De soap van Zwolle komt eens ten einde...

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

OM oneens met de politie

Berichtdoor Roelof » 17-02-2004 16:16

Het zal niet zo veel mensen zijn opgevallen, maar dit bericht staat er op de website van deze site. Hij was al wat naar beneden gevallen in de chronologie:

Politie wil iedereen voorleiden
dinsdag 17 februari 2004 10:25

De nasleep van de vervelende geschiedenis rond het uitduel met Vitesse begint concrete vormen aan te nemen. De politie en het OM zijn het al oneens.

De spoorwegpolitie zou het liefst alle 81 mensen die op 24 januari werden aangehouden voor de rechter laten komen.

Het openbaar ministerie zit dit echter niet zitten - men wil dezelfde groep niet nog eens massaal naar de zitting in Leeuwarden of Zwolle laten reizen. Zij wil alleen de mensen berechten die van vernieling worden verdacht.

Later meer.

Vincent


Ik wil best even voorkomen hier in Leeuwarden. Woon nog geen 200 meter van het gerechtsgebouw af. En tja, ze hebben toch alleen maar bewijs tegen drie mensen die vernielingen hebben aangericht. Het OM ziet natuurlijk in dat het geen zin heeft om alle 81 personen voor te laten komen. Het OM ziet ook in dat de Spoorwegpolitie enorme blunders heeft gemaakt. Het word allemaal wat positiever mijns inziens.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Cross79 » 17-02-2004 16:20

3 mensen? Ik vraag me af hoe je daarbij komt eigenlijk.
Zover ik weet hebben ze maar 1 echte bekentenis en verder geen bekentenissen van slopen van de trein.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor BBB » 17-02-2004 16:24

'k had um ook al gelezen idd. De spoorwegpolitie zal hier ook zijn redenen voor hebben... Ik vraag me wel af wat de bron van dit bericht is (Vincent)?
Ik ruik corruptie...
Avatar gebruiker
BBB
Basisspeler
 
Berichten: 643
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:06
Woonplaats: De Jouwer

Berichtdoor Caspar » 17-02-2004 16:27

Tjsa. ik zou er weinig problemen mee hebben als ik voor moest komen.

offtopic: gebeurt er nog iets tegen de (spoorweg) politie zwolle? in de brief die ik gister kreeg van NN stond dat ze iets bij de SOVS hebben gedropt. Hoe staat dat? en zijn de ankertjes nog bereikt? (beetle?)
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Vincent » 18-02-2004 11:56

BBB schreef:Ik vraag me wel af wat de bron van dit bericht is (Vincent)?


Een SMS (zij het in turbotaal) van mijn grote vriend en collega Niels.
Avatar gebruiker
Vincent
Fanmaster
 
Berichten: 631
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Amersfoort

Berichtdoor Beetle » 18-02-2004 18:18

Ik denk dat de club het meest ziet in de manier hoe het OM het af wil handelen. De club zit niet te wachten op een grote publiciteits golf die alleen maar de verkeerde kant op gaat. Ik hoef alleen maar te wijzen op alles wat in de krant heeft gestaan. Er worden een hoop dingen gefilterd uit de informatiestroom en alleen de sappigste dingen halen de krant of radio. Het grote circus hebben we wel gehad.

Ik heb het gevoel dat de spoorweg politie weer een hoop bombarie wil maken van de zaak. Voor de meesten zal het denk ik niet veel gevolgen hebben maar de NS zit nog wel met een enorme schadepost. En op wie die te verhalen is, is een tweede. Laten we niet op de dingen vooruit lopen en even afwachten wat de club zegt. Die is ook afhankelijk van het tempo van een stel ambtenaren van Justitie. De club wil eerst inzage hebben gehad in de processen verbaal, en daar is wat voor te zeggen.


casparD schreef: (...) en zijn de ankertjes nog bereikt? (beetle?)


Die zijn inmiddels volledig op de hoogte. Er is inmiddels iemand op de zaak gezet. We hebben besloten eerst de reactie van de club af te wachten. Mochten er ontwikkelingen zijn dan houd ik ze op de hoogte. Mochten zij iets te weten komen dan wordt ik op de hoogte gehouden.

Verder doen we hier geen mededelingen. Daar laat ik het even bij.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

De soap van Zwolle komt eens ten einde...

Berichtdoor Beetle » 28-02-2004 02:35

Vier Heerenveenfans vervolgd door OM

LEEUWARDEN - Vier Heerenveen-supporters zullen door het Openbaar Ministerie in Leeuwarden worden vervolgd voor hun aandeel in de ongeregeldheden rond de wedstrijd Vitesse-Heerenveen op zaterdag 24 januari. Drie van hen worden beticht van openlijke geweldpleging. Zij hebben bierflesjes of vuurwerk naar de politie gegooid op het station van Zwolle. De vierde wordt vervolgd voor het vernielen van een treinruit en het opruien van andere supporters.
Het Openbaar Ministerie ziet af van vervolgen van de drie supporters die in Zwolle zijn gearresteerd omdat zij het perron niet wilden verlaten nadat de politie hen had gesommeerd weg te gaan. Het OM acht het niet opportuun om de drie het gedrag van een groep van 81 supporters aan te rekenen.

Deze 81 mensen, die op de betreffende dag van Zwolle per trein naar Leeuwarden zijn gestuurd, zullen niet opnieuw worden gehoord. ,,Se sizze neat oer harren oandiel en dat fan oaren. De kâns op sukses is lyts'', aldus woordvoerder Rieneke Kamminga. Het viertal dat moet voorkomen, heeft bekentenissen afgelegd.


Ten eerste. Waarom zien we dit eerst in de media en worden we niet persoonlijk (dus ook die andere 77 opgepakte personen) op de hoogte gesteld van het een en ander?

Ten Tweede. Hoe zit het nu met het verhalen van onze schade? Ik zal eens contact opnemen met het OM.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Cross79 » 28-02-2004 06:44

Zoals het nu lijkt draait niemand voor de trein op, de schadepost was 10.000€uro maar kan alleen op de hele groep verhaald worden, maar dat gaat niet gebeuren omdat om geen zin of tijd heeft om 81 mensen voor de rechter te laten verschijnen.

De 4 draaien alleen op voor flessen/blikken en vuurwerk.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor BBB » 28-02-2004 12:10

In een reactie op OF heeft ook Riemer aangegeven dat een aantal zaken nog steeds niet duidelijk is en daar snel duidelijkheid over moet komen... Lijkt me terecht :upto:
Ik ruik corruptie...
Avatar gebruiker
BBB
Basisspeler
 
Berichten: 643
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:06
Woonplaats: De Jouwer

Berichtdoor Cross79 » 23-03-2004 10:00

Vraag me af waneer de betreffendepersonen nu eens bericht krijgen, zover ik gehoord heb is de kans zelfs groot dat de persoon die het ruit heeft doen barsten een schikking krijgt en de andere 3 niet hoeven te verschijnen.
Wat er van waar is zullen we denk ik snel genoeg weten.
IIG duurt t allemaal wel lang.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Arie de Boer » 23-03-2004 15:57

Ja ik zou die 35 euro nou ook wel terug willen zien, want zins de invoering van de Euro ben ik geen miljonair meer :cry:
Arie de Boer
Selectiespeler
 
Berichten: 213
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:49
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Caspar » 02-04-2004 14:22

Vandaag maar eens gebeld met verschillende instanties. Van regiopolitie LWD werd ik verwezen naar spoorwegpolitie LWD, vervolgens naar spoorwegpolitie Zwolle, en weer terug naar spoorwegpolitie LWD, waarvandaan ik weer naar Groningen moest...

Uit een gesprek met Halma is mij duidelijk geworden dat:

- Er niet zwart op wit komt dat mensen onschuldig zijn. alleen de mensen die schuldig zijn kunnen bericht krijgen. iedereen blijft dus gewoon 'verdachte'.
- De reden van terugsturen is een optelsom geweest. De wanorde in de trein (kapotte raam, roken, de vele bierblikjes/flesjes) en de Zwolse supporters die uit waren op rellen maakten het voor de regio politie logisch om ons terug te sturen.
- Er kan bij de spoorwegpolitie geen geld worden teruggevraagd.


Vervolgens heb ik de club gebeld, omdat ook zij met een onderzoek bezig waren. De secetaresse van Henk Hoekstra vertelde me dat er vanochtend brieven op de post zijn gegaan waarin iedereen die contact met de club heeft gehad wordt uigenodigt voor een gesprek op dinsdag 20 april. Hier zal de directie aanwezig zijn, evenals iemand van de politie, en de officier van justitie.
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Roelof » 02-04-2004 16:27

De secetaresse van Henk Hoekstra vertelde me dat er vanochtend brieven op de post zijn gegaan waarin iedereen die contact met de club heeft gehad wordt uigenodigt voor een gesprek op dinsdag 20 april. Hier zal de directie aanwezig zijn, evenals iemand van de politie, en de officier van justitie.


Dat is mij dus twee weken gelenden ook verteld en gelukkig komt er nu dus blijkbaar schot in de zaak. Ik vind het een goed initiatief. Maar goed, ik ga wel met het mes tussen mijn tanden het gesprek in. Ik neem niet snel genoegen met bijvoorbeeld alleen maar een verklaring. Ik vind dat we de volgende punten met zijn allen moeten zien te bewerkstelligen:

-De spoorwegpolitie zal tegenover de groep en de media moeten toegeven dat het terugsturen onnodig is geweest;
-dat daardoor de kosten van treinkaartje en voetbalkaartje vergoedt zullen worden;
-en dat de club in de media aangeeft, dat eerdere opmerkingen, vooral door Riemer en eventueel ook door Jaap Jongedijk (voorzitter sv), waarbij ik denk aan het 'over het één kam scheren van de groep', worden teruggenomen. Richting de groep, maar ook in de media. Niet alleen als genoegdoening tegenover de groep, vooral om het imago van de club zelf;
-dat reizen op eigen vervoer per direct weer mogelijk wordt gemaakt.

En ik neem aan dat het gaat om een gesprek en dat het dus niet alleen zo is, dat wij luisteren en zij praten.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Caspar » 02-04-2004 16:55

roelof de vries schreef:En ik neem aan dat het gaat om een gesprek en dat het dus niet alleen zo is, dat wij luisteren en zij praten.


Vragen zouden vooraf naar NN of de supportersvereniging moeten, onder het mom: 'het overzichtelijk houden van het verhaal'. Natuurlijk is dit ook omdat ze zich voor kunnen bereiden op het gesprek.

Maar ik ben het met de die je noemt eens. Misschien is het iets voor NN om zoiets af te dwingen? Of kunnen/willen jullie je daar niet mee bemoeien?
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Beetle » 02-04-2004 17:40

Dan moet er meteen een melding worden gemaakt dat mensen geld terug willen hebben. Officieel. Ik heb op de site van de NS gelezen dat mensen die vertraging hebben opgelopen drie maanden de tijd hebben geld terug te vragen. Die termijn vervalt dus op 26 april. Voor die datum moet de NS het weten, denk ik.

Moeten we Nico de Vries (Anker&Anker) er ook bij hebben? Wat is jullie mening?
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Eastermar » 02-04-2004 18:02

iedereen die contact met de club heeft gehad wordt uigenodigt voor een gesprek op dinsdag 20 april.


Dat zijn er dus niet zoveel mensen. Want ik kan me niet voorstellen dat alle 84 man contact met de club hebben gehad. Is :stan: ook bij dit gesprek aanwezig. Gezien het feit dat er één iemand van de politie is en een officier van justitie zal het wel een éénrichtingsverhaal gaan worden. Hoe laat 20 april?
Avatar gebruiker
Eastermar
Wereldspeler
 
Berichten: 1415
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:53
Woonplaats: Heerenveen-centrum

Berichtdoor Caspar » 02-04-2004 18:15

Eastermar schreef:Hoe laat 20 april?


Staat allemaal in de brief. Als je geen contact hebt gehad moet je even bellen...

wat betreft het geld terugvragen: dit soort dingen moeten gezamelijk gebeuren. Als iedereen daar voor zich geld gaat terugvragen werkt het niet... Ik vraag me trouwens af of het juridisch mogelijk is.
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor athleta1920 » 02-04-2004 20:37

Ten eerste. Waarom zien we dit eerst in de media en worden we niet persoonlijk (dus ook die andere 77 opgepakte personen) op de hoogte gesteld van het een en ander?


Kost toch altijd een hoop geld, die telefoontjes en postzegels... :lol:
***Er is maar 1 slechte DJ!***
Avatar gebruiker
athleta1920
Bankzitter
 
Berichten: 10
Geregistreerd op: 03-04-2003 10:51
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Heert-Jan » 02-04-2004 20:47

a: iedereen die in de trein zat is uitgenodigd(behalve de heren met een S.V. geloof ik)
b: ook ik ga er vanuit dat een ieder zijn mening kan geven.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Avatar gebruiker
Heert-Jan
Basisspeler
 
Berichten: 791
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:10
Woonplaats: Jentsjemar

Berichtdoor Cross79 » 02-04-2004 23:33

Mijn sv heb ik niet Voor Arnhem maar voor RBC, hoe zit het dan. ach vraag 15 april wel als we dat gesprek hebben met de klachtencommisie
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor 30plus » 03-04-2004 00:13

Alle personen die teruggestuurd zijn naar Leeuwarden, behalve de 4 personen die vervolgd worden, krijgen een uitnodiging. Vooraf kan men evt. vragen doorspelen aan NN of de supclub. Zo krijgt men bij de club een overzicht van de vragen die er nu al spelen. Politie/justitie zal eerst een verhaal houden waardoor hopelijk een aantal vragen al beantwoord zal zijn. Daarna zal men de nog openstaande vragen langslopen en natuurlijk kan men na het verhaal van de zijde van politie/justitie en club nog evt. vragen stellen. Gezien de mogelijke opkomst is het zaak enige structuur aan te brengen zodat voorkomen wordt dat men langs elkaar heen praat.
30plus
Basisspeler
 
Berichten: 612
Geregistreerd op: 25-01-2004 04:42
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor BBB » 03-04-2004 08:25

Aangezien de stadionverboden zijn gebaseerd op gebeurtenissen die hebben plaatsgevonden NADAT het besluit om de supporters terug te sturen bekend was gemaakt vind ik het niet terecht dat de mensen met een SV niet worden uitgenodigd (los van de vraag of ze willen komen). Of is het misschien zo dat deze supporters VAN TE VOREN al waren veroordeeld?!
Ik ruik corruptie...
Avatar gebruiker
BBB
Basisspeler
 
Berichten: 643
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:06
Woonplaats: De Jouwer

Berichtdoor ajvd » 04-04-2004 19:11

het o.m zal toch zeker haar fout niet toegeven.
en we hebben vroeger wel vaker van dit soort gesprekken gehad,waarna veel werd belooft maar niks nagekomen.
hopelijk trekt riemer en de rest eindelijk een beetje bij,en wordt de combi regeling eindelijk afgeschaft!!!!!
ajvd
Bankzitter
 
Berichten: 12
Geregistreerd op: 22-05-2003 12:19

Berichtdoor Riemer » 06-04-2004 12:18

Beetle schreef:Moeten we Nico de Vries (Anker&Anker) er ook bij hebben? Wat is jullie mening?


Krijg je geld van ze of zo als je hun weer een keer hier op t forum noemt??? Wat heb je een advocaat als je naar een soort informatie avond gaat. Denk de volgende keer ff na voor je weer over advocaten begint.
Riemer
Basisspeler
 
Berichten: 745
Geregistreerd op: 14-02-2003 19:32
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Arjen » 06-04-2004 12:42

Opvallend dat de supportersclub er ook aanwezig is, de heer JJ was toch erg duidelijk in zijn uitspraken en veroordelingen na de gebeurtenissen en hij, noch Heerenveen, wilde iets met deze groep te maken hebben. Misschien dat hij toch ook een iets genuanceerder beeld heeft gekregen, maar dat zal wel na alle onderzoeken lijkt mij. Ben benieuwd wat er uit deze bijeenkomst komt maar verwacht geen schokkende nieuwe zaken (helaas voor de betrokkenen).
Avatar gebruiker
Arjen
Superster
 
Berichten: 2035
Geregistreerd op: 03-12-2002 19:15
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor BBB » 06-04-2004 12:59

Riemer, ik denk dat de aanwezigheid van deze persoon het bij het beantwoorden van enkele vragen zeker nuttig kan zijn.

Wat betreft die vragen heb ik nog wel een opmerking. In de brief staat:

Om de bijeenkomst in goede banen te leiden (?!) verzoeken wij om eventuele vragen die u heeft, uiterlijk vrijdag 16 april in te leveren bij één van onderstaande personen. (secretaris NN en sup.club).

Mijn vraag is wat er met deze vragen gaat gebeuren. Het kan m.i. niet de bedoeling zijn dat deze vragen terecht komen bij SC Heerenveen of de politie. De uitgenodigde personen moeten ten alle tijde vragen over deze situatie kunnen beantwoorden, daarvoor hoeft vantevoren geen inzicht in deze vragen te worden gegeven, integendeel! Oebele Brouwer en Riemer van der Velde zijn sterren in het rechtpraten van (soms) kromme zaken, daarbij hoeven zij niet geholpen te worden.

Om "de zaak in goede banen te leiden" zou inzicht in het aantal vragen (aan...) en evt de soort vragen genoeg moeten zijn. Anders wordt het zeker eenrichtingsverkeer (zoals ajvd al aangaf). Hoewel die kans nu ook al sterk aanwezig is.
Ik ruik corruptie...
Avatar gebruiker
BBB
Basisspeler
 
Berichten: 643
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:06
Woonplaats: De Jouwer

Berichtdoor Sikke » 06-04-2004 16:14

Het lijkt me duidelijk dat er in de brief gevraagd wordt om de vragen door te spelen aan NN en de SV.

Mijn dringende oproep is dan ook: geef de vragen door aan Heert Jan, die kan daar een beetje orde in scheppen en hij weet waar het om gaat want Heert Jan was er bij.
Er zijn heel veel mensen met dezelfde vragen en dan kan er in in ieder geval een gestructureerde bijeenkomst georganiseerd worden.

Het gaat niet om het rechtpraten van zaken die krom zijn. Daar heeft niemand belang bij en zeker SCH niet en dat zal ook niet gebeuren.

Bovendien voorkomt het dat je geen afdoende antwoord op je vraag krijgt
omdat degene die hem beantwoorden moet hier niet een afdoende antwoord op heeft. Wanneer je er van tevoren vanuitgaat dat iemand de zaak wil verdraaien kun je er beter niet naar toe gaan.

Bovendien is er na vragen van NN afgesproken dat wanneer er nog vraagtekens zijn naar aanleiding van de antwoorden gegeven op de schriftelijk gestelde vragen, hiervoor nog ruimte is.

Het moge duidelijk zijn dat deze avond niet georganiseerd zou worden wanneer daar vanuit het OM en SCH geen behoefte aan is.
Wanneer die er van uitgaan dat alles gegaan is zoals het had gemoeten dan waren we met zijn allen snel uitgepraat.

Een jaar geleden waren deze bijeenkomsten nog niet mogelijk geweest volgens mij dus bekijk het a.u.b. van depositieve kant, er wordt in ieder geval naar supporters geluisterd, iets waar altijd veel kritiek op is geweest.

Sikke
God made a few sexy men
And put some hair on the others
Avatar gebruiker
Sikke
Selectiespeler
 
Berichten: 221
Geregistreerd op: 03-12-2002 20:59

Berichtdoor Roelof » 06-04-2004 20:12

Een jaar geleden waren deze bijeenkomsten nog niet mogelijk geweest volgens mij dus bekijk het a.u.b. van depositieve kant, er wordt in ieder geval naar supporters geluisterd, iets waar altijd veel kritiek op is geweest.


Niet te voorbarig, Sikke. Dit is een goed initiatief, maar nu moet de uitvoering ook nog goed zijn. En dat moet ik nog maar zien. Het moet inderdaad geen eenzijdig verhaal zijn, maar uit jouw verhaal, en niet uit de uitnodiging, kan ik uitmaken dat het geen eenzijdig verhaal zal worden. BBB heeft een punt, met het feit dat als de club de vragen vantevoren weet, de zaak sneller recht zal kunnen praten. Maar ik wil niet op alle slakken zout leggen en zal volgende week, na mijn tentamens, mijn vragen op papier zetten.

Is dhr Jongedijk ook aanwezig? En zo ja, kunnen wij ook vragen richten aan hem?
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Beetle » 06-04-2004 21:11

Arjen schreef:Opvallend dat de supportersclub er ook aanwezig is, de heer JJ was toch erg duidelijk in zijn uitspraken en veroordelingen na de gebeurtenissen en hij, noch Heerenveen, wilde iets met deze groep te maken hebben. Misschien dat hij toch ook een iets genuanceerder beeld heeft gekregen, maar dat zal wel na alle onderzoeken lijkt mij. Ben benieuwd wat er uit deze bijeenkomst komt maar verwacht geen schokkende nieuwe zaken (helaas voor de betrokkenen).


Ik twijfel daar nogal aan. Veel later, toen het incident al een beetje tot bedaren was gekomen, herhaalde hij zijn uitspraken in een voorwoord van het fanclub blad Feanfan. Ik neem hem dat kwalijk. Hij houdt op die manier vol dat iedereen fout zat terwijl op dat moment al duidelijk moet zijn geweest dat de zaken toch iets anders in de steel hebben gezeten. Hij had op dat moment gas terug moeten nemen. Gedane zaken nemen geen keer maar een beeld in stand houden van vlak na het incident, staat bij mij gelijk aan liegen!~

Ik heb een paar vragen klaar liggen. Die worden t.z.t. wel op de mail gedaan. Maar ik broed nog op een paar anderen. Wellicht komt er nog wat op. Ook over het bovenstaande, al heeft het niets met het incident te maken, maar wel met de (kwalijke) beeldvorming.
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Patrick » 07-04-2004 12:51

Ik vond vanmorgen ook nog een brief van Politie Fryslan in de brievenbus, met daarin de mededeling dat er wegens gebrek aan bewijs geen vervolging komt, maar dat als er nog nieuwe feiten aan het licht komen die mogelijkheid nog wel bestaat. Tja, in principe wat we al wel wisten, maar nu officieel op papier.
Overigens ben ik van plan om nog wel ff te gaan naar die meeting met Riemer. Ben wel benieuwd wat de club te melden heeft...
Patrick
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 10-12-2002 13:42
Woonplaats: Steenwijk

Volgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron