De 1e Keeper : Vandenbussche of Waterman (05/06)?

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

1e Keeper?

Boy Waterman
60
20%
Brian Vandenbussche
246
80%
 
Totaal aantal stemmen : 306

Berichtdoor Jaap F. » 15-01-2006 13:21

willemweetniet schreef:Ik vind Boy betrouwbaarder dan VDB. Bij Boy was het ook effe billenknijpen maar de laatste paar wedstrijden stond hij lekker te keepen en kwam hij voortreffelijk uit z'n doel (iets wat VDB niet goed kan)


Dat laatste is echt een belangrijk minpunt van VDB. Daarmee veroorzaakte hij de penalty tegen Marseille en ik zie het iedere wedstrijd wel een paar keer (bijna) misgaan.
Jaap F.
Erelid
 
Berichten: 883
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor broekster » 15-01-2006 14:37

vorig jaar kwam brian altijd beter uit z'n doel. Boy heeft eigenlijk ook nooit de bal klem. En brian wordt nu weer een beetje in vorm. Doe mij maar brian
broekster
Selectiespeler
 
Berichten: 216
Geregistreerd op: 09-01-2006 16:41
Woonplaats: Brussel

Berichtdoor devito » 15-01-2006 18:02

Misschien zou de stemming tussen Waterman en Vdb opnieuw begonnen kunnen worden, ik durf toch te denken dat de meeste mensen die voor Vdb hebben gestemd er achter zijn gekomen dat de wedstrijd tegen Stuttgart een uitzondering is geweest.

Inmiddels is Vdb weer tweewekelijks goed voor een fout c.q. blunder en dat begint inmiddels alweer behoorlijk wat punten te kosten. Ik had dan ook gehoopt dat Zoetebier zou komen, maar nu Moeliker is gekomen, zal er wel geen 2e keeper meer volgen.

Ik vraag me af wat meer punten kost de tweede seizoenshelft: Vdb op de goal of het vertrek van Huntelaar.
devito
Nieuw talent
 
Berichten: 60
Geregistreerd op: 11-04-2003 15:32
Woonplaats: Gorredijk

Berichtdoor wald pyk » 15-01-2006 19:52

Ik ben ook pro Boy Waterman.Ook puur op kwaliteit.Brain teert nog op de wedstrijd tegen Stutgart.Maar toch vind ik deze discusie nu niet op zijn plaats nu Boy geblesseert is,want wie zegt ons hoe een fitte Waterman er nu zou hebben voor gestaan.Brain staat nu op de goal en daar moeten we het nu mee doen,of we willen of niet.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Berichtdoor Frisian Viking » 15-01-2006 20:12

wald pyk schreef:Ik ben ook pro Boy Waterman.Ook puur op kwaliteit.Brain teert nog op de wedstrijd tegen Stutgart.Maar toch vind ik deze discusie nu niet op zijn plaats nu Boy geblesseert is,want wie zegt ons hoe een fitte Waterman er nu zou hebben voor gestaan.Brain staat nu op de goal en daar moeten we het nu mee doen,of we willen of niet.

Dit is makkelijk lullen zeg. Zo kun je een discussie altijd wel uit de weg gaan.

Zoals Devito ook al zegt ben ik ook wel benieuwd hoe de mensen er nu tegenaan kijken en hoe de statistieken er nu voor staan.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor wald pyk » 15-01-2006 21:33

Ik ga een discussie niet uit de weg.Ik vind dat je nu geen vergelijkings matriaal hebt.Boy zit in de lappemand.Boy keepte goed voordat hij geblesseert raakte.Je weet nooit wat zijn ontwikkeling zou zijn geweest.als hij nu nog speelde.Brain vind ik nu niet goed keepen.Hij oogt onzeker en als hij uit komt hou ik mijn hart vast.Hij is zeker geen top keeper.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Berichtdoor Glick » 16-02-2006 14:55

Brian Vandenbussche heeft zijn contract bij SC Heerenveen verlengd. De Belgische sluitpost staat twee jaar langer onder contract.

De huidige eerste doelman van de Friezen had een aflopend contract. Door de blessure van Boy Waterman, aan het begin van het seizoen verkozen tot eerste keus van trainer Gertjan Verbeek, staat Vandenbussche al maanden onder de lat. De 25-jarige goalie kwam tot veertien wedstrijden dit seizoen

bron voetbalzone

Mooi voor hem en voor Heerenveen. Ben alleen benieuwd hoe het gaat komen als Boy weer topfit is. Had trouwens wel graag een Westerveld hier op goal gezien...
Avatar gebruiker
Glick
Basisspeler
 
Berichten: 502
Geregistreerd op: 14-01-2003 15:43
Woonplaats: Oudeschoot

Berichtdoor Frisian Viking » 16-02-2006 15:08

Ondanks dat ik niet erg gecharmeerd van Vandenbussche ben, is dit wel goed voor Heerenveen. Riemer en co. zijn op dit moment erg actief wat betreft het verlengen van contracten, en dat is een zeer goede ontwikkeling. Ik ben van mening dat er op dit moment een groep van een man of 20 goed genoeg zijn voor het eredivisie voetbal. Als je deze spelers een aantal jaar bijelkaar kunt houden, en de financiele middelen daarvoor zijn er op dit moment zeker, dan kan er weleens iets heel moois uit voortkomen. Ik vind dit een zeer positieve ontwikkeling.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Riverside » 16-02-2006 15:24

Frisian Viking schreef: Als je deze spelers een aantal jaar bijelkaar kunt houden, en de financiele middelen daarvoor zijn er op dit moment zeker, dan kan er weleens iets heel moois uit voortkomen. Ik vind dit een zeer positieve ontwikkeling.


Zoveel stelt een contract tegenwoordig niet meer voor. Zouden wij toch moeten weten.

Enige voordeel van een lang contract is dat je veel geld kunt vragen voor de speler waarvoor interesse is.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor MarteNN » 16-02-2006 21:31

devito schreef:Misschien zou de stemming tussen Waterman en Vdb opnieuw begonnen kunnen worden, ik durf toch te denken dat de meeste mensen die voor Vdb hebben gestemd er achter zijn gekomen dat de wedstrijd tegen Stuttgart een uitzondering is geweest.


Ben ik het mee eens. Nieuwe poll maar doen? Denk namelijk dat Boy (heel terecht) dan veel meer stemmen krijgt.
MarteNN
Selectiespeler
 
Berichten: 157
Geregistreerd op: 07-02-2006 15:53
Woonplaats: Dronrijp

Berichtdoor Surhuisterveen » 16-02-2006 21:32

Ik weet niet of het handig is om een nieuwe poll te starten, aangezien GJV toch voor Waterman gaat kiezen.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Berichtdoor MarteNN » 16-02-2006 21:36

Alsof Gertjan op bais van de poll zijn opstelling maakt. Ik ben wel benieuwd hoe de verhoudingen onder de fans liggen. Had namelijk altijd het idee dat ik als een van de weinigen Boy op goal wilde hebben, maar heb zo'n idee dat er steeds mensen het met me eens zijn. :)
MarteNN
Selectiespeler
 
Berichten: 157
Geregistreerd op: 07-02-2006 15:53
Woonplaats: Dronrijp

Berichtdoor Frisian Viking » 17-02-2006 14:39

MarteNN schreef:Alsof Gertjan op bais van de poll zijn opstelling maakt. Ik ben wel benieuwd hoe de verhoudingen onder de fans liggen. Had namelijk altijd het idee dat ik als een van de weinigen Boy op goal wilde hebben, maar heb zo'n idee dat er steeds mensen het met me eens zijn. :)

Je bent abosluut niet de enigste. Ik heb Boy hier altijd verdedigd, en als ik eerlijk ben heb ik achteraf helemaal gelijk gehad. Zoals ik ook met andere spelers gelijk ga krijgen ;) .
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Joho » 17-02-2006 15:07

Hier nog iemand die Waterman altijd de betere keeper heeft gevonden. Denk dat we nu iedereen wel gehad hebben, misschien nog 1 of 2 mensen maar dan houdt het ook wel op. Veel mensen baseren hun mening op wat ze om zich heen horen. Dit is met de VDB verering in extreme mate gebeurd. Plus het feit dat VDB lid is van nieuw noord en gewoon een gezellige en aardige jongen is het maken van een objectieve keuze tussen de keepers voor veel supporters teveel gevraagd geweest.
Joho
Basisspeler
 
Berichten: 661
Geregistreerd op: 22-12-2004 20:52

Berichtdoor Frisian Viking » 17-02-2006 15:40

Joho schreef:Hier nog iemand die Waterman altijd de betere keeper heeft gevonden. Denk dat we nu iedereen wel gehad hebben, misschien nog 1 of 2 mensen maar dan houdt het ook wel op. Veel mensen baseren hun mening op wat ze om zich heen horen. Dit is met de VDB verering in extreme mate gebeurd. Plus het feit dat VDB lid is van nieuw noord en gewoon een gezellige en aardige jongen is het maken van een objectieve keuze tussen de keepers voor veel supporters teveel gevraagd geweest.

Och ja, je merkt het nu nog weleens. Als Vandenbussche een bal een keer direct klem heeft dan schalt zijn naam weer direct door het stadion heen. Vorig jaar keepte hij goed, maar ik vind hem dit jaar dramatisch als ik eerlijk ben. Sinds dat Boy geblesseerd is is het weer ouderwets paniek in de verdediging. We hebben alle geluk van de wereld dat Breuer zich stormachtig heeft ontwikkeld.

Vandenbussche kan wel erg mooi en sierlijk duiken, maar qua talent en potentieel is het een veel mindere doelman dan Waterman.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor sch4-live » 17-02-2006 15:57

tjaah doen waterman er in stondt moest vdb er in en nu vdb er in staat moet boy er in

:roll:
sch4-live
Superster
 
Berichten: 2120
Geregistreerd op: 28-12-2005 11:22

Berichtdoor Frisian Viking » 17-02-2006 17:50

sch4-live schreef:tjaah doen waterman er in stondt moest vdb er in en nu vdb er in staat moet boy er in

:roll:

Toen Vandenbussche erin stond moest Waterman er ook in. Alleen kon dit niet omdat hij toen geblesseerd was.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Freezeman » 17-02-2006 18:30

Frisian Viking schreef:Toen Vandenbussche erin stond moest Waterman er ook in. Alleen kon dit niet omdat hij toen geblesseerd was.

Ja en nu weer, dus wat weer een nuttige discussie.
Maar het natuurlijk altijd leuk om achteraf je gelijk te halen.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Frisian Viking » 17-02-2006 18:45

Freezeman schreef:
Frisian Viking schreef:Toen Vandenbussche erin stond moest Waterman er ook in. Alleen kon dit niet omdat hij toen geblesseerd was.

Ja en nu weer, dus wat weer een nuttige discussie.
Maar het natuurlijk altijd leuk om achteraf je gelijk te halen.

Vooraf heb ik het ook gezegd. Maak je niet druk over mijn voetbalinzicht ;) .
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Onedayflyer » 19-02-2006 11:41

VDB keepte gisteren gelukkig weer eens een sterke wedstrijd! Jammer dat het dan geen resultaat opleverd....
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Avatar gebruiker
Onedayflyer
Basisspeler
 
Berichten: 858
Geregistreerd op: 06-09-2005 20:43

Berichtdoor JeroenDeBoer » 21-02-2006 08:45

Gelukkig hebben wel volgend jaar Zoetebier! :roll:
JeroenDeBoer
Nieuw talent
 
Berichten: 88
Geregistreerd op: 27-01-2004 17:08

Berichtdoor Feanfan » 21-02-2006 18:36

Die derksen moet je niet al te snel geloven, die lult wel vaker uit z'n nek. Dit alleen maar om aandacht te krijgen. Het is 1 grote arogante l*l. Maar als ie daad werkelijk komt zit je wel mooi met 5 keepers.
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
Avatar gebruiker
Feanfan
Basisspeler
 
Berichten: 585
Geregistreerd op: 30-08-2003 10:47
Woonplaats: Gorredijk/Boxtel

Berichtdoor Paolo Soprani » 21-02-2006 20:07

Feanfan schreef:Die derksen moet je niet al te snel geloven, ............. Maar als ie daad werkelijk komt zit je wel mooi met 5 keepers.


derksen zit er wel vaker naast, ik denk niet dat zoetebier hier komt

mocht het wel waar zijn: 5 keepers zullen we dan niet hebben want moeliker heeft een contract tot de zomer van 2006
Avatar gebruiker
Paolo Soprani
Selectiespeler
 
Berichten: 279
Geregistreerd op: 27-09-2005 20:16

Berichtdoor hummelinho » 21-02-2006 23:41

Dan ga ik toch voor Agil Etemadi als 1ste keeper :D
hummelinho
Selectiespeler
 
Berichten: 430
Geregistreerd op: 30-01-2006 22:04

Berichtdoor FEANfan7 » 22-02-2006 16:18

BRIAN vdB
is gewoon de beste.
als ze nu ook nog ZOETEBIER gaan halen,zou ik wel heel zwak tegenover BRIAN vinden.
ik vind het wel goed dat er iets positiefs op de site over hem staat.
hij is gwoon de :arrow: BESTE :!:
FEANfan7
Bankzitter
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: 14-02-2006 13:40

Berichtdoor broekster » 22-02-2006 19:54

FEANfan7 schreef:BRIAN vdB
is gewoon de beste.
als ze nu ook nog ZOETEBIER gaan halen,zou ik wel heel zwak tegenover BRIAN vinden.
ik vind het wel goed dat er iets positiefs op de site over hem staat.
hij is gwoon de :arrow: BESTE :!:


Uhm,, waar baseer je dat op..? Ik persoonlijk heb ook liever brian in het doel, maar de laatste tijd is hij niet meer zo top. Vorig jaar draaide hij een geweldig seizoen, maar dit jaar vind ik hem niet de BESTE... :lol: Waterman was minstens zo goed, mischien was hij wel de beste :mrgreen:
broekster
Selectiespeler
 
Berichten: 216
Geregistreerd op: 09-01-2006 16:41
Woonplaats: Brussel

Berichtdoor Venderwel » 23-02-2006 09:48

Het is toch niet te geloven.....vorige jaar Keepte VdB een wereldseizoen....
Dit jaar, begon Verbeek weer met Waterman, wat in het begin niet goed ging, dus iedereen riep om VdB.....prima.
Maar diezelfde VdB mag dus niet een paar mindere wedstrijden hebben?? Niet normaal zeg....
Weet je wat, de A-selectie heeft een paar wedstrijden slecht gespeeld....we zetten de volledige B-selectie erin!! Oprotten met die A-selectie!!

Doe toch normaal.... :mrgreen:
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor broekster » 23-02-2006 11:06

Tuurlijk mag hij mindere wedstrijden spelen. Dat deed het hele team! Maar ik vind brian een goede keeper, maar als je zijn wedstrijden van dit seizoen tegenover die van vorig seizoen zet, speelt hij dan zo geweldig dat ie waterman de pan in hakt... :urgs:
broekster
Selectiespeler
 
Berichten: 216
Geregistreerd op: 09-01-2006 16:41
Woonplaats: Brussel

Berichtdoor Frisian Viking » 23-02-2006 11:07

Venderwel schreef:Het is toch niet te geloven.....vorige jaar Keepte VdB een wereldseizoen....
Dit jaar, begon Verbeek weer met Waterman, wat in het begin niet goed ging, dus iedereen riep om VdB.....prima.
Maar diezelfde VdB mag dus niet een paar mindere wedstrijden hebben?? Niet normaal zeg....

Er word geconstateerd dat VDB absoluut niet goed staat te keepen, en dan krijgen we dit weer? Het is gewoon een feit dat sinds Vandenbussche weer onder de lat staat, het in verdedigend opzicht stukken minder gaat. En het geeft helemaal niks om dat te constateren en om dat te melden.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

boy 1e keeper

Berichtdoor kicking cobus » 23-02-2006 11:35

Als Boy fit is is ie 1e keeper. Boy is een topkeeper met enorm veel potentieel, die het volledige vertrouwen moet krijgen. Brian is een goede eredivisiekeeper die de pech heeft dat Boy beter is. Boy is over 2 jaar de keeper van het Nederlands 11tal en dan verkopen we een keer geen aanvaller maar een keeper voor bijna 10 miljoen
kicking cobus
Nieuw talent
 
Berichten: 65
Geregistreerd op: 15-02-2006 12:16
Woonplaats: finkum

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten