Newcastle United - SC Heerenveen

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Frisian » 01-03-2005 17:47

Krijg nou wat!!!
Loop ik al maanden te zoeken naar een bewegende Friese vlag als avater (zoals sommige wel weten :wink: )
Zie ik in een keer dat sc Sint Nyk er eentje heeft staan, en dat waarempel bij zijn eerste post.
Heeeel vreemd.
Maar goed.
Het schijnt dat mijn thuisshirt in Newcastle het gesprek van de dag is.
Achter op mijn shirt heb ik mijn plaatsnaam gedrukt, Makkum dus.
Nou schijnt Mackum (of hoe je dat ook in het Engels zegt) een scheldnaam voor Sunderland te wezen.
Iedereen vond dat shirt geweldig en stond er naar te wijzen en te lachen.
Zelfs bij een of ander louge shoarmatent, 's avonds na de wedstrijd dansten ze om me heen.
Heel appart dacht ik, totdat ik het navroeg en ze mij dat uitlegden toen kon ik er wel om lachen. :mrgreen:
supporter: in voor en tegenspoed
Avatar gebruiker
Frisian
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 10-07-2004 11:43

Berichtdoor Raider » 01-03-2005 18:47

Volgens mij stonden jullie ook bij het hek toen de spelers de bus ingingen. Er stonden 2 Newcastle fans bij ons en die hadden de meeste lol om Makkum,ze vroegen wat dat betekende.Ik heb ze dat uitgelegd maar ze bleven maar Makkum roepen en lachen.
Raider
Basisspeler
 
Berichten: 885
Geregistreerd op: 06-12-2002 22:59
Woonplaats: Damwoude

Berichtdoor sc Sint Nyk » 01-03-2005 18:55

Hey frisian, op de boot hadden jij en FC Dinamo het er over ik dacht zal eens een kijken als prachtige friese vlag er ook is en ik had hem binnen enkele seconden. Ik post nooit maar daardoor dacht ik zet er even wat op. Je mag hem gerust van mij hebben. :D
sc Sint Nyk
Bankzitter
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 27-01-2005 20:26
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Jeroen » 01-03-2005 19:01

Afbeelding

Op het Newcastleforum hebben ze feanfans ook ontdekt en deze vonden ze inderdaad erg grappig :D
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Arnoud » 01-03-2005 19:02

Dit doet neem ik aan wel heeeeel veel pijn Frisian :mrgreen:
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor Frisian » 01-03-2005 19:14

Haha dit doet inderdaad heel pijn Arnoud. :mrgreen:
Wij waren dus ook diegenen die bij dat hek stonden, zie de foto.
Hey frisian, op de boot hadden jij en FC Dinamo het er over ik dacht zal eens een kijken als prachtige friese vlag er ook is en ik had hem binnen enkele seconden. Ik post nooit maar daardoor dacht ik zet er even wat op. Je mag hem gerust van mij hebben.

Ik had er nog niet zo lang naar gezocht.
Maar ik zal nu zeker op deze aanbieding ingaan, bedankt.
Je houd bij deze nog een biertje van me tegoed, je weet me denk ik wel te vinden. :lol:
supporter: in voor en tegenspoed
Avatar gebruiker
Frisian
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 10-07-2004 11:43

Berichtdoor H-J » 01-03-2005 20:00

Riemer schreef:Zongen jullie ook niet iets over die gene die bij de gate stond? Die toevallig Steven heet? Zoja dan was jullie nivo wel heel laag en had ik jullie idd ook op die manier terug gepakt.

Volwassen Riemer :wink: Het was recht in de rug!
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Berichtdoor schirley » 01-03-2005 21:21

hoi ik ben nieuw hier sinds vandaag
Ik heb een paar fantastische dagen gehad in Engeland, ik was samen met mijn 2 broers. Het was onwijs gezzelie, ik hoop dat het erbij de wedstrijden in Nederland ook voortaan zo aan toe gaat.
schirley
 

Berichtdoor Riemer » 01-03-2005 21:31

Venderwel schreef:
Hij heette volgens mij geen Steven, maar zag er een beetje uit als Steven Segal en deed ook beetje kijk-mij-eens-stoer-zijn achtig. Dus dan mag je hem wel beetke plagen.
Heb met de security gesproken en die waren allemaal prima te spreken over de supporters.


Dus hij dacht laat ik hun ook ff plagen en dat mag dan niet???. Om eerlijk te zijn vond ik het nivo ook zeer laag :?
Jos in de basis
Riemer
Basisspeler
 
Berichten: 745
Geregistreerd op: 14-02-2003 19:32
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor bigbear » 01-03-2005 23:10

marc schreef:Tjah wat kan ik hier aan toevoegen.... Het was echt super!!!
Ik wil Big Bear (en de rest) ook bedanken voor de top dagen!
We hebben Vrijdag nog even strondfort onveilig gemaakt....
We hadden 5 uur de tijd, moesten op vliegtuig wachten...
Erg jammer dat we in de verkeerde trein zijn gestapt, daarna de taxi
moesten pakken, als een gek naar het vliegtuig gereden en toen als nog
het vliegtuig hebben gemist....Alleen ik mocht nog net mee (omdat ik
alleen reisde) de groep van big bear mochten allen 10 niet mee :cry: :? :(
Hoop dat jullie toch nog snel thuis komen...De foto's zijn super geworden!!
Ik zal ze snel mailen!!

Gegroet!!


Onze taxi kwam 2 minuten te laat in London Stansted aan. Het leek net of we in een televisieprogramma terecht waren gekomen. De airportmanager is er nog aan te pas gekomen, maar bleek onverbiddelijk. We zijn uiteindelijk met Swiss Air naar Rotterdam gevlogen. (aankomst 23:00) vervolgens chauffeurs geregeld die ons naar de auto in Eindhoven heeft gebracht.

Al met al mooi avontuur, van donderdag 0400 tot vrijdag/zaterdagnacht 03:00, 4 uur slaap, flink wat Baco's, fantastisch indrinken in the Goose (ook al een Heerenveenkroeg), de super sfeer in ons vak (ps filmpjes en foto's onderweg naar info@feanfans.nl), en de afsluiting onze ontmoeting met GJ Verbeek in Buffalo Joe en de prachtige bardanseresjes!

ps Marc ik ben benieuwd naar je foto's met ons in strontfort!
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
Avatar gebruiker
bigbear
Selectiespeler
 
Berichten: 373
Geregistreerd op: 21-08-2003 22:12
Woonplaats: snits

Berichtdoor Robert » 01-03-2005 23:33

Gooze was inderdaad ook erg gezellig :stan:

Het waren drie fantastische dagen ;) Laat ik het daar maar op houden!
Robert
Basisspeler
 
Berichten: 591
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:14

Berichtdoor marlijn » 02-03-2005 02:03

Arjen schreef:Ik ben volgens mij een van de weinigen die het helemaal niet zo geweldig vond. De heenreis compleet verpest door zeeziekte. Ik ga in ieder geval niet weer met de boot naar Engeland dat is mij wel duidelijk.


Nee hoor Arjen ik ben het helemaal met je eens. Het is mij ook tegengevallen.
Maar heb het idee dat het voor veel de 1e keer was dat ze mee waren Europa in.
Ook mensen waar ik bij was en die vonden het helemaal geweldig. Maar ik heb leukere (Europese) reisjes meegemaakt! Echt wel!!! :wink:

Ik dacht wel grappig; naar Lissabon met het vliegtuig, naar Zagreb in de bus en naar Newcastle met de boot. Ter land, ter zee en in de lucht. Maar het was alles behalve grappig!!! Ik dacht we halen de overkant niet eens! En baalde dat we meteen (alhoewel...) na de wedstrijd teruggingen, was liever een nacht gebleven. Alleen 1 voordeel ik hoefde niet meer op die boot!!!
Want vanuit Harwich dat was goed te doen al waren daar zelfs mensen zeeziek nou dan hadden ze niet bij ons op de boot moeten zitten de heenreis! Want dit was echt peanuts.
En de wedstrijd; ze begonnen leuk en dan zo'n goal zo vroeg in de wedstrijd. Domme verdedigingsfout, jammer hoor. Maar ja ik had ook niet verwacht dat we zouden winnen al weet je maar nooit. We kregen meteen een deuk. En dan de 2-0, dan loop je achter de feiten aan.

Maar al met al vind ik dat we het goed hebben gedaan in Europa. In Lissabon hebben we
Benfica wel ff laten schrikken door vlak na rust de stand op 2-2 te brengen. En in Zagreb een draak van een wedstrijd, flikken we het wel om binnen 10 minuten op het einde 2-2
gelijk te maken. Ik dacht dat ik gek werd!!! En nog bijna gewonnen ook! Ik weet niet of ik dat aan had gekund. En niet te vergeten de geweldige overwinning op Stuttgart!
Ja ik ben best wel trots op onze jongens.

En ook op ons want ik vond het wel super dat er zoveel supporters mee waren!!!
Voor herhaling vatbaar! Maar niet weer met de boot!!!
marlijn
Bankzitter
 
Berichten: 41
Geregistreerd op: 12-10-2004 19:39
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor marc » 02-03-2005 17:17

bigbear schreef:
marc schreef:Tjah wat kan ik hier aan toevoegen.... Het was echt super!!!
Ik wil Big Bear (en de rest) ook bedanken voor de top dagen!
We hebben Vrijdag nog even strondfort onveilig gemaakt....
We hadden 5 uur de tijd, moesten op vliegtuig wachten...
Erg jammer dat we in de verkeerde trein zijn gestapt, daarna de taxi
moesten pakken, als een gek naar het vliegtuig gereden en toen als nog
het vliegtuig hebben gemist....Alleen ik mocht nog net mee (omdat ik
alleen reisde) de groep van big bear mochten allen 10 niet mee :cry: :? :(
Hoop dat jullie toch nog snel thuis komen...De foto's zijn super geworden!!
Ik zal ze snel mailen!!

Gegroet!!


Onze taxi kwam 2 minuten te laat in London Stansted aan. Het leek net of we in een televisieprogramma terecht waren gekomen. De airportmanager is er nog aan te pas gekomen, maar bleek onverbiddelijk. We zijn uiteindelijk met Swiss Air naar Rotterdam gevlogen. (aankomst 23:00) vervolgens chauffeurs geregeld die ons naar de auto in Eindhoven heeft gebracht.

Al met al mooi avontuur, van donderdag 0400 tot vrijdag/zaterdagnacht 03:00, 4 uur slaap, flink wat Baco's, fantastisch indrinken in the Goose (ook al een Heerenveenkroeg), de super sfeer in ons vak (ps filmpjes en foto's onderweg naar info@feanfans.nl), en de afsluiting onze ontmoeting met GJ Verbeek in Buffalo Joe en de prachtige bardanseresjes!

ps Marc ik ben benieuwd naar je foto's met ons in strontfort!

Welkom thuis big bear!!
Goed te horen dat jullie toch nog thuis zijn gekomen!
marc
Selectiespeler
 
Berichten: 175
Geregistreerd op: 10-03-2003 13:00
Woonplaats: Gramsbergen

Berichtdoor Arnoud » 02-03-2005 19:28

Hé Marc, kan je Bigbear niet welkom heten zonder die hele post van hem te quoten ?
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor marc » 02-03-2005 19:29

sorry :?
(goed he! zonder quote :mrgreen: )
marc
Selectiespeler
 
Berichten: 175
Geregistreerd op: 10-03-2003 13:00
Woonplaats: Gramsbergen

Berichtdoor Strukeduker » 02-03-2005 19:43

marlijn schreef:Want vanuit Harwich dat was goed te doen al waren daar zelfs mensen zeeziek nou dan hadden ze niet bij ons op de boot moeten zitten de heenreis! Want dit was echt peanuts.


Viel mij ook op, stond bij de wisselbalie om me wat pondjes lichter te maken en toen schommelde het geloof k op zn ergst de terugreis... mensen stonden angstig om zich heen te kijken :? T stelde niets voor!!! :P (vergeleken bij de heenreis...)
Wij zijn Fries, Wij zijn één, wij zijn Sc Heerenveen!!! :stan:
Strukeduker
Selectiespeler
 
Berichten: 227
Geregistreerd op: 18-11-2004 21:00
Woonplaats: Drylts!

Berichtdoor 1920 » 03-03-2005 00:36

Deel 2 van onze fotoreportage Newcastle-Heerenveen staat online op http://www.feanfans.nl . Omdat ik zoveel foto's en filmpjes binnen hebben gekregen, heb ik besloten om binnenkort ook nog een derde fotoreportage online te zetten. Kunnen we met zijn allen nog een keer lekker nagenieten....
Avatar gebruiker
1920
Basisspeler
 
Berichten: 730
Geregistreerd op: 02-12-2002 18:17

Berichtdoor Roelof » 03-03-2005 13:46

Erg leuk om allemaal te zien Erik. Ben ook benieuwd naar de filpmjes. Heb je ook beelden vanuit het stadion?
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Caspar » 03-03-2005 15:46

Ik heb in het stadion een paar filmpjes gemaakt, oa van het doelpunt en de opkomst van de spelers.

helaas zijn de sfeerbeelden mislukt, aangezien bij thuiskomst bleek dat er geen geluid bij zat...
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Venderwel » 03-03-2005 16:22

casparD schreef:Ik heb in het stadion een paar filmpjes gemaakt, oa van het doelpunt en de opkomst van de spelers.

helaas zijn de sfeerbeelden mislukt, aangezien bij thuiskomst bleek dat er geen geluid bij zat...


AldeboarNN heeft met geluid! Weet niet of ie ze op internet zet...
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor André » 03-03-2005 16:25

Voor mensen van buiten Heerenveen. Deze foto stond in een plaatselijke krant. Een mooie foto van het uitvak met een mooi onderschrift!

Afbeelding
André
Wereldspeler
 
Berichten: 1349
Geregistreerd op: 21-02-2003 17:19

Berichtdoor 1920 » 03-03-2005 18:55

Yups, ik zal morgen alle filmpjes online zetten! Sommige zijn wat minder van kwaliteit, maar er zitten zeker een paar leuke bij vanuit het stadion en uit diverse cafe's.
Avatar gebruiker
1920
Basisspeler
 
Berichten: 730
Geregistreerd op: 02-12-2002 18:17

Berichtdoor Venderwel » 03-03-2005 19:36

Ben de wedstrijd aan het zien met engels commentaar:
The geordies don't sing as sweet as that, I'll tell you that! That's a nice song the Dutch fans are singing! Put a nice......to it. Still behind the team.
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor kingvak13 » 03-03-2005 20:14

Ik zou nog erg graag de samenvatting uitgezonden door RTL5 willen hebben. Heeft iemand die misschien opgenomen op DVD of video (of gecaptured of i.d.)??
Avatar gebruiker
kingvak13
Selectiespeler
 
Berichten: 150
Geregistreerd op: 23-11-2003 16:58
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor Beetle » 03-03-2005 20:14

Is dat de uitwedstrijd? Is daar ook een torrent van? Ik probeer nog steeds de thuiswedstrijd binnen te halen. Zit nu op zo'n 60%.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor montana » 03-03-2005 20:21

Beetle schreef:Is dat de uitwedstrijd? Is daar ook een torrent van? Ik probeer nog steeds de thuiswedstrijd binnen te halen. Zit nu op zo'n 60%.

beetle toch ... even een pagina terug lezen en zie daar ... een mooie ftp!
ftp://212.227.38.154/Upload/tag/filled/here/by/remko/ (van butler)
Avatar gebruiker
montana
Selectiespeler
 
Berichten: 477
Geregistreerd op: 03-05-2003 16:46
Woonplaats: 015

Berichtdoor kingvak13 » 03-03-2005 20:30

montana schreef:beetle toch ... even een pagina terug lezen en zie daar ... een mooie ftp!
ftp://212.227.38.154/Upload/tag/filled/here/by/remko/ (van butler)

Heb vandaag net te horen gekregen van butler dat wat er op de ftp stond weggehaald was... Wilde nl. zelf dat ook al downloaden... Maar helaas.

De torrent link die eerder gegeven is inderdaad van de uitwedstrijd. Die heb ik inmiddels binnen. Erg gaaf om de hele wedstrijd nog terug te kunnen zien. Geluids- en beeldkwaliteit is alleen niet super, maar wat wil je met 340 MB voor 1,5 uur film...
Alleen zou ik nog graag voor m'n collectie de samenvatting van RTL5 van de uitwedstrijd willen hebben, wie kan me hieraan helpen?!
Laatst bijgewerkt door kingvak13 op 04-03-2005 01:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
kingvak13
Selectiespeler
 
Berichten: 150
Geregistreerd op: 23-11-2003 16:58
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor MrMister » 03-03-2005 23:20

Die Steven Seagal (met zijn gore haar en zijn piercing door zijn tong) had er niets mee te maken, wat een sukkel zeg.... De heenreis lag hij zelf te kotsen in de plee! En een collega van hem had over een andere collega heengekotst, geeft het niveau van hen wel aan!

En volgens mij mag een ieder gewoon zingen voor de lol, helemaal niets mis mee! Ik had verwacht dat er meer supporters buiten de wedstrijd om zich hadden laten horen, maar helaas......

Feanfan 4-ever!
MrMister
Bankzitter
 
Berichten: 27
Geregistreerd op: 22-02-2005 20:00

Berichtdoor Riemer » 03-03-2005 23:34

MrMister schreef:En volgens mij mag een ieder gewoon zingen voor de lol, helemaal niets mis mee! Ik had verwacht dat er meer supporters buiten de wedstrijd om zich hadden laten horen, maar helaas......


Hoe bedoel je dit? Dat iedereen zingend door de straten van Newcastle moet lopen? Zingen doe je in het stadion en evt als je op weg bent na het stadion of ff in de kroeg om vast in de stemming te komen. Of zie ik het nou weer zo zwart/wit??
Jos in de basis
Riemer
Basisspeler
 
Berichten: 745
Geregistreerd op: 14-02-2003 19:32
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Akkrum fan » 05-03-2005 12:29

Nou ik vind wel dat er veel mensen in de stad (over straat) die aan het zingen waren. Ook dat hele grote winkel centrum daar stond iedereen te zingen in de winkels. Maar dat vond ik wel heel leuk dat iedereen maar ergens ging staan te zingen. :wink: :mrgreen:
Avatar gebruiker
Akkrum fan
Selectiespeler
 
Berichten: 335
Geregistreerd op: 06-01-2005 11:59
Woonplaats: Akkrum

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten