15-05-2005: FC Groningen-sc Heerenveen (1-2)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Poenkt » 16-05-2005 18:57

Squerrel schreef:Wel super triest dat er 2 stillen in ons vak rondliepen. Ik weet niet of zoiets normaals is, zou dit ook bij andere clubs zo zijn? Ik vind het in ieder geval vrij waardeloos.


Die zijn er vast ook in het ALS, al vallen ze daar niet op!! :wink: Ik kan je vertellen dat het bij andere clubs zeker het geval is. De heren lezen ook wat wij nu schrijven... :wink: Niet voor niets worden wedstijden verboden of omgezet in VC's door opruiende taal in gastenboeken en fora.
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor vlqrt » 16-05-2005 18:57

Squerrel schreef:Wel super triest dat er 2 stillen in ons vak rondliepen. Ik weet niet of zoiets normaals is, zou dit ook bij andere clubs zo zijn? Ik vind het in ieder geval vrij waardeloos.


niks van gezien, waar stonden die dan?
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor KSI » 16-05-2005 19:14

Als je goed had gekeken had je er meer dan twee gezien, waren zeker 5 van de politie te heerenveen in burger.
KSI
Selectiespeler
 
Berichten: 210
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:23

Berichtdoor Freezeman » 16-05-2005 19:19

Zo zo, 5 hele politie mannen, wow.
En wat dan nog?
Hebben we (jullie) iets te verbergen dan?
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Poenkt » 16-05-2005 19:22

KSI schreef:Als je goed had gekeken had je er meer dan twee gezien, waren zeker 5 van de politie te Heerenveen in burger.


En hoe is het gegaan met de ordehandhaving in het dorp, nu het hele corps op kosten van de samenleving naar het voetbal staat (!!) te kijken? :P
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor Harris » 16-05-2005 19:31

Poenkt schreef:En Nielshh, Jeroen,Rimmer en Roelof, bedankt voor alle bier en dat moeten we vaker doen. Met name van jullie realistische kijk op beide clubs heb ik genoten.

Ja, daar sluit ik me bij aan, alhoewel de ontmoeting met Roelof erg kort was en ik mij Nielshh helemaal niet voor de geest kan halen (sorry, volgende keer beter, moet je maar blijven hangen ;) ), maar dat kan ook nog met mijn promillage te maken hebben. Het was na afloop in elk geval erg druk en gezellig en de 'friese' inbreng waardeerde ik zeker.

Op de wedstrijd ga ik maar niet te diep in, want die was kut met peren, met een onmachtig FC Groningen en een eveneens niet uitblinkend SCH, maar laatstgenoemde had wel het grootste gedeelte de wedstrijd onder controle en was ook scherper in de afronding van de sporadische kansen. En het begon best leuk vond ik, lekker fel. Toen ook was er een fase dat het ronduit lawaaiierig was op de tribunes. Helaas zakte dat tot een dramatisch dieptepunt weg, net als de wedstrijd. Het seizoen gaat hier toch een beetje als een nachtkaars uit op deze manier. Volgende week naar Ajaks, jippie.

Uiteraard zorgde het uitvak wel voor een aardig sfeertje, maar er viel dan ook wat te vieren. Vond alleen die megafoon erg irritant, zo'n ding werkt dus in mijn ogen alleen maar averechts, komt een beetje lachwekkend over.

En dan op het laatst bij het zogenaamde 'verpesten' van het afscheid. Tja, ik durf wel te stellen dat ik precies hetzelfde had gedaan. Niet eens zozeer om te zieken, maar ach, als je iets bereikt, wil je dat toch laten weten. Vond het trouwens nauwelijks hinderlijk, maar het was idd wel handiger geweest als het afscheid was begonnen nadat het uitvak was leeggelopen. Ach so what, hoort er bij.

Sommige reacties hier op Drent zijn wel mooi om te lezen. Blijkt vooral veel frustratie uit. En ik denk niet dat Drent daar een seconde minder om heeft geslapen (als ie al heeft geslapen ;) ). Het was vooral in het home een prachtig afscheid van een legendarische speler, en dat neemt niemand hem of ons af.
Laatst bijgewerkt door Harris op 16-05-2005 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt
***
Avatar gebruiker
Harris
Basisspeler
 
Berichten: 954
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:03
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Viking woman » 16-05-2005 19:31

Lennart schreef:Even weer over de match... Die Drost die gooide er wéér een mooie Zidane beweging uit. Ik vind hem tot nu toe echt een hele goede back die volgend seizoen het hele jaar erin moet staan!


Ik ben het helemaal met je eens!! Hij is enorm gegroeid, maar even in de beloften gespeeld en nu speelt hij goede wedstrijden in het eerste. Volgens jaar verdiend hij een basisplaats!
Avatar gebruiker
Viking woman
Selectiespeler
 
Berichten: 217
Geregistreerd op: 08-04-2005 19:50

Berichtdoor Viking woman » 16-05-2005 19:41

Wat een gezeur zeg over die Drent :blbl: , hij verdiende eerder een rode kaart dan een mooi afscheid. En trouwens over het afscheid, daarin moet je als supporters zijnde zelf actie in ondernemen en niet de heerenveen-supporters de schuld geven.

Maar.... wij gaan EUROPA in!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar gebruiker
Viking woman
Selectiespeler
 
Berichten: 217
Geregistreerd op: 08-04-2005 19:50

Berichtdoor toni » 16-05-2005 19:51

Squerrel schreef:Wel super triest dat er 2 stillen in ons vak rondliepen. Ik weet niet of zoiets normaals is, zou dit ook bij andere clubs zo zijn? Ik vind het in ieder geval vrij waardeloos.


Ach je moet maar zo denken: Tussen het Grunn publiek zaten veel meer "Stillen" :lol:
toni
Selectiespeler
 
Berichten: 163
Geregistreerd op: 23-10-2003 09:22
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Roelof » 16-05-2005 19:53

Geweldig resultaat met een goede sfeer en een mooi beeld van het uitvak. Dikke prima.

Wederom viel de sfeer vies tegen in het OPS. De choreo was gewoon slecht. sorry, maar kan er weinig anders van maken. Misschien dat ik net op het goede moment niet keek. Maar op de foto's is het slecht te zien. Het megadoek is top, maar helaas niet zo duidelijk van een toch niet al te grote afstand.
Ik ben benieuwd wanneer dat moment nou eens gaat komen, dat de grote verhalen over de supersfeer waar worden gemaakt. Toch maar wachten op een uitnodiging van Poenkt dan... :wink:

Verder wil ik niet de felicitaties overbrengen naar jullie hoofdsteward(Befehl is befehl.) Wietse...wat een geweldige lul zeg. Staat voor mij op de nominatie voor de bokaal..Rot Stewart.


Hij leest dit ongetwijfeld. Goeie zaak dus. Wat kunnen vele, bepaalde stewards soms toch voor een enorme bron van irritatie zorgen. Wanneer krijgen de stewards eens een cursus hoe met mensen om te gaan!? Voor en na de wedstrijd heb ik het weer niet kunnen laten om even mijn ongenoegen kenbaar te maken. Voor de wedstrijd kwam Jeroen niet in het uitvak en na de wedstrijd moesten we na het feestvieren meteen weg. Ik wilde graag het afscheid van de Grunnspelers zien; ik betaal tenslotte voor een kaartje en dus ook daarvoor. Doordat de stewards ongetwijfeld graag op tijd thuis willen zijn voor Studio Sport (of thuis moeten komen van de vrouw, die daar de broek aan hebben), moesten wij meteen het uitvak uit! Supertriest. Zou dit nou iets zijn dat de club oplegt of is het iets wat de stewards zelf bepalen? En als je dan pissig reageert, dan is het de schuld van de club. Steward: ,,Wij doen ook maar wat de club ons oplegt''. Jij staat daar verdorie als uithangbord van de club, dus slik je mijn kritiek ook maar! Ik ga niet bij alles waar ik het niet mee eens ben een aangetekende brief sturen naar de club.

(moet er wel bij zeggen, dat ik niet alle stewards over één hoop wil gooien)
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Poenkt » 16-05-2005 20:01

roelof de vries schreef:Wederom viel de sfeer vies tegen in het OPS. De choreo was gewoon slecht. sorry, maar kan er weinig anders van maken. Misschien dat ik net op het goede moment niet keek. Maar op de foto's is het slecht te zien. Het megadoek is top, maar helaas niet zo duidelijk van een toch niet al te grote afstand.
Ik ben benieuwd wanneer dat moment nou eens gaat komen, dat de grote verhalen over de supersfeer waar worden gemaakt. Toch maar wachten op een uitnodiging van Poenkt dan... :wink:



Ff weer elkaars vliegen af vangen. :wink: ..Hoe slecht de choreo ook was...niks gezien stond ervoor . Ik zou zeggen..overtreffen die hap dan maar bij de eerstekomende onderlinge wedstrijd in het ALS.

Hoezo grote verhalen over de sfeer in de EB??? :?: ...Ik lees hier alleen maar van straks wordt het beter in ons nieuwe vak. M.a.w. de verwachtingen zijn hier hoger dan in Grunn. Bij ons wordt het anders...

roelof de vries schreef:(moet er wel bij zeggen, dat ik niet alle stewards over één hoop wil gooien)


Begrijp ik...op één hoop is veel beter. :wink: Helaas zijn de postitieve jongens/dames onder de stewardsnooit de lievelingetjes van de bobo's en staan ze lager op de ladder....
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor Riemer » 16-05-2005 20:42

Roelof waarom was je dan niet op het feestje na afloop :wink: .

En Squerrel hij weet nu wie bent.


En ja Harris het bier smaakte zeer goed, zelfs beetje te goed :oops: .
Jos in de basis
Riemer
Basisspeler
 
Berichten: 745
Geregistreerd op: 14-02-2003 19:32
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Poenkt » 16-05-2005 20:53

Jeroen schreef:Na de wedstrijd sprak ik overigens nog met 2 Stuttgart supporters, die bij FC Groningen kwamen Groundhoppen. Zij waren ook in Heerenveen geweest en zongen vrij irritante anti-Heerenveen-liedjes. Het enige wat ik kon antwoorden was "EINZ ZU NUL EINZ ZU NUL EINZ ZU NUL..." 8) 8) 8)


Was het niet Poenkt die souffleerde!!
Hier zijn trouwens UTLs van de heren en dame!!

http://www.soke2.de/
http://www.stadionfilme.de/
http://www.dervfbfan.de/

De fotos zijn er nog niet...ze reizen er veel namelijk.Zo'n 44.000 km per jaar!!
Laatst bijgewerkt door Poenkt op 16-05-2005 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor Jeroen » 16-05-2005 21:00

Poenkt schreef:
Was het niet Poenkt die souffleerde!!


Geen idee meer... :oops:

Hier zijn trouwens UTLs van de heren en dame!!

http://www.soke2.de/
http://www.stadionfilme.de/
http://www.dervfbfan.de/

De fotos zijn er nog niet...ze reizen er veel namelijk.Zo'n 44.000 km per jaar!!


Tnx. Waren overigens prima gasten, wat uit mijn eerste reactie misschien niet helemaal bleek.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Poenkt » 16-05-2005 21:06

Ze waren op deze wedstrijd afgekomen aangezien beide clubs voormalige tegenstanders waren in de UEFA-cup. Bij het noemen van Klinnsman,Gaudinho(de autoschieber :oops: ) en Grunniger Arie Haan was de ban gebroken en vloeide het bier weer rijkelijk en geen Duitser die moeilijk deed over naamvallen. :wink:
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor Jeroen » 16-05-2005 21:13

Mooie foto's hebben die gasten gemaakt:

Afbeelding
Intro der Gäste aus Heerenveen.

Afbeelding
Hurenveen feiert das 1:0.

Afbeelding
Die Mannschaft aus Heerenveen feiert mit ihren Fans den Einzug in den UEFA Cup.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Riemer » 16-05-2005 21:14

Oke Punkt :wink:
Jos in de basis
Riemer
Basisspeler
 
Berichten: 745
Geregistreerd op: 14-02-2003 19:32
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor ALS 26.000 » 16-05-2005 21:16

Heeft Groningen UEFA-cup gespeeld dan? Dat is vast heel lang geleden.... :)
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Poenkt » 16-05-2005 21:18

Jeroen schreef:Hurenveen feiert das 1:0.



Kennis van zaken hebben de heren ook!! Schell die sensuhr anpassen, Jeroen :P
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor 1920 » 16-05-2005 21:19

Pff, hou dan je mond....

Waarschijnlijk zal poenkt komen met Atletico madrid verhaal ;-)
Avatar gebruiker
1920
Basisspeler
 
Berichten: 730
Geregistreerd op: 02-12-2002 18:17

Berichtdoor Poenkt » 16-05-2005 21:20

ALS 26.000 schreef:Heeft Groningen UEFA-cup gespeeld dan? Dat is vast heel lang geleden.... :)


Ja, toen was je mem nog zwier van jim...Het was in 1988... :P Heb je trouwens een mooie brommert... :heart:

1920 schreef:Pff, hou dan je mond....

Waarschijnlijk zal poenkt komen met Atletico madrid verhaal ;-)


Aangezien jij van 1920 bent hoef ik je dat niet uit te leggen. Paake. :wink:
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor wald pyk » 16-05-2005 21:24

Hoop voor groningen dat die tijd ook weer aanbreekt als het nieuwe stadion klaar is.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Berichtdoor 1920 » 16-05-2005 21:26

Poenkt schreef:
Aangezien jij van 1920 bent hoef ik je dat niet uit te leggen. Paake. :wink:


Niet schelden, gewoon algemene interesse in de voetbalsport :D
Avatar gebruiker
1920
Basisspeler
 
Berichten: 730
Geregistreerd op: 02-12-2002 18:17

Berichtdoor Poenkt » 16-05-2005 21:27

wald pyk schreef:Hoop voor groningen dat die tijd ook weer aanbreekt als het nieuwe stadion klaar is.


Dat zal nog wel ff duren, maar toch leuk dat te horen. Voorlopig hoop ik op een UEFA-cup wedstrijd SCH-Hibernians.
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor ALS 26.000 » 16-05-2005 21:27

Grapje Poenkt, moet kunnen toch?! Groningers teren nog zo op die periode, de periode met Hennie Meijer, Djurovski etc Daar is het bestuur van Groningen de fout ingegaan, men gaf geen vervolg aan het succes, men was in slaap gesust en daar plukt Groningen nu nog de zure vruchten van. Euroborg kan Groningen nog wat goeds brengen, maar dan moet Cowboy Nijland daar wel weg en dan moet er iemand komen met gezond verstand.

Ik ben misschien wel ouder dan jij.....
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Poenkt » 16-05-2005 21:35

ALS 26.000 schreef:Grapje Poenkt, moet kunnen toch?! Groningers teren nog zo op die periode, de periode met Hennie Meijer, Djurovski etc Daar is het bestuur van Groningen de fout ingegaan, men gaf geen vervolg aan het succes, men was in slaap gesust en daar plukt Groningen nu nog de zure vruchten van. Euroborg kan Groningen nog wat goeds brengen, maar dan moet Cowboy Nijland daar wel weg en dan moet er iemand komen met gezond verstand.

Ik ben misschien wel ouder dan jij.....


Nee, de zwartgeldperiode nekte de boel hier..Alleen Ajaks en Grunn zijn daarvoor gestraft, daarna nooit weer een club in het betaalde voetbal. Ondanks diverse akties van de FIOD. Sherrif Nijland krijgt steeds meer goede deputies om zich heen.Het is hier geen Utrecht,NAC,Twente of Vitesse. Voorlopig eerst de Euroborg afwachten. Voorlopig gaat het elk jaar weer iets beter.Wie weet...

Verdomd als je ouder bent dan mij, dan ben je een bedreiging voor Arnoud... :wink:
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor ALS 26.000 » 16-05-2005 21:41

ow nee, dan win jij. Heb 3 kruisjes, jij dus al 5 waarschijnlijk ;)
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Poenkt » 16-05-2005 21:45

ALS 26.000 schreef:ow nee, dan win jij. Heb 3 kruisjes, jij dus al 5 waarschijnlijk ;)


Vaker alles lezen hier...ergens staan mijn kruisjes.
Je kunt ook wachten! Er is vastwel een breezah-puber die het snel opzoekt.

PS. Ik heb er dus meer, heb dus Atletico Madrid 2 maal gezien in het kleine OPS. :wink:
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

Berichtdoor ALS 26.000 » 16-05-2005 21:48

Vond je ook al vrij genuanceerd voor een Groninger, maar dat komt dus door je leeftijd :D
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Poenkt » 16-05-2005 21:53

ALS 26.000 schreef:Vond je ook al vrij genuanceerd voor een Groninger, maar dat komt dus door je leeftijd :D


Toch gek dat ik jou voor een 16 jarige aanzag. :wink:

We gaan weer chatten!!
Graaijax Hamsterdam!!
Avatar gebruiker
Poenkt
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 07-12-2004 13:04
Woonplaats: Where ever I lay my hat, that's my home

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten