De 1e Keeper : Vandenbussche of Waterman (05/06)?

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten

1e Keeper?

Boy Waterman
60
20%
Brian Vandenbussche
246
80%
 
Totaal aantal stemmen: 306

Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Vandenbussche feroardield, 28-6-2005

SC Hearrenfean keeper Brian
Vandenbussche is troch de rjochtbank fan
Brugge feroardield ta in heal jier
foarwaardlike finzenisstraf en in boete
fan 250 euro.
De 24-jierrige keeper is berjochte foar
it mishanneljen fan in Nederlânske man
tidens in jûn stappen. Yn 2002 rekke hy
mei twa maten belutsen by in
fjochtpartij. De Nederlânske man waard
derby troch in winkelrút treaun. Hy rûn
swiere snijwûnen en in bliuwend litteken
op. De trije moatte rom 11.000 euro
skea-fergoeding betelje. De oare twa
maten fan Vanderbussche hawwe deselde
straf as de doelman krigen.
Harris
Basisspeler
Berichten: 954
Lid geworden op: 02-12-2002 14:03
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Harris »

Ging zeker om een broodje shoarma?
***
MJP
Nieuw talent
Berichten: 138
Lid geworden op: 07-08-2003 13:30

Bericht door MJP »

Eastermar schreef: Bron: http://www.nu.nl
11.000 euro moet geen probleem zijn. Aardige schadevergoeding. Wel moet Brian zich inhouden. Anders een half jaar Waterman op doel.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

MJP schreef:
11.000 euro moet geen probleem zijn. Aardige schadevergoeding. Wel moet Brian zich inhouden. Anders een half jaar Waterman op doel.
Volgens Abelenstra.com moeten alle 3 gewoon 250 euro betalen :?
Gebruikersavatar
Mika_Ugur 4-ever..
Nieuw talent
Berichten: 54
Lid geworden op: 09-06-2005 14:11
Locatie: Fryslan..

Bericht door Mika_Ugur 4-ever.. »

Ik vind dat Brian VdB recht heeft op eerste keeper..
Hij heeft hier erg veel laten zien, en bij sommige wedstrijden de club gered
|-->Mika Vayrynen & Ugur Yildirim<--|
Sc Heerenveen 4-life..
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Westerveld :)
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Gebruikersavatar
Feanfan84
Invaller
Berichten: 275
Lid geworden op: 28-06-2004 22:24
Locatie: Wommels

Bericht door Feanfan84 »

Westerveld is transfervrij, dat klopt. Makkelijk te halen zou je zo zeggen, en veel ervaring. Probleem zou zijn salaris kunnen zijn.
Maar we hebben al 2 prima keepers die alleen nog maar kunnen groeien, dus als ze beide gewoon blijven, lijkt me het halen van Westerveld geldverspilling. Mocht Waterman of VdB vertrekken, wat ik niet zo snel zie gebeuren, dan zou Westerveld idd een uitstekende optie kunnen zijn.
teppie
Nieuw talent
Berichten: 138
Lid geworden op: 14-12-2003 15:22
Locatie: Leeuwarden

Bericht door teppie »

Superfries88' schreef: Volgens Abelenstra.com moeten alle 3 gewoon 250 euro betalen :?
Even goed lezen:

De drie daders moeten in totaal €11.000,- betalen en daarnaast is hun een voorwaardelijke straf van halfjaar cel + 250 euro boete opgelegd.

Dat staat er:) da's valt allemaal gelukkig wat mee.
De zijlijn heeft het er mee te doen!
NNfanatic
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 16-02-2005 15:31

Bericht door NNfanatic »

Vdb gewoon in de basis hij heeft het laten zien vorig seizoen ook al was Waterman vaak gebleseerd maar dan moet Waterman zich maar terug knokken op de training.
wiero
Nieuw talent
Berichten: 71
Lid geworden op: 15-06-2005 16:41
Locatie: Oosterwolde

Bericht door wiero »

VdB in de basis, dat heeft hij vorig jaar wel bewezen.
Stam kom naar Heerenveen!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Vandenbussche of Waterman in de basis:
Alsof hier en discussie uit zou kunnen komen, dacht ik aanvankelijk, maar gezien het feit dat 15% voor de tweede optie kiest, is dit toch een beetje het geval vreemd genoeg.

Een van de laatste wedstrijden van het afgelopen seizoen zag ik Waterman weer eens aan het werk, dit keer tegen FC Groningen. Binnen een kwartier had Waterman al enkele foutjes gemaakt en rammelde het aan alle kanten achterin bij Heerenveen. Dit laatste mede door de onzekerheid die Waterman uitstraalde.

Waterman is duidelijk nog niet toe aan het echte grote werk en ik denk eerlijk gezegd dat het voor Heerenveen verstandig zou zijn hun derde keeper naar voren te schuiven als tweede keerper en Waterman te verhuren aan een goede eerste divisieclub, zodat Waterman toch op enigzins niveau zich kan doorontwikkelen.

Vandenbussche heeft met name gedurende de eerste competitiehelft bewezen punten te kunnen pakken voor de ploeg. De tweede competitiehelft maakte hij wat foutjes, maar ook gedurende deze periode keepte hij zeker niet slecht.

Conclusie: Vandenbussche het komende jaar als basisspeler!
(tenzij hij weer ruzie krijgt in een kroeg, want dan zit hij een half jaartje vast :D )
vak-26
Bankzitter
Berichten: 205
Lid geworden op: 02-04-2005 09:01
Locatie: hardergrijp

Bericht door vak-26 »

Moet Heerenveen op zoek naar nieuwe Doelman?'

Heerenveen doelman Brian Vandenbussche is tot een half jaar voorwaardelijke gevangenisstraf plus een boete van 250 euro veroordeeld. Ook moesten de drie ruim 11.000 euro schadevergoeding betalen. De keeper werd verdacht van mishandeling van een Nederlandse man, de 'daders' zouden de Nederlander door het raam hebben geduwd. Hij liep zware snijwonden op en blijvende littekens.
Dat zou dus kunnen betekenen dat SC Heerenveen op zoek moet naar een nieuwe doelman.
(bron heerenveen1920)


is dit zo ????
Wat kan voetbal toch mooi zijn
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

vak-26 schreef:Moet Heerenveen op zoek naar nieuwe Doelman?'

Heerenveen doelman Brian Vandenbussche is tot een half jaar voorwaardelijke gevangenisstraf plus een boete van 250 euro veroordeeld. Ook moesten de drie ruim 11.000 euro schadevergoeding betalen. De keeper werd verdacht van mishandeling van een Nederlandse man, de 'daders' zouden de Nederlander door het raam hebben geduwd. Hij liep zware snijwonden op en blijvende littekens.
Dat zou dus kunnen betekenen dat SC Heerenveen op zoek moet naar een nieuwe doelman.
(bron heerenveen1920)


is dit zo ????
nee, hij is nu nog gewoon op vrije voeten totdat hij weer iets flikt.. dus als hij zich rustig houdt dan is er niets aan het handje lijkt mij..
Supersub
Bankzitter
Berichten: 191
Lid geworden op: 27-06-2005 15:01
Locatie: Burgum
Contacteer:

Bericht door Supersub »

Ik vind beide geen top. Ik zou zeggen een betere en meer ervaren keeper halen en een van die twee gaan verkopen.

:roll:
in de vakantie is alles een beetje mooier
NNfanatic
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 16-02-2005 15:31

Bericht door NNfanatic »

Supersub schreef:Ik vind beide geen top. Ik zou zeggen een betere en meer ervaren keeper halen en een van die twee gaan verkopen.

:roll:
Beide geen top? wakker worden! wie heeft ons gered met de Uefa cup? ja dat was VDB dus waarom zou je een ervaren keeper halen dat is voor de vooruitgang van de jongens echt niet beter omdat ze minder speelminuten krijgen, gewoon mooi deze keepers houden.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2456
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Keepers worden meestal beter na aantal jaren spelen op niveau. Ervaring is belangrijk.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

VDB heeft een paar goede wedstrijden gekeept, maar ik vind hem zeker niet top. Waterman is in potentie top, maar heeft dat ook nog niet, kunnen, laten zien.
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Johan Derksen noemde Kenneth Vermeer :roll:
Wicky de Viking
Invaller
Berichten: 403
Lid geworden op: 16-12-2003 14:14
Locatie: Ljouwert

Bericht door Wicky de Viking »

De indruk die VDB op mij heeft gemaakt is veel beter dan die Boy Waterman op mij gemaakt heeft. Als Boy een doelpunt om z'n oren krijgt is het altijd net of had ie die bal nog makkelijk kunnen pakken (zo lijkt het dan), maar ook VDB heb ik dit seizoen kunnen betrappen op een paar foutjes. Maar met het materiaal dat we nu hebben kies ik voor VDB.
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

Eric schreef:Johan Derksen noemde Kenneth Vermeer :roll:
Ik mis even iets hoor (heb VI niet gelezen bedoel ik) Hij noemde Vermeer als wat? Keeepr van SCH????
Heerenveen: superbia ex septentrio
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Volgens Derksen moet Vermeer verhuurd worden door Ajax, omdat hij anders verpietert op de tribune. Heerenveen lijkt Derksen dan een uitstekende optie voor Vermeer.

Off-topic: In hetzelfde stuk noemt hij Drost overigens een van de weinige potentiële internationals van Oranje -20. Typisch, in ik meen de Telegraaf van maandag werd Drost juist een van de spelers genoemd die het op internationaal niveau nooit zou redden.
Treverson
Jeugdspeler
Berichten: 49
Lid geworden op: 27-06-2005 19:54
Locatie: Grou

Bericht door Treverson »

Edmanian Devil schreef:Volgens Derksen moet Vermeer verhuurd worden door Ajax, omdat hij anders verpietert op de tribune. Heerenveen lijkt Derksen dan een uitstekende optie voor Vermeer.

Off-topic: In hetzelfde stuk noemt hij Drost overigens een van de weinige potentiële internationals van Oranje -20. Typisch, in ik meen de Telegraaf van maandag werd Drost juist een van de spelers genoemd die het op internationaal niveau nooit zou redden.
Vermeer zou opzich wel een goeie keeper zijn voor H'veen
Sc Heerenveen de Club van Fryslan.. Grou et Doarp van Fryslan!!!
Gebruikersavatar
Mika_Ugur 4-ever..
Nieuw talent
Berichten: 54
Lid geworden op: 09-06-2005 14:11
Locatie: Fryslan..

Bericht door Mika_Ugur 4-ever.. »

NNfanatic schreef: Beide geen top? wakker worden! wie heeft ons gered met de Uefa cup? ja dat was VDB dus waarom zou je een ervaren keeper halen dat is voor de vooruitgang van de jongens echt niet beter omdat ze minder speelminuten krijgen, gewoon mooi deze keepers houden.

Juist!!! En wie is hier de keeper van Jong Oranje? (Als hij niet geblesseert was) Precies; Boy Waterman!
|-->Mika Vayrynen & Ugur Yildirim<--|
Sc Heerenveen 4-life..
NNfanatic
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 16-02-2005 15:31

Bericht door NNfanatic »

Vandenbussche in hoger beroep
Brian Vandenbussche, de keeper van Heerenveen die dinsdag werd veroordeeld wegens mishandeling, gaat in beroep tegen de uitspraak van de rechter. De 24-jarige zou in 2002 met twee vrienden betrokken zijn geweest bij een vechtpartij, waarbij een Nederlander door een winkelruit werd geduwd en zware verwondingen opliep. Voor zijn betrokkenheid werd Vandenbussche eerder deze week veroordeeld tot een half jaar voorwaardelijke celstraf en 250 euro boete. De advocaat van de doelman stelt nu dat zijn cliënt niet opzettelijk verwondingen heeft willen toebrengen aan het slachtoffer en vecht daarom het vonnis aan.

bron:geenstijl.nl
Gebruikersavatar
Mika_Ugur 4-ever..
Nieuw talent
Berichten: 54
Lid geworden op: 09-06-2005 14:11
Locatie: Fryslan..

Bericht door Mika_Ugur 4-ever.. »

Kenneth is een goeie keeper...
maar hij is erg jong..
Veel noemden hier dat we een ervaren keeper nodig hebben...
Dan doe je toch niet Vermeer??
Al vind ik hem trouwnes een erg goeie keeper!! :!:
|-->Mika Vayrynen & Ugur Yildirim<--|
Sc Heerenveen 4-life..
Supersub
Bankzitter
Berichten: 191
Lid geworden op: 27-06-2005 15:01
Locatie: Burgum
Contacteer:

Bericht door Supersub »

Mika_Ugur 4-ever.. schreef:

Juist!!! En wie is hier de keeper van Jong Oranje? (Als hij niet geblesseert was) Precies; Boy Waterman![

Goh jullie doen net of we een stel wereldkeepers hebben. Vorig jaar hebben we met twee keepers 52 doelpunten tegen gekregen. Slechts 8 teams scoren slechter. De nul houden is een unicum voor Heerenveen. Wat ik zeg is dus wel ergens op gebaseerd.
Die VDB is niet balvast en Waterman is op hoge ballen een drama.
in de vakantie is alles een beetje mooier
Gebruikersavatar
michel
Wereldspeler
Berichten: 1937
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48
Locatie: DKV

Bericht door michel »

supersub schreef:Goh jullie doen net of we een stel wereldkeepers hebben. Vorig jaar hebben we met twee keepers 52 doelpunten tegen gekregen
2 keepers? das nog 's tactiek :D
Maar idd het zijn geen wereldkeepers, het zijn wel jonge keepers waar ik behoorlijke
verwachtingen van heb. Ik vind dat we prima in de keepers zitten laat die 2 maar knokken
om een plaats en flink verbeteren, over een jaar 1 van de 2 voor grof geld verkopen :D en
de ander het Nederlands of Belgisch elftal laten halen
Heerenveen: superbia ex septentrio
Gebruikersavatar
AldeboarNN Fans
Basisspeler
Berichten: 795
Lid geworden op: 20-12-2004 18:08
Locatie: Aldeboarn

Bericht door AldeboarNN Fans »

Vandaag tegen Bielefeld kreeg Vandenbussche 90 minuten de kans om te laten zien, dat hij de eerste keeper is. Dinsdag Waterman, volgende week valt de beslissing.\
Persoonlijk hoop ik dat Vandenbussche eerste doelman wordt. Hij straalt veel meer vertrouwen uit op de verdedigers. Maar laten we afwachten.
AIK
Nieuw talent
Berichten: 140
Lid geworden op: 21-12-2004 20:16

Bericht door AIK »

Ik vind dat Vandenbussche op goal moet maar ja dan heb je met Waterman een groot talent, dat ook nog Nederlander is en dus in de toekomst mischien voor het NL elftal kan gaan spelen, maar dan moet hij bij zijn club ook aan het spelen zijn.

PS is Bogdan Lobont niet iets ?
Freeze
Selectiespeler
Berichten: 626
Lid geworden op: 15-05-2005 15:57
Locatie: Leiden

Bericht door Freeze »

:shock: Lobont? Die grabbelaar? Als je dan toch een keeper van Ajakkes haalt, neem dan Vermeer.. maja dan zit je weer met 3 getalenteerde keepers :P
Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
Gesloten