Hopelijk wordt het een afscheid in stijl

Moderators: Beheerders, Fanmasters
jeroentjeheerenveen schreef:er klopt hier geen zak van, wat wij ook al dachten dat alle kaarten na sonsers zijn gegaan in franeker was het 9 uur al uitverkocht, als we die kaarten hier al hadden kunnen krijgen.
ik vermoed dat als je in h'veen bij ticketbox was om 9 uur je misschien nog geluk had net als die jongen in arnhem.
maar ook ik heb nog een troeg achter de hand.
foppe57 schreef:9 Uur, de verkoper haalde er snel 2 kaartjes voor zichzelf uit, en toen achter elkaar 2 kaartjes voor vak 26 op 16 mei!! Voor mij!! En bij een ander verkooppunt had die vriend van mij er ook 2!! Wel op 4 verschillende rijen, maar wij zitten erbij... Zo gaaf!
Franssie schreef:foppe57 schreef:9 Uur, de verkoper haalde er snel 2 kaartjes voor zichzelf uit, en toen achter elkaar 2 kaartjes voor vak 26 op 16 mei!! Voor mij!! En bij een ander verkooppunt had die vriend van mij er ook 2!! Wel op 4 verschillende rijen, maar wij zitten erbij... Zo gaaf!
kan me goed voorstellen dat er op 16 mei nog kaarten voor vak 26 zijn, dan speelt sch
namelijk uit![]()
![]()
ik zou in mn agenda ook 9 mei maar vrijhouden....
DE ZUID schreef:Wil ik weer es naar Heerenveen, is er GVD dus niet een kaartje te krijgen.
Arie de Boer schreef:Mijn oma heeft die dag haar 278e verjaardag dus ik ga waarschijnlijk niet heen,
dus bij deze is de veiling voor een plaatsje in vak 27 met schitterend zicht op t veld geopend![]()
We beginnen met bieden bij......... € 15,-
Keer terug naar De Pronkkeamer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten