24-01-2004: Vitesse-sc Heerenveen (0-1)

> voor al het historische leesvoer...

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Berichtdoor SCH Supporter » 29-01-2004 20:27

Ik ben benieuwd welke club de volgende vechtpartij was.
Eerst Feyenoord,toen FC Zwolle en laatsten op Omrop Fryslan werdt gemeld dat het RBC Supporters waren :?: :?: Wie volgt??
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
SCH Supporter
Selectiespeler
 
Berichten: 286
Geregistreerd op: 19-09-2003 16:02
Woonplaats: Zwaagwesteinde

Berichtdoor Caspar » 29-01-2004 20:29

SCH Supporter schreef:Ik ben benieuwd welke club de volgende vechtpartij was.
Eerst Feyenoord,toen FC Zwolle en laatsten op Omrop Fryslan werdt gemeld dat het RBC Supporters waren :?: :?: Wie volgt??


Boca Junior's? :wink:

nee ik denk dat dit 'fabeltje' wel uit de wereld is geholpen zo langzamerhand. al had het natuurlijk weinig gescheeld of er waren inderdaad rellen geweest tussen supporters daar. op de scanner is duidelijk te horen dat er supporters van zwolle met stenen het station op komen...
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Jaap F. » 29-01-2004 20:34

roelof de vries schreef:Ach Jaap, ik overdrijf wat als ik zeg, dat 99% onschuldig is. Maak er 95% van en je hebt het waarschijnlijk wel goed. Ik denk dat er 3 tot 6 mensen zijn geweest die deel hebben genomen aan vernielingen. Ik heb dat niet gezien, maar je kan het natuurlijk niet maken om nu mensen te gaan verlinken. Ik vind wel dat degenen die vernielingen hebben aangericht zichzelf moeten aangeven. De kans is groot dat je straf dan lager uitvalt.

En Jaap, het is misschien verkeerd om steeds te praten over het onrecht dat een groot deel is aangedaan en om steeds voorbij te gaan aan enkele vernielingen die er gedaan zijn. Maar dat is het gevoel dat overheerst.

Okay, dat laatste snap ik ook heel erg goed en bij mij overheerst ook wel de boosheid, vooral om het soort stemmingmakerij van Atsma. Daar word ik echt link van.

Over link gesproken - ik vind niet dat je mensen verlinkt door gewoon duidelijk te maken wie er verantwoordelijk zijn voor de vernielingen. Maar goed, dat is ieders eigen verantwoordelijkheid inderdaad.
Jaap F.
Erelid
 
Berichten: 883
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor Cross79 » 29-01-2004 21:25

knip
Laatst bijgewerkt door Cross79 op 29-01-2004 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Bommen Berend » 29-01-2004 21:25

Laten we voorop stellen dat je als club word aangekeken op het geen wat gebeurt.
Zo komt het in de krant te staan en zo zal de buitenwereld dat blijven herrineren.
Iedereen weet dat ik een supporter van FC Groningen ben en uit ervaring van uit het verleden word alles wat er ooit gebeurt is op naam geschreven van de FC Groningen supporters.
Nu is er een incident geweest waar Heerenveen supporters bij betrokken zijn geweest.
De insiders weten exact wat er gebeurt is.De buitenwereld weet nu en over 3 jaar alleen nog maar dat SC Heerenveen supporters aan het vechten zijn geweest en op de terugweg een trein hebben gesloopt.
Of dat de waarheid is of niet daar gaat het niet om, zo zullen ze het blijven herrineren.
30-01-2011: SC Heerenveen - FC Groningen: 1-4
Avatar gebruiker
Bommen Berend
Selectiespeler
 
Berichten: 279
Geregistreerd op: 19-02-2003 18:32

Berichtdoor Cross79 » 29-01-2004 21:31

Bommen Berend schreef:Laten we voorop stellen dat je als club word aangekeken op het geen wat gebeurt.
Zo komt het in de krant te staan en zo zal de buitenwereld dat blijven herrineren.
Iedereen weet dat ik een supporter van FC Groningen ben en uit ervaring van uit het verleden word alles wat er ooit gebeurt is op naam geschreven van de FC Groningen supporters.
Nu is er een incident geweest waar Heerenveen supporters bij betrokken zijn geweest.
De insiders weten exact wat er gebeurt is.De buitenwereld weet nu en over 3 jaar alleen nog maar dat SC Heerenveen supporters aan het vechten zijn geweest en op de terugweg een trein hebben gesloopt.
Of dat de waarheid is of niet daar gaat het niet om, zo zullen ze het blijven herrineren.


Het eerste zinnige wat je hier zegt.

Maar over die life time, sv,s er zijn 2 personen die een life time sv hebben.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Raider » 29-01-2004 21:38

Ja ik weet wel wie dat zijn,maar wat ik me afvraag,Wat is levenslang? Als er iemand vermoord is kan je levenslang krijgen,maar dat word na vele jaren opgeheven. Is dit ook zo met een levenslang stadionverbod?
Raider
Basisspeler
 
Berichten: 885
Geregistreerd op: 06-12-2002 22:59
Woonplaats: Damwoude

Berichtdoor Cross79 » 29-01-2004 21:43

Dat vraag ik me ook af, zelfs voor moord bij een wedstrijd krijg je maar 4 jaar SV.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor BBB » 29-01-2004 22:31

Een ietwat vergelijkbare situatie is eerder voorgekomen, voor de liefhebbers (en die zullen er ongetwijfeld zijn):

http://www.ombudsman.nl/rapport/eurotop/eurotop_52a.html
Ik ruik corruptie...
Avatar gebruiker
BBB
Basisspeler
 
Berichten: 643
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:06
Woonplaats: De Jouwer

Berichtdoor Roelos » 29-01-2004 23:08

Ik ben het helemaal met BommenBerend eens wat betreft de beeldvorming van Heerenveen. Hier in de zuidelijke provincies krijg ik ook bijna dagelijks te horen 'dat dat tuig van Heerenveen eens flink moet worden aangepakt'. En: 'geef heel die trein maar een levenslang stadionverbod'.

Dan kan ik lang en kort gaan proberen uit te leggen dat het veel genuanceerder ligt maar dat krijg je er gewoon niet in bij de 'gewone man' door al die keren dat voetbalsupporters zich misdragen hebben. Dit incident is erg vervelend voor het imago van Heerenveen en de eikels die zich op de terugweg hebben misdragen (en die voor dat negatieve imago dus grotendeels schuldig zijn, want de politie krijgt de schuld maar die heeft niets vernield voor zover ik weet) moeten nu ook zo stoer zijn zich aan te melden. En je bent echt geen NSB-er om de namen van degenen die zich misdragen hebben door te geven.

Iedereen heeft hier (terecht) een grote mond over de politie en ik weet zeker dat als zij fouten hebben gemaakt zij hun straf ook echt wel krijgen maar ik ben o zo bang dat de echte raddraaiers hun straf weer ontlopen of misschien een kleine boete krijgen. Zij moeten nog harder dan de politie worden gestraft want wat zij hebben gedaan is veel erger!

PS: het treinruitje op de heenreis was al vernield voordat de supporters de trein in kwamen, niemand had daar dus iets mee te maken zoals ik hier lees. Maar waarom waren er dan toch een aantal personen die het ruitje wilden vergoedden? Je gaat toch niet een ruit vergoeden in een trein als je er niets mee te maken hebt?
Avatar gebruiker
Roelos
Selectiespeler
 
Berichten: 179
Geregistreerd op: 10-03-2003 19:20
Woonplaats: Het Zonnige Zuiden

Berichtdoor Cross79 » 29-01-2004 23:14

Roelos zoals al eerder gemeld in dit topic moeten de mensen die geen kennis van zaken hebben zich lekker stil houden, 1 van de eerste mensen die instapte heeft een fles door dat raam gegooit, deze persoon heeft dat ook bekend bij de politie. Voor er nu vragen komen waarom de politie dat niet zegt is puur omdat ze het al weten en ze de daders van de terugreis willen hebben.
Als enkelen verluld zouden worden loopt de andere helft die ook schuldig is hun straf mischien mis, dan draait niet iedereen die daadwerkelijk wat gedaan heeft ervoor op.
Dat lijt me ook niet de bedoeling.
Denk dat dit lang gaat duren omdat velen niks gezien hebben of gewoon niks gaan zeggen.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Beetle » 29-01-2004 23:21

Laat me even wat duidelijk maken, Cross.

Als ik in die coupé was, had ik geen enkele moeite gehad mensen aan te wijzen en aan te geven, inclusief jijzelf. Ik was er niet, het is allemaal na te lezen in diverse getuigen verslagen. Maar vergis je niet, de club betekent meer voor mij dan jouw belang. Ik laat een paar fans niet het plezier vergallen van de rest van het stadion.
Laatst bijgewerkt door Beetle op 29-01-2004 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Berichtdoor Roelos » 29-01-2004 23:22

Beste Cross, zeg ik dan zulke rare dingen dat ik niet mag reageren? Ik zeg toch gewoon iets in het algemeen over deze zaak en toch niet als insider?
Avatar gebruiker
Roelos
Selectiespeler
 
Berichten: 179
Geregistreerd op: 10-03-2003 19:20
Woonplaats: Het Zonnige Zuiden

Berichtdoor jeroentjeheerenveen » 29-01-2004 23:27

om ff op dat levenslange stadionverbod trug te komen, wat houd dat eigenlijk in, als op straat iemand neer schiet krijg je 8 jaar waarvan zoveel voorwaardelijk, dus ik neem aan dat het bestuur na 4/5 jaar zegt van je mag het weer es proberen, of ben ik nu weer te positief gestemd??
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
jeroentjeheerenveen
Selectiespeler
 
Berichten: 337
Geregistreerd op: 22-12-2003 17:40
Woonplaats: franeker

Berichtdoor Roelos » 29-01-2004 23:32

Hoezo te positief gestemd? Ik zou het schandalig vinden dat als je een levenslang stadionverbod zou krijgen er na 4 jaar al weer vanaf zou kunnen komen! Levenslang moet ook echt levenslang zijn en niet een paar jaar.

Maar on-topic, ik zou niet weten wat het verbod precies in houd.
Avatar gebruiker
Roelos
Selectiespeler
 
Berichten: 179
Geregistreerd op: 10-03-2003 19:20
Woonplaats: Het Zonnige Zuiden

Berichtdoor Salami » 29-01-2004 23:52

Knip
Salami
Bankzitter
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 29-01-2004 23:49

Berichtdoor Cross79 » 30-01-2004 01:14

PS: het treinruitje op de heenreis was al vernield voordat de supporters de trein in kwamen, niemand had daar dus iets mee te maken zoals ik hier lees. Maar waarom waren er dan toch een aantal personen die het ruitje wilden vergoedden? Je gaat toch niet een ruit vergoeden in een trein als je er niets mee te maken hebt?


Dat stukje ging het me om,je zette het er neer of is het zo zoals jij zegt maar dat is niet waar.


Laat me even wat duidelijk maken, Cross.

Als ik in die coupé was, had ik geen enkele moeite gehad mensen aan te wijzen en aan te geven, inclusief jijzelf. Ik was er niet, het is allemaal na te lezen in diverse getuigen verslagen. Maar vergis je niet, de club betekent meer voor mij dan jouw belang. Ik laat een paar fans niet het plezier vergallen van de rest van het stadion.


Dat mag Beetle, maar ik weet van 80% zeker dat ze hun mond zullen houden, let wel ik heb al gezegt dat ik 1 tl buis gemold heb en niet meer, dat is ook door anderen verklaard.
Dat jij mensen zou noemen als je erbij was geweest is jou keus. In de getuigeverklaringen staat niet zoveel want ze hebben nog niemand kunnen achterhalen.



Nog even over het SV het sv houd in dat ik en die andere jongen levenslang niet meer in het ALS mogen komen.
Dit zal overigens nog aangevochten worden bij de rechter binnenkort.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor kingvak13 » 30-01-2004 02:22

On nog heel even hierop terug te komen:

BBB schreef:ik weet niet of er vernielingen hebben plaatsgevonden toen de trein nog stilstond

Om even een stukje te citeren wat er over de politiescanner (na 17 min.) is gezegd. Voor de duidelijkheid: op dat moment staat de trein nog op station Zwolle en zijn de supporters er nog niet allemaal weer ingejaagd.

- Jongens, de hele trein wordt vernield nu, hoor. Ik denk dat we compleet moeten aanhouden!

Kunnen we in ieder geval een beetje bij de feiten blijven...

Ik vind trouwens wel dat er niet teveel gefocust moet worden op het feit dat een groot gedeelte van de supporters onterecht is behandeld door de politie. Begrijp me niet verkeerd, de moeite die er nu in wordt gestoken om ervoor te zorgen dat de 'gedupeerde' supporters tegoeddoening krijgen (en hopelijk een vergoeding voor de gemaakte kosten), vind ik een erg goede zaak.

Maar het feit dat er een aantal supporters zich toch wel misdragen hebben, moet niet te gemakkelijk worden weggewuifd. Zij zijn er immers wel de oorzaak van dat de goeie naam die sc Heerenveen (en zijn supporters) had opgebouwd een gigantische deuk heeft opgelopen! En door de misdragingen van deze supporters wordt voor alle supporters de vrijheid ontnomen om met eigen vervoer een uitwedstrijd te bezoeken.
Ik vind het dan ook essentieel dat duidelijk wordt welke personen hier verantwoordelijk voor zijn. Hopelijk voelen deze personen zich groot genoeg om toe te geven dat ze fout waren en dat ze daarmee niet alleen hunzelf maar vooral veel anderen gedupeerd hebben.

Over de term verlinken / matennaaien of hoe men dit dan ook wil noemen:
Ik kan me voorstellen dat je niet graag gaat vertellen dat een maat van je dingen heeft gedaan die niet door de beugel kunnen. Maar is er niet zoiets als een getuigenverklaring, waarbij je alles vertelt (wat relevant is) wat je gezien hebt, als er strafbare feiten zijn gepleegd. En als je dan belangrijke dingen verzwijgd, dat je dat dan op de een of andere manier medeplichtig maakt aan het strafbare feit. Dat je eigenlijk dus net zo fout zit?

P.S. Vind het trouwend wel verstandig dat Riemer even een mediastilte in acht neemt over dit incident. Heeft ook niet zo heel veel zin om er nu elke dag wat over te zeggen. Pas als er een duidelijk beeld is wat er allemaal gebeurd is (dit kon week/weken duren), komt Heerenveen hiermee naar buiten. De woorden 'sc Heerenveen supporter' en 'vernielingen' worden net iets te vaak genoemd in één adem de laatste week in de media.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Het positieve beeld van de sc Heerenveen supporters heeft inmiddels een flinke deuk opgelopen... :(
Laten we proberen zo snel mogelijk dat beeld uit te deuken, op te poetsen en weer in volle glorie in zijn oude staat terug te brengen!!!! :)
Avatar gebruiker
kingvak13
Selectiespeler
 
Berichten: 150
Geregistreerd op: 23-11-2003 16:58
Woonplaats: Zwolle

Berichtdoor Cross79 » 30-01-2004 02:42

Over de term verlinken / matennaaien of hoe men dit dan ook wil noemen:
Ik kan me voorstellen dat je niet graag gaat vertellen dat een maat van je dingen heeft gedaan die niet door de beugel kunnen. Maar is er niet zoiets als een getuigenverklaring, waarbij je alles vertelt (wat relevant is) wat je gezien hebt, als er strafbare feiten zijn gepleegd. En als je dan belangrijke dingen verzwijgd, dat je dat dan op de een of andere manier medeplichtig maakt aan het strafbare feit. Dat je eigenlijk dus net zo fout zit?


Ik denk dat de meeste mensen hier op het forum onschuldig zijn aan vernielingen, mensen die niet vaak meegaan en nu wel meegingen zijn bij vele clubs vaak de oorzaak, voor mij waren er veel onbekenden en let wel ik ken veel supporters van ons klupje.
Als je onder ede staat BBB en je verzijgd iets dan ben je medeplichtig.
Maar iig denk ik niet dat je via het forum de meeste mensen zal verhalen, zeg nou zelf als jij wat gesloopt hebt ga je dat dan toegeven?
Ik heb het toegegeven een ander forumlid ook.
Denk dat de rest nooit zal opstaan.
Let wel dat alleen heb gedaan wat ik bekend heb de rest had ik mn ogen dicht en mn tong in iemands mond.
Pas toen we al bij Akkrum waren realiseerde ik me dat we Heerenveen voorbij waren.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor BBB » 30-01-2004 10:13

a) De politie heeft grove fouten gemaakt door onze bewegingsvrijheid in te perken, er moet heel wat gebeuren willen ze formeel een groep op deze manier kunnen terugsturen (zie eerdere link). Men had dit vrij eenvoudig kunnen voorkomen maar gezien de volgorde van de gebeurtenissen is dat niet gebeurd. Dat weet de politie zelf ook!

b) Nog steeds wordt de suggestie gewekt dat de vernielers op de terugweg er voor hebben gezorgd dat alle "gewone" supporters nu niet meer op eigen gelegenheid kunnen reizen. Kan iemand mij dan uitleggen wat er gebeurd was als iedereen gewoon de trein was ingegaan en deze intact in Heerenveen was aangekomen? Zou er dan geen reisverbod eigen vervoer zijn afgekondigd? Maar wat dan wel?
Ik ruik corruptie...
Avatar gebruiker
BBB
Basisspeler
 
Berichten: 643
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:06
Woonplaats: De Jouwer

Berichtdoor Cross79 » 30-01-2004 12:21

Daar heb je een punt BBB, ik denk dat Riemer ook dan de kans had gegrepen dat iedereen niet meer vrij kon reizen.
Vind wel dat Riemer drastisch is, bij clubs waar echt gereld wordt beslissen ze niet eens zo.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Cross79 » 30-01-2004 14:58

In navolging van Jaap F die een column richte aan die cda,er kregen wij van een ene Dicky een column toegestuurd gericht aan de woordvoerder van de Spopo.
Deze is te lezen op onze site onder gastcolumns.
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor mechielz » 30-01-2004 17:02

Raider schreef:,maar wat ik me afvraag,Wat is levenslang?

Cross79 schreef: Dat vraag ik me ook af

Cross79 schreef: Nog even over het SV het sv houd in dat ik en die andere jongen levenslang niet meer in het ALS mogen komen.


Cross, je geeft zelf eigenlijk al antwoord, je mag pas weer naar SCH als ze een nieuw stadion krijgen, omdat ze nu net bezig zijn met het opknappen van het 'oude' dan kun je denk ik nog lang wachten. :wink:
Avatar gebruiker
mechielz
Basisspeler
 
Berichten: 902
Geregistreerd op: 08-09-2003 18:08

Berichtdoor Sikke » 30-01-2004 18:31

Misschien moet ik de knuppel dan maar in het hoenderhok gooien, omdat ik er zelf niet bij ben geweest is het alleen maar oordelen op feiten. Bij mij is het ondertussen wel doorgedrongen dat alle schade op twee manieren kan worden verhaald.

1. door de mensen welke schuldig zijn bevonden alles te laten betalen, dus ook de schade die een ander heeft aangericht maar waartegen geen bewijzen zijn.

2. door de hele groep aansprakelijk te stellen en iedereen mee te laten betalen.
Iedereen kan voor zich zelf uitmaken in welke groep hij zit en zodra het schadebedrag bekend is weet hij/zij ook wat er ongeveer betaald moet worden.

Lijkt me een leuk dilemma om mee het weekend in te gaan.
God made a few sexy men
And put some hair on the others
Avatar gebruiker
Sikke
Selectiespeler
 
Berichten: 221
Geregistreerd op: 03-12-2002 20:59

Berichtdoor Cross79 » 30-01-2004 18:44

Ik breng de NS wel een nieuwe TL buis voor de rest betaal ik NIKS NADA NOPPES 0,0
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor fuss » 30-01-2004 18:44

Sikke schreef:Misschien moet ik de knuppel dan maar in het hoenderhok gooien, omdat ik er zelf niet bij ben geweest is het alleen maar oordelen op feiten. Bij mij is het ondertussen wel doorgedrongen dat alle schade op twee manieren kan worden verhaald.

1. door de mensen welke schuldig zijn bevonden alles te laten betalen, dus ook de schade die een ander heeft aangericht maar waartegen geen bewijzen zijn.

2. door de hele groep aansprakelijk te stellen en iedereen mee te laten betalen.
Iedereen kan voor zich zelf uitmaken in welke groep hij zit en zodra het schadebedrag bekend is weet hij/zij ook wat er ongeveer betaald moet worden.

Lijkt me een leuk dilemma om mee het weekend in te gaan.


Denk je nou echt dat t zo gaat in onze samenleving?
fuss
Selectiespeler
 
Berichten: 165
Geregistreerd op: 15-05-2003 19:41

Berichtdoor villa Cruoninga » 30-01-2004 20:10

Van http://www.psvzuipsite.nl uit het tekstverslag van FC Groningen - PSV:

Zaterdagmiddag werd er definitief besloten om de wedstrijd tussen FC Zwolle en RBC bij te wonen. Kwart over zes arriveerden we op het station in Zwolle, waar een paar boefjes het aan de stok hadden met de politie. Veel gebeurde er niet, maar het aantal politie- en ME-voertuigen was inmiddels niet meer op één hand te tellen.


Het waren dus PSV'ers :wink:
Laatst bijgewerkt door villa Cruoninga op 30-01-2004 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt
..still wearin' of the green!
Avatar gebruiker
villa Cruoninga
Selectiespeler
 
Berichten: 291
Geregistreerd op: 05-12-2002 17:01

Berichtdoor groentje » 30-01-2004 21:16

Op de site van FNP spoor staat nog een artikel, zoals het ANP het bericht in eerste
instantie had gegeven.

nl met een confrontatie van fyenoord supporters.


Verder jullie allemaal sterkte en ik hoop dat de waarheid boven water komt.
Want het doet pijn als zoiets gebeurt.
groentje
Bankzitter
 
Berichten: 49
Geregistreerd op: 26-08-2003 17:17

Berichtdoor Bommen Berend » 30-01-2004 23:04

Waarom krijg ik steeds meer het idee dat Cross79 erg "geilt" op het geen wat er gebeurt is en met name zijn rol in het geheel?
Kan het verkeerd hebben maar dat idee krijg ik meer en meer.
30-01-2011: SC Heerenveen - FC Groningen: 1-4
Avatar gebruiker
Bommen Berend
Selectiespeler
 
Berichten: 279
Geregistreerd op: 19-02-2003 18:32

Berichtdoor Cross79 » 31-01-2004 02:38

Je hebt t verkeerd
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar De Pronkkeamer

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten