Newcastle United - SC Heerenveen

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
Gebruikersavatar
Sikke
Bankzitter
Berichten: 221
Lid geworden op: 03-12-2002 20:59

Bericht door Sikke »

Goed dat iedereen enthousiast is, incl ondergetekende.
Maar alles nog eens goed overdenkende lijkt het me verstandig volgende week eerst hier en daar wat overleg te hebben met een aantal betrokkenen.
Nu gaan er een aantal mensen op de ene manier weer een aantal doen het anders, deze versnippering heeft twee gevolgen:
Het maakt het gemiddeld alleen maar duurder en het gaat ten koste van het groeps gebeuren.

Ik zou zeggen, wacht a.u.b. even af wat er volgende week besproken wordt hier en daar. Wat daarvan ook de resultaten mogen zijn, of geen resultaat, dat zal hoe dan ook worden gecommuniceerd en onderneem daarna weer actie.

Sikke
God made a few sexy men
And put some hair on the others
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Sikke heeft gelijk...laten we geen overhaaste beslissingen nemen. Zou toch geweldig zijn als we met een boot en/of vliegtuig vol naar Newcastle gaan.
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Code: Selecteer alles

 Heenreis
 Terugreis
 
Afvaart
 IJmuiden - Newcastle
 Newcastle - IJmuiden
 
Vertrek
 23 februari 05 om 18.00
 25 februari 05 om 17.30
 
Aankomst
 24 februari 05 om 9.00
 26 februari 05 om 9.30
 
Schip
 QUEEN OF SCANDINAVIA
 DUKE OF SCANDINAVIA
 
Hutten
 1 * 2-p economy binnenhut d/t
 1 * 2-P. Couchette zonder faciliteiten
dit is voor 2 personen. 1 dag extra in newcastle.

weet iemand waar de boten aankomen? is dat in het centrum?

en wat doen mensen met overnachtingen? een 2 persoonskamer in een hotel in de buurt zit rond de 30 pond. inclusief eten en drinken. zijn er goedkopere opties?
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

weet iemand waar de boten aankomen? is dat in het centrum?
Lijkt mij niet denk dat boten meestal in een haven aanmeren, was voor 2 maanden terug nog in Hull dat was ook een leuk tochtje, aangezien er op deze boot een 8-tal bars waren een disco en een teather en tax-free winkels gokhallen dus je vermaakt je wel op die ferry's.
Deze boot kwam een 5 kilometer voor het centrum van hull aan, maar een taxi naar de binnenstad is niet duur en die chauffeurs kunnen de meest mooie verhalen vertellen en zeker wanneer je over voetbal begint(in mijn geval wel, toen ik over Hull city begon)
Wij zijn Heerenveen.
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

De boot meert aan in de haven en dan is het nog wel een stukkie naar het centrum, ik weet niet waar het stadion precies ligt tov beide.

Als je van slechte muziek, slecht eten, slechte films, bingo en een verlepte clown houdt, dan is de boot zeker aan te bevelen. :wink:
Gebruikersavatar
Arnoud
Wereldspeler
Berichten: 1660
Lid geworden op: 02-12-2002 20:04
Locatie: aan De Fluezen

Bericht door Arnoud »

Als je de boot boekt zonder auto- of busvervoer is er een transfer inclusief van de haven naar het Centraal Station v.v.
Jaap, heb je die overtocht überhaupt al een keer gemaakt of ga je af op het oude beeld van de Townsend Thoressen overtochten ? Mijn herinnering is een totaal andere dan wat jij beschrijft. Maar misschien dat mijn geheugen net zo selectief is als dat van "Pappie"
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

De boot en het hotel is geboekt! Heerlijk wat heb ik er nu al zin in!! De prijzen vliegen echt omhoog!!!

Het wordt gezellig daar in Newcastle!! Wij gaan in ieder geval met zijn 4-en. En ik weet zeker dat er nog een heleboel bij ons in het hotel zullen zitten. Het hotel zit nl. al vol!!! Kreeg net berichtje binnen dat er geen plaats meer in het hotel was voor een ander groepje van 4!! (nu denk ik ongeveer 22 man in het hotel).

Let's drink Newcastle Brown Ale!!!
Wie moet er kapot?
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

laten we geen overhaaste beslissingen nemen
Dit berichtje had ik beter niet kunnen posten. Vanmiddag ook voor vier personen geboekt en de belangstelling is enorm, aldus een medewerkster van D-reizen. De gehele dag worden ze al gebeld en/of gemaild door mensen uit het noorden.
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

gemaild door mensen uit het noorden.
En zelfs uit het midden van het land, wist ze mij te vertellen!!!!!
Wie moet er kapot?
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Arnoud schreef:Als je de boot boekt zonder auto- of busvervoer is er een transfer inclusief van de haven naar het Centraal Station v.v.
Jaap, heb je die overtocht überhaupt al een keer gemaakt of ga je af op het oude beeld van de Townsend Thoressen overtochten ? Mijn herinnering is een totaal andere dan wat jij beschrijft. Maar misschien dat mijn geheugen net zo selectief is als dat van "Pappie"
Dit is een ervaring van twee jaar geleden van een vakantie naar Schotland. Het is in mijn beleving vooral zo'n Tokkie-overtocht voor mensen die een dagje gaan winkelen en weer terug. Maar ik ben vast heel elitair 8)
Louda
Jeugdspeler
Berichten: 19
Lid geworden op: 14-07-2004 15:05
Locatie: Maastricht

Bericht door Louda »

Ik ben vandaag ook bezig geweest met het uitzoeken van een redelijk betaalbare tocht naar Newcastle. Uiteindelijk kom je met een aantal conclusies. Sommige zijn hierboven al genoemd, maar het lijkt me handig om ze nogmaals te benadrukken.
1. Het is lucratiever om nog even af te wachten en te kijken of iets in groepsverband is te regelen. Met de boot lijkt heel gaaf, maar is nog nieteens zo goedkoop (individueel). In groepsverband zijn hier heel mooie prijsafspraken over te maken, dus wacht nog even af...!
2. Mocht het toch nog overeenkomen (de prijs) wil je ook waar voor je geld. Een vliegreis is best te betalen (let op: vlieg naar een andere stad als newcastle en pak daarna de trein) koop een retourvlucht en retourticket voor trein en vliegtuig en overnacht goedkoop in newcastle. Je hebt dan écht een mooi uitje (newcastle by night)
Fight like a lion sting like a bee
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

YEEEEEESSSSS!!!!

Boot + Hotel is geboekt!

Weer 4 man naar Newcastle!

:stan: :stan:
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Uiteindelijk kom je met een aantal conclusies
Dat zijn geen conclusies, maar aannames! Als je boekt voor 4 personen vallen de prijzen reuze mee. Voor zo'n €160 ben je in Newcastle, inclusief boot en één hotelovernachting.
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Ik ben ook echt van plan om er naar toe te gaan.
Ik wacht alleen eerst eens wat de supportersclub te bieden heeft en dan kan ik eventueel altijd nog overwegen om op eigen gelegenheid te reizen.
Leuk klein detail voor mij is dat ik precies een maand eerder naar Londen ga om de wedstrijd Arsenal tegen jawel New Castle United te bekijken.
Kan ik gelijk dus even scouten :wink:
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Neem dan alvast een Friese vlag mee Frisian.

Ik ben er ook bij. Ik vind alles wel pirma voor die 160 euro. Nu hopen dat er zoveel mogelijk mensen naartoe gaan. Wat zou een haalbaar aantal zijn. 1000 man?
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

regel verdomme een charter vlucht
Die charter lijkt mij ook wel wat, omdat ik niet weet of ik vrij kan krijgen. Als we een vliegtuig vol kunnen krijgen zou dat wel mooi zijn! :D
Gebruikersavatar
Frisian
Wereldspeler
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10-07-2004 12:43

Bericht door Frisian »

Heb je eigenlijk ook een uitregistratie nodig?
Of hoeft dat niet voor zulke speciale wedstrijden.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

frisian schreef:Heb je eigenlijk ook een uitregistratie nodig?
Of hoeft dat niet voor zulke speciale wedstrijden.
In Zagreb was het geloof ik niet nodig, maar daar wisten ze van iedereen bij naam wie er meegingen, aangezien je de kaarten persoonlijk moest afhalen.

Of dat in Newcastle net zo gaat weet ik niet.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

In Zagreb was het geloof ik niet nodig, maar daar wisten ze van iedereen bij naam wie er meegingen, aangezien je de kaarten persoonlijk moest afhalen.
Dat zal denk ik ook nu weer zo geregeld worden. Dus iedereen zal bij de club zijn naam en adresgegevens moeten doorgeven als hij in Newcastle een kaartje wil halen.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Dan krijgt dhr. Hoekstra het nog druk als er 1000 man komen... :mrgreen:
Poke
Invaller
Berichten: 415
Lid geworden op: 29-08-2004 15:51
Locatie: Assen

Bericht door Poke »

Hmmmm, een boot afhuren?? Lijkt me een leuke optie maar ook tevens vrij prijzig. Is daar iemand mee bezig? Zo ja, dan wachten wij nog even af.
Vanuit Assen en omgeving gaan we met zo'n 8 personen.
( en, als het mee zit, misschien nog wel veel meer!!! ).
Als iedereen zich inzet om vrienden mee te krijgen dan denk ik
dat ook wij net als NAC destijds een behoorlijk gevuld uitvak moeten
kunnen krijgen. Zelf ben ik al door een aantal mensen benaderd hoe
je deze wedstrijd kunt bijwonen. Om geen risico te lopen heb ik ze
allen aangeraden een clubcard met uit-registratie aan te vragen :!:
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
jeroentjeheerenveen
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 22-12-2003 17:40
Locatie: franeker

Bericht door jeroentjeheerenveen »

deze wedstrijd wil ik cker meemaken heb de rest van franeker nog niet gesproken wat zij willen, maar met een grote groep op de boot lijkt me wel wat.
maar ook ik wacht ff af wat de club voor aanbiedingen heeft...

taxi huren in newcastle zijden velen, je bent de hele dag in newcastle, 5 km wat is dat nau, lkkr toeren door newcastle.

hoop ook dat we met velen afreizen...
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
Gebruikersavatar
kukkel
Basisspeler
Berichten: 786
Lid geworden op: 08-10-2004 13:25

Bericht door kukkel »

WEER 4 MAN OP DE BOOT ERBIJ..KRIJG MAANDAG PAS BEVESTIGING...ZAL MIJ BENIEUWE.MAAR MENSEN IK ZOU NIET TE LANG WACHTEN.HULDE! :D :evil: 8) :P :wink:
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Patrick
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 10-12-2002 13:42
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Patrick »

Vanuit Steenwijk ook in ieders geval 4 man en waarschijnlijk een paar meer. Vroeg me alleen of er geen snellere boot is richting Newcastle, 2x 15 uur op een boot lijkt me niet echt wat, maar als er niets anders mogelijk is..?
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Jongens Jongens wat zijn jullie allemaal ""onstjoer"" Laten we eerst maar even wachten met wat voor idee Sikke komt.
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Ik verwacht dat het net als naar Lissabon als volgt gaat:

Hoe langer je wacht met boeken, hoe duurder de prijzen gaan worden. Wie weet waar de club zelf mee komt. Maar als je op een gegeven moment tevreden bent met je boeking en het daarbij behorend geldbedrag, zou ik gewoon gaan boeken.

Je hebt nu zekerheid voor een leuke prijs. En het gaat snel met de prijzen hoor. Ik hoorde een uur nadat wij hadden geboekt dat het al bijna 40 euro pp duurder was geworden voor exact dezelfde reis.
Wie moet er kapot?
pyter
Selectiespeler
Berichten: 561
Lid geworden op: 02-12-2002 16:49
Locatie: Amsterdam

Bericht door pyter »

Misschien stomme vraag maar toch stel ik hem: ik wil dus eigenlijk ook zo snel mogelijk (liefst vanavond nog) alles gaan boeken. Kan het volgens jullie dan een probleem zijn om aan een kaartje te komen voor het Heerenveen in Newcastle? Lijkt mij niet maarja...
Ik lees net ook dat er een Formule 1 Hotel in Newcastle zit; 20 pond per nacht!! In welke hotels zitten jullie?
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

Tegen Benfica kon je vooraf een mail sturen naar Heerenveen. (dit komt op de officiele site te staan wanneer dat kan). En dan kun je naar alle waarschijnlijkheid je kaartje op de wedstrijddag ophalen in het spelershotel.

Dus gewoon boeken en gaan met die banaan.
Wie moet er kapot?
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Vroeg me alleen of er geen snellere boot is richting Newcastle, 2x 15 uur op een boot lijkt me niet echt wat, maar als er niets anders mogelijk is..?
Nee, helaas. Of je moet een speedboot gaan huren in IJmuiden :wink:

Je hebt nu zekerheid voor een leuke prijs. En het gaat snel met de prijzen hoor.
Niet alleen met de prijzen, maar ook met de hotels beginnen in Newcastle aardig vol te raken. Er schijnt daar ook een beurs te zijn waar nog al wat volk op af komt. [/code]
Gesloten