De soap van Zwolle komt eens ten einde...

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor Beetle » 07-04-2004 15:56

Patrick schreef:(blablabla)...


Dito. En natuurlijk moet je gaan. Ik ook, al valt het samen met de verjaardag van mijn moeder... :|
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Arnoud » 07-04-2004 15:59

herhaalde hij zijn uitspraken in een voorwoord van het fanclub blad Feanfan. Ik neem hem dat kwalijk. Hij houdt op die manier vol dat iedereen fout zat


Volgens mij klopt die bewering niet Beetle. In het voorwoord in de Feanfan heeft hij zijn uitspraken wel afgezwakt. Wel ben ik van mening dat hij in dat voorwoord überhaupt veel genuanceerder had moeten zijn en zijn excuses had moeten aanbieden voor zijn primaire reactie.
Het blijft overigens verbazingwekkend hier op het Forum steeds maar weer meningen te lezen over het gebeurde tot Zwolle. Over de vernielingen die in de coupé aangericht zijn na Zwolle praat vrijwel niemand, en als het al gebeurd met een wijzend vingertje naar de autoriteiten in Zwolle.
Indien de Politie toegeeft dat zij fout gehandeld heeft in Zwolle dan zou het terecht zijn dat de meeste mensen hun toegangsbewijs vergoed krijgen. Maar tegelijkertijd vind ik dat de treinreis niet vergoed hoeft te worden ter (zeer minimale) vergoeding van de aangerichte schade. En natuurlijk roepen nu een aantal mensen: ho, ho, ik zat ergens anders, ik heb niets gezien, ik keek ergens anders naar, maar aangezien ook degenen die wel waargenomen hebben wat er gebeurd is en dat kennelijk niet aan Justitie gemeld hebben - waarschijnlijk in een naar mijn idee verkeerd idee van solidariteit - lijkt het mij niet onredelijk dat de NS de gehele groep over één kam scheert en geen reiskosten vergoed.

Ik wens iedereen die naar de bijeenkomst in het ALS gaat vooral veel wijsheid toe.
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor Cross79 » 07-04-2004 17:57

Klopt dat niemand spreekt over NA zwolle, na zwolle werd de coupe vernield, en iedereen is het eens dat dat FOUT was. Maar op station LWD wordt je als honden behandeld. Politie is fouter geweest dan de supporters simpel...
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Atom » 07-04-2004 19:53

Heb nog steeds geen brief gezien, niet van Heerenveen of de politie. Ben benieuwd wanneer ze komen.
Avatar gebruiker
Atom
Nieuw talent
 
Berichten: 97
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:40
Woonplaats: Grunn

Berichtdoor Cross79 » 07-04-2004 21:57

Mensen die geen bericht krijgen moeten voorkomen atom ;)
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Roelof » 08-04-2004 00:52

Over de vernielingen die in de coupé aangericht zijn na Zwolle praat vrijwel niemand, en als het al gebeurd met een wijzend vingertje naar de autoriteiten in Zwolle.


Dat is simpel, daar is geen discussie over mogelijk; iedereen is het er over eens dat het niet goed is, dat de coupe gedeeltelijk gesloopt is daarna. Het gaat daarbij om twee dingen:

-de coupe was niet gesloopt als de politie zich normaal had gedragen (dan is het nog niet goed te praten, maar het gaat om de fout van de politie)
-de behandelijng van de politie na aankomst in Leeuwarden was ook niet wenselijk te noemen.

Goed, nu we dat hebben vastgesteld, kunnen degenen die de groep nog steeds beschuldigen van verkeerd gedrag, ophouden. Daardoor kunnen we ons in deze discussie weer concentreren op de belangrijkere zaken.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Sikke » 11-04-2004 08:55

De politie van Zwolle kon zich dit weekend wederom niet inhouden:
24 man aangehouden voorafgaand aan Zwolle - AZ
God made a few sexy men
And put some hair on the others
Avatar gebruiker
Sikke
Selectiespeler
 
Berichten: 221
Geregistreerd op: 03-12-2002 20:59

Berichtdoor Arnoud » 11-04-2004 10:35

De politie van Zwolle kon zich dit weekend wederom niet inhouden:

Aldus Sikke. Hier was natuurlijk ook weer niets aan de hand, zo blijkt wel uit deze opmerking.
Ik vind Sikke, dat je je als voorzitter van Nieuw Noord, net als Jaap Jongedijk had moeten doen , wat terughoudender zou moeten opstellen met betrekking tot dit soort zaken. Altijd meteen dat vingertje naar de politie, nooit de hand in eigen (supporters)-boezem steken. Was je er gisteren bij in Zwolle ? Weet je dus wat er gebeurd is ? Nee ? Onthoud je dan van commentaar.
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor Riemer » 11-04-2004 11:00

Arnoud, denk dat Sikke dit niet als voorzitter van NN zegt, anders had hij t wel onder naam van NN gedaan :wink: . Was er niet bij dus kan er geen oordeel over geven en doe dat verder dan ook niet.
Riemer
Basisspeler
 
Berichten: 745
Geregistreerd op: 14-02-2003 19:32
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Beetle » 11-04-2004 13:07

Ben het in deze wel met Arnoud eens. Alleen het naakte feit dat er 24 mensen zijn opgepakt weten we dus. Wat er gebeurd is weet ik niet, weet niemand. Ik zal de komende tijd het AZ-forum in de gaten houden.
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Caspar » 11-04-2004 13:19

ik heb vanochtend het AZ forum even doorgelezen, en daarin stond min of meer wel dat AZers rellen met Zwolle supporters hebben gehad, en liepen te stoken.
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Roelof » 11-04-2004 13:20

Was je er gisteren bij in Zwolle ? Weet je dus wat er gebeurd is ? Nee ? Onthoud je dan van commentaar.


Zegt wie? Degene met het meeste commentaar op 'de soap in Zwolle' die er toen ook bij was.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Cross79 » 11-04-2004 13:28

Arnoud schreef:
De politie van Zwolle kon zich dit weekend wederom niet inhouden:

Aldus Sikke. Hier was natuurlijk ook weer niets aan de hand, zo blijkt wel uit deze opmerking.
Ik vind Sikke, dat je je als voorzitter van Nieuw Noord, net als Jaap Jongedijk had moeten doen , wat terughoudender zou moeten opstellen met betrekking tot dit soort zaken. Altijd meteen dat vingertje naar de politie, nooit de hand in eigen (supporters)-boezem steken. Was je er gisteren bij in Zwolle ? Weet je dus wat er gebeurd is ? Nee ? Onthoud je dan van commentaar.


En was jij erbij in Zwolle, toen met ons? Nee? onthou je dan van commentaar. :blbl: :blbl:
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Arnoud » 11-04-2004 14:01

Roelof en Peter moeten maar eens heel goed het topic over Zwolle nalezen: op geen enkel moment heb ik wat dan ook maar geschreven over wat daar gebeurd is !
Het absoluut enige commentaar dat ik gegeven heb is zeer recentelijk over het gebeuren na Zwolle, namelijk mijn kritiek op het feit dat er zo gemakkelijk over het vernielen van een treincoupé heengestapt wordt.
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor Cross79 » 11-04-2004 22:35

En als wij zeggen datdaar overheengeluld wordt omdat iedereen het wel eens is dat het vernielen fout was, maar actie = reactie was reageer je niet.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Beetle » 12-04-2004 04:39

Cross79 schreef:En als wij zeggen datdaar overheengeluld wordt omdat iedereen het wel eens is dat het vernielen fout was, maar actie = reactie was reageer je niet.

Volgens mij is de formule: Actie = negatieve reactie.... Hoe toepasselijk...


De berichtgeving is een beetje schaars over wat er zich deze zaterdag heeft afgespeeld in Zwolle. Maar als dit waar is dan ging het er toch even anders aan toe dan wat ons is overkomen....

Bij een horecagelegenheid aan de Jufferenwal deden zich aan het eind van de middag enkele schermutselingen voor. Daarbij zouden ondermeer vernielingen zijn gepleegd. Ook zouden fans met horecameubilair hebben gegooid. Volgens een woordvoerder van de politie ging het om enkele tientallen supporters, die in kleine groepjes door het centrum van Zwolle zwerven.


en

de laatste bericht wat ik uit zwolle kreeg zijn dat der 24 supportes op zijn gepakt en een agent is neer ge trapt en geslagen die met ze tanden uit ze mond op de straat lag dat zijn de laatste nieuwtjes uit zwolle.


maar zijn geloof ik 8 gasten op gepakt, hoorde 1 'gewonde' aan AZ kant die is plat gegaan door een klap. verder rustig gebleven volgens mij


Ben net terug uit Zwolle. Sprak net bij het stadion Koning nog ff en die zei dat er 24 man zijn opgepakt, waaronder enkele gerespecteerde fanpagemedewerkers, die allemaal de nacht moeten overblijven in Zwolle.
Hoorde in de bus ook een verhaal van Jozef die op zijn fietsie Zwolle binnenreed en zag gebeuren dat de AZ`-ers werden opgepakt. Volgens hem werd er zelfs een AZ`-er door een smeris in zijn gezicht geschopt.
Maar later hoorde ik dat dit ook andersom zou zijn gebeurt dus dat er een agent in zijn gezicht is geschopt.


Het politiebericht.
AZ supporters zorgen voor ongeregeldheden in Zwolle


Zwolle 11-04-2004 - Zaterdagmiddag, 10 april omstreeks 17.00 uur deden zich in het centrum van Zwolle ongeregeldheden voor waarbij o.a. AZ supporters betrokken waren. De politie heeft tussen 17.00 en 19.30 uur 24 supporters aangehouden voor openlijke geweldpleging, het niet voldoen aan bevel of vordering en het plegen zware mishandeling tegen een politieman. Onder de aangehoudenen bevindt zich o.a. persoon die net zijn 2 jarig stadionverbod erop had zitten. De onrust begon omstreeks 17.00 uur met het gooien van bierflessen en stoelen, waarna een eerste politie-inzet volgde. Daarna deden zich op meer plaatsen in de binnenstad opstootjes voor, o.a. aan de Jufferenwal en de Kamperstraat. Hierbij moest de politie enkele keren pepperspray gebruiken. Eén politieman raakte aan zijn gezicht (kaak) gewond en moest in het ziekenhuis worden behandeld. Ook twee politiehonden kregen klappen en schoppen te verduren. De wedstrijd FC Zwolle – AZ was niet als risicowedstrijd aangemerkt. Veel supporters kwamen daardoor op eigen gelegenheid en verschillende tijdstippen naar Zwolle. De politie riep uit voorzorg de ME van IJsselland op om eventuele verdere geweld te kunnen beteugelen. Deze behoefde niet meer te worden ingezet tegen gewelddadige supporters. Alle aangehouden verdachten zijn ingesloten en in verzekering gesteld. Over de exacte aanleiding en schade zijn op dit moment nog geen mededelingen te doen. Het onderzoek zal de komende (Paas)dagen worden uitgevoerd.



Kortom. Veel onduidelijkheden. Ik wil daarom geen oordeel geven. Hoewel, nog even dit. Het schijnt dat de politie het nogal "sportief" opvat. Want als ik deze opmerking lees dan beschouwen ze het vechten met supporters als topsport....

Na de wedstrijd bleef het rustig in Zwolle. "Ik weet niet wat de uitslag is geworden", zei de politiewoordvoerder. "Maar wij hebben in elk geval met 24-0 gewonnen."


Jaja....
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Cross79 » 12-04-2004 08:23

Heb uit betrouwbare bron en geloof me dit keer is dat ook echt een betrouwbare bron gehoord dat de 4 die voor moeten komen niet welkom zijn op het betreffende gesprek, dat slaat zoals BBB al zegt nergens op, de stadionverboden van 3 van de 4 zijn gebaseerd op verhalen en vooroordelen, ik zal vbandaag Henk Hoekstra(PaasMaandag) bellen en mijn gal kotsen over het lacherige en lackonieke belijd wat HH voert, vooral met zijn irritante lacherige toon die hij jegens mijn bron had.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Sikke » 12-04-2004 08:51

Volgens mij wordt de bijeenkomst op het stadion gehouden.
En met een SV kun je daar moeilijk verschijnen denk ik. Maar van mij mag iedereen die er bij betrokken is geweest er gerust heen.

En even voor Arnoud, de politie en burgemeester van Zwolle staan nou niet als erg supporter vriendelijk bekend in den lande. Dan krijg je dit soort reacties.

En even voor iedereen, ik heb ooit eens geschreven (misschien nog wel op het oude forum, maar dan nog maar een keer) dat ik discussies over NN en als bestuurslid van NN hier niet aan ga, tenzij ik aangeef dat het anders is.
God made a few sexy men
And put some hair on the others
Avatar gebruiker
Sikke
Selectiespeler
 
Berichten: 221
Geregistreerd op: 03-12-2002 20:59

Berichtdoor Eastermar » 12-04-2004 08:54

Na de wedstrijd bleef het rustig in Zwolle. "Ik weet niet wat de uitslag is geworden", zei de politiewoordvoerder. "Maar wij hebben in elk geval met 24-0 gewonnen."


Dit zijn natuurlijk de betere uitspraken van een politiewoordvoerder. Hier haal je de krant wel mee. :urgs:
Avatar gebruiker
Eastermar
Wereldspeler
 
Berichten: 1415
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:53
Woonplaats: Heerenveen-centrum

Berichtdoor Cross79 » 12-04-2004 09:24

Sikke schreef:Volgens mij wordt de bijeenkomst op het stadion gehouden.
En met een SV kun je daar moeilijk verschijnen denk ik. Maar van mij mag iedereen die er bij betrokken is geweest er gerust heen.


Weet jij wel wat de regels van een sv inhouden, men die een sv heeft mag zich niet in of rond het stadion begeven op wedstrijddagen 20 April hoeft Heerenveen niet te voetballen, dus uitnodiging of niet ik probeer erbij te zijn.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Sikke » 12-04-2004 20:07

Ik weet wel wat een sv inhoud en ik weet ook wel waar je hem wel en niet voor krijgt.
God made a few sexy men
And put some hair on the others
Avatar gebruiker
Sikke
Selectiespeler
 
Berichten: 221
Geregistreerd op: 03-12-2002 20:59

Berichtdoor Patrick » 19-04-2004 16:22

Vraagje aan Nieuw Noord.. Heeft misschien iemand van jullie de tijd om ff de vragen die al gesteld zullen worden op het forum te gooien? Op die manier kunnen wij ons ook ff een heel klein beetje voorbereiden en/of nog vragen indienen die toch nog niet gesteld gaan worden. Ik denk namelijk dat de meesten wel de standaard vragen hebben, maar misschien iets waar nog niet aan gedacht is dan alsnog kunnen vragen..?
Gaan er morgen trouwens nog veel mensen heen?
Patrick
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 10-12-2002 13:42
Woonplaats: Steenwijk

Berichtdoor Beetle » 19-04-2004 20:17

Nou.... moet wel een verrassing blijven hoor. :wink:

(Niet bij mij wezen. Ik weet niet wat er gevraagd gaat worden.)
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor DE ZUID » 20-04-2004 18:11

20 April


Hoe is het gegaan, of zijn de heren nog in gesprek?????
Ik lees ut morgen wel!!
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
DE ZUID
Basisspeler
 
Berichten: 996
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:12
Woonplaats: 24 km van DKV

Berichtdoor Beetle » 20-04-2004 22:53

Prachtige avitar. :)

De club komt woensdag met een persverklaring naar buiten.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor the rockII » 21-04-2004 15:30

Dit meldt de site van Omrop Fryslân:

In soad ellinde by it ynsidint mei
Hearrenfean-supporters yn de trein hie
ein jannewaris net nedich west as de
plysje better kommunisearre hie mei de
stewards fan de sportklup. Dy konklúzje
lûkt de klup nei in eigen ûndersyk dêr't
supporters, stewards, plysje en it
iepenbier ministearje by belutsen wiene.

It gie om in relatyf lytse groep
relskoppers. Oankaam yn Swolle is de
hiele groep supporters weromstjoerd.
Avatar gebruiker
the rockII
Basisspeler
 
Berichten: 606
Geregistreerd op: 17-12-2002 12:08
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Superfries88' » 21-04-2004 15:38

Verklaring directie sc Heerenveen over gebeurtenissen tijdens treinreis naarZwolle
De directie van sc Heerenveen heeft woensdag 21 april een persbericht verstuurd. De inhoud betreft een onderzoek dat is gedaan naar de gebeurtenissen tijdens de treinreis van supporters naar de uitwedstrijd tegen Vitesse op zaterdag 24 januari. Zoals bekend werden de supporters in Zwolle, na enkele incidenten, per trein teruggestuurd naar Leeuwarden. Tijdens de terugreis werden vernielingen aangericht.
Het persbericht heeft de volgende inhoud:


Zoals aangekondigd in de weken nà 24 januari 2004, heeft de directie van sc Heerenveen onderzoek gedaan naar de gebeurtenissen die op die bewuste dag hebben plaatsgevonden met een groep sc Heerenveen supporters in de trein richting Zwolle.



Er is informatie verkregen van:
1. Supporters.
2. Stewards.
3. Politie.
4. Openbaar Ministerie.



Uit de verkregen informatie komt het volgende naar voren:



Voor ons is komen vast te staan dat een aantal sc Heerenveen supporters zich gedurende de reis van Heerenveen naar Zwolle in de trein niet op een sc Heerenveen waardige manier heeft gedragen. Eén supporter heeft een raam in de trein vernield. Andere supporters hebben vuurwerk en blikjes uit de trein gegooid op de perrons waar de trein stopte. Ten opzichte van het totaal aantal meereizende supporters ging het hierbij om een relatief kleine groep.



Het gedrag onderweg in de trein is voor iemand aanleiding geweest via de meldkamer van de regiopolitie IJsselland assistentie te vragen op het NS station te Zwolle. De politie was reeds op het station aanwezig in verband met de wedstrijd FC Zwolle – RBC en de mogelijke komst van supporters van de bezoekende club. Wie de politie te Zwolle heeft gewaarschuwd en waar vandaan is niet duidelijk geworden. Wel staat vast dat de melding niet afkomstig is geweest van de machinist of conductrice in de trein noch van de meereizende stewards van sc Heerenveen. Zij allen waren op het moment van aankomst in Zwolle ook niet op de hoogte van de gedane melding.



In Zwolle heeft de politie besloten de groep na een oponthoud terug te sturen naar Heerenveen. Op dat moment was de aansluitende trein richting Arnhem reeds vertrokken. Over het besluit om de groep terug te sturen is geen overleg gevoerd met de begeleidende stewards.



Het besluit om de supporters terug te sturen en de wijze waarop de groep terug is gedreven de trein in hebben geleid tot de vernielingen in de trein op de terugweg naar Heerenveen. Opnieuw is een aantal supporters hier over de schreef gegaan, hetgeen niet goed te praten valt.



Wij zijn er door ons onderzoek van overtuigd geraakt dat veel ellende voorkomen had kunnen worden, indien de politie de begeleidende stewards bij haar optreden en besluitvorming had betrokken.



Helaas is dit niet gebeurd en is er daardoor te heftig gereageerd op een aantal relatief kleine vergrijpen van individuele supporters. Tegen de daders van deze vergrijpen hebben wij inmiddels stadionverboden uitgevaardigd. In voorkomende gevallen zullen we dat blijven doen.



Directie
sc Heerenveen



Bron:officiele site
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Berichtdoor KSI » 21-04-2004 15:38

<..knip..>
Post is hetzelfde als hierboven.
KSI
Selectiespeler
 
Berichten: 210
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:23

Berichtdoor Beetle » 21-04-2004 16:35

Dubbelpost, maar aangezien die een paar seconden uit elkaar liggen neem ik het niet kwalijk. Vreemde actie van Henk Hoekstra gisteravond. Bij het aanmelden van de vergadering kregen de aanwezige supporters een A4-tje in handen gedrukt met nagenoeg dezelfde tekst, wellicht zelfs exact dezelfde tekst. Volgens mij zijn alleen de laatste twee alinea's lichtelijk aangepast. Onder meer de passage over communicatie met de stewards is dacht ik nieuw. Vreemd was dat iedereen het A4-tje nog voor de bijeenkomst begonnen was weer in moest leveren! Wat daar de bedoeling van was is me een raadsel. Aan de stapel briefjes te zien was er een stevig pakket met deze tekst afgedrukt.

Mochten we het niet in de openbaarheid brengen? Ik had het ongetwijfeld gedaan. Er stond geen kop boven dat het het officiële persbericht zou worden....

Er staan nog wel wat vragen open. De grootste vraag die toegevoegd werd was de rol die een motoragent speelde. Dat was de officier van Justitie niet bekend en daar zou nader onderzoek naar worden gepleegd.

Er werd geopperd dat het scanner verkeer maar een gedeelte was van het complete scanner verkeer dat gepleegd werd. Ik nam dit voor waar aan maar heb inmiddels wel weer mijn twijfels. Er staan namelijk een paar sleutelmomenten op. Vooral de mededeling dat de trein inmiddels danig onder handen werd genomen werd stond erop. Ik wil het er verder niet meer over hebben. Zoals Riemer al zei moet er een keer een streep onder gezet worden. Er liggen vier strafzaken te wachten voor de OvJ.


LET OP!! VOOR WIE HET GELD TERUG WIL HEBBEN VAN HET TREINKAARTJE!


Iedereen die nog geen compensatie heeft gevraagd van de NS aangaande het treinkaartje moet snel in de pen klimmen! Ik heb vandaag gebeld met de NS. Zoals ik in mijn laatste woord heb gezegd tijdens de bijeenkomst staat er een periode van drie maanden voor om geld terug te vragen van de NS. Dat is een standaard periode maar die eindigt wel over drie dagen!! Ik zal de boel voor mezelf gaan opsturen.
Voor vragen kun je bellen met:
0900 - 202 11 63 (€ 0,10 p.m.).

Het poststempel wordt als datum beschouwd. Staat er "24 april" op de brief, maar komt die later dan die datum aan, dan is de brief op tijd.

Vertel er kort in waarom de reis niet kon worden afgemaakt. In ons geval moet dat dus zijn "op last van de politie". Je hoeft niet het hele voorval te vertellen. Dat is niet relevant voor de NS. Alleen een korte omschrijving.

Het adres is:

NS Klantenservice
Postbus 2372
Postcode 3500GJ
Utrecht.


Vertel dit ook aan mensen die mee waren maar waarvan je weet dat die niet het forum lezen!! Er zijn nog drie dagen over!



Edit:
N.a.v. een paar berichten hier beneden een paar toevoegingen aan deze post.
- Vergeet niet je rekeningnummer te noteren.
- Treinkaartje (het origineel) meezenden.
Laatst bijgewerkt door Beetle op 21-04-2004 18:21, in het totaal 5 keer bewerkt
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor montana » 21-04-2004 16:47

kan je ook zo'n "geld terug bij vertraging formulier" gebruiken?
Avatar gebruiker
montana
Selectiespeler
 
Berichten: 477
Geregistreerd op: 03-05-2003 16:46
Woonplaats: 015

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast