De 1e Keeper : Vandenbussche of Waterman (05/06)?

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

1e Keeper?

Boy Waterman
60
20%
Brian Vandenbussche
246
80%
 
Totaal aantal stemmen : 306

Berichtdoor Lipton » 22-03-2005 22:43

Het lijkt me op dit moment een beetje stug dat Waterman op de bank zit omdat hij een tekort aan wedstrijd ritme heeft.
Bij een keeper is de wedstrijd ritme minderbelangrijk dan dat bij een veld speler, ook traint boy al tijden weer mee en heeft hij ook al vaak weer voor het 2e gespeelt.
Maar zoals bekend, Verbeek zal niet snel wisselen omdat dat gewoon de visie is van Verbeek, maar het kan best zijn dat Brian naar een paar foutjes zo weer op de bank zit.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Niels » 22-03-2005 23:00

Bij een keeper is de wedstrijd ritme minderbelangrijk dan dat bij een veld speler


Túúrlijk, daarom wisselen trainers ook veel vaker en vooral sneller een veldspeler dan een keeper...

Trouwens, Brian heeft gewoon tot het einde van het seizoen het vertrouwen van Verbeek.
Niels
Erelid
 
Berichten: 3997
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Freezeman » 27-03-2005 19:23

En nu er weer een blessure voor Boy is zal ús Brian ;) voorlopig lekker onder de lat blijven staan.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor sc heerenveen 4 ever » 27-03-2005 19:46

Waterman wil denk ik niet nog een seizoen op de bank zitten. Ik denk dat hij als hij nog een seizoen op de bank moet zitten vertrekt. En dan hebben we geen ervaren tweede keeper(Tabirma is nog te onervaren). Daarom heeft Heerenveen al in Zweden naar keepers gekeken. Je weet maar nooit...
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
 
Berichten: 1176
Geregistreerd op: 27-03-2005 15:23
Woonplaats: Norg

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 28-03-2005 09:51

Freezeman schreef:En nu er weer een blessure voor Boy is zal ús Brian ;) voorlopig lekker onder de lat blijven staan.


Ik had liever dat Boy niet geblesseerd was, je weet nooit, straks breekt Brian bv. z'n been, heb je nog een probleem.
En ik denk dat Brian anders nog wel het hele seizoen onder de lat bleef staan.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Berichtdoor jappi » 28-03-2005 12:18

ik vind dat gewoon dat waterman eens op het doel moet ook hij vandenbussche heeft na stuttgart wel wat steken laten vallen en ik vind dat er nu eens een frisse wind moet waaien ook andere spelers moete eens vervange worde zoals bruggink nilsson of sikora doen ut veel btr als ut aan mij leg
jappi
Bankzitter
 
Berichten: 34
Geregistreerd op: 27-03-2005 17:19
Woonplaats: maasdam

Berichtdoor Heerenveen rules » 28-03-2005 12:26

Frisse wind? Zoveel wedstrijden staat Vandenbussche nog niet op doel.

moete vervange worde ut veel btr als ut aan mij leg, is dit Nederlands?

Ja, sorry. Het wordt nu wel erg lachwekkend. :P :P
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Berichtdoor sc heerenveen 4 ever » 28-03-2005 20:54

Een frisse wind :?: Wat is er mis met onze opstelling? Oke Nilsson mag een kans krijgen, maar Bruggink staat er toch elke week. En Sikora daar is al genoeg over gezegd.....
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
 
Berichten: 1176
Geregistreerd op: 27-03-2005 15:23
Woonplaats: Norg

Berichtdoor Edmanian Devil » 06-04-2005 18:06

Even iets heel anders met betrekking tot Brian:

ZWARE STRAF GEVRAAGD VOOR VANDENBUSSCHE
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Het openbaar ministerie van de correctionele rechtbank in Brugge heeft een strenge straf geëist tegen drie mannen die op 1 september 2001 betrokken waren bij een caféruzie in Blankenberge. Eén van hen is doelman Brian Vandenbussche.

Vandenbussche, een Bruggeling die nu bij Heerenveen speelt, was in het café toen een groepje Nederlanders enkele vriendinnen van hem begon uit te dagen.

De spanning leidde tot een achtervolging, waarbij een West-Vlaming één van de Nederlanders door een etalageraam duwde. Die Nederlandse man liep zware snijwonden op met blijvende littekens. ­­­­Het vonnis is op 10 mei.

De advocaat van Brian Vandenbussche wil zijn cliënt uit de zaak houden. De man vraagt de vrijspraak voor de doelman.

Maar volgens het slachtoffer was Vandenbussche wel op de plaats van de feiten en zou hij ook aan de achtervolging hebben deelgenomen. Vandenbussche zelf was niet op de zitting aanwezig.

De man die de Nederlander door het raam duwde, pleit wel schuldig. Hij spreekt van "een ongelukkige gebeurtenis". Hij noemde de andere twee beklaagden "mededaders". De rechter spreekt op 10 mei zijn vonnis uit. Dan weet Vandenbussche of hij al dan niet gestraft wordt.


Bron: Teletekst één (België)
Avatar gebruiker
Edmanian Devil
Basisspeler
 
Berichten: 868
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:42
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor Jeroen » 06-04-2005 18:14

eindelijk hebben we een team van vechtersbazen, waar we al zo lang om roepen.

(nu nog op het veld...)
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Folkert » 06-04-2005 18:18

Inderdaad, Huntelaar en Sikora ook al;-)

Maja, die man naait z'n vrienden dus blijkbaar ook...Lekker :?
Flean op!
Folkert
Selectiespeler
 
Berichten: 182
Geregistreerd op: 18-09-2004 10:49
Woonplaats: Valkenswaard

Berichtdoor vlqrt » 06-04-2005 18:22

Zie je wel, Verbeek zoekt spelers op met pit :wink:
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor Fotze » 06-04-2005 22:24

De rechter spreekt op 10 mei zijn vonnis uit. Dan weet Vandenbussche of hij al dan niet gestraft wordt.



En dan is de competitie ook bijna afgelopen! Kan hij mooi begin augustus weer onder de lat staan! :mrgreen:
Wie moet er kapot?
Avatar gebruiker
Fotze
Superster
 
Berichten: 2729
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:58

Berichtdoor Venderwel » 07-04-2005 07:31

Folkert schreef:Inderdaad, Huntelaar en Sikora ook al;-)

Maja, die man naait z'n vrienden dus blijkbaar ook...Lekker :?


Hoezo naaien?? Als het echte vrienden zijn, dan zeggen ze zelf dat ze er ook bij zijn betrokken.
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor Noukske » 07-04-2005 10:10

Pff, dit is bijna 4 jaar geleden! Wel herinner ik me dat Brian eens gezegd heeft dat hij vroeger niet zo'n brave rustige jongen was als nu.
Avatar gebruiker
Noukske
Selectiespeler
 
Berichten: 293
Geregistreerd op: 08-09-2003 20:18
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor werner » 07-04-2005 10:16

Om even deze zaak duidelijk te stellen.
Ik ben als vader van Brian naar deze rechtzaak geweest.
Brian wou geen training missen en was niet verplicht aanwezig te zijn.

Brian is de derde beklaagde en dit heeft de advokaat van Jaap Klink ook bevestigt !

De eerste beklaagde heeft de slagen toegegeven
De tweede beklaagde wordt beticht van uitlokken van de vechpartij
De derde beklaagde ,Brian wordt beticht omdat hij tesamen met zijn twee vrienden bij
de discussie betrokken was.

Vrijspraak werd door de advokaat van Brian gevraagd wegens het feit dat de dader bekend heeft.

Natuurlijk smeren de media dit handig uit.

Brian heeft met de voorzitter en de trainer een eerlijk gesprek gehad over deze zaak.

Dit voorval dateert van 2001 en belangrijk is nu dat hij voor elke bal op het veld vecht
werner
Bankzitter
 
Berichten: 37
Geregistreerd op: 05-10-2004 12:14

Berichtdoor Satyr » 07-04-2005 10:27

werner schreef:Om even deze zaak duidelijk te stellen.
Ik ben als vader van Brian naar deze rechtzaak geweest.
Brian wou geen training missen en was niet verplicht aanwezig te zijn.

Brian is de derde beklaagde en dit heeft de advokaat van Jaap Klink ook bevestigt !

De eerste beklaagde heeft de slagen toegegeven
De tweede beklaagde wordt beticht van uitlokken van de vechpartij
De derde beklaagde ,Brian wordt beticht omdat hij tesamen met zijn twee vrienden bij
de discussie betrokken was.

Vrijspraak werd door de advokaat van Brian gevraagd wegens het feit dat de dader bekend heeft.

Natuurlijk smeren de media dit handig uit.

Brian heeft met de voorzitter en de trainer een eerlijk gesprek gehad over deze zaak.

Dit voorval dateert van 2001 en belangrijk is nu dat hij voor elke bal op het veld vecht


Dank U wel voor de uitleg!
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Berichtdoor Jeroen » 07-04-2005 10:59

Bedankt inderdaad, ik heb er even een nieuwsberichtje voor deze site van gemaakt, met uw uitleg. http://sc.heerenveen.org/?p=actueel/nieuws/2571

Ik lees bijvoorbeeld op abelenstra.com dat er fikse straffen zijn geëist. Waar moet ik dan aan denken? Celstraf of een hoge boete?
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor mechielz » 07-04-2005 11:09

Dus als ik het goed begrijp heeft Brian dus eigenlijk 'niks' gedaan. Hij stond erbij en keek erna, zeg maar. Dan kan ik mij niet voorstellen dat je daar een celstraf voor krijgt.
Avatar gebruiker
mechielz
Basisspeler
 
Berichten: 902
Geregistreerd op: 08-09-2003 18:08

Berichtdoor werner » 07-04-2005 11:15

Fanmaster,
bedankt voor het correct verwoorden van mijn bericht.

Antwoord op uw vraag :

Er wordt geen celstraf geeist.
De kosten die door de advokaat van Jaap Klink gevorderd worden bedragen
in totaliteit Euro 13.000,-
(dit betreft medische kosten,medikatie & werkongeschiktheid van 1 maand)

Er zijn twee mogelijkheden van rechtspraak:
Verdelingssleutel kosten waar hoofdbeklaagde het leewenaandeel zal moeten betalen neem ik aan.
Ofwel vrijspraak voor de personen die geen slagen en verwondingen hebben toegediend
aangezien beklaagde de feiten toegeeft.
werner
Bankzitter
 
Berichten: 37
Geregistreerd op: 05-10-2004 12:14

Berichtdoor Satyr » 07-04-2005 12:37

Dat valt dus heel erg mee, als dat inderdaad de straf wordt.

Storm in een glas water?
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Berichtdoor Frisian Viking » 07-04-2005 13:08

Waarom heeft deze rechtzaak zolang op zich laten wachten, heeft het slachtoffer ineens dollartekens in de ogen gekregen omdat hij weet dat Brian het erg goed doet bij ons? Heeft het slachtoffer ineens dollartekens in de ogen staan ofzo?
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor Lipton » 07-04-2005 13:13

Frisian Viking schreef:Waarom heeft deze rechtzaak zolang op zich laten wachten, heeft het slachtoffer ineens dollartekens in de ogen gekregen omdat hij weet dat Brian het erg goed doet bij ons? Heeft het slachtoffer ineens dollartekens in de ogen staan ofzo?


Aan dollar's zal het slachtoffer niet veel hebben, we rekenen in Nederland nog altijd in euro's..
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Berichtdoor Jeroen » 07-04-2005 13:13

Dat heeft vermoedelijk met de traagheid van de Belgische Justitie te maken. Kan me van het proces van Dutroux ook nog wel herinneren dat er protesten (volgens mij zelfs demonstraties) van de Belgen waren omdat het allemaal zo lang duurde bij Justitie. Zal in dit geval ook zo zijn.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Frisian Viking » 07-04-2005 13:32

Lipton schreef:Aan dollar's zal het slachtoffer niet veel hebben, we rekenen in Nederland nog altijd in euro's..

Ja, erg grappig ben jij.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Berichtdoor vlqrt » 07-04-2005 14:08

www.heerenveen.org schreef:Brian wordt als derde beklaagde beschuldigd van deelname aan de discussie


Is dat een strafbaar feit, deelname aan een discussie?
Weet ik wel meteen waarom het lagerhuis er mee is opgehouden, zal wel een duur programma zijn geweest.
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor Satyr » 07-04-2005 16:47

vlqrt schreef:Is dat een strafbaar feit, deelname aan een discussie?
Weet ik wel meteen waarom het lagerhuis er mee is opgehouden, zal wel een duur programma zijn geweest.


Haha, humor 8) .

Er staat ook niks meer op Teletekst van Belgie.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Berichtdoor Romano for president » 11-05-2005 08:58

De correctionele rechtbank van Brugge
heeft nog geen uitspraak gedaan in het
dossier van onder anderen Heerenveen-
keeper Brian Vandenbussche. De zaak
gaat over een caféruzie in Blankenberge
op 1 september 2002. Een Nederlandse
klant werd na wat tumult door een uit-
stalraam geduwd. Vandenbussche duwde de
man niet, maar was wel betrokken in het
tumult omdat hij een vriendin wilde be-
schermen. De dader pleit schuldig, Van-
denbussche pleit onschuldig.

bron : teletekst BRT
Tink om de beam!!!!!
Romano for president
Basisspeler
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 22-05-2003 11:01
Woonplaats: Haarlem

Berichtdoor Martsje de Jong » 11-05-2005 12:50

En dan maar weer terug on-topic.

Ik zie vooralsnog geen reden om VDB uit de goal te halen, want hij doet het vooralsnog prima. Hij is ontzettend sterk bij hoge ballen, maar ook voorzetten haalt hij vlot van de voet van de tegenstander. Hij gaat geen enkele situatie uit de weg en doordat hij zo snel en doortastend reageert, schrikken aanvallers vaak even, waardoor hij dus de bal heeft. Dit zijn acties die ik van Waterman nog nooit heb gezien. Die is ook weer een paar jaar jonger, maar hij is in de een-op-een situatie gewoon minder sterk. Laat z'n uittrap dan goed wezen, maar dat kun je trainen. Als je VDB iedere training zestig ballen (inderdaad 20 links, 20 rechts, 20 rechtdoor) laat uittrappen, dan wordt het vanzelf beter. Kennelijk is het echter niet van een dusdanig groot belang dat er wat aan gedaan moet worden, want tot nu toe heb ik niet gezien dat er op geoefend werd.
Trouwens, liever dat ie die bal de hemel inschiet, dan dat hij die corners er niet uit haalt.
Ik denk dat ze in de voorbereiding maar weer moeten knokken samen en als Boy dan beter blijkt te zijn, ja, dan mag hij onder de lat, maar voorlopig lijkt het me dat hij dat moet bewijzen. VDB is eerste keus voor mij.
Martsje de Jong
Nieuw talent
 
Berichten: 149
Geregistreerd op: 03-12-2002 09:59
Woonplaats: Beetgum

Berichtdoor Eastermar » 28-06-2005 14:19

Voorwaardelijke straf Heerenveen-keeper Vandenbussche

Uitgegeven: 28 juni 2005 14:34
Laatst gewijzigd: 28 juni 2005 14:35

BRUGGE - De correctionele rechtbank van Brugge heeft dinsdag doelman Brian Vandenbussche tot een half jaar voorwaardelijke gevangenisstraf en een boete van 250 euro veroordeeld. De keeper van Heerenveen werd met twee anderen berecht wegens de mishandeling van een Nederlandse man tijdens een avondje stappen.

De 24-jarige doelman raakte in 2002 met zijn twee metgezellen betrokken bij een caféruzie in Blankenberge. Daarbij werd de Nederlander door een winkelruit geduwd. Hij liep zware snijwonden op en heeft blijvende littekens. De drie moeten ruim 11.000 euro schadevergoeding betalen. De twee kompanen van Vandenbussche hebben dezelfde straf gekregen als de doelman


Bron: http://www.nu.nl
Avatar gebruiker
Eastermar
Wereldspeler
 
Berichten: 1415
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:53
Woonplaats: Heerenveen-centrum

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten