17-02-2005: sc Heerenveen-Newcastle United (1-2, UEFA Cup)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

In Sneek kon je je kaart al een week lang brengen. In grote partijen per vak werden deze door de machine gehaald vanochtend. Niet in de rij staan dus door een effeciente verkoper. Kaarten dus binnen voor NN vak.

Ik heb ze pas opgehaald en er zijn nog enkele kaarten beschikbaar voor de hoekvakken. Snel gegaan dus, al had ik al wel verwacht dat het al uitverkocht zou zijn.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Beheerder
Berichten: 2435
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Hmm, hier 2 kaarten voor 25 (op 2 seizoenskaarten trouwens, dus 1 kaart per seizoenskaart) ... Ging wel heel erg snel op deze manier (2 kaarten per seizoenkaart). Misschien de volgende keer toch maar één kaart per seizoenskaart instellen.
Gebruikersavatar
sch4ever
Jeugdspeler
Berichten: 24
Lid geworden op: 22-01-2005 13:16
Locatie: Ergens vlakbij H'veen

Bericht door sch4ever »

moet nog tot volgende week wachte hep nog geen seizoenkaart :?
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

the rockII schreef:In Sneek kon je je kaart al een week lang brengen. In grote partijen per vak werden deze door de machine gehaald vanochtend. Niet in de rij staan dus door een effeciente verkoper. Kaarten dus binnen voor NN vak.

Ik heb ze pas opgehaald en er zijn nog enkele kaarten beschikbaar voor de hoekvakken. Snel gegaan dus, al had ik al wel verwacht dat het al uitverkocht zou zijn.
Ja dat is dan niet eerlijk natuurlijk he....al geloof ik niet da dat alleen in Sneek gebeurt!
Sneeuwbal
Selectiespeler
Berichten: 500
Lid geworden op: 02-01-2005 23:21

Bericht door Sneeuwbal »

Ook de Maggiman en ik hebben de kaarten voor vak 27 binnen.. vanaf half 9 op de Fok. Denk dat vanmiddag de wedstrijd wel uitverkocht zal zijn..
Skip
Invaller
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-05-2004 15:28

Bericht door Skip »

Geen problemen in Zwolle. Om 9.15u rijvrij 2 kaarten gehaald voor vakkie 26.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Om 11.00 uur kon ik in "costa de Lemmer" geen kaarten meer voor vak 26, 27, 28 krijgen, dus maar kaarten voor vak 25 genomen. :(
Ga wel vooraan staan moet de rest ook staan. :D
Anti anti. :)
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Om 12.00 uur nog vier kaarten gehaald in de enige echte stad van Friesland voor vak 25. Ben benieuwd of het vandaag uitverkocht is.
Johnny '86
Wereldspeler
Berichten: 1192
Lid geworden op: 18-09-2004 20:31

Bericht door Johnny '86 »

Heb voor de zekerheid toch maar iemand op pad gestuurd om kaartjes te halen...nu maar hopen dat ie terug komt mét kaartjes... :)
Gebruikersavatar
Feanfan
Selectiespeler
Berichten: 585
Lid geworden op: 30-08-2003 11:47
Locatie: Gorredijk/Boxtel

Bericht door Feanfan »

Ik las net op internet (http://www.budgetticket.nl) dat er kaartjes voor de wedstrijd op stonden voor 200 en 220 euro, ben ik toch blij dat ik mn kaartjes heb.
De vader, de zoon en de heilige geest: Abe
wikenoost
Invaller
Berichten: 316
Lid geworden op: 02-12-2002 21:35
Locatie: Drachten/wolfhonden-online.nl
Contacteer:

Bericht door wikenoost »

Grmblll de grmbllll moest vandaag zelf werken dus had ik de vriendin opdracht gegeven kaarten te halen voor vak 26.
Wat doet mevrouw? Ze gaat pas om 3 uur het centrum in met gevolg dat er alleen nog kaarten voor 14 en wat hoekvakken ware.
Wikenoost zit dus in vak 14,aan de andere kant: ben wel blij dat ik kaarten heb.
Outlaw
Invaller
Berichten: 437
Lid geworden op: 09-12-2002 20:05

Bericht door Outlaw »

Om 11.00 uur kon ik in "costa de Lemmer" geen kaarten meer voor vak 26, 27, 28 krijgen, dus maar kaarten voor vak 25 genomen. :(
Ga wel vooraan staan moet de rest ook staan. :D
Ze gaat pas om 3 uur het centrum in met gevolg dat er alleen nog kaarten voor 14 en wat hoekvakken ware.
Net nog (16.00 uur) kaarten gehaald in Grou voor vakkie 28. Geen rij gezien hoor en lekker uitgeslapen :upto:
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
Nynkuh
Jeugdspeler
Berichten: 47
Lid geworden op: 30-09-2004 12:25
Locatie: Skearnegoutum

Bericht door Nynkuh »

Het feest kan beginnen, want de kaarten voor vak 27 zijn binnen! :D
Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Bericht door fcdinamo »

Outlaw schreef: Net nog (16.00 uur) kaarten gehaald in Grou voor vakkie 28. Geen rij gezien hoor en lekker uitgeslapen :upto:
Kaarten zijn binnen! (vak 26) :stan: :stan: :stan: :stan:
Maar hoe kan in Lemmer om elf uur vak 28 uitverkocht zijn en in Grou om 16.00 uur nog niet? :shock: :?:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Gebruikersavatar
AldeboarNN Fans
Basisspeler
Berichten: 795
Lid geworden op: 20-12-2004 18:08
Locatie: Aldeboarn

Bericht door AldeboarNN Fans »

Vanochtend meteen kaarten gehaald
8 stuks voor vak 26 en 6 voor vak 18.
De ouwelui willen niet staan.
om half 10, waren vak 19,20,21 en 27 al uitverkocht
jeroentjeheerenveen
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 22-12-2003 17:40
Locatie: franeker

Bericht door jeroentjeheerenveen »

Ik heb gelukkig kaarten geregeld voor 26, stonden kwart voor negen ook 10 mensen in de rij bij de primaira in franeker (gekkenhuis).
Maat van zij "godverdomme door die klote supporters van h;veen ben ik vip kaarten voor masters of hardcore misgelopen" (ik duzz ook).
Maar niet zo belangrijk als deze wedstrijd,voor de mensen die naast kaarten voor NN zijn misgelopen, ik had bij beveren ook een kaart voor 29 en kon zo gewoon die NN vakken binnenlopen.
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
Joho
Selectiespeler
Berichten: 661
Lid geworden op: 22-12-2004 20:52

Bericht door Joho »

ik had bij beveren ook een kaart voor 29 en kon zo gewoon die NN vakken binnenlopen
Das lekker, stel nou dat iedereen dat gaat doen?
Gebruikersavatar
Lennart
Bankzitter
Berichten: 244
Lid geworden op: 23-12-2002 14:21
Locatie: Duiven

Bericht door Lennart »

Als ik de laatste berichten zo lees heb ik eigenlijk bijna geen kans meer als clubcard houder...???
St James' Park!!!
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Lennart87 schreef:Als ik de laatste berichten zo lees heb ik eigenlijk bijna geen kans meer als clubcard houder...???
Bijna geen kans meer ik weet wel zeker dat je helemaal geen kans meer hebt. Maar ik heb gelukkig mijn kaarten binnen en ook nog op mijn eigen plek maar dat is gewoon toeval lol.

Is het trouwens al helemaal uitverkocht of is dat niet bekend?
Poke
Invaller
Berichten: 415
Lid geworden op: 29-08-2004 15:51
Locatie: Assen

Bericht door Poke »

Maat van mij zou kaarten halen alleen ging ie pas om 16:00uur en was ie zn krt vergeten dus moet nog tot maandag wachten.
Nee, is nog niet uitverkocht, er zijn nog in 4 vakken plekken over.
Nu alleen zaak dat ik een ticketbox vind die om 09:00uur los is op maandag ochtend anders kan ik t wel schudden want de meesten gaan pas rond 13:30 open en dan zal t zeker al wel uitverkocht zijn!!!!! FUCK :evil:
( schrale troost is, is dat ik er bij de uit-match wel bij ben ).
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
Gebruikersavatar
sch4ever
Jeugdspeler
Berichten: 24
Lid geworden op: 22-01-2005 13:16
Locatie: Ergens vlakbij H'veen

Bericht door sch4ever »

Wie weet hoeveel dr nog beschikbaar is?
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

fcdinamo schreef: Maar hoe kan in Lemmer om elf uur vak 28 uitverkocht zijn en in Grou om 16.00 uur nog niet? :shock: :?:
Die ticket box computer doet wel vaker vaag, kom je er een dag later weer hebben ze ineens wel voor je favoriete vak een kaartje.
Maar ik wilde het risico niet nemen om terug naar Sneek te gaan en daar te horen krijgen dat er geen kaartjes meer waren.
Dus in vak 25 word het ook gewoon feest, de hele zuid tribune is nu :stan: :D
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
Vrieskist
Beheerder
Berichten: 2435
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Freezeman schreef: Die ticket box computer doet wel vaker vaag, kom je er een dag later weer hebben ze ineens wel voor je favoriete vak een kaartje.
Maar ik wilde het risico niet nemen om terug naar Sneek te gaan en daar te horen krijgen dat er geen kaartjes meer waren.
Dus in vak 25 word het ook gewoon feest, de hele zuid tribune is nu :stan: :D
Precies, gewoon de vlaggen van bandieri beetje verdelen over heel zuid :)
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

jeroentjeheerenveen schreef: ik had bij beveren ook een kaart voor 29 en kon zo gewoon die NN vakken binnenlopen.
Dat hebben toen TE VEEL mensen gedaan.
De laatste mensen die wel een kaartje voor 26/27 hadden, moesten toen duwen om in het vak te komen :D maar ik hoop (en verwacht ) dat ze daar deze keer veel meer op zullen controleren, anders word het een chaos in de :stan: vakken.
Anti anti. :)
Tokstra
Nieuw talent
Berichten: 137
Lid geworden op: 22-01-2005 15:12
Locatie: De Rottefalle
Contacteer:

Bericht door Tokstra »

Waarom als er zoveel belangstelling voor is de vakken 25 en 28 ook geen Nieuw Noord vakken maken? :?:
Gebruikersavatar
Vrieskist
Beheerder
Berichten: 2435
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Tokstra schreef:Waarom als er zoveel belangstelling voor is de vakken 25 en 28 ook geen Nieuw Noord vakken maken? :?:
Ach, officiële NN vakken hebben we toch al niet. Dus 25 en 28 worden er lekker bij gepakt :D
chrissie
Basisspeler
Berichten: 998
Lid geworden op: 17-09-2004 23:11
Locatie: sneek

Bericht door chrissie »

Ook kaarten week van te voren gebracht en zaterdag 10 kaarten voor vak 20 gehaald! :D
Familie uit NoordHolland laat weten dat ze kaarten achter laten houden voor de thuiswedstrijd, ze hebben geen s(cc) kaart! :? We zullen zien :?:
Strukeduker
Bankzitter
Berichten: 227
Lid geworden op: 18-11-2004 21:00
Locatie: Drylts!
Contacteer:

Bericht door Strukeduker »

Hoe serieus zijn de berichten dat de wedstrijd al bijna uitverkocht blijkt te zijn... :erm: Hopen dat ticketbox morgenochtend om 09:00 uur open is... moet maar kijken waar we nog plaatsje kunnen vinden... :roll:
Wij zijn Fries, Wij zijn één, wij zijn Sc Heerenveen!!! :stan:
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Kaartverkoop sc Heerenveen - Newcastle gewijzigd
24 januari 2005
Met ingang van maandagmorgen, 24 januari, is het systeem van kaartverkoop voor de wedstrijd sc Heerenveen-Newcastle United gewijzigd. In plaats van twee kaarten kunnen seizoenkaarthouders en clubkaarthouders tijdens de voorverkoop niet meer twee maar één kaart per persoon kopen.

Voor de verkoop die op zaterdag 29 januari aanstaande van start gaat voor seizoen- en clubkaarthouders komen meer plaatsen beschikbaar. Een deel van de nieuwe Zuidtribune wordt voorzien van kuipjes. Kaarthouders kunnen dan kaarten kopen in de vakken 424 tot en met 429. Ook dan geldt één kaart per persoon.
bron: officiele site.
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Juist, ik kom dus net van de ticketbox en kwam er daar achter dat ik inderdaad nog maar 1 kaartje per seizoenkaart kon krijgen. In mijn geval dus maar 2 ipv van 4, vak 24.

Wel jammer dat de club er nu pas achter komt dat vanaf het begin 2 kaarten per seizoenkaart verkopen voor problemen zou kunnen zorgen.
Tja....
Gesloten