrijdritme etc.)
Al met al knap k*t voor Boy!
Gebruikersavatar
Jukke
Invaller
Berichten: 250
Lid geworden op: 15-05-2005 22:27
Locatie: Hoornsterzwaag / Jubbega

Bericht door Jukke »

Knap klote voor Boy, nu net dat hij zich terugknokte en zeker niet onderdeed voor Brian
Superfriesk Ût Jobbegea
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Gelijkwaardig?? Boy heeft de laatste tijd aangetoond duidelijk nummer 1 te zijn, een super talent. Echt balen dit, wat een pech heeft hij.
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2547
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Boy Waterman staat operatie te wachten

28/11/2005 22:53

SC Heerenveen wil geen risico's nemen met Boy Waterman. De keeper staat een kijkoperatie aan zijn knie te wachten.

De kijkoperatie moet duidelijkheid verschaffen over de aard en de oorzaak van de nieuwe knieklachten. Maar de ingreep wordt pas uitgevoerd als het gewricht minder dik is. Eind volgende week gaat Waterman onder het mes.

'De knie is instabiel en er is sprake van een lichte zwelling. Boy moet eerst rust houden en dan moet uit een kijkoperatie blijken wat er aan de hand is', vertelde fysiotherapeut Erik ten Voorde op de website van SC Heerenveen. 'Omdat het een knie met een verleden is, nemen we geen enkel risico.'

Waterman kreeg weer last van zijn knie na een ongelukkige botsing met Sparta-aanvaller Jason Oost. Sindsdien staat Brian Vandenbussche onder de lat bij SC Heerenveen. De Belgische doelman was afgelopen seizoen ook de vervanger van Waterman, die toen het grootste deel van het seizoen door een knieblessure moest missen.
Ka Uu Tee met peren voor Boy. :(
Bijker
Invaller
Berichten: 420
Lid geworden op: 02-12-2002 13:19
Locatie: Lelystad

Bericht door Bijker »

Ach een beetje relativeren...maar goed dat we een goede reservekeeper hebben.

Dit zijn de ongemakken van een voetballer.
Oftewel het risico van het vak....
Zo......en nu weer gewoon 4e...
menjo
Basisspeler
Berichten: 956
Lid geworden op: 08-11-2003 23:46

Bericht door menjo »

ja, dat klopt maar daarom is het nog niet erg fijn. Voor een speler. En ja de laatste weken was Boy er goed op dreef, helaas, maar hij zal zich weer terugvechten.
NN gekkenhuis
Bijker
Invaller
Berichten: 420
Lid geworden op: 02-12-2002 13:19
Locatie: Lelystad

Bericht door Bijker »

het kan erger...zie Di Tomasso.

Het is vervelend voor de voetballer Waterman.
Zo......en nu weer gewoon 4e...
Gebruikersavatar
ROVY
Jeugdspeler
Berichten: 31
Lid geworden op: 01-07-2004 00:18
Locatie: Heerenveen

Bericht door ROVY »

Hoorde vandaag van GJV dat Boy zijn kruisband toch volledig doormidden heeft liggen.... Gaat dus toch langer duren met Boy dan we verwacht en gehoopt hadden
Gebruikersavatar
Paolo Soprani
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 27-09-2005 21:16

Bericht door Paolo Soprani »

ROVY schreef:Hoorde vandaag van GJV ....etc
heb je dan ook van GJV iets over Klaus Jan Huntelaar gehoord (ik bedoel zijn blessure en niet de transfer perikelen)

volgens de Leeuwarder Courant zou hij 7 wedstrijden niet kunnen spelen
Gebruikersavatar
ROVY
Jeugdspeler
Berichten: 31
Lid geworden op: 01-07-2004 00:18
Locatie: Heerenveen

Bericht door ROVY »

Nope, was toen denk ik nog niks over bekend. Kijk eens op onze homepage van .org, staat nu een stuk op. Weekje of 3 stond er....
menjo
Basisspeler
Berichten: 956
Lid geworden op: 08-11-2003 23:46

Bericht door menjo »

tis erg jammer voor Boy dat hij alles afgescheurd heeft. :(
NN gekkenhuis
Gebruikersavatar
Heerenfan
Selectiespeler
Berichten: 537
Lid geworden op: 30-08-2005 14:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Heerenfan »

Las gisteren in de VI dat bij een eventueel langdurig herstel van Boy (mocht het inderdaad afgescheurd zijn dan is de verwachting 5 tot 7 mnd), heerenveen dan in de winterstop een nieuwe keeper zal halen........
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Gebruikersavatar
sch4life
Bankzitter
Berichten: 159
Lid geworden op: 08-01-2005 16:51
Locatie: ijlst

Bericht door sch4life »

heerenveen dan in de winterstop een nieuwe keeper zal halen........
we hebben toch nog een reserve goalie?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Van der Vlag..? :lol:
Gebruikersavatar
sch4life
Bankzitter
Berichten: 159
Lid geworden op: 08-01-2005 16:51
Locatie: ijlst

Bericht door sch4life »

Van der Vlag..?
wtf maakt dat uit? het gaat er toch om dat je een reserve hebt, zodat je niet onnodig geld uitgeeft
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Pfff speciaal voor jou: Van der Vlag is de goalie van Cambuur; Taberima is onze derde keeper.
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

@jeroen en sch4life :D

Ik ben niet helemaal op de hoogte maar zijn er naast VDB en Taberima nog keepers bij de A's
ofzo die het niveau van de beloften aankunnen?

Of zou men zoiets hebben van VdB maakt seizoen af als Waterman geblesseerd blijft en gaat
daarna toch weg; dus kunnen we net zo goed nu al kijken voor een goede man naast Boy?
Heerenveen: superbia ex septentrio
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Etemadi is keeper van de A1, en Taberima is 3e keeper. Verder ken ik geen keepers bij Heerenveen die in noodgevallen zou kunnen keepen, en volgens mij zijn die er überhaupt niet eens. Als Waterman echt zo lang uit de roulatie zou zijn, is het misschien wel verstandig om een keeper te huren die er staat wanneer VdB ook niet in staat is te keepen. Maar goed, ik ken de kwaliteiten van bovengenoemde keepers ook niet, dus misschien is het wat te voorbarig om te zeggen dat we nu ineens er een keeper bij moeten hebben.
vak-26
Bankzitter
Berichten: 205
Lid geworden op: 02-04-2005 09:01
Locatie: hardergrijp

Bericht door vak-26 »

Taberima verhuren en een goeie keeper uit de goudengids divisie huren Als we huntelaar verkopen hebben we geld zat.
Wat kan voetbal toch mooi zijn
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Waterman is geblesseerd en jij wilt Taberima verhuren??? :urgs: Ze hebben het niet voor
niets over een extra keeper aantrekken.
Heerenveen: superbia ex septentrio
vak-26
Bankzitter
Berichten: 205
Lid geworden op: 02-04-2005 09:01
Locatie: hardergrijp

Bericht door vak-26 »

Ik bedoel dan heb je als vdb uitvalt heb je toch nog een goeie reserve keeper en taberima lijkt me niet echt een groot talent kun je beter een beter keeper halen als je toch genoeg geld hebt.
Wat kan voetbal toch mooi zijn
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Ja schat, maar er is op dit moment een extra keeper nodig (zo denkt heerenveen) en als jij
dus Taberima weg wilt hebben dan heb je 2 extra keepers nodig...

Ten tweede wanneer hen je Taberima voor het laatst slecht zien keepen?
Heerenveen: superbia ex septentrio
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

vak-26 schreef:Ik bedoel dan heb je als vdb uitvalt heb je toch nog een goeie reserve keeper en taberima lijkt me niet echt een groot talent kun je beter een beter keeper halen als je toch genoeg geld hebt.
Een doelman uit de Ajax-jeugd geen echt groot talent? Uhum, jaja :? .
Als je twee keepers hebt hoef je geen extra te halen, kost alleen maar geld en is niet nodig als je toch nog een doelman achter de hand hebt. Bovendien kun je in dat geval nog iemand huren als het kan.
Gebruikersavatar
Heerenfan
Selectiespeler
Berichten: 537
Lid geworden op: 30-08-2005 14:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Heerenfan »

Taberima is best een talent maar nog niet voor het "grote" werk, en met Boy in de lappemand lijkt het toch wel wenselijk om een goede vervanger te hebben (voor de time being) die er gelijk kan staan, denk daarom dat Taberima geen optie is om bij het eerste te komen.
Er zal waarschijnlijk in de winterstop wel iemand (Vonk?) gehuurd gaan worden en aan het eind van het seizoen zal er wel een nieuwe komen (mocht VdB besluiten weg te gaan)
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Misschien kunnen we v/d Vlag van cambuur wel overnemen voor een prikkie. Zij kunnen nu toch ieder dubbeltje wel gebruiken
En we willen ook europees voetbal halen toch? v/d Vlag zit niet voor niets bij DKV :wink:
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

werner schreef:Niemand is certitude in een topclub !
Die onthoud ik. Prachtige zin, en daarmee gelijk even zeggen dat we een topclub zijn. We zijn eigenlijk nog steeds op weg maar we komen er wel.
Wéér uit!!!!
Bijker
Invaller
Berichten: 420
Lid geworden op: 02-12-2002 13:19
Locatie: Lelystad

Bericht door Bijker »

Neem aan dat er gekeken wordt voor een 2e keeper die op de reservebank plaats zal nemen, en die gehuurd zal worden voor de rest van het seizoen.

Zou als eerste bij een topclub kijken naar de 3e keeper. De 2e laten ze niet makkelijk gaan, tenzij hij speelminuten krijgt, en die kans is klein.
Dus voor een 3e keeper is het een stap dichter bij het vuur.

Bij Ajaks heb je dan Vermeer....weet niet of die echt een versterking is als we daadwerkelijk een beroep op hem moeten doen... Misschien is Vonk wel gezakt naar de 3e positie...Dan zou dat een perfecte persoon zijn, maar ik denk niet dat Ajaks die laten gaan (ook gezien de kwetsuren van de keepers bij ajax de laatste jaren).

Bij Psv heb je dan Nathan Coe....tja zelfde verhaal als Vermeer. Zoetebier zal niet mogen vertrekken denk ik.

Bij Feyenoord heb je dan Sherif Ekramy...laat maar...Misschien dat Aerts weg mag voor de rest van het seizoen...immers zij mogen met Huntelaar praten...

mmmm als ik het zo zie....een keeper is niet zo snel gevonden...
Zo......en nu weer gewoon 4e...
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Vermeer is ook een aantal maanden geblesseerd als ik het me goed herinner. Denk dat je beter naar een ervaren jongen kan kijken. Type Hans Vonk, maar dan iemand die wel op de bank wil zitten.

Sinouh...? :mrgreen: :wink:
Bijker
Invaller
Berichten: 420
Lid geworden op: 02-12-2002 13:19
Locatie: Lelystad

Bericht door Bijker »

Sinouh...die zit nu toch bij de club van zijn dromen :mrgreen:

Misschien Lobont...die wil toch graag weg bij Ajaks.
Zo......en nu weer gewoon 4e...
Gesloten