24-01-2004: Vitesse-sc Heerenveen (0-1)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor fuss » 13-02-2004 19:55

heb je dat column ook gelezen op pagina 21?
fuss
Selectiespeler
 
Berichten: 165
Geregistreerd op: 15-05-2003 19:41

Berichtdoor Beetle » 13-02-2004 19:59

Die heeft ook op de site can de supclub gestaan, of staat er nog op. De tekst is gedeeltelijk ook gebruikt voor reclame doeleinden t.b.v. een ledenwerfactie, walgelijk.

Als de hele situatie achter de rug is, verhoren en zo, zal ik het eens lekker op een rijtje zetten en er een groot artikel van maken. Mogen ze onverkort plaatsen in de Feanfan. Of ze het doen is een tweede, maar het zou niet meer dan redelijk zijn. Door het willens en wetens de feiten niet te willen kennen en stemming makende stukken zoals die column te plaatsen, werken ze zelf mee de slechte naam te bevestigen.

Ik vind het de naam column niet waardig. Check vooral die laatste alinea eens. Het is gewoon een reclamespot!

Over het voorval zelf. Er was geen noodverordening afgekondigd.

Artikel 176a Wetboek van strafrecht.

De burgemeester is bevoegd door hem aangewezen groepen van personen op een door hem aangegeven plaats tijdelijk te doen ophouden. De ophouding kan mede omvatten, indien nodig, het overbrengen naar die plaats.

(bron)


Inmiddels heb ik ook het interview met Zuiderhoek, woordvoerder van de KLPD (Spoorwegpolitie) uitgetikt. En aangezien ik toch weer verzoekjes krijg om het te bemachtigen....

....het is hier te downloaden:
Uitzending Omrop Fryslân Actueel van 28 januari 2004
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor 0515 » 20-02-2004 23:22

Ik vraag me af of er ook artikelen over dit onderwerp in het engels zijn. Zo ja
waar kan ik die dan vinden.
En wie niet springt.......
0515
Bankzitter
 
Berichten: 16
Geregistreerd op: 03-02-2004 15:05
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor BlueWhiteBoy » 21-02-2004 11:55

Beetle schreef:Over het voorval zelf. Er was geen noodverordening afgekondigd.

Artikel 176a Wetboek van strafrecht.

De burgemeester is bevoegd door hem aangewezen groepen van personen op een door hem aangegeven plaats tijdelijk te doen ophouden. De ophouding kan mede omvatten, indien nodig, het overbrengen naar die plaats.

(bron)


Dit hoeft niet in het wetboek van strafrecht te staan hoor. De vertaling van dit artikel vindt vaak plaats in de APV, de Algemene Plaatselijke Verordening. Op basis van deze verordening kan de burgemeester met de politie zo'n noodverordening afkondigen.
Avatar gebruiker
BlueWhiteBoy
Bankzitter
 
Berichten: 47
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:55
Woonplaats: HEERENVEEN

Berichtdoor Roelof » 09-03-2004 20:34

Ik heb dit topic even om hoog gehaald om het volgende.

Zelf heb ik vorige week een brief verzonden naar Vd Velde. Vandaag kreeg ik een telefoontje van zijn secretaresse terug, met als boodschap dat hij het gelezen heeft. Via haar heeft hij zijn reactie op mijn brief gegeven. Ze kon mij dan ook vertellen dat het onderzoek nog niet helemaal afgerond is, maar dat zodra het onderzoek afgerond is, alle betrokkenen worden uitgenodigd. Daarin krijgen we dan de mogelijkheid om ons zegje te doen en wordt ons één en ander uitgelegd.
Verder heb ik in de brief aangegeven dat ik hoop dat Heerenveen helpt mee te werken aan het terugkrijgen van het geld van het treinkaartje en het voetbalkaartje. Daar horen we dan dus meer over. Ook heb ik mijn ongenoegen geuit over de negatieve uitstraling van de club over de betrokken supporters.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Vorige

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten