15-05-2005: FC Groningen-sc Heerenveen (1-2)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

De reactie van Gert Jan was wel mooi toen hij werd voor de nos cameras sprak en de supporters riepen van "martin rot op".Hij draaide zich om naar het vak en zie tegen de reporter dat wij wat meer respect moesten tonen.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Na de wedstrijd sprak ik overigens nog met 2 Stuttgart supporters, die bij FC Groningen kwamen Groundhoppen. Zij waren ook in Heerenveen geweest en zongen vrij irritante anti-heerenveen-liedjes. Het enige wat ik kon antwoorden was "EINZ ZU NUL EINZ ZU NUL EINZ ZU NUL..." 8) 8) 8)
friese frankie
Nieuw talent
Berichten: 119
Lid geworden op: 30-04-2004 16:14
Locatie: oldemarkt

Bericht door friese frankie »

Jeroen schreef:Na de wedstrijd sprak ik overigens nog met 2 Stuttgart supporters, die bij FC Groningen kwamen Groundhoppen. Zij waren ook in Heerenveen geweest en zongen vrij irritante anti-Heerenveen-liedjes. Het enige wat ik kon antwoorden was "EINZ ZU NUL EINZ ZU NUL EINZ ZU NUL..." 8) 8) 8)
En wat was hun antwoord toen :?:
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ze waren toen uiteraard stil... :lol:
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Zo, en daar in martiniland zijn ze voorlopig weer even een half jaar uitgeluld! :blbl:
Miereneukert!
friese frankie
Nieuw talent
Berichten: 119
Lid geworden op: 30-04-2004 16:14
Locatie: oldemarkt

Bericht door friese frankie »

Ach die tokkies hebben een ook een verstand van 0.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

friese frankie schreef:Ach die tokkies hebben een ook een verstand van 0.
Vandaar dat ze in Groningen nog steeds een universiteit hebben en Franeker al lang dicht is :wink:
Geloof me er lopen heel wat studenten rond bij FCG en die hebben niet een IQ van 0
friese frankie
Nieuw talent
Berichten: 119
Lid geworden op: 30-04-2004 16:14
Locatie: oldemarkt

Bericht door friese frankie »

vlqrt schreef: Vandaar dat ze in Groningen nog steeds een universiteit hebben en Franeker al lang dicht is :wink:
Geloof me er lopen heel wat studenten rond bij FCG en die hebben niet een IQ van 0
Ik had het over die duitsers .
Red is Pret
Jeugdspeler
Berichten: 12
Lid geworden op: 05-04-2005 16:36

Bericht door Red is Pret »

Proffesioneel en cool afgemaakt jongens ,veel succes in Europa,en tot volgend jaar maar weer....

Gusse aus Enschede :lol:
Lopster
Jeugdspeler
Berichten: 48
Lid geworden op: 17-12-2002 19:21

Bericht door Lopster »

Het leek alsof de Friezen er door gemotiveerd werd, want in hun jacht op Europees voetbal produceerden de paar honderd bezoekers meer geluid dan er normaal gesproken in het eigen Abe Lenstra Stadion te horen is.

Bij bijna elke aanraking met een tegenstander gingen de Heerenveen-spelers naar de grond. Wellicht dat de 'S' van 'SC' dan ook wel voor 'Schwalbe' staat. Väyrenen, Nilsson, Huntelaar en Hestad. Ze soliciteerde allemaal naar een hoofdrol in 'de Stervende Zwaan', of 'Stervende Zwaluw' zo u wilt.

Het bovenstaande valt te lezen op de officiële site van FC Groningen..triest hoor!!!!!
GF Grunn
Nieuw talent
Berichten: 61
Lid geworden op: 07-12-2004 10:36

Bericht door GF Grunn »

Da's nog altijd beter dan de grove fouten die de SCH site maakte over onze spelers. :D
Het is toch een FCG site? Moet kunnen.
Thank God I'm a country boy! ;)
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Fuck SCH was prima te lezen
Sorry Jeroen, maar ik denk dat je je oor nu iets teveel naar je Groningse vrienden laat hangen. Waarschijnlijk wisten je vrienden je vooraf te melden wat er zou moeten staan, maar voor het "grote" publiek was de aktie volkomen onleesbaar (neem tenminste aan dat het ging om de groen/witte papiertjes die omhoog gehouden werden).
wikenoost
Invaller
Berichten: 316
Lid geworden op: 02-12-2002 21:35
Locatie: Drachten/wolfhonden-online.nl
Contacteer:

Bericht door wikenoost »

Klopt helemaal arnoud.
Wij hadden ook geen flauw idee dat er wat moest staan.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Lopster schreef:Bij bijna elke aanraking met een tegenstander gingen de Heerenveen-spelers naar de grond. Wellicht dat de 'S' van 'SC' dan ook wel voor 'Schwalbe' staat. Väyrenen, Nilsson, Huntelaar en Hestad. Ze soliciteerde allemaal naar een hoofdrol in 'de Stervende Zwaan', of 'Stervende Zwaluw' zo u wilt.
Hier geniet ik alleen maar van. Stelletje Calimero's, wij zijn groter dan hun en dan begin je met dit soort dingen. Wij zijn altijd stil, Friesland hoort niet bij Nederland, Fries is een dom kut taaltje, Abe is dood, enz. enz.

So what. Wij zijn trots op onze eigen taal, wij hebben één van de beste Nederlandse voetballers ooit voortgebracht.

Trouwens, wat staat er over die viezeriken van een Drent, Buijs en Matthijs in?
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Arnoud schreef: Sorry Jeroen, maar ik denk dat je je oor nu iets teveel naar je Groningse vrienden laat hangen. Waarschijnlijk wisten je vrienden je vooraf te melden wat er zou moeten staan, maar voor het "grote" publiek was de aktie volkomen onleesbaar (neem tenminste aan dat het ging om de groen/witte papiertjes die omhoog gehouden werden).
Nee ik wist niet eens dat er een TIFO-actie kwam, en ik stond precies aan de andere kant van het hek dus daar lag het ook niet aan. Ik had wel mijn bril op, misschien dat ik het daardoor wel kon lezen.
Atom
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 02-12-2002 12:40
Locatie: Grunn

Bericht door Atom »

Jeroen schreef:Nee ik wist niet eens dat er een TIFO-actie kwam, en ik stond precies aan de andere kant van het hek dus daar lag het ook niet aan. Ik had wel mijn bril op, misschien dat ik het daardoor wel kon lezen.
Die met dat groen-witte montuur? :wink: Mooi dat we europees voetbal in Grunn binnen hebben gehaald, en dat er een passend afscheid was voor Martin "komt gelukkig niet naar Heerenveen" Drent.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Als dit echt waar is dan zijn er ook een paar anderen tegen de vlakte gegaan. Verbeek is een behoorlijk bokser en het lijkt mij dat hij zich niet zomaar een paar tikken laat geven.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
FryslanFoppe
Invaller
Berichten: 306
Lid geworden op: 02-05-2005 01:14
Locatie: Zuid-Limburg

Bericht door FryslanFoppe »

Nog ff kort maar krachtig: Friezen gaan (weer) Europa in! 8) 8) 8)
Geweldige teamprestatie!!
Petter Hansson, Rots van het Noorden
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Na de wedstrijd van gister heb ik nog een appeltje te schillen met Matthijs, hij gaf Hestad gister een snoeiharde elleboog terwijl ze niet eens in een duel waren verwikkeld.
Ik kon het nog beter zien in Studio voetbal.
Voor de rest is het natuurlijk weer eens mooi om Hestad te zien scoren.
En volgens mij was iedereen in een goeie bui net voor het einde van de competitie.
vlqrt schreef: Vandaar dat ze in Groningen nog steeds een universiteit hebben en Franeker al lang dicht is :wink:
Geloof me er lopen heel wat studenten rond bij FCG en die hebben niet een IQ van 0
Hier zit toch een kern van waarheid in, laast beweerde een Groningen supporter dat zijn IQ een dikke 10 was.
Nynkuh
Jeugdspeler
Berichten: 47
Lid geworden op: 30-09-2004 12:25
Locatie: Skearnegoutum

Bericht door Nynkuh »

Gister ook een geweldige dag gehad!!! Mooi weer, mooie sfeer en de 3 punten! Op studio sport vol in beeld samen met mijn zus :D Ik heb nu alweer super zin in de Europese wedstrijden van volgend jaar.. :stan:
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Nynkuh schreef:Gister ook een geweldige dag gehad!!! Mooi weer, mooie sfeer en de 3 punten! Op studio sport vol in beeld samen met mijn zus :D Ik heb nu alweer super zin in de Europese wedstrijden van volgend jaar.. :stan:
In vakkie 10 Nynke? :wink: niet al te dicht bij mij dan he :lol:
Nynkuh
Jeugdspeler
Berichten: 47
Lid geworden op: 30-09-2004 12:25
Locatie: Skearnegoutum

Bericht door Nynkuh »

Squerrel schreef: In vakkie 10 Nynke? :wink: niet al te dicht bij mij dan he :lol:
Dat wordt vast gezellig :wink:
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik heb net nieuwe lenzen, maar dat er FUCK SCH stond was echt niet te lezen. Maar ze hebben hun best gedaan........... Net zoals hun ploeg. :lol:

Topprestatie, wat een timing. Europees voetbal halen in het Oosterpark. Groningers mogen niks meer zeggen over sfeer. Wij alles over wie nu de beste ploeg heeft van het noorden.
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

We beginnen hier al aardig arrogant te worden met zijn allen. 15 jaar geleden was nog allemaal andersom... Het kan snel verkeren, maar op dit moment is het wel lekker :mrgreen:

Voor diegene die nog wil nagenieten, de fotos staan online op http://www.feanfans.nl
Poke
Invaller
Berichten: 415
Lid geworden op: 29-08-2004 15:51
Locatie: Assen

Bericht door Poke »

GF Grunn schreef:Da's nog altijd beter dan de grove fouten die de SCH site maakte over onze spelers. :D
Het is toch een FCG site? Moet kunnen.
Tuurlijk GF Grunn, maar erg realistisch is het niet. Om bv Samaras maar dan als het mooiste voorbeeld te nemen. Als hij was gaan liggen hadden jullie rood gehad en wij een vrije bal vlak bij de zestien of misschien wel een penal wanneer het arbitrale trio weer eens fout zou zitten. Maar hij toonde karakter en deed er alles aan om op zijn benen te blijven staan, wat min of meer ook lukte en vervolgens nog om de keeper heen ging maar teveel uit balans was!!! En voor de rest waren het bijna allemaal overtredingen, maar goed, het wordt ook vanuit jullie groen-witte bril geschreven. Waarschijnlijk zouden wij het omgekeerd met onze blauw-witte bril net zo omschreven hebben!!! :wink:
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
grunnstad
Selectiespeler
Berichten: 565
Lid geworden op: 16-05-2005 13:50

Bericht door grunnstad »

Eerst: verdiend gewonnen, moet het helaas toegeven...ook qua sfeer deze keer, maar ja, voor ons ging het nergens meer om, denk toch ook dat de meesten liever jullie dan fct of fietstas in europa zien

Tweede: bedankt voor het verknallen van het afscheid van Martin. Stelletje....

Blijf dan na afloop ook nog ff hangen in het park, maar nee....

Viel me echt tegen, had gedacht na alle verhalen over de heerenveen supporters dat jullie nog wel enig respect zouden hebben!
grunnstad
Selectiespeler
Berichten: 565
Lid geworden op: 16-05-2005 13:50

Bericht door grunnstad »

to 1920: jij ziet het tenminste nog een beetje reeel....

nog een jaar of twee, drie en wij doen weer volop mee. ZO lang geleden is het inderdaad nog niet dat de rollen compleet anders waren, maar ja, dat hebben de meesten op dit forum niet meegemaakt
Gebruikersavatar
rolandos
Invaller
Berichten: 488
Lid geworden op: 25-01-2005 18:02
Locatie: akkrum

Bericht door rolandos »

grunn stad:jullie hadden je ook niet stil gehouden als jullie europees hadden gehaald en wij namen afscheid van een paar belangrijke spelers.
Nieuw Noord
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Hoezo het afscheit van martin verknalt,wij zongen toch ook vvor martin. :mrgreen:
Gesloten