17-02-2005: sc Heerenveen-Newcastle United (1-2, UEFA Cup)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Goede zaak dat er nog meer kaarten verkocht kunnen worden. Ik ben benieuwd om hoeveel kaarten het gaat.

De club zal zijn fout wel ingezien hebben als het gaat om de kaartverkoop. Dat ze niet hebben zien aankomen dat er zoveel kaarten verkocht zouden gaan worden.
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Zou die verkoop voor die extra plaatsen (naast voor de clubkaarthouders) alleen voor seizoenkaarthouders zijn die tot nu toe geen kaarten hebben gehaald?
Tja....
Wicky de Viking
Invaller
Berichten: 403
Lid geworden op: 16-12-2003 14:14
Locatie: Ljouwert

Bericht door Wicky de Viking »

Dit was inderdaad niet de meest slimme set van de club om seizoen club card houders de mogelijkheid te geven twee kaarten te kopen. Dit hadden ze van te voren kunnen zien aankomen en ik vind het bijzonder sneu voor die lui die wel een CC hebben maar nu (bijna) geen kaarten meer kunnen kopen.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Dit gaat problemen geven!!
Want de vakken 26-27-28 zijn :stan: vakken waar gestaan zal gaan worden. Voor de vakken die nu in de verkoop zullen gaan zal dat waarschijnlijk niet gaan gelden. Bovendien zullen daar mensen komen te zitten die ,laat ik het voorzichtig zeggen, niet dezelfde beleving zullen hebben als degenen die ervoor staan.
Ben benieuwd of de stoeltjes aansluitend aan de huidige geplaatst zullen worden of dat er een buffer met de :stan: vakken zal komen. Ik denk dat ze aansluitend komen want het zijn toch extra plaatsen en dus ook extra geld.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Arjen schreef:Dit gaat problemen geven!!
Want de vakken 26-27-28 zijn :stan: vakken waar gestaan zal gaan worden. Voor de vakken die nu in de verkoop zullen gaan zal dat waarschijnlijk niet gaan gelden. Bovendien zullen daar mensen komen te zitten die ,laat ik het voorzichtig zeggen, niet dezelfde beleving zullen hebben als degenen die ervoor staan.
Ben benieuwd of de stoeltjes aansluitend aan de huidige geplaatst zullen worden of dat er een buffer met de :stan: vakken zal komen. Ik denk dat ze aansluitend komen want het zijn toch extra plaatsen en dus ook extra geld.
zet 25 er ook maar bij ;) en als ze wat willen zien achter de vakken 26/27, dan kunnen ze beter maar gaan staan ... en natuurlijk meeschreeuwen.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Tja, allemaal niet ons probleem... :mrgreen: :stan:

En ook ik heb twee kaarten voor vak 27 gehaald. Eén voor mezelf en eentje voor ús Jaap F. Die mag zoiets niet missen natuurlijk! 8)
jeroentjeheerenveen
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 22-12-2003 17:40
Locatie: franeker

Bericht door jeroentjeheerenveen »

Tsja ik snap jullie kritiek wel, maar ik hou niet van zitten kan moeilijk gaan staan in 29.
maar valt er niet over te praten om de vakken 25 en 28 ook tot staanvakken om te dopen?
Alleen ik begrijp niet dat mensen die willen zitten een kaartje kopen voor de nieuw noord vakken.
maar feit is wel als je gaat staan in 25 moete de mensen a8er ook gaan staan, + de banieri wat meer verspreiden, dan heb je super sfeer!!
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

jeroentjeheerenveen schreef:Tsja ik snap jullie kritiek wel, maar ik hou niet van zitten kan moeilijk gaan staan in 29.
maar valt er niet over te praten om de vakken 25 en 28 ook tot staanvakken om te dopen?
Alleen ik begrijp niet dat mensen die willen zitten een kaartje kopen voor de nieuw noord vakken.
maar feit is wel als je gaat staan in 25 moete de mensen a8er ook gaan staan, + de banieri wat meer verspreiden, dan heb je super sfeer!!
Ten eerste kun je het natuurlijk niet maken om voor iemand te gaan staan die zelf wil zitten, als het NIET in de vakken 26 en 27 is....
Die 2 vakken zijn ervoor aangewezen en de anderen niet, heel simpel, misschien vervelend voor de mensen in andere vakken, maar daar moet je om een ander niet lastig te vallen gewoon gaan zitten. Wel kun je zorgen dat je in de vakken 25 en 28 aan de kant van de sfeervakken een plekje zoekt, dan heb je kans dat je kunt staan.
En ga niet vanuit andere vakken naar de sfeervakken lopen, dan worden die te vol en dat is niet goed voor de sfeer!

Wat betreft de extra kaartverkoop voor de vakken achter de sfeervakken, tsja die mensen zullen maar moeten gaan staan als ze niks kunnen zien. Want hier geldt niet hetzelfde al ik boven heb gezegd. 26 en 27 zijn aangewezen als staanvak, dus ja, als je er achter gaat zitten loop je een risico dat je moet gaan staan.
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Het lijkt me het handigst als voor de vakken achter 26 en 27 staan ook wordt "gedoogd", een soort vergroot sfeervak dus.
Tja....
Joho
Selectiespeler
Berichten: 661
Lid geworden op: 22-12-2004 20:52

Bericht door Joho »

Dat is toch allemaal wel logisch lijkt me. De mensen ervoor staan dan is het toch logisch dat mensen daarachter ook staan anders zien ze niks. Dat wordt heus niet verboden ofzo hoor.
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Als je het vantevoren duidelijk aangeeft (zoals nu bij de vakken 26 en 27) voorkomt dat in ieder geval een hoop gezeur tijdens de wedstrijd.
Tja....
Gebruikersavatar
Lennart
Bankzitter
Berichten: 244
Lid geworden op: 23-12-2002 14:21
Locatie: Duiven

Bericht door Lennart »

Oooww yesss er is nog hoop :mrgreen:

Ik denk dat ik voor vak 427 ga.. daar zal de sfeer ook wel goed worden denk ik.
St James' Park!!!
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Zal dan nu de gehele zuidtribune bezet zijn met stoeltjes?
Poke
Invaller
Berichten: 415
Lid geworden op: 29-08-2004 15:51
Locatie: Assen

Bericht door Poke »

Heb net krt voor vk 24 gehaald. Hmmm, had dus beter tot zaterdag kunnen wachten om n krt in 426/27 te kopen. Vak 24 is ook genummerd dus kan zoiezo al niet bij mn maten "zitten". Dus, mocht iemad straks een krt voor 426/26 hebben en die wil graag ruilen, ik hou me aanbevolen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Bericht door fcdinamo »

Dagen van Bellamy bij Newcastle zijn geteld

24/1/2005 16:41

Het moet wel heel raar lopen wil Craig Bellamy binnenkort niet bij een andere club spelen. De aanvaller is tot ongewenst persoon verklaard bij Newcastle United. Manager Graeme Souness liet Bellamy zondag buiten zijn selectie voor het duel met Arsenal (1-0 verlies), nadat beiden afgelopen week opnieuw elkaar in de haren waren gevlogen.
De Welsh international baalt ervan dat de Schotse coach hem al maanden opstelt als middenvelder. In de aanloop naar het treffen met Arsenal vertelde de trainer dat Bellamy als linkermiddenvelder aan de wedstrijd zou moeten beginnen. Het leidde tot een verhitte discussie tussen beiden in de kamer van voorzitter Freddy Shepherd met als apotheose dat Bellamy boos vertrok en dreigde zich af te meldden met een blessure.

'Vrijdag was er een voorval dat leidde tot een ontmoeting van mijzelf, de voorzitter en de speler', begon Souness zijn verklaring na de nederlaag bij Arsenal. 'Bellamy was niet blij dat hij op een andere positie moest spelen en uitte dat op een heel verkeerde manier. Hij verklaarde zichzelf geblesseerd en liep weg.'

'Ik ben niet blij met het gedrag van Craig. We proberen een sterke team spirit te kweken en dan moet je soms een offer brengen voor de groep. Onze supporters willen niets horen over ons gekissebis of over een speler die niet bereid is de benen onder zijn kont vandaan te lopen.'

Bellamy ziet het allemaal anders. 'Ik heb dit seizoen twintig rare wedstrijden gespeeld door uit-positie te spelen. Maar ik heb niet het gevoel dat ik mezelf en de club daarmee een dienst bewijs. Ik ben fit en wil spelen, maar heb vandaag op de tribune moeten zitten. Dat stelt mij erg teleur. Er komt een tijd dat je gewoon op je eigen positie wil voetballen. Het laatste wat ik wil is dat de supporters van Newcastle gaan denken dat ik niet voor de club wil spelen.'

De 25-jarige aanvaller heeft de schijn tegen, want hij geniet een enorme reputatie als lastpost. Zo gooide hij vorig seizoen een stoel naar assistent-coach John Carver na een scheldpartij over het parkeren van een auto. En dit seizoen lag hij al regelmatig overhoop met Souness. Op het trainingsveld was de trainer zelfs eens zo pissig, dat hij Bellamy bij de strot greep en naar de kleedkamer sleurde.

Alles wijst erop dat Bellamy nog deze transferperiode vertrekt bij Newcastle, zeker getuige de woorden van Souness. 'Ik wil alleen spelers die alles over hebben voor de club.' Ook Bellamy is zich daarvan doordrongen: 'Graeme Souness is de mnager en hij kan niet weg, dus is de kans erg groot dat ik moet vertrekken.'

Aston Villa zou zeer geïnteresseerd zijn in Bellamy, die opmerkelijk genoeg clubtopscorer is van The Magpies.

Bron:VI Planet

Geen slechte berichten :D Alleen wordt er met het beschikbare geld waarschijnlijk wel weer een andere topper gehaald :urgs:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Gebruikersavatar
rottevalle
Wereldspeler
Berichten: 1157
Lid geworden op: 01-09-2003 15:39
Locatie: Rottevalle

Bericht door rottevalle »

Als die vervanger van Bellamy echt een topper is zal de kans groot zijn dat hij al europees voor een andere club gespeeld heeft.
Gebruikersavatar
Lennart
Bankzitter
Berichten: 244
Lid geworden op: 23-12-2002 14:21
Locatie: Duiven

Bericht door Lennart »

Zal dan nu de gehele zuidtribune bezet zijn met stoeltjes?
Een deel van de nieuwe Zuidtribune wordt voorzien van kuipjes
Ik denk het niet er staat een deel dus ik denk een stuk of 8 rijen?
St James' Park!!!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Gloeiende gloeiende.... zit ik dat hele bericht van de BBC te vertalen, komt VI ook met een bericht...

http://sc.heerenveen.org/?p=actueel/nieuws/2507

:cry:
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Deze middag 4 kaartjes gehaald, het kan dus nog mensen!
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Robert H. schreef:Deze middag 4 kaartjes gehaald, het kan dus nog mensen!
Voor de nieuwe vakken? of de "oude" vakken?
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

Vrieskist schreef: Voor de nieuwe vakken? of de "oude" vakken?
Oude vakken, voor zover ik weet zijn de nieuwe plaatsen nog niet beschikbaar tegen Newcastle?
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Robert H. schreef:Oude vakken, voor zover ik weet zijn de nieuwe plaatsen nog niet beschikbaar tegen Newcastle?
Het is nog niet uitverkocht dus :)

Nog even over de vak 25/28 staan discussie hierboven. Ik was van plan tegen 26 aan te gaan staan. Als ze aan de rand van 26 niet staan, vraag ik ze wel vriendelijk of ze willen ruilen met plaatsje ofzo.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Vrieskist schreef: Het is nog niet uitverkocht dus :)

Nog even over de vak 25/28 staan discussie hierboven. Ik was van plan tegen 26 aan te gaan staan. Als ze aan de rand van 26 niet staan, vraag ik ze wel vriendelijk of ze willen ruilen met plaatsje ofzo.
Kijk, dat is de enige juiste instelling!

Oh oh oh...enneh!!! geen palen meer om tegen aan te kijken he!!!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Heb net op de radio ( Omrop Fryslan ) gehoord dat er nog maar 9000 kaarten zijn verkocht. Er zijn nog ongeveer 3000 a 4000 seizoenkaarthouders die nog GEEN kaartje hebben voor de thuiswedstrijd.

Na de verhalen die hierboven geplaatst worden snap ik er niet veel meer van. Hierboven wordt meerdere malen gezegd dat er nog weinig tot geen plaatsen meer zijn. ( exclusief nieuwe Zuid-Tribune )

Ik heb gelukkig wel een plaatsje bemachtigd. Met ons 8en in vak 16 :(
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Ik denk dat de meeste kaarten wel verkocht zijn. Bijna alle ticketbox verkopers hebben gezegt dat er niet veel plaats meer is en dat de meeste kaarten verkocht zijn.

Hadden ze het bij Omrop Fryslan niet over de niewe plaatsen die extra beschikbaar komen ?? het is maar een gokje hoor. Maar ik denk dat de meeste kaartjes wel verkocht zijn. Anders had heerenveen nooit overgestapt op 1 kaart per seizoenkaarthouder.
Poke
Invaller
Berichten: 415
Lid geworden op: 29-08-2004 15:51
Locatie: Assen

Bericht door Poke »

Dat kregen wij zaterdag rond 16:00 uur te horen bij de T-Box in Hoogeveen. Konden geen geen krt meer krijgen voor 26/27 of daar direkt naast want er zouden alleen nog plaatsen zijn voor de hoekvakken. ( maar goed, vind die hele T-Box toch al helemaal niets, klopt nooit iets van ) :evil:
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
Dijkie..
Jeugdspeler
Berichten: 5
Lid geworden op: 15-12-2004 10:06

Bericht door Dijkie.. »

Ik zit op de nieuwe zuidtribune en verwacht dat ze een buffer maken tussen zitten en staan. De club weet immers dat de vakken 26 en 27 staanvakken zijn en zal vast en zeker rekening houden met de zitplaatsen daarachter. Staan van voor tot achteraan de nieuwe vakken zal, vanwege de veiligheid, niet worden toegestaan denk ik.

Bovendien kan nu de combinatie van voor staan en daar achter zitten mooi eens worden getest. Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen, een hek of enkele lege rijen of zoiets. We zullen zien... :wink:
Frisian for life..
Gebruikersavatar
AldeboarNN Fans
Basisspeler
Berichten: 795
Lid geworden op: 20-12-2004 18:08
Locatie: Aldeboarn

Bericht door AldeboarNN Fans »

Ik denk dat de mensen die nu kaarten voor vak 426 en 427 de kaarten
gaan kopen om in de buurt van het sfeervak te komen,of het sfeervak
te verlengen. Je kan volgens mij geen mens verbieden om niet te gaan
staan. En als de veiligheid niet vertrouwd, hadden ze geen kaarten
verkocht voor het nieuwe deel van de tribune. Hoe meer zielen in een
sfeervak, hoe meer vreugd. We gaan ervoor om Newcastle met knikkende
knieën naar huis te sturen. :stan:
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Zal wel mooi zijn als iedereen bovenin gaat staan, maar dan moet je die nieuwe vlaggen daar neerleggen en niet in bv. 25 toch? :stan:
Corruption is everywhere, fight it!
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Heb net op de radio ( Omrop Fryslan ) gehoord dat er nog maar 9000 kaarten zijn verkocht.
:huh: En toen ik gisterochtend bij de Ticketbox was waren er alleen kaarten voor de hoeken en 2 of 3 andere vakken. Dan klopt er dus ergens iets niet.
Tja....
Gesloten