De 1e Keeper : Vandenbussche of Waterman (05/06)?

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

1e Keeper?

Boy Waterman
60
20%
Brian Vandenbussche
246
80%
 
Totaal aantal stemmen : 306

Berichtdoor Heerenveen rules » 02-12-2005 12:23

Waarom zou Lobont van de bank van Ajax naar de bank van Heerenveen komen?

Erg logisch.......
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor mechielz » 02-12-2005 12:23

Misschien wil de Vries wel weer terugkomen of anders Barry Ditewig . :wink:

Waarom nog een andere keeper halen?
Vorig jaar ging het toch ook goed.
Avatar gebruiker
mechielz
Basisspeler
 
Berichten: 902
Geregistreerd op: 08-09-2003 18:08

Berichtdoor Bijker » 02-12-2005 12:31

Heerenveen rules schreef:Waarom zou Lobont van de bank van Ajax naar de bank van Heerenveen komen?

Erg logisch.......


Lobont is 3e keeper bij ajaks. Dan is de rest van het seizoen 2e keeper dichter bij het vuur dan de rest van het jaar 3e keeper (en misschien zelfs wel 4e als Vermeer terug komt).

Komt ook bij dat Lobont het vuurtje een beetje aan het opstoken is in Amsterdam door te roepen dat de Nederlanders worden voorgetrokken terwijl ze geen betere keepers zijn. (Hij doelt op Vonk, Stekelenburg en Vermeer). Zijn rol in Amsterdam lijkt dan ook steeds meer uitgespeeld.

Vandaar die logica :upto:
Zo......en nu weer gewoon 4e...
Bijker
Selectiespeler
 
Berichten: 420
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:19
Woonplaats: Lelystad

Berichtdoor Heerenfan » 02-12-2005 13:02

Maar ja Lobont staat ook in de belangstelling om in de winter naar Benfica te verhuizen omdat koeman een nieuwe 1ste keeper nodig heeft.......

Weinig kans dat ie voor ons zou kiezen, denk je niet
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Avatar gebruiker
Heerenfan
Basisspeler
 
Berichten: 537
Geregistreerd op: 30-08-2005 13:38
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Romano for president » 02-12-2005 13:16

v/d vlag is een goeie keeper, alleen een echte cambuurman.

IS denk wel een goede vervanger , maar er wordt gezegd dat hij al naar utrecht gaat.
Tink om de beam!!!!!
Romano for president
Basisspeler
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 22-05-2003 11:01
Woonplaats: Haarlem

Berichtdoor Bijker » 02-12-2005 13:33

Heerenfan schreef:Maar ja Lobont staat ook in de belangstelling om in de winter naar Benfica te verhuizen omdat koeman een nieuwe 1ste keeper nodig heeft.......

Weinig kans dat ie voor ons zou kiezen, denk je niet


Lobont staat in de belangstelling, maar Dudek ook...en volgens mijn gegevens is dat de eerste keus.
Zo......en nu weer gewoon 4e...
Bijker
Selectiespeler
 
Berichten: 420
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:19
Woonplaats: Lelystad

Berichtdoor Kaka » 02-12-2005 15:46

Lobont komt 100 % zeker niet, dat is wel duidelijk lijkt me!
Avatar gebruiker
Kaka
Basisspeler
 
Berichten: 508
Geregistreerd op: 03-08-2005 16:06

Berichtdoor Frisian Viking » 02-12-2005 15:59

Vonk wil weg bij Ajax, misschien wil hij nog wel een seizoen voor ons spelen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Heerenveen rules » 02-12-2005 17:59

Blijf het vreemde logica van je vinden Bijker. Ontevreden met een reserverol bij Ajax, weg willen en dan naar een mindere club gaan waar je ook reserve wordt. Het lijkt me dat hij als international wil spelen..........
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor libe » 07-12-2005 21:39

Jerzy DUdek gaat waarschijnlijk naar benfica, lobont lijkt me wel wat 8) maar geef mij maar edwin zoetebier :wink:
libe
Bankzitter
 
Berichten: 12
Geregistreerd op: 11-05-2005 15:14
Woonplaats: Oudehaske

Berichtdoor Voorstopper » 08-12-2005 12:17

Voor zover ik begrepen heb, is Heerenveen op zoek naar een (ervaren) doelman die op korte termijn Waterman kan gaan vervangen... Vandenbussche is nu eerste doelman en ik denk dat hij dat wel blijft de rest van het seizoen.

Nu moet Heerenveen dus zoeken naar een doelman die nu tweede en later derde doelman (of Brian moet dan weg gaan) wil worden....

Het zal ongetwijfeld iemand worden die in de dertig zit en met zijn ervaring jonge spelers kan helpen.... Namen als Lobont, Westerveld (heb ik ooit zelf ook aangedragen) zijn niet haalbaar als je ze niet eerste doelman maakt.... Vonk wil geloof ik naar Zuid-Afrika of naar het buitenland....

Ik vind V/d Vlag een erg goede optie, uitstekende doelman, die op Eredivisie niveau echt makkelijk mee moet kunnen... Anders misschien Van de Ban van MVV? (al is die nog niet echt oud)....
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor sc heerenveen 4 ever » 08-12-2005 16:13

Stefan Postma is heb ik gehoord transfervrij..... Is een goede keeper.

P.S. Is Gomes al benaderd :mrgreen:
Een onderschrift: wat is dat?
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
 
Berichten: 1176
Geregistreerd op: 27-03-2005 15:23
Woonplaats: Norg

Berichtdoor Frisian Viking » 09-12-2005 14:26

Voorstopper schreef:Westerveld (heb ik ooit zelf ook aangedragen)

Als we maar wel mogen zingen dat hij een mietje is :D .
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Megafred » 14-01-2006 09:58

Nog 6 maanden en dan staat Boy er gelukig weer in.
Megafred suporter van studio sport.


http://www.megafred.nl
Avatar gebruiker
Megafred
Bankzitter
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 25-02-2004 22:39

Berichtdoor Superfries88' » 14-01-2006 10:02

Is dat zo? Volgens mij is Waterman net geopereerd en zes tot negen maanden uitgeschakeld. Misschien wel, maar misschien ook niet.
Bovendien, misschien blijft Vandenbussche wel of wordt iemand anders aangetrokken.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor Frisian Viking » 14-01-2006 11:52

Superfries88' schreef:Is dat zo? Volgens mij is Waterman net geopereerd en zes tot negen maanden uitgeschakeld. Misschien wel, maar misschien ook niet.
Bovendien, misschien blijft Vandenbussche wel of wordt iemand anders aangetrokken.

Als Waterman fit is staat hij ook gewoon onder de lat. Dat lijkt mij ook logisch, want het is gewoon een betere keeper. Sinds VDB weer op doel staat vliegen de goals ons weer om de oren. We hebben één keer de nul weten te houden, dat was tegen VVV. Het zal niet allemaal de schuld van VDB zijn, maar het is wel opvallend.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor BasH » 14-01-2006 11:57

We hebben ook al heel veel doelpunten tegen is niet normaal meer.
Avatar gebruiker
BasH
Selectiespeler
 
Berichten: 217
Geregistreerd op: 26-12-2004 19:36
Woonplaats: Aldskoat

Berichtdoor FryslanFoppe » 14-01-2006 12:08

Als Waterman fit is staat hij ook gewoon onder de lat. Dat lijkt mij ook logisch, want het is gewoon een betere keeper. Sinds VDB weer op doel staat vliegen de goals ons weer om de oren. We hebben één keer de nul weten te houden, dat was tegen VVV. Het zal niet allemaal de schuld van VDB zijn, maar het is wel opvallend.


Ik vond het anders ook erg opvallend hoeveel goals Boy om z'n oren kreeg in het begin van dit seizoen. Ik meen een stuk of 16 in heel wat minder wedstrijden.
Het is vooral de verdediging die vaak staat te schutteren, maar de keeper wordt er vaak op afgerekend.
Petter Hansson, Rots van het Noorden
Avatar gebruiker
FryslanFoppe
Selectiespeler
 
Berichten: 306
Geregistreerd op: 02-05-2005 00:14
Woonplaats: Zuid-Limburg

Berichtdoor Frisian Viking » 14-01-2006 12:12

FryslanFoppe schreef:Ik vond het anders ook erg opvallend hoeveel goals Boy om z'n oren kreeg in het begin van dit seizoen. Ik meen een stuk of 16 in heel wat minder wedstrijden.
Het is vooral de verdediging die vaak staat te schutteren, maar de keeper wordt er vaak op afgerekend.

Het was duidelijk dat we toen in een slechte fase zaten en dat er nogal wat gesleuteld moets worden aan het team. Ik mag toch aannemen dat dat niet weer opnieuw hoeft na een goeie fase van Boy, waarin hij geblesseerd raakte.

En bij Boy word het ook altijd op hem afgerekend, dan mag dat toch ook wel bij VDB?
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor oldtimer » 14-01-2006 13:08

VDB heeft niet alleen tegen VVV de 0 gehouden, maar ook tegen ( ja werkelijk ) RBC.
Het is dus iets minder erg.
Punt is wel dat hij het minder doet dan vorig jaar.
Vooral zijn uitlopen is soms zeer onoordeelkundig, gisteren tegen Groningen ook weer tweemaal. Dat Marseille - geval staat niet op zichzelf.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Berichtdoor Heerenveen rules » 14-01-2006 13:22

VDB maakte gisteren een zeer onzekere indruk. Hopen op een incident, maar ik vind hem stukken minder keepen dan vorig seizoen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor Jaap F. » 14-01-2006 14:59

Heerenveen rules schreef:VDB maakte gisteren een zeer onzekere indruk. Hopen op een incident, maar ik vind hem stukken minder keepen dan vorig seizoen.

Toen vond ik hem ook al niet zo goed.
Jaap F.
Erelid
 
Berichten: 883
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor Frisian Viking » 14-01-2006 18:29

Jaap F. schreef:Toen vond ik hem ook al niet zo goed.

Kijk je uit met wat je zegt. Dit is not done.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Joho » 14-01-2006 18:37

Het begint steeds duidelijker te worden en steeds meer mensen gaan het zien. We hebben een jaartje moeten lullen maar het is nu wel duidelijk.
Joho
Basisspeler
 
Berichten: 661
Geregistreerd op: 22-12-2004 20:52

Berichtdoor sc heerenveen 4 ever » 14-01-2006 21:47

Joho schreef:Het begint steeds duidelijker te worden en steeds meer mensen gaan het zien. We hebben een jaartje moeten lullen maar het is nu wel duidelijk.

dat is niet waar, vorig jaar heeft ie gewoon goed gekeept. Nu is het gewoon wat minder. Ga alstjeblieft niet bij de volgende wedstrijd om waterman roepen.
Een onderschrift: wat is dat?
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
 
Berichten: 1176
Geregistreerd op: 27-03-2005 15:23
Woonplaats: Norg

Berichtdoor Frisian Viking » 14-01-2006 21:47

sc heerenveen 4 ever schreef:
Joho schreef:Het begint steeds duidelijker te worden en steeds meer mensen gaan het zien. We hebben een jaartje moeten lullen maar het is nu wel duidelijk.

dat is niet waar, vorig jaar heeft ie gewoon goed gekeept. Nu is het gewoon wat minder. Ga alstjeblieft niet bij de volgende wedstrijd om waterman roepen.

Waarom niet? Deden 'we' toch ook om Vandenbussche?
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Jaap F. » 14-01-2006 22:00

Frisian Viking schreef:
Jaap F. schreef:Toen vond ik hem ook al niet zo goed.

Kijk je uit met wat je zegt. Dit is not done.
Maar ik heb het altijd over Brian gezegd. Hij is volgens mij best een goede keeper maar hij werd volgens mij door de fans iets teveel opgehemeld. Dat zal deels met de onhandigheid van Boy te maken en deels met de toenaderbare manier waarop Brian zich richting fans opstelt. Maar als je puur naar het keepen kijkt dan is er nooit veel reden geweest om Brian zo positief te waarderen. Een paar wedstrijden heeft hij heel behoorlijk gekeept maar daarna is hij snel naar een middelmatig nivo gezakt. Niet slecht en goed genoeg maar wat mij betreft zeker niet beter dan Boy.
Jaap F.
Erelid
 
Berichten: 883
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor sc heerenveen 4 ever » 15-01-2006 10:00

Frisian Viking schreef:
sc heerenveen 4 ever schreef:
Joho schreef:Het begint steeds duidelijker te worden en steeds meer mensen gaan het zien. We hebben een jaartje moeten lullen maar het is nu wel duidelijk.

dat is niet waar, vorig jaar heeft ie gewoon goed gekeept. Nu is het gewoon wat minder. Ga alstjeblieft niet bij de volgende wedstrijd om waterman roepen.

Waarom niet? Deden 'we' toch ook om Vandenbussche?

Ja dat hebben ''we'' inderdaad gedaan, was ook niet goed voor waterman, dus laten we het gewoon niet bij vandenbussche doen. We hebben momenteel toch geen betere, of wou je moeiliker er in hebben?
Een onderschrift: wat is dat?
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
 
Berichten: 1176
Geregistreerd op: 27-03-2005 15:23
Woonplaats: Norg

Berichtdoor Frisian Viking » 15-01-2006 11:18

Jaap F. schreef:Maar ik heb het altijd over Brian gezegd. Hij is volgens mij best een goede keeper maar hij werd volgens mij door de fans iets teveel opgehemeld. Dat zal deels met de onhandigheid van Boy te maken en deels met de toenaderbare manier waarop Brian zich richting fans opstelt. Maar als je puur naar het keepen kijkt dan is er nooit veel reden geweest om Brian zo positief te waarderen. Een paar wedstrijden heeft hij heel behoorlijk gekeept maar daarna is hij snel naar een middelmatig nivo gezakt. Niet slecht en goed genoeg maar wat mij betreft zeker niet beter dan Boy.

Ik ben het volledig met je eens hoor. Ik heb altijd gezegd dat Boy erin moest, dat is gewoon een betere keeper, die heeft meer talent voor dit vak. Veel mensen willen dat niet inzien, en gaan nog altijd blind voor VDB, en waarom weet ik niet.

Met dat 'not-done verhaal' wilde ik alleen maar aangeven dat er nog altijd erg veel mensen zijn die VDB liever in de goal hebben en die de slechte kanten van VDB ook niet in zien.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor willemweetniet » 15-01-2006 12:50

Ik vind Boy betrouwbaarder dan VDB. Bij Boy was het ook effe billenknijpen maar de laatste paar wedstrijden stond hij lekker te keepen en kwam hij voortreffelijk uit z'n doel (iets wat VDB niet goed kan)
willemweetniet
Nieuw talent
 
Berichten: 107
Geregistreerd op: 19-09-2005 19:29

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron