24-01-2004: Vitesse-sc Heerenveen (0-1)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gesloten
fuss
Bankzitter
Berichten: 165
Lid geworden op: 15-05-2003 20:41

Bericht door fuss »

TORCIDA schreef: en 1 of andere lunatic van de politie ( motoragent) die met volle vuist er op in begint de hakken.
als iemand een foto van deze kerel heeft deze geliefe te tonen, want er zijn er meerdere onterecht gemept door die gast. (ook ikzelf)
Gebruikersavatar
Noukske
Invaller
Berichten: 293
Lid geworden op: 08-09-2003 21:18
Locatie: Amsterdam

Bericht door Noukske »

en heb je haar nog teruggevonden?
Gelukkig wel! Als ze niet in Meppel uit was gestapt zat ze 's nachts nog in Leeuwarden...!! Toen de trein aankwam op Meppel werd er allemaal vuurwerk op het perron gegooid...fysiek is ze ongedeerd gebleven maar mentaal zal er nog wel wat aan te pas moeten komen om het allemaal weer op de rails te krijgen :wink:
Degenen die ze al kenden en die hier nu weer bij betrokken waren, hoefden niet te rekenen op een tijdelijk stadionverbod
Van de stewards kregen we al te horen dat er ook een levenslang stadionverbod was uitgedeeld aan een bekend forumlid...maar dit was door misdragingen bij RBC-uit
fuss
Bankzitter
Berichten: 165
Lid geworden op: 15-05-2003 20:41

Bericht door fuss »

zal me benieuwen wat we dr verder nog van horen
Finuh
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 17-12-2002 18:51
Locatie: Sneek

Bericht door Finuh »

Nielshh schreef:

Het verhaal word al weer aardig verdraaid zie ik wel.
BBB
Selectiespeler
Berichten: 643
Lid geworden op: 02-12-2002 14:06
Locatie: De Jouwer
Contacteer:

Bericht door BBB »

Tja, als je geen aanleiding hebt om een groep supporters terug te sturen moet je er toch een mooie voor verzinnen om het voor de buitenwereld een te verdedigen actie te maken. De wijze waarop er nu allemaal verschillende aanleidingen worden bedacht zegt genoeg ( op Omrop Fryslân tekst staat weer een andere...).
Ik ruik corruptie...
Romy
Nieuw talent
Berichten: 108
Lid geworden op: 10-08-2003 14:35
Locatie: Stockholm

Bericht door Romy »

Om het dan maar even over de wedstrijd te hebben: ik vond het een vrij aardige wedstrijd. Het niveau was van beide ploegen niet heel hoog, maar Heerenveen was echt duidelijk de betere ploeg. Vooral Hannu Haarala viel me positief op: ondanks zijn geringe speelervaring in het 1e, heeft hij een hele goede wedstrijd gespeelt. Hij zat er steeds fel bij. Ook Vonk vond ik uitermate scherp. Hij kreeg niet heel veel ballen, maar de paar die echt lastig waren, had hij goed. Daniël Berg Hestad lijkt me een goede aanwinst, hoewel dat op basis van 1 wedstrijd natuurlijk nog niet helemaal te beoordelen is.

Bij de samenvatting op Studio Sport leek het of Vitesse veel meer kansen kreeg dan Heerenveen en veel gevaarlijker was, maar dat was dus echt niet zo. Vitesse probeerde het wel, maar echte grote kansen hebben ze niet echt gehad.

Verder werd het wel weer duidelijk dat Heerenveen voorin nog veel tekort komt. Ondanks dat Sibon er niet bij was, had er echt nog wel een keer gescoord moeten worden. Bij de aanvallen van Heerenveen kwamen ze ongeveer tot aan het strafschopgebied van Vitesse, maar vervolgens was er niemand aan wie ze de bal kwijt konden. Daarom verbaasde het mij dat Samaras al zo vroeg gewisseld werd. Hij is de enige voorin die nog een beetje lengte heeft en dus nog redelijk kan koppen. Nu kwam er een paar keer een voorzet van de zijkanten, maar niemand van H'veen kwam zelfs maar in de buurt van die bal. Nou ja, erg veel maakte het in dit geval niet uit, want we hebben wel gewonnen! :D

Vitesse had trouwens wel een mooie sfeeractie met die vlaggen en die vallende linten aan het begin van de wedstrijd. Daarna was het toch wel stil in het stadion, maar ja, de Vitesse supporters hebben nou ook niet bepaald een prettige tijd gehad :?

Ben benieuwd wat er nou precies gebeurd is in die trein en wat er verder nog gaat gebeuren. Ik hoop in ieder geval dat alleen degenen aangepakt worden die echt iets gedaan hebben en dat er geen onschuldigen het slachtoffer worden. Hoewel, er zijn natuurlijk al genoeg onschuldige slachtoffers gevallen :?
montana
Invaller
Berichten: 477
Lid geworden op: 03-05-2003 17:46
Locatie: 015

Bericht door montana »

Ik vind het erg jammer dat sommige mensen op het forum, die zelf niet in de trein aanwezig waren, direct oordelen terwijl ze nauwelijk weten wat er allemaal gebeurd is.

De heenreis verliep erg rustig. Ik zat in het voorste gedeelte van de coupe waar de meeste mensen gewoon zaten. Enkele "gewone" passagiers (alles met heerenveen sjaal was ongewoon) konden wel lachen om het sfeertje wat er hing: gewoon gezellig niet rellerig oid. Bij zwolle moesten we over stappen en iedereen verliet gewoon op een normale manier de trein. Daar werden we opgehouden door een groot aantal spopo's (spoorwegpolitie) en andere agenten. Iedereen was in de veronderstelling dat we even moesten wachten op een volgende trein dus wachtte iedereen op een normale manier. Na een lange tijd te wachten gingen er geruchten dat we werden teruggestuurd. Dit geloofde ik (en vele anderen) niet (van een raam dat vernield zou zijn wist ik niet). Op dat moment ging ik navraag doen bij meerdere agenten, maar niemand wist waarvoor we terug moesten. De politie ondernam op een gegeven moment aktie om ons terug te sturen en toen sloeg de sfeer om. Iedereen was boos over dit onrecht. Men besloot om te gaan zitten maar dit leek algauw kansloos toen de politie met knuppels en honden de heerenveen supporters de trein in dreef. Ik zelf en vele anderen liepen daarbij rake klappen op. Nadat de trein vertrokken was zijn er een groot aantal vernielingen aan gericht, wat uiteraard niet goed te praten valt. Het verhaal daarna is al vertelt waarbij we heel lang hebben moeten wachten en steeds geen enkel idee hadden wat er gebeurde en ging gebeuren.

Na mijn ondervraging in leeuwarden versprak de agent die mij verhoor zich. Hij vertelde dat de politie volgens hem verkeerd had ingegrepen en dat dit verhaal voor de politie nog een "kantje" krijgt. Ook op station zwolle vertelde mij een agent dat hij niet precies wist wat er aan de hand was en dat er overdreven werd ingegrepen door de politie.

Van confrontaties tussen verschillende supportersgroepen is lariekoek. Ik heb 2 jongens van 15 a 16 jaar proforcerend gebaren zien maken op station zwolle buiten het hek, maar dit lijkt mij niet de aanleiding dat 80 man terug wordt gestuurd.

Wat ik kan vertellen als gene die dit allemaal heeft meegmaakt is dat de politie totaal verkeerd heeft gehandeld. Er is een raampje vernield op de heenweg (waarbij ik me sterk afvraag of deze al vantevoren niet gedeeltelijk kapot/gebarsten was). Dit valt niet goed te praten. Verder is er niets vernield op de heenreis. Pas nadat de heerenveensupporters werd gesommeerd terug tekeren naar heerenveen werden er veel meer vernielingen gepleegd. De politie had dit moeten voorzien en ons "gewoon" door moeten laten naar arnhem (er is zelfs aangeboden gezamelijk het raam te vergoeden). Ik weet zeker dat het dan bij dat ene raampje gebleven zou zijn. Een klein incident is dus uitgelopen tot een catastrofe wat sc Heerenveen en de supporters ervan enorm schaadt.

De flauwe grappen over cambuur die gemaakt werden door sommige agenten was onnodig, dat moeten ze op zulke soort momenten niet doen. Ook het "doorlopen" en vervolgens een duw in je rug krijgen op station leeuwarden door elke agent was niet nodig.

Wat mij verder nog verbaasd is dat de reden waarvoor wij zijn terug gestuurd het grote aantal vernielingen is. Maar dit is onwaar. Pas nadat wij zijn terug gestuurd werden er meerdere dingen vernield.

Op het bureau werd je, nadat je de kelder uit werd gehaalt, verteld waarom je was opgepakt en wat de aanklacht was. Ook hier werd verteld dat we waren terug gestuurd doordat er meerdere vernielingen waren gepleegd. DIT IS NIET WAAR.
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Mooie opmerking hoor Jelle, grote klasse:
De politie had wat mij betreft dat hele zooitje wat zich supporter noemt helemaal lens mogen slaan tot het kreupele toe.
Je bent net zo genuanceerd als de heren dienders in Zwolle. Zit het in het water daar?

Voor je info(voor zover je die wilt accepteren van mensen die er wél zelf bij waren) Het gesloop begon pas nadat de politie in het wilde weg begon te meppen.

En nee, ik keur het gesloop niet goed.

De mening van de stewards was overigens duidelijk....
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
fuss
Bankzitter
Berichten: 165
Lid geworden op: 15-05-2003 20:41

Bericht door fuss »

Heert-Jan schreef:Mooie opmerking hoor Jelle, grote klasse: Je bent net zo genuanceerd als de heren dienders in Zwolle. Zit het in het water daar?

Voor je info(voor zover je die wilt accepteren van mensen die er wél zelf bij waren) Het gesloop begon pas nadat de politie in het wilde weg begon te meppen.

En nee, ik keur het gesloop niet goed.

De mening van de stewards was overigens duidelijk....
heb niet met stewards gesproken? Enkel met de politie. Maar wat vonden de stewards er van?
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

In het kort: overtrokken politie optreden om iets wat al opgelost was. En dát wat gebeurt was, hoef je echt niet op een dergelijke manier "op te lossen". De stewards werden door de politie ook niet als vol aangezien geloof ik. Ze hadden ook al voorspeld dat het door dergelijk optreden alleen maar erger zou worden.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
fuss
Bankzitter
Berichten: 165
Lid geworden op: 15-05-2003 20:41

Bericht door fuss »

Heert-Jan schreef:In het kort: overtrokken politie optreden om iets wat al opgelost was. En dát wat gebeurt was, hoef je echt niet op een dergelijke manier "op te lossen". De stewards werden door de politie ook niet als vol aangezien geloof ik. Ze hadden ook al voorspeld dat het door dergelijk optreden alleen maar erger zou worden.

volgens mij was t gewoon afgesproken werk, en hadden ze van te voren al bepaald dat we opgepakt zouden worden :wink:
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

En dan valt er hier ook nog te lezen dat de politie het had moeten aan zien komen dat er viernielingen gepleegd zouden worden toen de 'supporters' terug werden gestuurd. Jezus, wat een onnozelheid. Weinig normen en waarden meegekregen dus........ :urgs: :urgs: Te hopen dat de juiste personen er tussen uit worden gepikt en het niet weer kunnen verzieken voor de rest, want dat zullen ze zelf wel niet kunnen bedenken. Zal Riemer zijn standpunt wat betreft supportersbeleid er wel niet beter op worden.

Super uitslag natuurlijk en dit zonder Hansson, Sibon en Bakkati.
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Inderdaad, beetje jammer Jelle. Volgens mij stond je er vroeger zelf ook wel eens tussen en nou loop je de mensen die er buiten hun schuld om tussen liepen af te zeiken. Waaronder je eigen zoon. Eerst denken, dan schrijven.

Ik keur alles wat er gesloopt is af. Ik durf echter te beweren dat er verder niks tot nauwelijks gebeurd was, als we niet tegen waren gehouden op het station in Zwolle. Er is wel vaker eens een klein raampje gesloopt. Ik reis zelf zo'n vier jaar mee en nog nooit is het zo mis gegaan. Een raampje slopen mag en kan niet en degene die dat gedaan heeft moet een fikse straf krijgen. Maar zodra je daar de rest van de groep mee gaat duperen, ben je verkeerd bezig. Je kunt stellen dat je een bepaald risico neemt, als je met een groep van 80 man meegaat de trein in. Maar moet je dan zo aangepakt worden? Ik liep in mijn eigen stad in Leeuwarden met mijn jas over mijn hoofd de trein uit. Mensen gooiden dingen naar je toe en je kreeg verbaal van alles naar je hoofd geslingerd. Alsof je inderdaad een oorlogsmisdadiger bent. En zo ging het ook in De Marwei, de gevangenis in Lwd. Stempel op je hand voor je spullen, mijn digitale foto's werden gewist, we werden in een open ruimte geplaatst, en tot slot werden we voorgeleid voor de hulp officier van justitie. Het vervelende is, dat iedereen zijn vooroordeel al klaar had. Je kon zeggen wat je wilt, het heeft geen zin.

Ik ben benieuwd naar de reactie van Riemer. Dat er enkele stadionverboden uitgedeeld zullen worden, is prima. Maar zal hij ook de mensen verdedigen die hier niks mee te maken hebben gehad? Zal hij de mensen steunen die als vee behandeld zijn? En zal hij ervoor zorgen dat wij de kosten van de treinkaartjes en de wedstrijdkaartsje vergoed krijgen? Ik ga er vanuit, anders heb ik het helemaal gehad met de club...
montana
Invaller
Berichten: 477
Lid geworden op: 03-05-2003 17:46
Locatie: 015

Bericht door montana »

Heerenveen rules schreef:En dan valt er hier ook nog te lezen dat de politie het had moeten aan zien komen dat er viernielingen gepleegd zouden worden toen de 'supporters' terug werden gestuurd. Jezus, wat een onnozelheid. Weinig normen en waarden meegekregen dus........ :urgs: :urgs: Te hopen dat de juiste personen er tussen uit worden gepikt en het niet weer kunnen verzieken voor de rest, want dat zullen ze zelf wel niet kunnen bedenken. Zal Riemer zijn standpunt wat betreft supportersbeleid er wel niet beter op worden.
.
Je moet je wel beseffen dat iedereen weken uitkijkt naar zo'n wedstrijd, veel geld betaalt en het veel tijd kost. Als je dan zonder dat je weet waarvoor je met knuppels wordt geslagen en wordt terug gestuurd dan raak je gefrustreerd. Ik ben niet snel boos maaar gisteren was ik ziedend.
Maar ja ... jij zou vast niet boos zijn geworden ... ach ja het kost je maar 45 euro, je wacht alleen maar minstens 5 uur in koude bussen en kelders, ach ja volgend jaar is er weer een nieuwe vitesse-heerenveen dan wacht je gewoon weer een jaartje, ach ja je pols is maar een weekje opgezwolle
Roelos
Bankzitter
Berichten: 179
Lid geworden op: 10-03-2003 19:20
Locatie: Het Zonnige Zuiden

Bericht door Roelos »

Maar als ik het goed begrijp zijn dus alle supporters die in die trein zaten (een stuk of 70) allemaal naar het politiebureau in Leeuwarden gebracht en allemaal ondervraagd.
Het is me echter niet duidelijk of ook iedereen een proces-verbaal of zoiets dergelijks heeft gehad.

Bovendien hoeveel zullen er een stadionverbod krijgen, is daar iets over te zeggen?
fuss
Bankzitter
Berichten: 165
Lid geworden op: 15-05-2003 20:41

Bericht door fuss »

Roelos schreef:Maar als ik het goed begrijp zijn dus alle supporters die in die trein zaten (een stuk of 70) allemaal naar het politiebureau in Leeuwarden gebracht en allemaal ondervraagd.
Het is me echter niet duidelijk of ook iedereen een proces-verbaal of zoiets dergelijks heeft gehad.

Bovendien hoeveel zullen er een stadionverbod krijgen, is daar iets over te zeggen?
jah iedereen is apart verhoord, en t duurde eeuwig
jeroentjeheerenveen
Invaller
Berichten: 337
Lid geworden op: 22-12-2003 17:40
Locatie: franeker

Bericht door jeroentjeheerenveen »

my story: vitesse h'veen.

wij waren met 5 man in de auto en al om half 7 op het stadion, ook wij moesten net als al eerder werd gezegt ons legitimeren enz.
ook hadden de steward wel ff werk om je naam op de lijst van supporters te vinden.

tsja toen het ik het verhaal van die trein hoorde, d8 ik shit die 70 man zorgen cker voor nog meer sfeer, wat ondanks dat zij er niet waren was de sfeer goed.
(de vogel van fietstas kreeg het ook zwaar te verduren)

de actie met die linten van vites was leuk, maar tijdens de wedstrijd konden ze alleen maar hufen op die trommels, maar ja als je na 6 minuten al achter komt, mooie goal van knopper trouwens, en 17e op de ranglijst staat ja dat motiveert ook niet echt, heb ze dan ook aan de overkant niet boven ons horen uitkomen.

de kachels in die sporthal werken trouwens wel goed.

ook viel het mij op dat h'veen veel kon oprukken tot de 16 meter, maar daar weinig mee deed.
o.a. de lange stoomde vaak op, maar kon de bal nooit kwijt.
hij was samen met haarala de uitblinkers.
ook vonk keepte goed.

over het treinincident kan ik niet oordelen, vind het wel jammer dat het zo moet.
maar als ik de verhalen lees van beetle enz., dan kan je rustig stellen dat jullie als tuig zijn behandeld, jullie zullen zich vast niet als idiale schoonzonen gedragen hebben, maar dat de cops jullie geslagen en geschopt hebben,was lijkt mij niet echt nodig als er alleen een raam vernield is maar goed, ik kan dit niet goed beoordelen.
ik hoop voor degenen die dan ook nix gedaan hebben rimer co coulant zij, sterkte.
en moet je ooik nog een nacht door brengen in lwd, lekker.
tsja dit verhaal krijgt vast nog wel een staartje.

wij zouden eerst ook met de trein, maar ik heb gelukkig een leuke en gezellige avond meegemaakt en de 3 punten flink gevierd.

het glas van de gelredome is sterker als in die trein, toen de spelers maassal na ons toekwamen, werd het vak bijna verbouwt.

misschien volgend jaar geen vitesse-h'veen meer, maar wij moeten eerst maar europees voetbal halen.
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
Finuh
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 17-12-2002 18:51
Locatie: Sneek

Bericht door Finuh »

Riemer op Omrop fryslan: juiste beslissing dat trein terug gestuurd werd richting Heerenveen. Wat Riemer betreft geen treinreizen meer naar uitwedstrijden.
Riemer was schijnbaar niet erg goed op de hoogte.
fuss
Bankzitter
Berichten: 165
Lid geworden op: 15-05-2003 20:41

Bericht door fuss »

ik wil mn geld terug, en mss dien ik wel een aanklacht in tegen die motor politie agent. Stuk onnozel was dat zeg.
Arie de Boer
Bankzitter
Berichten: 213
Lid geworden op: 02-12-2002 14:49
Locatie: Heerenveen

Bericht door Arie de Boer »

Ik heb wel een paar niet zo scherpe foto's op me tel. van die politieagenten.
Ons (Eric) verhaal

Wij hadden honger en dorst.
Onmenselijk hoe je daar word behandeld, in de cel en in Zwolle.
Hadden ze ons gewoon door gestuurd naar Arhnem onder politie begeleiding om mij part dan was er niks gebeurt.
Ook kon het de politie weinig schelen dat ik (eric) geeneens in die trein had gezeten maar me er later (op het station in Zwolle) er pas bijvoegde. Ik moest me kaartje dus bij Arie ophalen en dus ik liep ik naar 'm toe ( eerst ben ik met de politie meegelopen). Daar begon het wat onrustig te worden op het perron en toen we allemaal de trein weer in terugmoesten begon ik te denken dat 't nu wel mis zat. Ik liet mijn kaartje zien en vertelde dat ik niet die trein inmoest. Dat boeide hun niet veel en met enkele stokslagen en hondenbeten werd ik de trein ingeduwd. Ook in Leeuwarden hadden ze weinig intresse in hun verhaal en wat hun betreft kon ik wel op het station in Heerenveen gaan slapen tot die eerst trein terugkwam, gelukkig had Arie een logeerbed vrij... Al met al toonde de politie weinig begrip en had er weinig aan de hand geweest als ze niet zo agressief reageerden.
de boswachter
Nieuw talent
Berichten: 87
Lid geworden op: 07-02-2003 22:49
Locatie: tegenover de 7 dwergen
Contacteer:

Bericht door de boswachter »

ik werd als een van de eerste opgepakt in zwolle. gewoon om dat ik niet mee wou werken. ik zei ik heb een kaartje voor de trein en voor het voetbal, ik ga niet weer naar huis. waarna ik werd opgepakt. tja. 6 uur in de cel gezeten. met de taxi terug naar huis. alsof het dagje nog niet genoeg gekost had. het spijt me maar ik vond het politieoptreden zwaar over dreven. het is jammer dat het zo gegaan is. het was naar mijn idee wel gezellig. en jammer genoeg is dit olie op het vuur voor riemer. jammer jammer jammer.
laat ze maar lullen, een olifant heeft toch de dikste
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ik wil op z'n minst van de forum-mods ook een levenslang IP-ban voor degenen die uiteindelijk door een rechter schuldig worden bevonden. Als je al bij de club niet naar binnen mag heb je hier ook niets te zoeken.

Montana:
Na mijn ondervraging in leeuwarden versprak de agent die mij verhoor zich. Hij vertelde dat de politie volgens hem verkeerd had ingegrepen en dat dit verhaal voor de politie nog een "kantje" krijgt. Ook op station zwolle vertelde mij een agent dat hij niet precies wist wat er aan de hand was en dat er overdreven werd ingegrepen door de politie.
Was dat hulpofficier Gerrit Jelle Zwart? (What's in a name). Een interessante opmerking. Ik hoop dat iedereen die verhoord is ook gevraagd heeft om een kopie van het proces verbaal. Daar heb ik uitdrukkelijk om gevraagd, en ook gekregen.


Uit het politiebericht:
Een 23-jarige inwoner van Damwoude legde een bekentenis af in verband met gepleegde vernielingen aan het treinstel. Een 26-jarige inwoner van Joure had niet voldaan aan bevel of vordering van een politiefunctionaris. Beide verdachten werden ingesloten.
Tenminste nog iemand die groot genoeg is om te bekennen wat zijn aandeel was. Daarin wordt nog gemeld dat direct na aankomst twee personen zijn overgedragen aan korps IJsselland.

In het politiebericht wordt met geen woord gerept over supporters van andere clubs. We worden dus in verband gebracht met andere supporters door een of andere lul van het ANP die het bericht in die vorm doorspeelt aan andere media!

Er wordt ook gezegd dat er vernielingen op het station voorkwamen. Enig baldadig gedrag dat ik zag was vuurwerk. Als er al iets is gebeurd dan was dat nadat besloten was dat men terug werd gestuurd. Daar heb ik niets van gezien. Ik was alweer in de trein gegaan, in de voorste coupé, aangezien ik behoorlijk kwaad en teleurgesteld was. (Geeft me meteen een alibi, begeleider Piet en een aantal agenten zat in dezelfde coupé.)



Ik kreeg zelf het gevoel dat we onderdeel waren van een oefening.... En zoals Roelof het zegt, zo erg was het ook weer niet. We zaten niet in De Marwei, die ligt een halve kilometer verderop.... Dat je foto's gewist zijn is wel kwalijk. Wellicht is de politie daar zelfs buiten zijn boekje gegaan. Ik had de geheugenkaart al uit de camera gehaald.

Iedereen heeft een Proces Verbaal gehad. Een PV betekent niets anders dan een verklaring afleggen. Het hoeft helemaal geen strafrechterlijke gevolgen te hebben. Een verklaring afleggen van een getuigenverslag van een ongeluk dat je ziet gebeuren is ook een PV. Niet zo dramatisch. Ik hoop alleen dat het op juiste waarde wordt geschat door iedereen, inclusief de club.
Laatst gewijzigd door Beetle op 25-01-2004 16:35, 7 keer totaal gewijzigd.
Wéér uit!!!!
NOMYTH
Nieuw talent
Berichten: 128
Lid geworden op: 02-12-2002 15:10

Bericht door NOMYTH »

De foto's die ik genomen heb staan al een tijdje online: http://www.heeerenveenfanatics.nl

Verder, waar ik het meeste van baal is dat ik de wedstrijd gemist heb :angry:
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Ook op http://www.zwolsemalloten.nl en http://www.zwolleontour.tk staan ook nog wat foto's en filmpjes. Maar alles is enorm donker. Ik denk dat er journalisten zijn die betere foto's gemaakt hebben. Wie weet zie je er nog een bekende agent bij, die iemand overdreven behandelt heeft en kun je er wat mee.
fuss
Bankzitter
Berichten: 165
Lid geworden op: 15-05-2003 20:41

Bericht door fuss »

roelof de vries schreef:Ook op http://www.zwolsemalloten.nl en http://www.zwolleontour.tk staan ook nog wat foto's en filmpjes. Maar alles is enorm donker. Ik denk dat er journalisten zijn die betere foto's gemaakt hebben. Wie weet zie je er nog een bekende agent bij, die iemand overdreven behandelt heeft en kun je er wat mee.
idd erg donker en bewogen allemaal...
montana
Invaller
Berichten: 477
Lid geworden op: 03-05-2003 17:46
Locatie: 015

Bericht door montana »

er waren dus wel zwolle supporters ... daar hebben wij niets van gemerkt ... en daarom zijn we teruggestuurd? Ik snap er helemaal niets meer van ...
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Ik eis dat er geen fotomateriaal op internet komt te staan en datgen er al staat verwijderd wordt. Ik heb niets vernield en wil niet op een foto hiermee in verband staan. Dit geldt waarschijnlijk voor meerdere personen.
HaEmTeDe
Invaller
Berichten: 274
Lid geworden op: 10-03-2003 21:52

Bericht door HaEmTeDe »

de boswachter schreef:ik werd als een van de eerste opgepakt in zwolle. gewoon om dat ik niet mee wou werken. ...................... jammer jammer jammer.

JAMMER, JAMMER , JAMMER ????????????

ONTZETTEND STOM, STOM, STOM !!!!!!!!!!!!!

gvd je zou je de ogen uit de kop moeten schamen om op deze wijze het nieuws te halen
Het is nu een keer zo dat je toch wel mee moet werken als de politie je iets sommeert..............
Je zet de trend voor onnodig conflictgedrag tussen de aanwezige supporters en politie.

En ga me nu gvd nie vertellen dat de politie je zo sneu heeft behandeld

WAARDELOOS............ ECHT KNETTER WAARDELOOS :angry:
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ik heb met Henk Hoekstra gebeld en die vertelde me dat het voorlopig nog geen gevolgen heeft. Ze willen eerst de boel op een rijtje hebben gezet. Ook hij kon in eerste instantie alleen op de pers afgaan, inmiddels zal hij wel beter weten. En over van fans van andere clubs had hij al begrepen dat dit onzin was.

We wachten maar af. Voor woensdag heeft het geen gevolgen, behalve dan voor wie opgepakt was en zo.
Wéér uit!!!!
Gesloten