De 1e Keeper : Vandenbussche of Waterman (05/06)?

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten

1e Keeper?

Boy Waterman
60
20%
Brian Vandenbussche
246
80%
 
Totaal aantal stemmen: 306

Wicky de Viking
Invaller
Berichten: 403
Lid geworden op: 16-12-2003 14:14
Locatie: Ljouwert

Bericht door Wicky de Viking »

Ik hoop 't niet en ik gun Boy ook zeker een kans maar ik vrees dat dit ons punten gaat kosten. Want hij komt op mij elke wedstrijd onzeker over.
GeorGios Samaras 20
Invaller
Berichten: 306
Lid geworden op: 04-03-2005 17:57
Locatie: Zwaagwesteinde

Bericht door GeorGios Samaras 20 »

Wicky de Viking schreef:Ik hoop 't niet en ik gun Boy ook zeker een kans maar ik vrees dat dit ons punten gaat kosten. Want hij komt op mij elke wedstrijd onzeker over.
Remember Ajax Thuis?
* Viva Garcia !
Wicky de Viking
Invaller
Berichten: 403
Lid geworden op: 16-12-2003 14:14
Locatie: Ljouwert

Bericht door Wicky de Viking »

GeorGios Samaras 20 schreef: Remember Ajax Thuis?
Ja daar heb je gelijk in, toen keepte die een monster partij.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Persoonlijk heb ik ook liever VDB, ipv Boy. Ook om wat VDB vorig jaar gepresteerd heeft, maar ja zoveel hebben we natuurlijk ook niet van Boy kunnen zien. En hij heeft niet echt de kans gehad om te laten zien dat na die paar slechte wedstrijden hij ook hele goede kan hebben.

Maar aangezien wij volgens mij best wel een goede trainer hebben, ga ik er voor het gamk even vanuit dat hij weet wat hij doet en de over het algemeen (of voor het team) beste keeper op goal zet.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Vind het jammer voor Brian maar misschien kan hij nu zijn NN lidmaatschap optimaal benutten door vanaf de bank ook mee te zingen ;)
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

Ik moet bekennen in eerste instantie ook een voorkeur voor Brian te hebben omdat hij m.i. prima voldoet.
Om nu meteen te gaan roepen dat hij een basisplaats verdiend gaat mij ook weer wat te snel.
Zoals Venderwel ook al opmerkte ziet Verbeek veel meer sterke en zwakke punten van beide keepers dan dat wij zien.
Boy hebben de meeste mensen maar een paar keer aan het werk gezien en dat in een slechte periode van het hele team.

Ik denk dat Verbeek Boy in potentie een betere keeper vind die alleen maar kan groeien naar zijn persoonlijke top door veel te spelen in het eerste team.
In Brian's prestatiecurve zal dan wel minder rek zitten..

Toch blijf ik wel van mening dat Boy iets meer scherpte uit mag stralen.
Het oogt allemaal net wat te relaxt..hoewel schijn natuurlijk kan bedriegen..
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Supersub
Bankzitter
Berichten: 191
Lid geworden op: 27-06-2005 15:01
Locatie: Burgum
Contacteer:

Bericht door Supersub »

Dus Waterman krijgt weer een nieuwe kans. Op zich vind ik dat hij wel weer een kans verdient. Eigenlijk is hiij een completere keeper dan Vandenbussche. Hij moet wel minder foutjes maken, anders staat VDB er snel weer in.
in de vakantie is alles een beetje mooier
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Komt voor mij toch een beetje als een verrasing,had echt gedacht dat VDB op de goal zou komen te staan.
Allebei hebben ze hun goede en zwakke punten, en inderdaad wij zien alleen de wedstrijden en GJV ziet alles.
Zoals al gezegd:"VDB is ook nog eens een spontane vent en Waterman vind ik ook een beetje arrogant, eigenlijk past dat niet zo bij Heerenveen, dat arrogante.
Maar goed, we hopen dat hij laat zien waarom hij eerste keus is.
supporter: in voor en tegenspoed
Gurbe
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 03-12-2002 16:04
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Gurbe »

Zoals de meeste op dit forum heb ik ook een voorkeur voor VdB. Maar nu Waterman 1e keus is geworden moeten we wel als 1 man achter hem gaan staan en niet na 1 of 2 foutjes meteen om VdB gaan roepen. Daar wordt Waterman ook niet zekerder van.

Ik denk dat Waterman op de training dan een goede indruk bij GJV heeft achtergelaten want in de oefenwedstrijden vond ik VdB toch duidelijk sterker.

Nu eerst maar mijn team bij LC coach aanpassen......
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Waar staat deze info?? Graag met bronvermelding!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

check pagina 4 van dit topic, en dan mijn bericht... bron kan niet betrouwbaarder.. :wink:
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Toch blijf ik wel van mening dat Boy iets meer scherpte uit mag stralen.
Het oogt allemaal net wat te relaxt..hoewel schijn natuurlijk kan bedriegen..
Hiermee ben ik het helemaal eens, Waterman zal in potentie een uitstekende doelman zijn, toch oogt hij zeer laconiek, arrogant en relaxt.... Ook bij hoge ballen vond ik hem zeer kwetsbaar.... Ik vind het vrij hard voor VdB aangezien die vorig seizoen goede dingen heeft laten zien en voor een club als Heerenveen een prima doelman is..... Ik had verwacht dat Heerenveen Waterman zou verhuren en een ervaren 2e doelman zou halen.

Wanneer VdB lang op de bank komt dit seizoen zou ik hem toch aanraden om verhuurd te worden (zat Belgische clubs willen hem wel als doelman). Hij is te goed en te jong om wat dom vanaf de zijlijn naar 23 poppetjes te staren :wink:
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Bericht door Kaka »

K denk eiglek ook wel dat Waterman meer kwaliteiten heeft, maar die blunders van hem baren me toch wel zorgen eiglek :erm:
AIK
Nieuw talent
Berichten: 140
Lid geworden op: 21-12-2004 20:16

Bericht door AIK »

Ik had aan het begin van 2004/05 verwacht dat hij het heel goed zou doen, na zijn fantastische debuut tegen Ajax (4-1).. het is de keuze van de trainer en daar moeten we respect voor hebben. Maar één ding is zeker, Boy is beter dan Stekelenburg (Ajax), Bábos (NEC), Schollen (NAC) en Vladan Kujovic (Roda JC)
tiewenvisser
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 28-06-2005 22:26
Locatie: Sliedrecht

Bericht door tiewenvisser »

AIK schreef:Ik had aan het begin van 2004/05 verwacht dat hij het heel goed zou doen, na zijn fantastische debuut tegen Ajax (4-1).. het is de keuze van de trainer en daar moeten we respect voor hebben. Maar één ding is zeker, Boy is beter dan Stekelenburg (Ajax), Bábos (NEC), Schollen (NAC) en Vladan Kujovic (Roda JC)
Beter dan Stekelenburg?? Nou ja het zal wel.
Mijn voorgevoel zei steeds dat Boy het zou worden. Toch verassend denk ik. Ik heb hem niet zo vaak in actie gezien bij jong oranje was hij steeds geblesseerd.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

GJ last van een vlaag van verstandsverbijstering bij deze keuze? Ikzelf ben in ieder geval met stomheid geslagen!
tiewenvisser
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 28-06-2005 22:26
Locatie: Sliedrecht

Bericht door tiewenvisser »

Crash schreef:GJ last van een vlaag van verstandsverbijstering bij deze keuze? Ikzelf ben in ieder geval met stomheid geslagen!
Daar zeg je me wat! Misschien is hij wel echt een beetje gek geworden. Kijk eens naar zijn opstellingen (vooral tegen Bielefeld) dat is toch complete waanzin?
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

GJV heeft woensdag zijn keuze bekend gemaakt. Die dinsdag ervoor te lang en te veel biertjes gehad in Surhuisterveen met de profronde?
SCH
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Bericht door Kaka »

nou vertel...

zelf vind ik het niet zo verrassend, Boy heeft gwoon toch meer kwaliteiten dan VDB en voetballlend is ie ook beter, hij zou best wel s een hele goeie kunne worde in de toekomst...
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Nu Waterman eerste keeper wordt wil ik mn geld van de seizoenkaart terug :P :wink: .....
Waterman krijgt van mij de voordeel van de twijfel. Nog 1 foutje en de kritiek op hem zal toenemen.
SCH
Swiftboys
Nieuw talent
Berichten: 77
Lid geworden op: 02-12-2002 15:34
Locatie: Joure

Bericht door Swiftboys »

Tsja, dit is nou jammer. Vind Brian NU een betere keeper. Dat Boy over een jaar of 5 beter zal zijn dan Brian daar koop ik nu niks voor. Dan zal ie wel al weg zijn bij Heerenveen en wij mogen daar dit seizoen het leergeld voor betalen.
Vorig seizoen begonnen we inderdaad zwak, en vooral Boy. Hij heeft toen een aantal fouten gemaakt die hier worden verklaard door de onzekere verdeding. Je kunt je ook afvragen waardoor die verdediging zo onzeker was. Het begon beter te draaien toen Brian erin kwam.

Ook in de wedstrijd bij Groningen vond ik Boy een slechte/onzekere indruk maken, en vooral nonchalant. Je zult toch denken, dit is mijn kans, nu ga ik ervoor! Dat straalde hij toen niet echt uit moet ik zeggen.

Maar ja, dit seizoen, nieuwe ronde nieuwe kansen. Nou afgaand op de voorbereiding vond ik Brian een betere indruk maken dan Boy. Vooral bij Joure :wink:
En Gert-Jan ziet de trainingen ook, maar het draait om de wedstrijden toch?, vooral bij Keepers, en daarin hebben wij niks meer of minder gezien dan Gert-jan.

Brian is een keeper met meer lef in zijn donder, betere reflexen en ondertussen ook meer ervaring dan Boy. Voetballend is ie wat minder, maar dat is dus iets wat je echt kunt trainen.

Nou ja, vind het jammer en hoop van ganze harte dat het ons niet teveel punten gaat kosten en dat Brain op 1 of andere manier toch zijn kans zal krijgen, en pakken dit seizoen.
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Súrhusterfeanfans schreef:Waterman krijgt van mij de voordeel van de twijfel. Nog 1 foutje en de kritiek op hem zal toenemen.
Dat denk ik ook ja.
Als hij vooral in de eerste wedstrijden fouten gaat maken zal er veel om VDB worden geroepen.
Hij heeft misschien nu nog het voordeel van de twijvel maar dat hoeft niet lang te duren.
supporter: in voor en tegenspoed
tiewenvisser
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 28-06-2005 22:26
Locatie: Sliedrecht

Bericht door tiewenvisser »

Niemand lijkt tevreden over Boy. Ik heb hem nooit zien spelen. Als ik jullie moet geloven is het een heel slechte keus.
Beetje vreemd allemaal met vebeek lijkt me dan. Ik zeg de laatste tijd dus ook vaak dat Verbeek vreemd bezig is.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Hij heeft dinsdag te ver in het glaasje gekeken volgens mij.. :P
SCH
Gebruikersavatar
AldeboarNN Fans
Basisspeler
Berichten: 795
Lid geworden op: 20-12-2004 18:08
Locatie: Aldeboarn

Bericht door AldeboarNN Fans »

Dit had ik niet verwacht. Vond Brian een goede indruk maken. En afgelopen zaterdag moet hij ook geweldig gekeept hebben. Maar ja Verbeek maakt de keuzes. Ik ben het wel met Gurbe eens dat we hem nu bij 1 foutje niet meteen moeten uitfluiten. Dat is niet goed voor zijn zelfvertrouwen. En het vertrouwen van de rest van het team. Maar ik heb wel weer het gevoel dat Brian in september weer op goal staat. Vind Waterman een beetje type Stekelenburg. Steeds als hij er moet staan, raakt hij geblesseerd. Bij Ajax verwacht ik Vonk weer als eerste keeper.
Butler
Nieuw talent
Berichten: 88
Lid geworden op: 07-12-2004 16:53

Bericht door Butler »

Niemand lijkt tevreden over Boy. Ik heb hem nooit zien spelen. Als ik jullie moet geloven is het een heel slechte keus.
Beetje vreemd allemaal met vebeek lijkt me dan. Ik zeg de laatste tijd dus ook vaak dat Verbeek vreemd bezig is.

Ik ben wel tevreden over Waterman. Het was ook mijn keus geweest.
Die baseer ik dan wel over de wedstrijden die ik hem in de beloften heb zien spelen.
Vond het daar altijd een zeer goede keeper met een fantastische trap.
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Lekker Gertjan, eindelijk eens een jongere op de goal, wordt hij weer vern**kt. Goed voor het vertrouwen dit. :x VDB heeft vorig jaar prima gekeept, terwijl ik Boy aan het begin niet al te sterk vond (zacht uitgedrukt). (ik bespaar jullie het doemscenario welke nu in mijn hoofd tot stand komt)
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Misschien zit ik er helemal naast,maar ik heb zo,n gevoel dat het ons punten gaat kosten.Ik had liever Brian tussen de palen gezien.Heeft afgelopen seizoen uitstekend gepresteerd toch.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

De reacties zijn over het algemeen negatief over Waterman, ikzelf vindt het ook niet zo; n goede keus. Nu maar hopen dat ie deze site nog niet ontdekt heeft :P
SCH
Gerrits
Selectiespeler
Berichten: 687
Lid geworden op: 14-04-2003 12:46
Locatie: Axel

Bericht door Gerrits »

Beetje vreemd om een keeper die vorig seizoen toch zo goed stond te keepen zo af te reserveren.Je hebt kans dat Brian dan liever uitgeleend of verkocht wil worden.En wie heb je dan als Boy het niet goed doet?Taberima.Dus dan denkt Boy er nog makkelijker over en dat gaat ten koste van zijn concentratie,gevolg daarvan is dat je wedstrijden verliest die je volledig domineert maar door een counter verloren gaan.

Ik zie misschien niet de wedstrijden live maar de dingen die ik gezien heb van Waterman vorig seizoen waren niet echt positief.
Maar Verbeek ziet de trainingen dus hij zal het wel weten.
Gesloten