De 1e Keeper : Vandenbussche of Waterman (05/06)?

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten

1e Keeper?

Boy Waterman
60
20%
Brian Vandenbussche
246
80%
 
Totaal aantal stemmen: 306

Wicky de Viking
Invaller
Berichten: 403
Lid geworden op: 16-12-2003 14:14
Locatie: Ljouwert

Bericht door Wicky de Viking »

AldeboarNN Fans schreef:Vandaag tegen Bielefeld kreeg Vandenbussche 90 minuten de kans om te laten zien, dat hij de eerste keeper is. Dinsdag Waterman, volgende week valt de beslissing.\
Persoonlijk hoop ik dat Vandenbussche eerste doelman wordt. Hij straalt veel meer vertrouwen uit op de verdedigers. Maar laten we afwachten.
Beste jongen Waterman heeft z'n kans al gehad tegen Litex Lovech. Tegen Bolton staat hoogst waarschijnlijk de eerste keus in de goal.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Inderdaad Freeze, Lobont is helemaal niks! Dan hebben we wel betere keepers. Wat mij betreft Vandenbusshe in de goal. Veel zelfverzekerder dan Waterman, die regelmatig eens in de fout gaat.
SCH
tiewenvisser
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 28-06-2005 22:26
Locatie: Sliedrecht

Bericht door tiewenvisser »

Iemand het polletje op Abelenstra.com gezien? Echt debiel je kan maar blijven stemmen op die doelmannen :?
Supersub
Bankzitter
Berichten: 191
Lid geworden op: 27-06-2005 15:01
Locatie: Burgum
Contacteer:

Bericht door Supersub »

VDB:
+ Veel Lef
+Goed op de lijn
+ Aardige vent (niet echt belangrijk, maar toch)

-Niet Balvast
-vrij minimale uittrap

Waterman:
+Goede uittrap
+Goed overzicht'
+Uitstraling

-Denkt soms te aanvallend (ajaxverleden)
-Teveel alles of niets gehalte

Dit is natuurlijk maar hoe ik het zie, maar dit geeft denk ik wel een redelijke beschrijving van de keepers. Het is maar net hoe Verbeek het hebben wil, De constante VDB of het met iets meer pit spelende Waterman
in de vakantie is alles een beetje mooier
Gebruikersavatar
Megafred
Jeugdspeler
Berichten: 18
Lid geworden op: 25-02-2004 22:39

Bericht door Megafred »

Boy wordt eeste keeper.
Freeze
Selectiespeler
Berichten: 626
Lid geworden op: 15-05-2005 15:57
Locatie: Leiden

Bericht door Freeze »

Megafred schreef:Boy wordt eeste keeper.
Hoe weet je dat? En als je geen bron hebt, waar basseer je dat dan op?
Ik zou liever VDB in de goal zien :upto:
Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Bericht door Kaka »

Waterman komt volgens mij nog tekort, is niet stabiel genoeg en Vandenbussche is een aardige keeper natuurlijk, maar toch vind ik hem ook niet super.. hij is te weinig leidinggevend, slechte uittrap en laat ook nog wel eens een steekje vallen

Lobont zou voor Heerenveen natuurlijk de ideale keeper zijn , maarja heel reeel is dat niet natuurlijk...jammer genoeg
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Kom op even zeg!, Lobont? Wat een grabbelaar. VDB 'gewoon' 1e keeper wat mij betreft.
SCH
Gebruikersavatar
Fladian
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 15-07-2004 12:34
Locatie: Arnhem

Bericht door Fladian »

En sowiezo, als Lobont komt, dan sta je wel de ontwikkeling van zowel Waterman als Vandenbussche in de weg.
Freeze
Selectiespeler
Berichten: 626
Lid geworden op: 15-05-2005 15:57
Locatie: Leiden

Bericht door Freeze »

Alles behalve Lobont! Ik snap echt niet wat mensen in hem zien... en dit is niet het enige forum van mn favoriete clubs waar over hem gesproken wordt.. Palermo wou hem laatst halen terwijl hun ook 2 goede keepers hebben :grmbl: :frown:

