Newcastle United - SC Heerenveen

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
30plus
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 25-01-2004 04:42
Locatie: Heerenveen

Bericht door 30plus »

Jawel daar ben ik weer, op initiatief van Sikke(NN) gaan we woensdag met de sportclub om tafel zitten waarbij het thema natuurlijk de reis naar Newcastle zal zijn. Ondertussen neem ik morgen nog contact op met de voorzitter van NAC aangezien zij enige ervaring met de reis naar Newcastle hebben. Ben dan benieuwd met welke veerdienst zij de oversteek met de bussen gemaakt hebben. Er ligt inmiddels een aanvraag voor een chartervlucht en zal maandag Arriva benaderen voor een busreis. Uiterlijk eind volgende week hopen we met prijzen te kunnen komen. Voor diegenen die zelf al een reis geboekt hebben, ik mag aannemen dat de sportclub de kaarten voor de uitwedstrijd begin februari wel in huis heeft en anders neemt Newcastle ze zelf toch mee voor de thuiswedstrijd hier in Heerenveen. Gezien het grote aantal dat zelf een reis zal boeken lijkt het mij onzin om iedereen te verplichten om in Newcastle bij het spelershotel de kaarten op te halen. Als de kaarten al in Heerenveen zijn laat iedereen dan ook lekker de kaarten in Heerenveen afhalen. Je kunt evt. in Newcastle bij het stadion wel controleren of de juiste persoon ook een kaart heeft.

De bootreis via IJmuiden loopt langzaam maar zeker vol, vandaag sowieso alweer een groep van 21 man/vrouw die geboekt hebben. Dus voor de snelle beslissers "mis die boot niet". De bootreis duurt inderdaad 15 uur maar men wordt geacht om tijdens die 15 uur toch een poosje te slapen :lol:
pyter
Selectiespeler
Berichten: 561
Lid geworden op: 02-12-2002 16:49
Locatie: Amsterdam

Bericht door pyter »

Is de verwachting dat de reis die door de supp. club wordt georganiseerd goedkoper is dan wanneer je zelf alles zou boeken?
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

De site van D-reizen lig inmiddels plat. Is de belangstelling dan zo groot?
pyter
Selectiespeler
Berichten: 561
Lid geworden op: 02-12-2002 16:49
Locatie: Amsterdam

Bericht door pyter »

Heb inmiddels ook de boottocht geboekt. Kan iemand mij vertellen in welk hotel hij/zij verblijft? Ik ben nu zelf aan het kijken voor een formule 1 hotel in de stad. Weet alleen niet of dit dichtbij de stad zelf ligt. Iemand suggesties?
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Formule 1 hotels liggen meestal op een industrie-terrein(uit eigen ervaring) dus zal wel niet echt in de stad liggen... Een charter lijkt mij wel wat, omdat ik snel weer terug wil zijn.
pyter
Selectiespeler
Berichten: 561
Lid geworden op: 02-12-2002 16:49
Locatie: Amsterdam

Bericht door pyter »

Heb net even contact gehad met het Formule 1 hotel in Newcastle, en het ligt 3 mile uit het centrum. Is dus zeker wel te bereizen. De 'tube' stopt vlakbij het hotel wist de mevrouw mij te vertellen. Dit alles kost bijelkaar €35,- p/n. Je kan je bagage vanaf 12u kwijt in het hotel.
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Wéér uit!!!!
30plus
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 25-01-2004 04:42
Locatie: Heerenveen

Bericht door 30plus »

Is de verwachting dat de reis die door de supp. club wordt georganiseerd goedkoper is dan wanneer je zelf alles zou boeken?
nee

evt. vliegreis zal waarschijnlijk duurder uitvallen dan bijv. de bootreis die velen al geboekt hebben. Eerder aangegeven dat de NAC-supporters voor € 315,- een vliegreis konden boeken, inclusief alle transfers en toegangskaart.

bus/bootreis zal waarschijnlijk ook duurder uitvallen dan bijv. de € 140,- (met ontbijt/dinerbuffet) die men gemiddeld kwijt is voor de bootreis IJmuiden-Newcastle-IJmuiden. Daar komen nog de kosten van een hotel in Newcastle overheen.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Ik zit eraan te denken om deze wedstrijd te bezoeken maar wat heb ik eigenlijk nodig om mee te kunnen gaan? Heb ik iets als een "uitkaart" nodig of kan ik gewoon een reisje boeken en gaan....
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Heb net voor twee personen de boot geboekt. Vertrek op 23 februari vanuit IJmuiden om 18.00 uur. Terugreis op 25 februari om 17.30 uur vanuit Newcastle. Totaalprijs voor twee personen (inclusief ontbijt): 230 euro. Zitten er meer forum-leden op deze boot/boten?
skb-metalhead
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 15-12-2004 15:52

Bericht door skb-metalhead »

ik wens jullie veel sucses toe in europa!
SKB OLé
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Dat Formule 1-hotel zit op of in de buurt van het vliegveld. Hoe makkelijk is het vandaar reizen naar St James' Park en de ferry-terminal.
Riepko
Nieuw talent
Berichten: 105
Lid geworden op: 03-12-2002 18:11
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Riepko »

Ben er ook bij! De heenreis gaat per boot, terugreis by plane met tussenstop in London. Even een weekendje op bezoek bij zusje-lief en zondagavond weer in Grun. :mrgreen:
G.S.V.V. The Knickerbockers
pyter
Selectiespeler
Berichten: 561
Lid geworden op: 02-12-2002 16:49
Locatie: Amsterdam

Bericht door pyter »


Dat Formule 1-hotel zit op of in de buurt van het vliegveld. Hoe makkelijk is het vandaar reizen naar St James' Park en de ferry-terminal
Ik heb gebeld en ze konden me vertellen dat het hotel 3 miles van het stadion verwijderd is. Je kan er met de metro komen vanuit het centrum, dus lijkt het mij geen probleem om bij het hotel te geraken. En zo niet; dan kun je altijd nog een taxi nemen voor dat kleine stukje.
Butler
Nieuw talent
Berichten: 88
Lid geworden op: 07-12-2004 16:53

Bericht door Butler »

Heb ook geboekt op de boot voor 5 personen, bij peterlanghout.nl
Boottocht + hut en verblijf in hotel van 24 op 25 voor totaal 99 euro.

http://www.peterlanghout.nl/Pages/TripD ... ipnr=13338
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Butler schreef:Heb ook geboekt op de boot voor 5 personen, bij peterlanghout.nl
Boottocht + hut en verblijf in hotel van 24 op 25 voor totaal 99 euro.

http://www.peterlanghout.nl/Pages/TripD ... ipnr=13338
5 personen en totaal 99 Euro??? Dat heb je knap gedaan. Welk hotel zit je? En wat voor hutten heb je dan op de boot?
Wie moet er kapot?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

99 per persoon als ik het goed zie.
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

Bedankt voor deze tip!! Heb dit inmiddels ook geboekt voor 5 man uit Steenwijk, nu nog kijken hoe de kaartjes geregelt worden, maar dat komt vast wel goed!
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Hmm.. er zijn dus al meer achter dit goedkoopje adres gekomen.... ;-)

We hebben ook al rond 19.00 uur geboekt via Peter Langhout.

4 persoons economy hut + alle verzekeringen+ toeslagen.
118 euro per persoon!

Je zit in hotel quality en dat is 5 minuten van het station. Dichtbij de andere supporters hotels dus!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Hebben jullie al bevestiging daarvan gekregen?

Want het verhaal ging dat zaterdag alle economyhutten al vol zaten...
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

Jeroen schreef:Hebben jullie al bevestiging daarvan gekregen?

Want het verhaal ging dat zaterdag alle economyhutten al vol zaten...
Nee, bevestiging wordt gestuurd, maar als het niet geregelt kan worden bellen ze binnen 3 dagen.. dus nog ff 3 dagen hopen dat het goed zit.. maar meestal koopt een reisbureau de plekken vantevoren in, dus als de bootmaatschappij vol zit dan betekent dat niet meteen dat Peter Langhout ook geen plek meer heeft...?
Dat hoop ik dan tenminste:)
Gebruikersavatar
kingvak13
Bankzitter
Berichten: 150
Lid geworden op: 23-11-2003 16:58
Locatie: Zwolle

Bericht door kingvak13 »

Heeft iemand eigenlijk al enig idee hoe duur het toeganskaartje zal gaan worden voor de wedstrijd?
Zag dat het goedkoopste kaartje voor een normale Premiership-wedstrijd van Newcastle 21 pond was (~31 euro). Je zit dan in het gedeelte "Family enclosure"(familievak, dus?). Voor een gewone(?) plaats betaal je, volgens mij: 27 pond (~40 euro) (Sir John Hall Stand Level 7)
Afbeelding
Wat ik me afvraag of we kunnen verwachten dat de prijs voor de uitsupporters gelijk is aan de thuissuporters? En of het voor een UEFA cup wedstrijd tegen Heerenveen juist goedkoper of juist duurderzal zijn??? Wat denken jullie?
MJP
Nieuw talent
Berichten: 138
Lid geworden op: 07-08-2003 13:30

Bericht door MJP »

Wat ik me afvraag of we kunnen verwachten dat de prijs voor de uitsupporters gelijk is aan de thuissuporters? En of het voor een UEFA cup wedstrijd tegen Heerenveen juist goedkoper of juist duurderzal zijn??? Wat denken jullie?[/quote]

De kaartjes voor de wedstrijd zullen zeker zo'n 40 pond per stuk kosten. Het maakt in Engeland niet uit of het competitiewedstrijden of bekerwedstrijden zijn.
Zelfs voor eem League cup betaalt men zoveel geld om de wedstrijd te zien.
Forza
Wereldspeler
Berichten: 1205
Lid geworden op: 02-12-2002 15:44

Bericht door Forza »

Want het verhaal ging dat zaterdag alle economyhutten al vol zaten...
Heb gisteren de boot geboekt. Voor de heenreis kon ik geen economy-hut meer boeken, voor de terugreis nog wel. Heb de heenreis dus maar een standaard-hut genomen. Een mens moet toch wat.

Welk hotel hebben jullie allemaal geboekt?
Gebruikersavatar
Piet
Invaller
Berichten: 441
Lid geworden op: 02-12-2002 15:08
Locatie: Amsterdam (when posting)

Bericht door Piet »

Er kwamen net na een foutmelding opeens twee economy hutten vrij, dus die gelijk maar genomen. Wel op vrijdag terug met 't vliegtuig, want zaterdag weer vroeg uit de veren. Heb er zin in.

Een los kaartje kostte bij NAC €30,-
Gebruikersavatar
Vincent
Fanmaster
Berichten: 640
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Vincent »

Via onze site kwam ook nog een arrangement van DFDS Seaways binnen.
't Is wel de trip die Jaap meteen aan clowns deed denken ;)
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Als je de link van Vincent gebruikt dan zal je tot de ontdekking komen dat de genoemde aanbieding niet geldig is in februari.
Ga dus door naar : boeken on line (als je tenminste een creditcard hebt) - en werk het menu verder af. Na het opgeven van de data van heen- en terugreis (23/2 - 25/2) wordt automatisch de mogelijk van een arrangement met één overnachting getoond.
Verder het menu volgen tot en met bevestigen. De te betalen prijs staat steeds in beeld (rechts bovenin).
Gisterenavond was boeken nog steeds mogelijk. Succes voor wie het nog probeert.
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Piet schreef:Er kwamen net na een foutmelding opeens twee economy hutten vrij, dus die gelijk maar genomen. Wel op vrijdag terug met 't vliegtuig, want zaterdag weer vroeg uit de veren. Heb er zin in.

Een los kaartje kostte bij NAC €30,-
Piet, leuk dat je ook weer van de partij bent!! Ik begrijp uit je post dat je met 2 personen gaat.....

Is die 2de persoon Fulton of de journalist van jong 020- jong Heerenveen voor de beker?
Wie moet er kapot?
CUF1
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 20-12-2004 13:02

Bericht door CUF1 »

Tip uit Breda: ;)
http://www.toonchat.co.uk

Voor al je vragen over Newcastle kun je daar terecht, heb ik in ieder geval veel aan gehad vorig jaar.
Verder over die Seaways. Bij NAC was er een maximum gesteeld aan aantal fans dat met die boot meeging (500 ofzo).
Verder zjn er toen veel gegaan via Dover en Hull, maar dat is voor jullie wat minder handig denk ik.

Voor de twijfelaars, geloof me het is echt geweldig om mee te maken, zelfs al verlies je met 5-0 :)
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

IK hoorde gister in de bus dat er al voor me geboekt was :lol:
Ik wou eerst wachten wat de supportersclub en SC Heerenveen te bieden hadden maar een andere groep kon de kans niet laten lopen om een paar dagen te wachten met boeken.
DUSSSSSSS ik ben ook present, samen met nog 20 personen.
van 23 febr t/m 26 febr.
157 euro exlusief voetbalkaartje, reis naar IJmuiden, eten en drinken en evt verzekeringen.
Gesloten