Heerenveen welkom in Paviljoen Schoonenberg

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

E.D. schreef:en dan ook nog degene die met de boot komt!!!!
jep 8)
er komen zekers 2 met de boot
en we pakken rond 19:00 ook even een bierjte
De beste aanval is een goede aanval.
Joost Broekman
Jeugdspeler
Berichten: 18
Lid geworden op: 05-12-2002 13:20

Bericht door Joost Broekman »

:P :P :P kijk naar de laatste update van sportpark Schoonenberg :D :D :D :bfriend:

http://home.wanadoo.nl/dahn/startkabel/schoonenberg/

Alles komt goed
Paviljoen Schoonenberg Graag zien we Heerenveen komen!!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

hey dankje broekman! top man! kben blij dat we er naartoe kunnen!

Kheb er zin an!
Ladies and gentleman: We've got him!
Mh
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 02-12-2002 13:55

Bericht door Mh »

Ik heb echt super veel zin in morgen...
Dat we er maar een groot feest van mogen maken. Als ik de foto's mag geloven ligt het veld het perfect bij(en dat is in ons voordeel) :lol: :lol: :lol:

Nou tot morgen dan :mrgreen: :upto: :wink:
Friessie
Nieuw talent
Berichten: 75
Lid geworden op: 02-12-2002 12:16
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door Friessie »

He joost bedankt voor je onvergetelijke avond man!
ons lekker voor de deur laten staan....nodig ons nog een uit man! Naaier!!!!
Fotze
Superster
Berichten: 2729
Lid geworden op: 02-12-2002 19:58

Bericht door Fotze »

JOOST!!!!

Ik hoop dat je stikt in je bier!!!

En dat je tent maar snel failliet mag gaan! Je weet niet wat je hebt gemist aan gezelligheid en omzet (neem eens contact op met de sportkantine van RBC!)

Maar we konden wel lekker naar die meisjes kijken voor de ruiten!!

Joost: ZAK LEKKER IN DE STRONT MET JE H**RENTENT
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

3 minuten na de loting deze site lopen spammen en vervolgens de deuren dicht, klasse joost! een miljonair in spe!

(100 extra is natuurlijk wel veel vergeleken met de 20 die je om de 2 weken hebt)
Douwe
Verified
Nieuw talent
Berichten: 57
Lid geworden op: 04-12-2002 20:07

Bericht door Douwe »

Van een Telstar-steward hoorde ik dat de Heerenveen supporters er niet meer in mochten omdat ze te laat waren. De stewards vonden dat ook onzin, maar dat zijn blijkbaar de regels in Velsen.
Ik ben na de wedstrijd nog wel een paar biertjes gaan halen en het was een lekker ouderwetse supporters kantine. De spelers kwamen nog binnen en zelfs Brian Tevreden kwam langs voor een drankje.
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Te laat? we waren er zo'n 80 minuten voor de wedstrijd, men liep nog gewoon naar binnen.
Douwe
Verified
Nieuw talent
Berichten: 57
Lid geworden op: 04-12-2002 20:07

Bericht door Douwe »

Dat is wat ik hoorde van een steward. Het leek mij ook onzin, maar ze had het over een bepaalde tijd dat uit-supporters in het uitvak moesten zijn en niet tegelijk met de thuis supporters in het paviljoen konden zitten enz..
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Lekkere reacties.....

In een ander topic heb ik het mijne al gezegd. Lees dat maar.
Wéér uit!!!!
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Al gedaan, ik blijf bij hetzelfde..
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Idd. Douwe die stewards zeiden dat we te laat waren en om die reden niet naar binnen mochten....gelul natuurlijk. Wanneer we wel op tijd waren, door niet langzaam en om te rijden, hadden we er ook niet in gemogen. Als je het mij vraagt is dit gewoon op hogerhand beslist. We zijn weer genaaid.
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

We hebben @#$@#$ 3,5 uur er over gedaan om in Velsen te komen. In die tijd ben in je Zeeland. Die chauffeur is gewoon omgekocht ofzo, want we hadden daar veel eerder kunnen zijn. En dan nog die leuke eigenaar van dat paviljoen die hier weken lang loopt te verkondigen dat we welkom zijn. Stakker!!! Maar ach, toch wel een leuke avond gehad.
Joost Broekman
Jeugdspeler
Berichten: 18
Lid geworden op: 05-12-2002 13:20

Bericht door Joost Broekman »

Zeer geachte mensen uit Friesland. Uiteraard waren jullie door mij uitgenodigd door mij, dat klopt :( Echter een uur vor jullie aankomst werd mij het ontvangen van jullie door de Politie verboden...........een spijtig geval van miscommunicatie. Er zijn wel Heerenveen supporters binnen geweest en die hebben een prima avond gehad. :frown:

Nogmaals ik kan er niks aan doen, het werd me verboden. :cry: gefeliciteerd met de overwinning en het ga jullie goed.

Joost. :(
Laatst gewijzigd door Joost Broekman op 05-02-2003 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Paviljoen Schoonenberg Graag zien we Heerenveen komen!!
Gebruikersavatar
Fulton
Selectiespeler
Berichten: 672
Lid geworden op: 02-12-2002 13:14
Locatie: Amsterdam

Bericht door Fulton »

ik zou even je signature aanpassen

vrij irritant :(
Paviljoen Schoonenberg Graag zien we Heerenveen komen!!
De beste aanval is een goede aanval.
Joost Broekman
Jeugdspeler
Berichten: 18
Lid geworden op: 05-12-2002 13:20

Bericht door Joost Broekman »

Die mening heb ik nog steeds, sorry hoor. :roll:
Laatst gewijzigd door Joost Broekman op 05-02-2003 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Paviljoen Schoonenberg Graag zien we Heerenveen komen!!
Friessie
Nieuw talent
Berichten: 75
Lid geworden op: 02-12-2002 12:16
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door Friessie »

En waarom kom je dat niet ff persoonlijk aan ons melden toen we met z`n allen voor dat hek stonden....
Joost Broekman
Jeugdspeler
Berichten: 18
Lid geworden op: 05-12-2002 13:20

Bericht door Joost Broekman »

:lol: Ik mocht er niet door :o
Paviljoen Schoonenberg Graag zien we Heerenveen komen!!
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Leuk spelletje gespeeld dus. Aan het hek werd er verteld dat Joost niets doorgegeven had, in Heerenveen werd tegen de organisatoren gezegd dat er niet veel bier gedronken mocht worden "want dat kon in Velsen nog wel". Ik heb zo mijn vermoedens....
Gebruikersavatar
the rockII
Selectiespeler
Berichten: 606
Lid geworden op: 17-12-2002 12:08
Locatie: Sneek

Bericht door the rockII »

Allemaal doorgestoken kaart HJ...denk ik. Het zal mij niets verbazen als de club(s) hier een grote lepel in de pap hebben. Het leek er zelfs op dat de bussen extra langzaam reden en met opzet verkeerd reden.

Ook het mogen meenemen van 1 biertje pp. in de bus was erg vreemd. Hier schijnen regels voor te bestaan ondanks het vrij vervoer is...wil ik wel eens zien. En als je dan toch niet wil dat er gedronken wordt...verbied het dan helemaal, maar ga niet zeggen dat 1 biertje is toegestaan op een reis van enkele uren.

Ik was met zes persoonlijkheden :roll:
Swiftboys
Nieuw talent
Berichten: 77
Lid geworden op: 02-12-2002 15:34
Locatie: Joure

Bericht door Swiftboys »

Joost Broekman schreef::lol: Ik mocht er niet door :o
En dat vond je helemaal niet erg, integendeel zelfs!
NOMYTH
Nieuw talent
Berichten: 128
Lid geworden op: 02-12-2002 15:10

Bericht door NOMYTH »

AfbeeldingAfbeelding
Roelof
Wereldspeler
Berichten: 1436
Lid geworden op: 02-12-2002 13:16

Bericht door Roelof »

Het verneukeratieve is dat je niet wie hier schuld aan heeft. Heeft de politie het verboden? Was Telstar bang voor problemen? Zag Joost Broekman zijn paviljoen naar de klote gaan? Of wou Heerenveen alles in de hand houden?

In denk dat andere supportersgroepen het niet zo netjes hadden achter gelaten en dat er misschien nog wel het één of ander gesloopt had geworden. Ik keur dar niet goed, maar als bestuurders moet je toch beter weten. Dan gooi toch alsnog iets open; iedereen tevreden en geen onnodige frustratie en agressie.
Gebruikersavatar
1920
Selectiespeler
Berichten: 730
Lid geworden op: 02-12-2002 18:17
Contacteer:

Bericht door 1920 »

De landelijke media schijnt inmiddels zich ook met het voorvalletje bezig te houden.
Er schijnt een stukje hierover te staan in de Telegraaf.
Het verneukeratieve is dat je niet wie hier schuld aan heeft. Heeft de politie het verboden? Was Telstar bang voor problemen? Zag Joost Broekman zijn paviljoen naar de klote gaan? Of wou Heerenveen alles in de hand houden?
We zullen het nooit weten.... Het is jammer, maar het is gebeurd! we kunnen het niet meer terugdraaien!! Om een cliche te gebruiken :blbl:
StormvogelsTelstar
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 05-02-2003 17:54
Locatie: Velsen Zuid
Contacteer:

Bericht door StormvogelsTelstar »

Beste Heerenveen supporters,

Namens het bestuur van Stormvogels Telstar Combinatie en de Politie Velsen willen wij jullie in de eerste plaats feliciteren met jullie overwinning.

Voor een aantal mensen heeft de wedstrijd van gisteravond echter een vervelende nasmaak. Zoals wellicht ondertussen genoegzaam bekend, heeft de uitbater van het bij het stadion behorende supportershome de supporters van Heerenveen op eigen titel uitgenodigd om gezellig een biertje te komen drinken en zodoende aan te tonen dat sport wel degelijk verbroedert. In principe zou het ook zo moeten kunnen en mogelijk had het zelfs ook zo gekund. Er is echter verzuimd om de komst van twee bussen met een honderdtal supporters rond 18:00 uur door te geven aan de plaatselijke autoriteiten, zowel door de betreffende mensen van Heerenveen als door de betrokken uitbater zelf. Dit gegeven leidde tot de onverwachte melding om 16:30 uur dat “er twee bussen onderweg waren om een biertje te komen drinken”.

In overleg is toen door Stormvogels Telstar en de politie besloten om jullie alsnog toe te laten tot het supportershome, maar jullie op het moment dat het stadion de poorten officieel zou openen (18:30 uur) alsnog naar het uitvak te begeleiden. De slechte weersomstandigheden gooiden echter roet in het eten, waardoor de bussen later arriveerden dan de besproken deadline. Op dit moment kon de beperkte hoeveelheid manschappen de openbare orde niet meer garanderen, en hebben we jullie helaas uitsluitend toegang tot het uitvak kunnen verlenen. Uiteraard was een aantal van jullie terecht boos over het feit dat er ondanks een hartelijke uitnodiging geen gehoor kon worden gegeven aan jullie verzoek om binnen te mogen.

Gelukkig hebben een aantal kordate supporters zelfs de gemoederen binnen de groep tot bedaren kunnen brengen, waarvoor hulde. Tot onze grote spijt echter hebben de frustraties van een enkeling echter wel degelijk kwalijke gevolgen gehad: aan de auto van een passerende automobilist is middels het afbreken van beide spiegels schade toegebracht.

Door een gebrek aan communicatie via de gebruikelijke en bekende wegen hebben wij jullie helaas niet de ontvangst kunnen bieden die jullie, en ook wij, in gedachte hadden. Wij realiseren ons terdege dat zowel van jullie kant als van de onze de teleurstelling groot was en misschien nog wel is. Helaas hebben wij echter niet tijdig mee kunnen werken aan wat een feest had moeten worden. Gelukkig kon de meerderheid van jullie zich vinden in ons besluit. Wij danken jullie daarom ook hartelijk en hopen dat een volgend bezoek van Heerenveen aan Velsen dan ook prettiger zal verlopen.

Met vriendelijke groeten,

R. van Emmerik
Politie Velsen

Piet van der Pol
Algemeen directeur Stormvogels Telstar Combinatie
Gebruikersavatar
Eastermar
Wereldspeler
Berichten: 1415
Lid geworden op: 02-12-2002 14:53
Locatie: Heerenveen-centrum
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Zoals een van "megafoon-boys" het goed verwoordde bij het paviljoen: onze recht om te integreren in de Hollandse wereld is ontnomen!

citaat van Sammygoal

Maar klasse van Telstar en de politie dat ze door middel van dit schrijven op ons forum het één ander hebben uitgelegd.
BWA
Bankzitter
Berichten: 157
Lid geworden op: 02-12-2002 21:14
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door BWA »

StormvogelsTelstar schreef:Beste Heerenveen supporters,
Er is echter verzuimd om de komst van twee bussen met een honderdtal supporters rond 18:00 uur door te geven aan de plaatselijke autoriteiten, zowel door de betreffende mensen van Heerenveen als door de betrokken uitbater zelf. Dit gegeven leidde tot de onverwachte melding om 16:30 uur dat “er twee bussen onderweg waren om een biertje te komen drinken”.
Leuk en aardig zo'n brief, maar dit slaat natuurlijk kant noch wal. Als jullie nu dit forum lezen, dan deden jullie dat hiervoor ook al, en wisten jullie ook dat wij zouden komen. Heerenveen wist dit ook, anders hadden we geen stewards meegekregen. Voor een wedstrijd, en helemaal waar veel supporters op eigen vervoer heen gaan, is er altijd een overleg tussen de veiligheidscoordinatoren van beide clubs en ook met de politie. Heerenveen leest dit forum ook en was echt wel op de hoogte van onze komst. Er zijn zelfs gesprekken geweest met mensen die de reis hebben georganiseerd, dus zeg niet dat jullie niet wisten van onze komst.

En dan nog, als je om 16:30 de melding krijgt dat er 2 bussen onderweg zijn. Hadden jullie nog ruim 2 uur de tijd om te regelen dat het paviljoen open kan blijven. En als jullie nou die keet open hadden gegooid, dan was er helemaal niks gebeurt en kon die automobilist gewoon doorrijden met 2 spiegels.

We zijn gewoon genaaid door ons eigen bestuur. Leve Jan Wind en consorten :grmbl:
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

Je hebt voor een wedstrijd wel een aantal diverse overleggen, zo ook 1 met de veiligheidsmensen(politie en vertegenwoordigers clubs). Ik kan me niet voorstellen dat er niet gesproken is over de bussen en al helemaal niet als je bedenkt dat er kaarten waren voor alle mensen in de bus.(2 weken vooraf dacht ik) Ook was er direct na de loting al sprake van een bezoek en dit forum wordt ECHT wel door alle belanghebbenden gelezen.
Plaats reactie