Maar hoe dan ook, we hebben op het moment 2 keepers met veel talent dus kan iemand mij uitleggen wat we met een andere keeper moeten? Moens, Gentenaar, Vermeer, Lobont, noem maar op... over iedereen is gepraat; terwijl we in mijn ogen toch echt over 2 hele aardige keepers beschikken! :?
Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
Gebruikersavatar
Megafred
Jeugdspeler
Berichten: 18
Lid geworden op: 25-02-2004 22:39

Bericht door Megafred »

We vergeten met z'n allen een paar dingen. Allereerst heeft Boy vorig seizoen de eerste 4 wedstrijden gespeelt in een team dat in zijn geheel niet Functioneerde de verdediging leek toen nergens op. Erik edman die 3 dagen voor het begin van de competitie vertrok ga zo maar door. Boy raakte toen zwaar geblesseerd en VDB kreeg toen zijn kans en hij heeft het niet slecht gedaan maar heel Heerenveen begon beter te draaien en dan lijkt het al snel alsof VDB beter zou zijn dan Boy. Ik ben geen deskundige en ga dus ook niet zeggen wie er beter is maar als boy ook de kans krijgt om in een goed draaiend team te spelen dan kunnen we pas echt oordelen over hem.

Oh ja en voor wie het wil weten Boy is volgend jaar 1e keeper.
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Dit is gewoon hoe ik het zie. Maar VDB moet gewoon op goal. Brian is veel te onzeker bij voorzetten. Nu stond misschien vorig jaar de verdediging niet goed. Maar in die eerste 4 wedstrijden kreeg hij wel een paar goals tegen die mede zijn fout waren. Dan kwam er een Hoge traage voorzet van de zijkant vlak bij het 5 meter gebied. En dan bleef hij staan. Die ballen moeten gewoon voor de keeper zijn. En dan kun je altijd zeggen van ja hij mag niet zo vrij inkoppen. Dat is helemaal waar. Maar ik blijf erbij dat hij gewoon zijn goal uit moet komen en die ballen pakken.

VDB is juit wel heel geod in dat soort ballen. En hij is beter dan Brian omdat hij juist fouten durft te maken. Hij gaat gewoon voor een bal die hij denkt zeker weten te hebben. Dat kan een keer fout gaan natuurlijk (willem II uit) maar hij gaat er wel voor. Brian is juist bang om fouten te maken en doet daarom juist niks. En hierdoor krijgt hij veel meer goals tegen.

Dus wat mij betreft moet gewoon VDB in de goal staan.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik denk dat je met Brian Boy bedoelt. Het is Brian VDB en Boy Waterman. :wink:

Maar verder ben ik het met je eens. Alhoewel Waterman voetballend weer beter is en dat is toch ook een belangrijk apect voor een keeper.
Gebruikersavatar
Kaka
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 03-08-2005 17:06

Bericht door Kaka »

Natuurlijk zijn VDB en Waterman best wel aardige keepers, maar Waterman is simpelweg nog niet stabiel genoeg, want in de strijd om Europees voetbal en in de Uefa Cup kun je gewoon niet die blunders permiteren die hij af en toe toch wel heeft en VDB is natuurlijk een prima keeper, maar als je het echt goed wil doen in Europa en in de Competitie heb je meer nodig dan gewoon een goede keeper, kijk maar naar AZ, zonder Timmer waren ze echt niet zover gekomen en als je naar Wapenaar van Vitesse kijkt..die straal veel meer leiderschap uit dan VDB en dat is ook belangrijk, want afgelopen seizoen leunde de verdediging vooral op Hansson en als hij geblesseerd is is het gatenkaas en als hij verkocht wordt is dat natuurlijk helemaal bale voor Heerenveen..

Maar Lobont is zeker wel een goede keeper en ik reageerde in dat vorige bericht alleen maar ff op andere op dit forum die zeiden dat het voor SCH een goede keeper zou zijn en daar ben ik het zeker mee eens..Als je ziet hoe hij het in de Champions League deed met Ajax toen, dat was echt super, en ik steeds maar hopen dat hij zou blunderen en dat Ajax eruit vloog, maar elke keer maar weer superreddingen toen.. :lol:
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Maar Lobont is niet voor niets tweede of derde keeper bij Ajax. Hij kan niet blijven teren op zijn goede serie wedstrijden in de Cl van een aaantal jaren geleden. Ik heb hem ook de meest vreemde capriolen uit zien halen. Maar dat is inherent aan keepers. VDB heeft topwedstrijden gekeept vorig jaar met als uitschieter de wedstrijd tegen Stuttgart, maar hij heeft ook behoorlijk geblunderd tegen de Graafschap en WII. Een tegen een is hij zeer goed, maar voetballend kan het stukken beter en hij mag ook wel wat meer ballen klem hebben. Maar verder vind ik het een vrij betrouwbare keeper die vertrouwen nodig heeft van zijn trainer.
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Heerenveen rules schreef:Ik denk dat je met Brian Boy bedoelt. Het is Brian VDB en Boy Waterman. :wink:

Maar verder ben ik het met je eens. Alhoewel Waterman voetballend weer beter is en dat is toch ook een belangrijk apect voor een keeper.
Lol idd :oops: Foutje moet kunnen
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Boy Waterman wordt inderdaad eerste keeper. Dit is gisteren aan beide keepers medegedeeld door GJV. Bron: vader van Brian.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Voor mij een onaangename verrassing.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Ach, na 2 wedstrijden is Boy weer geblesseerd en gaat Brian het doel weer verdedigen. :D
Anti anti. :)
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Goede beslissing. Waterman is gewoon de eerste keeper en moet zich kunnen bewijzen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Zeker een onaangename verrassing. VDB heeft bewezen het niveau aan te kunnen. Waterman nog niet en ik heb daar ook weinig vertrouwen in.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Jaap F. schreef:Goede beslissing. Waterman is gewoon de eerste keeper en moet zich kunnen bewijzen.
Volgens wie/wat is hij de eerste keeper?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Squerrel schreef:[
Volgens wie/wat is hij de eerste keeper?
GJV, aan het begin van vorig seizoen.
Gebruikersavatar
BasH
Bankzitter
Berichten: 217
Lid geworden op: 26-12-2004 19:36
Locatie: Aldskoat

Bericht door BasH »

waardeloos die waterman die blundert er toch op los.die belg heeft zich vorig jaar goed bewezen en ons vaak gered.
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Squerrel schreef: Volgens wie/wat is hij de eerste keeper?
Hij was de opvolger van Hans Vonk en heeft alleen niet gespeeld omdat hij geblesseerd raakte.
Bo san
Jeugdspeler
Berichten: 23
Lid geworden op: 18-06-2005 12:50
Locatie: Amsterdam / Mantgum

Bericht door Bo san »

Ik had het Brian zeker gegund die heeft er vorig jaar toch meer en deels voor gezorgd dat we hebben over winterd in de UEFA CUP.

Brian je kans komt dit jaar wel weer
Boy zal wel een aantal gekke blunders maken :roll:
NIEUW NOORD ZAL HET STADION LATEN KNALLEN!!!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Jeroen schreef: GJV, aan het begin van vorig seizoen.
Juist, een jaar geleden. Toen was VdB net nieuw en kon de technische staf nog niet een juist oordeel vellen. Er is in een jaar tijd veel verandert.

Waterman heeft mij in wat ik gezien heb niet kunnen overtuigen, ik heb gewoon weinig vertrouwen in hem. VdB heeft ook zijn tekortkomingen, vooral voetballend maar hij staat er altijd wel en zal er altijd voor de volle 100% voor gaan en ik denk niet dat Waterman dat kan opbrengen.
En daarbij komt nog eens dat ik VdB een toffe gast vind en ik Waterman maar een arrogant mannetje vind.

Het is natuurlijk allemaal persoonlijk.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Jaap F. schreef: Hij was de opvolger van Hans Vonk en heeft alleen niet gespeeld omdat hij geblesseerd raakte.
Een ECHTE eerste keeper komt na zijn blessure gewoon weer op doel te staan (al was Waterman wel lang geblesseerd, toch?)
GeorGios Samaras 20
Invaller
Berichten: 306
Lid geworden op: 04-03-2005 17:57
Locatie: Zwaagwesteinde

Bericht door GeorGios Samaras 20 »

Egt jammer voor Brian..

Het is maar even afwachten hoe Boy het zal doen anders zal Brian zen kansen wel weer pakken neem ik aan..
* Viva Garcia !
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Ik heb alle vertrouwen in Waterman. Volgens mij is hij in potentie een betere keeper dan BvdB. We zullen het zien :stan:
Gesloten