17-02-2005: sc Heerenveen-Newcastle United (1-2, UEFA Cup)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Als deze wedstrijd niet binnen een week uitverkocht is (zeker met de regeling dat seizoenkaarthouders twee kaarten kunnen kopen) dan moet Heerenveen maar eens gaan nadenken over de laatste uitbreiding die nog moet volgen.
Natuurlijk zal ook Noord verbouwd gaan worden maar als voor deze wedstrijd geen masale belangstelling is en de kaarten "wegvliegen" dan weet ik niet waar men nog wel warm voor loopt. Wedstrijden in de competitie zullen dan zeker in het geheel verbouwde stadion nooit uitverkocht raken vrees ik. Maar goed het belangrijkste van de verbouwing is toch het :stan: -vak!!!
Joho
Selectiespeler
Berichten: 661
Lid geworden op: 22-12-2004 20:52

Bericht door Joho »

ik had ook niet verwacht dat seizoenkaarthouders er twee mochten kopen. Het is ook heel raar want er zullen nu seizoenkaarthouders zijn die naast een kaartje grijpen. En voor anderen blijft er helemaal niets over.
Poke
Invaller
Berichten: 415
Lid geworden op: 29-08-2004 15:51
Locatie: Assen

Bericht door Poke »

Tja, ik vind het te makkelijk om te zeggen dat je maar pech hebt en dat je maar eerder had moeten zijn voor een seizoencard! Ik sta al een jr of 6 op de achtlijst en vind dat ik toch ook wel degelijk recht van spreken heb. Ik heb er niet om gevraagd dat de club zolang heeft gewacht met de uitbreiding v/h stadion? Tuurlijk snap ik dat je privileges hebt als seizoencard houder, en zeer terecht ook. Maar om nu te zeggen dat je maar eerder had moeten zijn om 1 aan te vragen? Dat gaat me te ver. En daar komt idd bij: Waar zijn al die SCC-houders bij de beker wedstrijden?, Inter-Toto wedstrijden?, of andere soortgelijke wedstrijden? Altijd maar een 1/2 gevuld stadion. Nou, ik ben er dan wel ALTIJD en met mij vele "wachtenden" met mij. Dus spreek niet te snel je RECHT uit! :evil:
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
jeroentjeheerenveen
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 22-12-2003 17:40
Locatie: franeker

Bericht door jeroentjeheerenveen »

hier sluit ik me helemaal bij aan, ben blij dat je het woord "opdewachtlijststaanders" opneemt.

sta er ook al zo'n beetje 5 jaar op, tegen macabbi waren ook lang alle sz.kaart houders er niet.
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
Nieuw Noord
Bankzitter
Berichten: 176
Lid geworden op: 02-12-2002 22:16
Locatie: vakkie 10
Contacteer:

Bericht door Nieuw Noord »

Kaartverkoop Newcastle thuis start zaterdag 22 januari

Komende zaterdag om 09.00u begint de kaartverkoop voor de wedstrijd tegen Newcastle United in de derde ronde van de UEFA Cup. De wedstrijd, die begint om 20.45u, wordt gespeeld op donderdag 17 februari.

Uiteraard krijgen de succesvolle Nieuw Noord-vakken tijdens de wedstrijden tegen Vfb Stuttgart en SK Beveren een vervolg die dag. En uiteraard zal Nieuw Noord er alles aan doen om het weer een geweldige avond te laten worden!

Kaarten kosten €20,-. Zorg dat je er snel bij bent, want het kon wel eens heel snel gaan deze keer. En wie geen kaartje bemachtigd voor vak 26 of 27, die vist natuurlijk deels achter het net! Dus zorg dat jij zaterdag a.s. een kaartje haalt voor het Nieuw Noord vak en help ons de ploeg naar een mooi resultaat te schreeuwen!

Tot 17 februari!
Gebruikersavatar
Akkrum fan
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 06-01-2005 11:59
Locatie: Akkrum

Bericht door Akkrum fan »

Nieuw Noord schreef:Kaartverkoop Newcastle thuis start zaterdag 22 januari

Komende zaterdag om 09.00u begint de kaartverkoop voor de wedstrijd tegen Newcastle United in de derde ronde van de UEFA Cup. De wedstrijd, die begint om 20.45u, wordt gespeeld op donderdag 17 februari.

Uiteraard krijgen de succesvolle Nieuw Noord-vakken tijdens de wedstrijden tegen Vfb Stuttgart en SK Beveren een vervolg die dag. En uiteraard zal Nieuw Noord er alles aan doen om het weer een geweldige avond te laten worden!

Kaarten kosten €20,-. Zorg dat je er snel bij bent, want het kon wel eens heel snel gaan deze keer. En wie geen kaartje bemachtigd voor vak 26 of 27, die vist natuurlijk deels achter het net! Dus zorg dat jij zaterdag a.s. een kaartje haalt voor het Nieuw Noord vak en help ons de ploeg naar een mooi resultaat te schreeuwen!

Tot 17 februari!
Gaat NN nog een aparte actie doen met spandoeken of vlaggen???? :stan:
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Zorg dat je er bij bent, dan merk je het vanzelf... :stan:
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

yo nielshh wat is je link met damesvoetbal?
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
proudofthenorth
Nieuw talent
Berichten: 145
Lid geworden op: 21-08-2004 10:23
Locatie: Hallum

Bericht door proudofthenorth »

Nu baal ik nog meer dat ik geen seizoenkaart heb. Kank de 29e pas kaartjes kopen. Om 8 uur maar voor de ticketbox staan want anders zijn ze CKER weg
De enige echte trots van het noorden!!
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

proudofthenorth schreef:Nu baal ik nog meer dat ik geen seizoenkaart heb. Kank de 29e pas kaartjes kopen. Om 8 uur maar voor de ticketbox staan want anders zijn ze CKER weg
Ik lig zaterdag met mijn slaapzakje klaar hoor ;)
Gebruikersavatar
bigbear
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 21-08-2003 23:12
Locatie: snits

Bericht door bigbear »

Ik verwacht dat de wedstrijd bijzonder snel uitverkocht zal zijn. Wellicht hebben de CC kaart houders geluk dat de nieuwe tribune open gaat.
Alle seizoenkaarthouders die ik ken kopen 2 kaarten.
Ben heel benieuwd hoe Heerenveen zich gaat houden tegen Engelse subtop!
Ik verwacht een gelijkspelletje in de thuiswedstrijd.
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

bigbear schreef:Ik verwacht dat de wedstrijd bijzonder snel uitverkocht zal zijn. Wellicht hebben de CC kaart houders geluk dat de nieuwe tribune open gaat.
Alle seizoenkaarthouders die ik ken kopen 2 kaarten.
Ben heel benieuwd hoe Heerenveen zich gaat houden tegen Engelse subtop!
Ik verwacht een gelijkspelletje in de thuiswedstrijd.
Weet niet of dat wel wat wordt met die tribune. Vooral de UEFA is streng met stadions enzo. Als hij open mag, dan moet alles wel in orde zijn.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Wij kopen thuis 3 eventueel 4 kaarten op 3 seizoenskaarten, ik denk dat wel meer mensen zich inhouden.
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

wij hebben 4 seizoenkaarten maar we gaan wel zaterdag 8 kaarten ophalen :oops:
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Vrieskist schreef: Weet niet of dat wel wat wordt met die tribune. Vooral de UEFA is streng met stadions enzo. Als hij open mag, dan moet alles wel in orde zijn.
Ze laten vast niemand plaats nemen op een gammele tribune :grmbl:
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Ze laten vast niemand plaats nemen op een gammele tribune
De nieuwe tribune is echt niet gammel hoor. Het enige probleem zit em in de nooduitgangen, slechte toegangelijkheid en het missen van een volledig dak (al zal het dak tegen die tijd wel voltooid zijn). Als de tribune gammel was geweest, had het hele feest van de uitbreiding niet eens door gegaan.
Gebruikersavatar
rottevalle
Wereldspeler
Berichten: 1157
Lid geworden op: 01-09-2003 15:39
Locatie: Rottevalle

Bericht door rottevalle »

Heeft iemand een idee hoe laat je bij de ticketbox moet staan om in de nieuwnoorvakken te kunnen :?:
Gebruikersavatar
Lennart
Bankzitter
Berichten: 244
Lid geworden op: 23-12-2002 14:21
Locatie: Duiven

Bericht door Lennart »

ik denk echt dat het moeilijk gaat worden om met mijn clubcard een kaartje te bemachtigen :(

Maarjah ik zal er staan 's ochtends!!!
St James' Park!!!
Gebruikersavatar
Sneek
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 07-03-2004 16:25
Locatie: Sneek

Bericht door Sneek »

rottevalle schreef:Heeft iemand een idee hoe laat je bij de ticketbox moet staan om in de nieuwnoorvakken te kunnen :?:
Gewoon zo vroeg mogelijk er heen. Dan heb je sowieso een kaartje (als de ticketbox niet TE overbelast word :roll: )

9:00 gaan de meeste winkels met ticketbox open.
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

Squerrel schreef:
Ze laten vast niemand plaats nemen op een gammele tribune :grmbl:
mmm..ik kan me nog een wedstrijd herrinnen was het niet tegen heracles dat er een noodtribune met supporters het begaf?Is al weer wat jaartjes geleden hoor stuk of 14 of zo?wie weet dit ook nog?
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Dopey
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 28-12-2004 13:40

Bericht door Dopey »

Sneeuwbal
Selectiespeler
Berichten: 500
Lid geworden op: 02-01-2005 23:21

Bericht door Sneeuwbal »

Denk dat het kaarten zijn van sponsors...
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Of van iemand die om 9 uur voor de deur gaat liggen.
Onder het motto: Hoe kan ik makkelijk geld verdienen. :shock:

Maar als je dat duur vind moet je dit eens kijken, en dann bedoel ik het kaartje voor Newcastle:
http://www.budgetticket.nl/index.asp?pa ... &taal_id=1
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

En dan durven ze zich budgetticket te noemen?? :shock:
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

frisian schreef:Of van iemand die om 9 uur voor de deur gaat liggen.
Onder het motto: Hoe kan ik makkelijk geld verdienen. :shock:

Maar als je dat duur vind moet je dit eens kijken, en dann bedoel ik het kaartje voor Newcastle:
http://www.budgetticket.nl/index.asp?pa ... &taal_id=1
€220 voor een kaartje voor de thuis wedstrijd van newcastle? hahaha, voor die prijs mag je wel een skybox hebben :P
http://www.budgetticket.nl/index.asp?pa ... &taal_id=1
Forza S C H

Bericht door Forza S C H »

Wat een naaierij over de €200 :shock:
Ik ben waarschijnlijk ook van de partij , Via een 1 of andere sponsor :d dat is een kennis van ons :P
HV ON TOUR
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 02-12-2002 20:07

Bericht door HV ON TOUR »

Zouden er nog Engelsen zonder kaartje komen? Ik hoorde dat bij AZ-Glasgow enkele AZ-supporters hun seizoenkaart (!) in 1 keer hadden terugverdiend, door het verkopen van 1 wedstrijdkaartje op de zwarte markt. Misschien een ideetje :lol:
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ik geloof dat ik toch liever de wedstrijd zie dan dat ik 200 euro voor mijn ticket krijg... :shock:
HV ON TOUR
Invaller
Berichten: 432
Lid geworden op: 02-12-2002 20:07

Bericht door HV ON TOUR »

Ik in principe ook, maar aangezien ik dan toch in Tsjechie zit is het een leuk alternatief! :wink:
wikenoost
Invaller
Berichten: 316
Lid geworden op: 02-12-2002 21:35
Locatie: Drachten/wolfhonden-online.nl
Contacteer:

Bericht door wikenoost »

ik denk dat ik wel even twijfel als ik een dik bedrag aangeboden krijg.
maar uiteindelijk ga ik toch zelf naar binnen.
Gesloten