15-05-2005: FC Groningen-sc Heerenveen (1-2)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
30plus
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 25-01-2004 04:42
Locatie: Heerenveen

Bericht door 30plus »

voor de liefhebbers, busje 9 is weer beschikbaar voor NN'ers en symphatisanten.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2456
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Hoe zit het met het meenemen van banners naar Groningen? Heb gister net een mooie gemaakt :) Dus het zou leuk zijn als ik die mee kon nemen.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Vorig jaar hadden we ook vanalles mee. Ik zou niet weten waarom dat deze keer niet weer zou kunnen. Gewoon meenemen dus!
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2456
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Prachtig :) Neem ik het mee de bus in :)
Gebruikersavatar
Lennart
Bankzitter
Berichten: 244
Lid geworden op: 23-12-2002 14:21
Locatie: Duiven

Bericht door Lennart »

30plus schreef:voor de liefhebbers, busje 9 is weer beschikbaar voor NN'ers en symphatisanten.
Hahah ik heb vorige week plaats 1 en 2 voor busje 9 gekocht :lol:
St James' Park!!!
Gebruikersavatar
hoorn1987
Jeugdspeler
Berichten: 42
Lid geworden op: 02-03-2005 09:53

Bericht door hoorn1987 »

jaah en dan is plaats 1 cker van mij :mrgreen: heb er egt zon zin in! :!: :!: :stan:
Gebruikersavatar
rolandos
Invaller
Berichten: 488
Lid geworden op: 25-01-2005 18:02
Locatie: akkrum

Bericht door rolandos »

hey roelof ga je ook weer met bus 9?
Nieuw Noord
Gebruikersavatar
catwoman
Jeugdspeler
Berichten: 28
Lid geworden op: 22-12-2004 21:47

Bericht door catwoman »

Venderwel schreef: Weinig kaas gegeten van IT begrijp ik.
Alle ticketboxen gebruiken hetzelfde systeem, dus het gaat om 1 enkele aanpassing.
En nee dat gaan ze niet alleen voor Heerenveen invoeren, ik had het hier even over een algehele invoering in Nederland (wat er waarschijnlijk toch zit aan te komen), dus voor alle clubs.

nee hoor, hoeft in de winkel niet gechecked te worden of je al een uitregistratie hebt. HEt is alleen zo dat bij het kopen van een kaartje, je kaart toch al wordt gescand, het enige wat er dan zou moeten gebeuren is de code van jou clubkaart, wordt gekoppeld aan de code van de toegangskaart, geloof me dat is een piece of cake.

Nou, vervolgens moeten alle clubs die dus waarschijnlijk met zo'n registratie moeten gaan werken, toch iets van een controle systeem hebben, dus waarom niet met z'n allen hetzelfde systeem? Wel zo makkelijk en goedkoop!
Je drukt je toegangskaart in een gleufje, de barcode wordt gelezen, daar zitten bij aankoop, jou gegevens aan gekoppeld, deze worden getoond op een scherm en klaar is kees!

Het is ongeveer hetzelfde als wat er nu gebeurd, alleen veel efficienter! Je clubkaart wordt nu toch ook gescand en dan komt er een foto van jou op die laptop van hun? Nou het principe werkt hetzelfde.
En als je geen uitregistratie hebt, dan verschijnen er geen gegevens en wordt je er dus uitgepikt.
Het kan dus nog efficienter:
je gaat naar de ticketbox en koopt een uitkaartje, je kaart wordt gescand ,wat nu oook al gebeurt, alleen haalt ie dan ook meteen even uit de database of er een uitregistratie is. Nee?? Komt er een melding op het scherm en kun je geen kaartje kopen. Het is zo simpel en makkelijk te realiseren...
maar alleen als het een algemeen iets wordt he...niet alleen voor Heerenveen.


ja hallo even kort samenvatten graag dit ga ik echt niet allemaal lezen :!: :?: :D 8)
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Catwoman, onder het genot van een glaasje zal ik het je allemaal wel uitleggen :D
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Liever lui dan moe Catwoman? :wink:
Gebruikersavatar
kingvak13
Bankzitter
Berichten: 150
Lid geworden op: 23-11-2003 16:58
Locatie: Zwolle

Bericht door kingvak13 »

Dit is waarschijnlijk de laatste uitwedstrijd van 't Fean in het Oosterpark. Dus ik moet nu toch maar eens even 'net stinne en hinne!' om dat Oosterpark nu het nog kan van binnen te bewonderen! :mrgreen:

Nu nog even kijken wie ik met me mee de bus in kan sleuren! Ik zal met koninginnedag eens rondneuzen of er nog vrouwen rondlopen die de wedstrijd (indien nodig) dan efkes kunnen opleuken :mrgreen:
Poke
Invaller
Berichten: 415
Lid geworden op: 29-08-2004 15:51
Locatie: Assen

Bericht door Poke »

Als ik de verhalen al weer lees over hoe de uitregistratie ditmaal gechecked zal worden zakt me de moed al weer in de schoenen. Vorig seizoen zat ik bij de laatste 2 bussen die "geleegd" werden en toen ik het uitvak in liep begon de wedstrijd vrijwel direct!!!! Het seizoen daarvoor ging het ook al niet veel vlugger dus hoop nu toch ECHT eens een keer wat eerder naar binnen te kunnen.....
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Kaartje voor bus 9 halen Poke! De NN-bus komt namelijk als eerste aan zo is de planning, omdat daarin alle banners en spandoeken meegaan! :stan:
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2456
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Ik heb hier twee kaartjes voor rij2 ... dus ook bus2 lijkt me, kan dat nog omgezet worden? I.v.m spandoeken die ik wil meenemen.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Anti-bus...

Ben er nog niet over uit of ik een kaartje koop voor de bus, ga voor een plaats buiten het uitvak of ga bivakkeren in Griekenland onder de gloeiend hete zon.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

roelof de vries schreef:Anti-bus...

Ben er nog niet over uit of ik een kaartje koop voor de bus, ga voor een plaats buiten het uitvak of ga bivakkeren in Griekenland onder de gloeiend hete zon.
Lastige keuze Roelof :?
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Ik stap op in drachten, dus zal ik ook wel als alllerlaatste bij het stadion verschijnen :|
Gebruikersavatar
Teppie Superfries
Selectiespeler
Berichten: 592
Lid geworden op: 10-12-2004 13:53

Bericht door Teppie Superfries »

vlqrt schreef:Ik stap op in drachten, dus zal ik ook wel als alllerlaatste bij het stadion verschijnen :|
Mischien is het al gezegd, maar waar moet je opstappen als je in Drachten opstapt?
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

moet je eerst mailen, dan krijg je locatie en tijd. Was nu nog niet bekend, maar ik gok op het vallaat
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Teppie Superfries schreef: Mischien is het al gezegd, maar waar moet je opstappen als je in Drachten opstapt?
Bij de Sligro in Drachten-Azeven, Riemert & Aanje staan daar klaar met ijsjes.... :P
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Heerenveen supporters hebben inmiddels het imago opgeplakt gekregen van bioscoop-publiek/ watjes/ kinderen/ pubers/ thialf publiek, en weet ik veel wat allemaal niet nog meer...!

Hier in Belgie wordt dat ZEER positief ontvangen!
Waarom...?


Nu, hier zegt men juist dat ze dat in Heerenveen niet goed weten uit te buiten.
>>>Hoe bedoelen jullie dat eigenlijk vroeg ik vervolgens" ...?

Wat is er nu immers positiever dan als bioscoop publiek te worden neergesabeld was hun antwoordt... ?
Je zou dit juist meer onder de aandacht moeten brengen!!!

Schaar je achter dit soort uitspraken/denkbeelden van (met name) rivaliserende supportersgroepen.

Thialf publiek , dat zou een geuzennaam kunnen worden!...?

......Ik begreep `t nog steeds niet helemaal.

Voorbeeldje zei patrick Hubens;

Zo werd er in de jaren ' 80 altijd ' boeren- boeren' geroepen tegen de PSV aanhang hier niet ver vandaan in Eindhoven.
Hier zijn ze echt jaren doodziek van geweest totdat de omslag kwam en men in Eindhoven dacht na wat succesjes in met name het westen , dat woord BOEREN !!, dat gaan we nu eens even lekker uitbuiten!

Sinds enkele jaren wordt ' boeren boeren' nu meer gezongen/geroepen dan ooit tevoren, maar dan juist door de eigen aanhang!!! En, MET EFFECT!


En wie staan er nu met de mondjes vol tandjes? Juist ja ,zij die ......

Vervolgens, wees trots op de status van " Thialf publiek ! zo vervolgde hij z`n relaas.
Mooier publiek kun je je club toch niet toewensen?


>>>Even heb ik er over na moeten denken vanavond..., maar ik kwam uiteindelijk tot de conclusie dat die belgen dat nog niet eens zo slecht hadden bedacht.

Eentje zei er nog; " je moet juist een spandoek gaan ophangen daar in Groningen straks in mei met de tekst; >" Wij zijn GEEN hooligans, wij zijn Thialf publiek" !!<

Als je niet sterk bent moet je slim zijn, zei een andere cafe bezoeker me nog.....

Of DAT een goed idee is laat ik verder over aan jullie reactie`s hier op 't forum.
Maar ik vond in ieder geval wel dat ze een punt hadden daar afgelopen donderdagavond in Hombourg hier in Belgie!

Ja, die belgen zijn helemaal zo gek nog niet heb ik vanavond naderhand nog zitten denken " !!





[ " Ze kunnen mij uit Friesland halen, maar friesland niet uit mij! ]
Miereneukert!
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Komt er eindelijk een sfeervak in het ALS, ga je dit doen? :P
Graaijax Hamsterdam!!
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Poenkt schreef:Komt er eindelijk een sfeervak in het ALS, ga je dit doen? :P
Waarschijnlijk had Paparazzi een Pamske teveel op 8)
Wie moet er kapot?
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Hahaha, papprazzi, ik vind het geniaal! Geweldig, jongens doe er wat mee!

Maar je kunt dan niet als Heerenveen-publiek massaal FILMPJE, FILMPJE gaan roepen, want dat past weer niet bij een bioscooppubliek die zijn nl. stil ;-))

Hmmm, FILMPJE, FILMPJE zou wel mooi kunnen natuurlijk........
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

Het seizoen is pas ten einde na speelronde 34. Clubs die denken nu al ´klaar´ te zijn, omdat men niks meer kan winnen of verliezen kunnen wel eens bedrogen uitkomen. Het verschil tussen de 10e en 15e plaats op de ranglijst kan financieel cruciaa
Feit is namelijk dat de verdeling van de TV-gelden geschied op basis van de eindklassering. Een plaats hoger of lager eindigen betekent al een financiële mee-/tegenvaller van liefst 100.000 euro. Een simpel rekensommetje leert dat een club die geen 10e maar 15e staat liefst een half miljoen euro misloopt.

Clubs als Vitesse, RKC, Roda JC, FC Utrecht en FC Groningen staan op de plaatsen 7 tot en met 11. Het verschil tussen Vitesse en FC Groningen bedraagt slechts zes punten.
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
catwoman
Jeugdspeler
Berichten: 28
Lid geworden op: 22-12-2004 21:47

Bericht door catwoman »

Arnoud schreef:Catwoman, onder het genot van een glaasje zal ik het je allemaal wel uitleggen :D


Bij Groningen uit :?: of bij het stadion :?: Ik heb alleen een kaartje voor bus 2 i.p.v 1 ......dit is geen grapje
Gebruikersavatar
catwoman
Jeugdspeler
Berichten: 28
Lid geworden op: 22-12-2004 21:47

Bericht door catwoman »

Heerenveen rules schreef:Liever lui dan moe Catwoman? :wink:

That's me :!: :wink:
Poenkt
Superster
Berichten: 3038
Lid geworden op: 07-12-2004 13:04
Locatie: Where ever I lay my hat, that's my home
Contacteer:

Bericht door Poenkt »

FC Groningen - SC Heerenveen (15-05-2005, 14.30 uur)
Bijzonderheid: afscheid van onder meer Elshot(NAC), Drent(SCH :P ), Van Gessel(NAC), Hugo(?) en Krstev(?) en trainers Hans Schrijver(?) en Joop Gall(Veendam)
Geen ClubCard-verplichting. Verkoop vanaf zaterdag 23 april via TicketBox en vanaf maandag 25 april via FC Receptie.
Beschikbare kaarten via TicketBox: ZO, ONW, JEU, ONO en beschikbare overdekte plaatsen.
Beschikbare kaarten via FC Receptie: onoverdekte plaatsen ZO, ONW en ONO.
Op de wedstrijddag gaan de kassa's van het Oosterpark open om 13.00 uur
Voor "de helden" die buiten de "combi"om naar het OPS durven! :wink:
Graaijax Hamsterdam!!
Gebruikersavatar
Piet
Invaller
Berichten: 441
Lid geworden op: 02-12-2002 15:08
Locatie: Amsterdam (when posting)

Bericht door Piet »

Poenkt schreef:Voor "de helden" die buiten de "combi"om naar het OPS durven! :wink:
Ik kom eraan! Zoek nog wel een niet-drinkend persoon met rijbewijs voor de terugreis naar het westen.
Gebruikersavatar
BasH
Bankzitter
Berichten: 217
Lid geworden op: 26-12-2004 19:36
Locatie: Aldskoat

Bericht door BasH »

ja het zit er dik in dat in groningen alles beslist wordt.vanmiddag kun alleen goeie zakken doen als we winnen en punt heplt dan ook niet meer en de thuis wedstrijden ja die win je als het goed is het is te hopen dat twente nog een steekje laat vallen hup samaras vanmiddag scoort hij 2 keer en maandag in de telegraag op de voorpagina samaras velt feyenoord in z'n alleen. :D
Gesloten