Ja jullie hebben gelijk!
ik zag gister op tv Mr Sibon en hij zei dat hij mischien de wedstrijd tegen Vitesse mist en mischien de wedstrijd tegen ajaks wel mee doet!
Ik hoop dat het snel over is die kut blessure!!
Daniel Berg Hestad zag ik ook een stukje spelen hij speelde Mikka V. met 1 simpele beweging uit
Hoorde ook dat Foppe met Knopper in de spits wil gaan spelen bij het ontbreken van Sibon...goed plan??
Wat mij betreft is een van die 'gearriveerde' spelers waar Riemer het over heeft een middenvelder annex spits, om als vervanger van Sibon te kunnen fungeren.
Hallo, doe mij Samaras dan maar in de spits en niet op linksbuiten, ik vind dat hij toch echt eens een kans moet krijgen daar want op links doet hij t ook niet echt best.
Maar aan de andere kant doet hij t op het middenveld ook niet echt best dus geef een ander daar maar s een kans
vanuit franeker komen we zo en zo met 4 man, alleen gaan we met de auto...
jammer had graag mee in de trein gegaan.
volgende x beter, zwolle/nec/twente (laatste wedstrijd foppe!!!)
ja sibon doet nie mee, das natuurlijk wel een aderlating,
mij lijkt de oplossing simpel, hedstad op plaats van knopper, samaras diepe spits sella van recht en knopper van linkskomend.
samaras vind ik toch iemand van een moment.
frommel goals en kopsterk, altijd gevaar.
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
Zwaar zin in het reisje. Ga met nog 4 vrienden vanuit Steenwijk met de trein. Iemand enig idee hoeveel mensen er nu precies mee gaan??
Nog meer mensen die trouwens vanuit Steenwijk gaan?
Ik zal deze week ook nog ff een kaartje halen en ik weet dat er nog best veel zijn die nog één moeten halen.
Zal dan gelijk even informeren hoeveel er dan zijn verkoct, het kan nog gezellig worden
Verassend veel als dit klopt. Goeie zaak. Alhoewel er volgens mij zo'n 1200 in dat vak kunnen, dus het zal nog steeds enigzins leeg zijn. Ik ben er bij iig.
Fotze Bumser schreef:
Mag je dan met tienertour?????
Ik ben nog maar 15 he en dus heb ik nog niet heel veel geld te besteden en helemaal al niet als je denkt dat er over een paar jaar dure seizoenskaarten bij komen en ik moet volgend jaar naar een andere school bla bla bla dus daarom ga ik NOG niet mee maar hoop later als ik aan het werk ben en geld verdien dat ik dan wel es mee ga
Ik ben ooit bij de Friese Derby geweest (0-2,goals Popo en Mika I) en dat was toen wel mooi vooral na de wedstrijd
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
ga zeker even kijken. weet nog niet hoelaat maar zal een uurtje of 1 a 2 zijn. ben benieuwd. hopen dat onze jongens weer lekker geinspireerd terug komen. ze hebben vast kunnen wennen aan de wat warmere temperaturen. al was het niet super warm op malta.
laat ze maar lullen, een olifant heeft toch de dikste
Heb nog een vraagje over de westrijd tegen vitesse.
Is het een beetje leuk publiek van vitesse want ik hoop me toch echt te kunnen vertonen met een Heerenveen shirt tussen de vitesse suporters, of is het verstandiger dat ik een mes, pistool en pepperspray meeneem?
Net als bij alle andere clubs zul je met open armen ontvangen worden.
Het is toch prachtig wanneer een supporter van de tegenpartij gezellig naast je komt zitten........
En net als wij in het ALS zullen ze daar ook samen met jou een vreugdedans doen wanneer Heerenveen weet te scoren of zelfs te winnen.
Zo mooi kan voetbal zijn, heerlijk!
Carwood Lipton schreef:Heb nog een vraagje over de westrijd tegen vitesse.
Is het een beetje leuk publiek van vitesse want ik hoop me toch echt te kunnen vertonen met een Heerenveen shirt tussen de vitesse suporters, of is het verstandiger dat ik een mes, pistool en pepperspray meeneem?
Jij gaat in een vitesse vak toch?? Ga je wel met de trein dan.. of.... met auto ofzo?
Jij gaat in een vitesse vak toch?? Ga je wel met de trein dan.. of.... met auto ofzo?
Ik ga met een familie stuk naar het stadion die heeft daar een seizoens kaart van Vitesse.
Maar ik probeer dit seizoen nog wel een uitwedstrijd te bezoeken!
Carwood Lipton schreef:Heb nog een vraagje over de westrijd tegen vitesse.
Ligt er aan waar je zit...
Op zuid en noord zou ik het maar niet doen als ik jou was, op oost en west kan het wel.