Newcastle United - SC Heerenveen

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Booijstra » 26-02-2005 12:04

Zo eindelijk weer thuis...prachtige 4 dagen gehad! Erg mooi stadion en geweldige sfeer in het SCH-vak (met name de 2e helft). Wel grappig dat er personen waren met Sunderland-shirtjes in het SCH-vak. Geloof niet dat de Engelsen dat waardeerden 8)
Ga nu lekker wat slaap inhalen, want ik sta nog te deinen na die bootreis...
Avatar gebruiker
Booijstra
Wereldspeler
 
Berichten: 1124
Geregistreerd op: 06-02-2003 15:59
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Chilly » 26-02-2005 12:10

Ben ook net weer thuis, was een superreisje! Maar idd de boot was niet een groot succes. Ik ga volgende keer mooi met het vliegtuig.
Chilly
Nieuw talent
 
Berichten: 81
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:24
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Jelmert » 26-02-2005 12:30

Wat een geweldige ervaring dit!! Ik ben er wel achter gekomen dat ik volgende keer zeker met het vliegtuig ga. Ik heb zo'n beetje die hele boot ondergekotst, net nadat het buffet over de vloer ging dus het kon er nog wel bij. S'ochtends nadat ik opstond hing ik na 2 minuten meteen alweer boven die WC en pas nadat de boot aangekomen was uit mijn bed gekomen.

De wedstrijd was helaas wat tegenvallend, zeker de eerste helft. Elke aanval van Newcastle was erg gevaarlijk en VDB liet veel ballen los. Tweede helft was beter van Heerenveen, zeker de laatste 20 minuten. Kwam ook zeker door de sfeer denk vanuit het Heerenveen-vak dat de spelers toch nog wat wilden laten zien.

Over de sfeer gesproken, die was fantastisch, wel jammer dat maar de helft bleef staan.
We probeerden het nog te veranderen door meteen te zingen "sta op voor SC Heerenveen" maar meteen daarna gingen ze weer zitten. Vooral de tweede helft was indrukwekkend, 45!!! minuten lang gezongen.

Enig minpuntje van de reis vond ik de aankomst van de spelers bij het stadion. Met een paar 100 man stonden we ze daar toe te juichen en te zingen op nog geen meter van de bus af en alleen Samaras stak even zijn hand op en verder alleen maar strakke koppies.

Al met al een fantastische reis gehad en ik ga volgende keer zeker weer mee!!!
Avatar gebruiker
Jelmert
Selectiespeler
 
Berichten: 181
Geregistreerd op: 13-02-2005 11:40
Woonplaats: Heerhugowaard

Berichtdoor Eastermar » 26-02-2005 12:39

Na een lange reis eindelijk weer in Heerenveen aangekomen. Wat was het geweldig! De bootreis, de pubs, het stadion en het hotel.

Prima sfeertje, zeker de tweede helft. :stan:
Avatar gebruiker
Eastermar
Wereldspeler
 
Berichten: 1415
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:53
Woonplaats: Heerenveen-centrum

Berichtdoor Gekko » 26-02-2005 13:01

Graag wil ik een groot compliment maken aan organisatoren van de Supportersclub en de begeleidende stewards. Alles uitstekend geregeld, aanwezig als het moest, onzichtbaar als het kon. Grote klasse!
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Eric » 26-02-2005 13:04

TOON TOON BLACK WHITE ARMY :roll:

Geweldig reisje gehad en wat een prachtig volk die engelsen. Gister ook gezellig op de boot :upto: en ik ga nu slapen.

Weltrusten
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Roelof » 26-02-2005 13:11

Ook ik ben weer terug. Beetje brak. Maar het was het allemaal waard.

We hadden een hotel op een superlocatie. Pubs bij de hand, stadion op 300 meter, nightclubs op 50 meter. Na de wedstrijd naar de Blu Bambu geweest. Super tent. Jammer dat er verder helemaal geen Heerenveen supporters rondom de Big Market waren. Met de Engelsen was het echter ook super.

De sfeer was de tweede helft natuurlijk weer kippevel. Fantastisch om te zien. Volgende week ook allemaal mee naar Ado?

Nu eerst maar even bijslapen. Weinig van een bed gezien. Weltrusten...
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Frisian » 26-02-2005 13:24

Ben ook weer thuis.
In een woord: Geweldig!!!
Wat een geweldige dagen gehad.
Als een van de weinigen heb ik de heenreis niet hoeven te kotsen. :wink:
Het zat werkelijk overal, de hele wc eronder, de gang en zelfs bij de deuren omhoog Heerlijke sfeer in het stadion.
Na de 2-0 was er even een domper maar daarna was het een groot feest.
En zeker gisteravond op de boot.
Ik ga nu ook maar op bed geloof ik, lijkt me wel verstandig, ben doodop.
Avatar gebruiker
Frisian
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 10-07-2004 11:43

Berichtdoor Caspar » 26-02-2005 13:46

Ben gisteravond thuis gekomen, en meteen ruim 12 uur liggen pitten. Bus/bootreis was zeker wel vermoeiend.

Maar wat een feest. Echt een schitterende 3 dagen gehad. wat eeen top sfeer. heb zelf wel filmbeelden kunnen maken. zitten alleen veel sfeerbeelden bij, en kwam er net achter dat er geen geluid bij zit :angry: .

Enige minpuntje: nog geen 10 seconden na de aftrap. ´Zitten, Zitten!´ we zijn gewoon blijven staan, waarna deze vrouw de steward er wel bij zou halen. 2e helft zat ze plotseling ergens anders.
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Squerrel » 26-02-2005 13:58

Om maar even met de woorden van een reisgenoot te spreken: Even mooi fut west nou!

Enne beweegt Nederland, of ligt dat toch aan die (...)boot?
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

Berichtdoor wald pyk » 26-02-2005 14:07

Zo,ben gisteravond ook weer thuis gekomen.Mooie tijd gehad al had het weinig gescheeld of we waren niet in newcastle aangekomen.Donderdag op schiphol had het vlietuig 7 uur vertraging. Vliegveld van leeds was dicht vanwege hevige sneeuwval.Maar ondanks alles waren we net op tijd om de spelers het veld te zien op komen.Matige wedstrijd,prachtige sfeer.Later in de nacht nog naar de pub de bridge geweest.Gert Jan, Jan de Jonge en oa hansma waren daar.Leuke pub met leuke meiden. :P
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Berichtdoor Heerenveense Girl » 26-02-2005 14:14

Ondanks het verlies heb ik drie geweldige dagen gehad.

Ben blij dat ik niet op de boot vanaf IJmuiden zat. Sneu voor al die mensen die zeeziek zijn geworden.

Was gezellig in Newcastle. Vooral in de Goose met de Newcastle supporters. Vond de Engelsen aardige mensen.

Vond ook de sfeer in het stadion geweldig. Jammer dat Omrop Fryslan gisteravond niks van die sfeer in het stadion heeft laten zien. Maar ze zullen daar wel niet hebben mogen filmen. Hoop dat er op deze site veel foto's komen te staan. Ben heel benieuwd.

Morgen PSV, moeten we maar laten horen dat we er dan weer zijn: Veel schreeuwen en zingen dus met z'n allen.
Heerenveense Girl
Bankzitter
 
Berichten: 10
Geregistreerd op: 26-08-2003 19:06

Berichtdoor chrissie » 26-02-2005 14:32

Ook weer thuis. In een woord fantastisch! Heenreis op de boot niet voor herhaling vatbaar, voelde me prima, maar toen ik eindje ging "lopen" toch wc opgezocht :oops: , hierna toch alles oke en doorgefeest. Ik had om half zeven gegeten en voelde me prima, anderen gingen om 9 uur, waar een handjevol weer van terugkwam! Windkracht 9/10 zorgde ervoor dat alles van tafel ging, incl. de bakken bij het buffet. Personeel was zelfs onder de indruk. Was 's avonds erg rustig, dit was gisteravond stuk beter, weer was goed. Ik heb trouwens nog het gevoel dat ik op de boot zit! :?

Door de 2 snelle goals kreeg de wedstrijd een andere wending, maar de sfeer was ondanks dit de 2e helft klasse. Heb na de wedstrijd veel engelsen gesproken die zich positief over ons uitlieten. Ook fans gesproken die in de pub wedstrijd hebben gekeken, verontschuldigden zich voor het feit dat er zo weinig supporters in het stadion zaten, Voor hen was de reden financieel!

Heb de Strawberry voor en na de wedstrijd bezocht, SUPER. Fans NUFC zeer vriendelijk. Kregen bier, mochten niets teruggeven: "You are our guest!" Kregen zelfs van een supporter zijn mobiele nummer, voor het geval "you are stuck.", zoals hij zei, hij wilde ons dan telefonisch wel wegwijs maken, zodat we niet in de "verkeerde pubs" zouden belanden. Was gelukkig niet nodig, sfeer was binnen en op straat geweldig. Op gegeven moment kwamen we friezen tegen, dachten we, maar het waren engelsen met Heerenveen sjaal/shirt. GEWELDIG!

Ook bar Fluid bezocht en als laatste Boom Bar '90's. Hier heb ik shirt geruild met fan, die ook in Heerenveen was geweest. Iedereen benaderde ons positief en waren geinteresseerd in onze club en woonomgeving.

Morgen PSV, ik hoop dat we de sfeer van donderdag meenemen en dit op spelers overbrengen.

Ik had deze dagen voor geen goud willen missen!
chrissie
Basisspeler
 
Berichten: 998
Geregistreerd op: 17-09-2004 22:11
Woonplaats: sneek

Berichtdoor schgirl » 26-02-2005 15:04

Het was echt super in Newcastle, alleen jammer dat ik een beetje zeeziek was.
De sfeer in het uitvak was echt toppie :D
sc heerenveen pride of the north
schgirl
Nieuw talent
 
Berichten: 88
Geregistreerd op: 14-02-2003 19:28
Woonplaats: balk

Berichtdoor AldeboarNN Fans » 26-02-2005 15:12

Ik heb ook fantastisch genoten de afgelopen dagen. Sta nu nog te schudden
op mijn benen. Zal wel een combinatie zijn van zeebenen en veel alcohol :wink:
We hebben met zijn allen de naam van de club weer hoog gehouden.
We verlaten met een opgeheven hoofd het Uefa Cup toernooi, en volgend jaar
gaan we er weer voor. Kijk er nu al naar uit, en dan om te beginnen morgen
PSV maar even naar huis sturen met 0 punten.
Avatar gebruiker
AldeboarNN Fans
Basisspeler
 
Berichten: 795
Geregistreerd op: 20-12-2004 18:08
Woonplaats: Aldeboarn

Berichtdoor Teskar » 26-02-2005 15:25

Enige minpuntje was voor mij de (S)TENA-Lady in Harwich... Voor de rest was het top.
Teskar
Bankzitter
 
Berichten: 6
Geregistreerd op: 10-02-2005 21:31

Berichtdoor Akkrum fan » 26-02-2005 15:30

Hele leuke dagen gahad. OOk hele mooie foto's gemaakt. Ook een goede reis gehad (via Hoek v Holland :D )
De uitslag was jammer. Maar wij hebben er maar zo heten aan gekeken, Wij hebben de tweede helft gewonnen en wij hebben ook nog meer doelpunten gemaakt :mrgreen:

Alleen raar dat ze in het stadion van Newcastle geen scorebord hadden :shock:
Avatar gebruiker
Akkrum fan
Selectiespeler
 
Berichten: 335
Geregistreerd op: 06-01-2005 11:59
Woonplaats: Akkrum

Berichtdoor chrissie » 26-02-2005 15:33

Gelezen op NUFC board:

"Coming back from Leicester on the train today was quiet. Until we got to Leeds. About 20 Heerenveen fans got on the train who'd flown to Leeds and were on their way to the game. I couldn't get to the game tonight unfortunately due to severe skintness, but the day wasn't a complete loss. The Heerenveen fans on the train were fantastic! Was wearing my Newcastle shirt so got the customery boos and piss taking from them and then had a good chat with a few of them. Superb blokes.

The only person who was being a **** to me was a Boro fan. Nearly gave me a slap when he got all uppity about our game being talked about. "You'd think it was the only game on tonight!!" To which I replied "Who else is playing like?" HE was not amused!

One of them was Huntelaar's brother aswell. I didn't believe him at first but he was the spitting image like and then went on to convince me. Spoke to that guy for a while and made a right hash of saying the teams name. I said I'd been practicing all week and his mate turned round and said "Yeah, and you're still shit at it!"

So if any of you Heerenveen fans reading this board got on the train at Leeds around 5.30 today cheers for the laugh. Bloody tremendous!"


Positieve geluiden :D
We hebben duidelijk laten zien dat sport verbroedert!
chrissie
Basisspeler
 
Berichten: 998
Geregistreerd op: 17-09-2004 22:11
Woonplaats: sneek

Berichtdoor Snuggels » 26-02-2005 16:12

Ttjonge,dit was een berebeste gezellige reis,ik wil de mensen van Arriva en zeker de stewards een geweldige pluim verkopen.
Tja,je hebt zeebenen of niet,maar het mooiste was toch wel dat de spaghetti een metertje of 4 door de lucht vloog,ik heb een kok nog nooit zo zien lachen naar zijn eten,en de toch al vrolijke meiden van DFDS waren nu helemaal niet meer te genieten.Het was wel erg rustig ineens bij het eten.Verder natuurlijk de NU fans,ook zij perfect hoor,geen wanklankje gehoord,niets anders dan handje schudden en complimentjes ontvangen van vorige week.
Al met al een geslaagde trip,zeker voor herhaling vatbaar.Dan nog even over in het stadion,ruim 70% wil staan en zingen en jawel.......een paar 50 tigers hoor je direct weer......,zitten. Ik vond de sfeer echt enorm goed jongens,groot compliment aan iedereen.En de 50 tigers kunnen beter voortaan een ander vak opzoeken,zingen doen ze ook al niet.
Avatar gebruiker
Snuggels
Bankzitter
 
Berichten: 49
Geregistreerd op: 03-12-2002 05:48
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Romano for president » 26-02-2005 16:41

Bassie is er ook weer.

Veel problemen gehad met easyjet op newcastle. Een naam klopte niet helemaal en zo moesten we 115 pond bij betalen om in londen te komen en daar kon hetzelfde weer gebeuren.

Toen hebben we maar een vliegticket geregeld via KLm (was 90 pond) maar dat was altijd beter dan met die terlinglijers van easyjet te vliegen. Op de heenreis waren er geen problemen dus des te vreemder dat de terugreis zo verliep.

Verder een paar mooie dagen gehad.
Tink om de beam!!!!!
Romano for president
Basisspeler
 
Berichten: 551
Geregistreerd op: 22-05-2003 11:01
Woonplaats: Haarlem

Back in town!

Berichtdoor teppie » 26-02-2005 16:44

Zo! heb me schoonheidsslaapje na thuiskomst ook alweer effe gehad :)

Tsjonge jonge, wat een feest! Heerlijk al die supporters om je heen in Newcastle. Helaas een wat slechte wedstrijd, maar ondanks dat SUPER.

Wat me bij is gebleven is dat er een paar dames voor mij ZATEN :( die een warme deken mee hadden, zodat hun benen niet koud werden. Mensen, ga staan en hossen/springen, dan krijg je het vanzelf wel warm!

Het enige wat ik jammer vond, dat ik niet op de heenreis boot zat .. had dat wel mee willen maken.. terug op de boot (heen gevlogen) 1 groot feest.

Volgend jaar inmaken die lui :lol:

Greetz
De zijlijn heeft het er mee te doen!
teppie
Nieuw talent
 
Berichten: 138
Geregistreerd op: 14-12-2003 15:22
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor fcdinamo » 26-02-2005 17:38

Heenreis: Tja, je moet er tegen kunnen ...die paar golfjes :wink: Zelf gelukkig nergens last van gehad. Om een uur of half drie,toen we echt de enige waren die nog rondliepen, maar eens de hut opgezocht.

Wedstrijd:omdat we er van te voren nog in geloofden kwam het toch even hard aan dat het zo snel 2-0 stond en nog erger had kunnen zijn. Daarna,met name 2e helft, een groot feest. Echt kippenvel. Die Engelsen wisten niet waar ze het zoeken moesten na een kwartier Ole Ole Forza Heerenveen.

Na de wedstrijd nog leuke foto's kunnen maken bij spelersbus.

Overigens prima lui, die Engelsen. Overal waar je liep klampten ze je even aan voor een gesprekje over voetbal. Het zijn (bijna) allemaal voeballiefhebbers met ieder z'n eigen favoriete club.

Terugreis: makkie,net als heenreis :P

Kortom:reis om nooit te vergeten. Alle supporters (lees:sfeermakers) bedankt!! :!:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Avatar gebruiker
fcdinamo
Basisspeler
 
Berichten: 698
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:39
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor dekoning » 26-02-2005 17:46

Hmm, gelukkig hadden wij het midden van het vak opgezocht waar we geen last hadden van mensen die wilden zitten. Maar toch weer zo'n opmerking van een man achter me toen we lekker enthousiast aan het zingen waren. Hij begreep niet waarom we dat deden, Heerenveen stond toch niet voor....

De vader van Huntelaar zat trouwens bij ons in de bus.
Tja....
dekoning
Basisspeler
 
Berichten: 691
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48

Newcastle

Berichtdoor Richard » 26-02-2005 17:53

Wij zijn vanmiddag met z'n 4 teruggekomen, waren de laatste bus geloof ik.
Alles is hier al gezegd, maar nogmaals geweldige sfeer, leuke pubs, zeeziek op de heenreis, geeft wat stof te praten op verjaardagen. Voor al die mensen die niet meegegaan zijn: ECHT WAT GEMIST.NCU was een maatje te groot maar dat wisten we al.Niettemin hopen op volgend seizoen weer :wink:
Richard
Nieuw talent
 
Berichten: 115
Geregistreerd op: 02-12-2002 18:39

Berichtdoor Lennart » 26-02-2005 17:54

Ik wil de mensen bedanken die bij eht begin van de wedstrijd begonnen met het zingen van "Sta op voor Heerenveen"!!! Hierdoor hield die man achter me op met aantikken en te vragen of wij wilden gaan zitten...
St James' Park!!!
Avatar gebruiker
Lennart
Selectiespeler
 
Berichten: 244
Geregistreerd op: 23-12-2002 14:21
Woonplaats: Duiven

Berichtdoor Batigol » 26-02-2005 18:27

Was zeker fantastisch!
Heenreis was wel wat ruig maar niet zeeziek, ik belande helaas wel met m'n kont midden in de spaghettisaus toen het in het restaurant zo tekeer ging, maar had gelukkig een schoon broekje mee... :D

Baalde alleen wel van het ellenlang wachten de hele tijd op de terugreis, eerst een uur in Newcastle in die muffe bus gewacht en later nog zo'n 4 uren in Harwich... Hadden we beter na de wedstrijd nog ff een paar uurtjes de pub in kunnen duiken...

Verder supertripje, zeker voor herhaling vatbaar!
Batigol
Bankzitter
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:21
Woonplaats: Akkrum

Berichtdoor Arnoud » 26-02-2005 18:46

Ik had liever gezien dat ik zeeziek was geweest (want dat duurt nooit zo lang) dan dat ik donderdag-ochtend door "m'n rug" gegaan was. Maakte het allemaal wel een pijnlijke geschiedenis. Ik was dan ook blij dat ik in het stadion zitten kon, ander had ik de wedstrijd gewoon niet kunnen zien.
Maar afgezien van dat fysieke probleem was het alweer een geweldige ervaring. Iedereen, van elke leeftijd en van welke supportersclub dan ook, bedankt voor z'n bijdrage aan een sfeer die veel weg had van de Amstel-cup finale tegen Ajax.
Nu eten en naar bed. Morgen wacht alweer de Philips Sport Vereniging !
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor Beetle » 26-02-2005 19:41

teppie schreef:
Het enige wat ik jammer vond, dat ik niet op de heenreis boot zat .. had dat wel mee willen maken..



Masochist...

dekoning schreef:De vader van Huntelaar zat trouwens bij ons in de bus.


Ik ook. Heb ik jou gesproken? Kan het me niet herinneren... :mrgreen:

Lennart87 schreef:Ik wil de mensen bedanken die bij eht begin van de wedstrijd begonnen met het zingen van "Sta op voor Heerenveen"!!! Hierdoor hield die man achter me op met aantikken en te vragen of wij wilden gaan zitten...

Dat kwam omdat het verplicht was om te zitten in het vak. De lokale suppoosten moesten daarop toe zien maar ja, we zijn wat recalcitrant ingesteld en als je ons zegt iets te doen, gebeurt het tegenover gestelde. Ze zijn er maar mee op gehouden en hielden verder de boel in de gaten. Ze zagen ook wel dat er niets ging gebeuren.

nog een oproep!
Inmiddels zijn we net teruggekomen uit Newcastle. Naast de geweldige belevenissen hebben we natuurlijk ook de nodige foto's in ons bezit. We hopen de eerste foto's over enkele uren online te hebben. Daarnaast gaan we de komende week regelmatig nieuwe fotoreportages van deze wedstrijd online zetten. Dus hou de komende dagen deze site goed in de gaten! Daarnaast zijn we altijd geïnteresseerd in andere foto's, zodat we uit meerdere invalshoeken een fotoreportage kunnen samenstellen. Dus mocht je nog mooie foto's hebben van de bootreis, de stad, het stadion of wat dan ook dan kun je deze doormailen aan: info@feanfans.nl
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Snuggels » 26-02-2005 19:48

Teppie had meegewild op de boot?Hahaha,ik had het dan wel eens willen zien als je van links naar rechts was geslingerd,of net als mij met de voeten bijkans door de douchewand knalde.
En niet op een redelijke manier mijn kippepootje kan oppeuzelen door het gekletter van de zee.
Nee dan maar de vrolijke kassier bij het winkeltje.



-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
ik wil ook een plaatje bij mijn naam,maar hoe?
Avatar gebruiker
Snuggels
Bankzitter
 
Berichten: 49
Geregistreerd op: 03-12-2002 05:48
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor dekoning » 26-02-2005 20:32

Beetle schreef:
Ik ook. Heb ik jou gesproken? Kan het me niet herinneren...

Ach jee, heb ik mooi de kans gemist om de enige echte Beetle in het echt te spreken :mrgreen:. Ik zat rechts achter in de bus op de één na achterste rij, die man die aan het eind van de reis er nog zo waanzinnig fris uitzag :D. We hadden in ieder wel goede erg goede muziek in de bus, lekker nostaligisch vanaf een cassettebandje...

Batigol schreef:
Baalde alleen wel van het ellenlang wachten de hele tijd op de terugreis, eerst een uur in Newcastle in die muffe bus gewacht en later nog zo'n 4 uren in Harwich...

Ik ook, in Newcastle was het ook niet helemaal duidelijk hoe laat we nu weg gingen, 10 uur Nederlandse tijd, 10 uur Engelse tijd, bleek uiteindelijk 11 uur Engelse tijd te zijn. Wel tijdens dat ruim een uur in de bus wachten iemand die uit de pub aan de overkant van de weg kwam op schitterende wijze over zijn nek zien gaan, het was bijna kunst :D .
Tja....
dekoning
Basisspeler
 
Berichten: 691
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten