Newcastle United - SC Heerenveen

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Vliegen op Leeds (Leeds - Newcastle = 150km) met Jet2.com, 23e 9.45uur heen, 25e 18.00uur terug:

€ 77 per persoon voor retoour, inclusief luchthavenbelasting. Moet je natuurlijk nog wl van Leeds naar Newcastle!

Edinburgh bereikbaar via Easyjet (180km van Newcastle), maar veel duurder.
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Power schreef:Hebben die fans een goeie site of forum net als dit ?
Want ik zoek me vaak rot op engelse fan sites en forums maar vindt nooit wat.
http://www.sportnetwork.net/boards/list/s70.htm?f=71

Via http://directory.google.com/Top/Sports/ ... nd_Forums/ vind je ook een aantal.

Zit wel veel zooi tussen.
Laatst gewijzigd door Edmanian Devil op 17-12-2004 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Vanuit Duitsland vliegen is ook een optie!

Hinflug
Oneway Erw 29,99 EUR

Mittwoch, 23 Feb 05
Flug X3 4520
14:15 Ab Hannover (HAJ)
14:45 An Newcastle (NCL)

Rückflug Oneway Erw. 39,99 EUR

Freitag, 25 Feb 05
Flug X3 4521
15:15 Ab Newcastle (NCL)
17:45 An Hannover (HAJ)

Totaal dus 69,98 EUR

Ik denk dat ik deze neem, waneer de boot niet kan.

Ohja de site van deze maatschappij http://www.hlx.com

Ik denk dat het net zo gaat als bij germanwings.com naar Zagreb dus snel beslissen loont !!!
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Vergis je niet, afstand Heerenveen - Hannover is 350km!
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Edmanian Devil schreef:Vergis je niet, afstand Heerenveen - Hannover is 350km!
Dat is nog altijd goedkoper dan via de alle andere besproken routes dacht ik zo, boot uitgezonderd.
Gebruikersavatar
Sikke
Bankzitter
Berichten: 221
Lid geworden op: 03-12-2002 20:59

Bericht door Sikke »

Ik weet niet hoeveel er naar toe gaan en hoeveel kaarten er beschikbaar zijn, maar is een complete boot voor SCH dan niet een optie?

Ik heb trouwens nog iets anders in gedachten maar even tsjekken of dat kan.

Kunnen er trouwens bussen op die boot?

Overigens kunnen we natuurlijk gaan vertellen dat we met zijn allen gaan wandelen in het bos van Nothingham!

Sikke
Laatst gewijzigd door Sikke op 17-12-2004 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
God made a few sexy men
And put some hair on the others
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

dit is een test...even kijken of het werkt[/b]
Gebruikersavatar
Sneek
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 07-03-2004 16:25
Locatie: Sneek

Bericht door Sneek »

Newcastle :!: Mooi man.. :!:
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Het schijnt dat DFDS Seaways destijds bij NAC alle inschrijvingen rondom Breda blokkeerde... Dus dat zullen ze bij Heerenveen ook wel doen.

(Moet ik voor iemand boeken vanuit Groningen? :mrgreen: )
Irnsum Fans
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 26-01-2004 12:36

Bericht door Irnsum Fans »

hoe is nac er dan heen gegaan??? zwemmen??? :wink:
teppie
Nieuw talent
Berichten: 138
Lid geworden op: 14-12-2003 15:22
Locatie: Leeuwarden

Bericht door teppie »

Misschien dubbele post, maar omdat deze hier thuis hoort, plaats ik hem hier ook.
hier het adres van de NAC supporters over de wedstrijd van NewCastle - NAC

http://www.nacforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=1159

Greetz,
De zijlijn heeft het er mee te doen!
Irnsum Fans
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 26-01-2004 12:36

Bericht door Irnsum Fans »

mensen.. ben even wezen zoeken.. maar er is nog een andere ook goedkope manier..

Trein(of auto) na schiphol,
vliegtuig via easyjet na london,
trein naar newcastle (plus minus 2 en half uur)
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Ik heb dat nac forum ook even doorgelezen en het komt er op neer. Dat wanneer je gewoon boekt via internet er niks aan de hand is. Als je er heen gaat bellen en zegt dat je voor het voetbal gaar dan kunnen er weleens problemen ontstaan.

Dus de boot kan gewoon.
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Heb geboekt met DFDS Seaways en hoop nu alleen maar dat de scH straks niet moeilijk gaat doen over de kaartjes als je individueel reist. Maar dan nog ... ik verwacht niet dat het stadion uitverkocht zal zijn, want who the f*ck is Heerenveen ? Tenzij Newcastle in Heerenveen een pak(je) slaag krijgt :roll:
Voor de snelle beslissers: ik zag dat er nog maar weinig 2-persoonshutten beschikbaar zijn op de data 23 en 25/2. Wel nog een aantal 1-persoons binnen- en buitenhutten.
Naar 4-persoonshutten heb ik niet gekeken.

Kan iedereen die met de boot gaat wel aanraden het ontbijtbuffet te boeken. Is absoluut super (heb de oversteek al een keer gemaakt).
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

mechielz schreef:Ik heb dat nac forum ook even doorgelezen en het komt er op neer. Dat wanneer je gewoon boekt via internet er niks aan de hand is. Als je er heen gaat bellen en zegt dat je voor het voetbal gaar dan kunnen er weleens problemen ontstaan.

Dus de boot kan gewoon.
Daar lijkt het wel op ja.

Dan ga ik wel het liefst met de boot, ze hebben vast wel een bar aan boord! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Dit gaat leuk worden!! Mag aannemen dat met de kaarten voor de wedstrijd wel goed komt als je op eigen vervoer gaat. Het prijsniveau voor voetbalkaartjes in Engeland is in vergelijking met Nederland redelijk hoog.

Ik ga natuurlijk voor de boottrip in combinatie met die wandeltoch ;)
Gebruikersavatar
kingvak13
Bankzitter
Berichten: 150
Lid geworden op: 23-11-2003 16:58
Locatie: Zwolle

Bericht door kingvak13 »

mechielz schreef:Vanuit Duitsland vliegen is ook een optie!

Hinflug
Oneway Erw 29,99 EUR
Rückflug Oneway Erw. 39,99 EUR
Best gek als je 1 persoon selecteert krijg je idd de prijsopgaaf van hierboven, maar als je meer personen selecteert is de terugvlucht 10 euro duurder....
Kwestie van een aantal maal voor 1 persoon boeken (als je met meer mensen gaat)?!
Gebruikersavatar
Ureterp
Nieuw talent
Berichten: 112
Lid geworden op: 12-10-2004 17:31

Bericht door Ureterp »

Hellow PEeps..

Iedereen de vlag gezien op Feanfans van Ureterp :D

Na Zagreb weer van de partij in Newcastle!!!!!!.... kunnen we niet beter idd in een grote groep boeken met de boot????? :mrgreen: Ondanks het verbod voor voetbalsupporters :grmbl: is daar niets voor te verzinnen eigen boot ofzo las ik al :!:

Ik hou mezelf wel even op de hoogte 8) en natuurlijk van de partij... lekker feestuHH

Toedeloe!!
Scoobix
Invaller
Berichten: 284
Lid geworden op: 15-12-2004 17:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door Scoobix »

lijkt me leuke wedstrijd :D Kluivert weer trug in NL L:D
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Ik wacht eerst nog wel even waar 30plus mee komt,die zal ook al wel bezig zijn.
Chilly
Nieuw talent
Berichten: 81
Lid geworden op: 02-12-2002 21:24
Locatie: Sneek

Bericht door Chilly »

Ik ben ook zeker van de partij, dit zijn uitwedstrijden die je niet mag missen.

Boot lijkt mij zelf wel het leukst. Gezellig met z'n allen in de bar bier drinken!!
Gebruikersavatar
Sikke
Bankzitter
Berichten: 221
Lid geworden op: 03-12-2002 20:59

Bericht door Sikke »

Ik ben op dit moment aan het onderzoeken of het mogelijk is om naar Schotland te vliegen en daar een bus te huren waar we de totale trip
de beschikking over kunnen hebben, vliegen heb ik nog niet naar gekeken, bus moet ik even afwachten.
Bovendien heb ik info gevraagd over hotels in de buurt van Ncstl,
(zo rond de 20 mijl). Dit scheelt namelijk aanmerkelijk in prijs, en wanneer je toch de beschikking hebt over een bus de hele periode moet dat geen enkel probleem zijn.
God made a few sexy men
And put some hair on the others
30plus
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 25-01-2004 04:42
Locatie: Heerenveen

Bericht door 30plus »

Ik laat het organiseren van een supportersreis deze keer over aan de overige bestuursleden. Ga zelf met een groepje via Hoek van Holland - Harwich, evt met eigen auto of met de trein. Optie is ook om via IJmuiden te reizen zodat je rechtstreeks in Newcastle afmeert.

Er zal vanuit de supclub wel wat georganiseerd worden maar houd er rekening mee dat zoiets niet in 1 dag geregeld is. Prijsopgave bus, evt. vliegtuig etc.

Kreeg vandaag nog wel een mailtje van het reisbureau dat de vliegreis voor de nac-supporters naar Newcastle geregeld had. Zij hebben toen 800 man via Brussel naar Newcastle overgevlogen. Inclusief vervoer naar de vliegvelden en het stadion waren zij € 315,- kwijt.

Volgens de site van Newcastle heeft het uitvak een capaciteit van 3000 plaatsen dus plaats genoeg lijkt mij. Ik zou het al een hele prestatie vinden als er meer dan 500 supporters de trip gaan maken.
Irnsum Fans
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 26-01-2004 12:36

Bericht door Irnsum Fans »

sorry 30 plus, maar jij bent de enige die hier altijd veel informatie geeft aan uit wedstrijden, en laat je het bij zon mooie en zeker belangrijke wedstrijden er zo bij zitten.. en zijn misschien wel honderen s.c.h supporters die mee willen....wat wij willen is informatie... hoevaak moet het wiel nog uit gevonden worden bij heerenveen..regel verdomme een charter vlucht.. dat kan bij Ajax, Feyenoord...ga zo maar door!! dit is iets voor de supporters club...ik wee dat je er veel voor inzet..maar dit is juist de wedstrijd waar veel mensen heen kunnen..hier hebben we op gewacht.... kom met een mooie aanbieding!! zorg er voor dat uit wedstrijden weer aantrekkelijk wordt!!

Dit is niet negatief maar het aantal supporters bij uit wedstrijden is godverdomme veel te laag!!!!!!!!!!!!!!!!

gegroet
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Vind ik een onterechte reactie van je, s.c.h forever. Als er iemand bij de supclub veel regelt voor de supporters is het 30plus. Ik ken hem verder niet persoonlijk, maar hij is wel altijd degene die met veel informatie komt over reizen.

Je kan van de supportersclub toch niet verwachten dat er 10 uur (!!!) na de loting al een supportersreis aangeboden wordt?

Dat er zo weinig supporters meegaan ligt in eerste instantie aan de supporters zelf. En verder lijkt me dit niet het juiste topic om daarover te discussieren.
30plus
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 25-01-2004 04:42
Locatie: Heerenveen

Bericht door 30plus »

regel verdomme een charter vlucht
Als ik het forum zo volg is iedereen al druk bezig om zelf een reis te organiseren. Maar vooruit, ik zal bij de maatschappij die de nac'ers overvloog vragen wat een chartervlucht gaat kosten. Ik zal ze het volgende voorstellen:

vlucht vanaf Eelde op wedstrijddag naar Newcastle, vervoer met bus vanaf vliegveld Newcastle naar stadion, na afloop wedstrijd vervoer naar vliegveld en vlucht naar Schiphol (Op Eelde mag men 's nachts niet landen) vervoer van Schiphol naar Heerenveen.

Dat alles onder de voorwaarde dat we tot halverwege januari krijgen om alle plaatsen te verkopen. Dus als niet alle plaatsen verkocht zijn gaat de reis niet door. Vaak ben je verplicht om alle stoelen bij voorbaat af te nemen, maar wie weet gaan ze hiermee akkoord.

Verwacht morgen niet gelijk een prijsopgave van mij, zoals eerder al aangegeven dat zal een paar dagen duren.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Het lijkt mij toch ook leuker om met een flinke groep af te reizen naar Newcastle, dus kan het initiatief van 30plus erg waarderen. We horen wel even met welke informatie hij komt.
Gebruikersavatar
Sikke
Bankzitter
Berichten: 221
Lid geworden op: 03-12-2002 20:59

Bericht door Sikke »

Even wat info van overseas.

Sikke

Good to hear from you again. Well done to Heerenveen for their progress in the UEFA Cup.

Newcastle is very close to Dumfries with only about 1.5 hours travel time between the two places. There is a good airport at Newcastle but flights might be expensive. The cheapest way will be going to Edinburgh on http://www.easyjet.com/ , then taking a bus into Edinburgh and catching a http://www.gner.co.uk train at Waverly station in Edinburgh headed for London that stops at Newcastle. It will take about an hour and a half to get from Edinburgh to Newcastle, check their timetable at http://www.gnertickets.co.uk/Time_Table ... etable.asp.

When in Newcastle you will have a good chance to visit one of the largest shopping centres in the UK, particularly if you are taking a female friend. The Metro Centre in Gateshead http://www.metrocentre-gateshead.co.uk/ is a massive complex of shops. You can also find a reasonably priced hotel nearby in the 'Express by Holiday Inn' that is very close to the Metro Centre. Hotels in Newcastle are usually very busy and quite expensive even in February. Best to book very early. The Holiday Inn hotels are priced on a 'per room' basis in the UK and you can generally have up to two occupants for the same price and get a free buffet breakfast. Have a look at their site on http://www.hiexpress.co.uk/ or their availability at http://www.ichotelsgroup.com/h/d/ex/925 ... hncl?ias=y

Their is a good underground system in Newcastle http://www.tyneandwearmetro.co.uk/ with a station very close to St James's Park, the Metro Centre has it's own station that links into the Underground.

Queens do not have a game planned for that weekend as yet as it is a free Saturday for Scottish Cup games so we will not know for a few weeks who we get to play and if we are still in the cup at that stage.

Good luck versus Newcastle Sikke.

Colin
God made a few sexy men
And put some hair on the others
arjen-sietse
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 18-12-2004 09:35

Bericht door arjen-sietse »

nou ik ga denk ik via ijmuiden reis duurt wel 15 uur met de boot maar dat moet je er voor over hebben en je vaart gewoon haven newcastle binnen wie o wie gaat ook via ijmuiden zou leuker zijn met groepje maar we kunnen eerst ook supp club afwachten nou we zullen wel zien
Laatst gewijzigd door arjen-sietse op 18-12-2004 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Klinkt allemaal wel goed dacht ik. Potje tegen de Barcodes is geweldig interessant.

Kan helaas nog niet zeggen of ik kan gaan.. :bfriend:
Gesloten