Corona-virus

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Corona-virus

Berichtdoor Feanfan 1 » 23-03-2020 19:34

Alles wat je kwijt wilt kan in dit topic.
Dat er niet meer gevoetbald wordt tot juni dat staat vast (einde seizoen dus). Heeft het nog invloed op ons 100-jarig jubileum ?
Van de 17 thuiswedstrijden zijn wij als enige club die al 14 thuis gespeeld hebben (en nog 15e :roll: ) Zijn ook clubs met 12 of 13, voor hen een dure seizoenkaart
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Corona-virus

Berichtdoor abegoal » 03-04-2020 15:56

wat mij betreft einde seizoen. Ik denk niet dat er nog veel mensen zin hebben in deze omstandigheden in een stadion vol mensen te zitten. Spelen zonder publiek is wellicht een optie, maar wat als er nu een team is wat onevenredig veel corona gevallen heeft? Dan moet je daar weer een oplossing voor vinden.

Focus mag dus op volgend jaar voor mij. 100 jarig bestaan, met dus misschien wel 2 extra thuiswedstrijden! Mocht het allemaal weer wat meer leefbaar worden na 28 april, kan je de nieuwe competitie ook wat eerder laten beginnen, om zo de problemen met het verschoven EK weer voor te zijn.

Hoe dan ook, het wordt een hele puzzel.
Maar momenteel maak ik me sowieso druk om andere zaken.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Corona-virus

Berichtdoor Feanfan 1 » 05-04-2020 11:48

Is het niet een mogelijkheid om alle competities, net als in Scandinavië, van maart tot november te spelen?
Dan hervatten we het huidige seizoen in september en het nieuwe seizoen dus in maart. De transfers gaan dan ook pas tijdens de winter in.
De EK's en WK's kun je gewoon in de zomer plannen, want Zweden plaatst zich ook regelmatig, dus die 6-8 weken rust in juli en augustus moet ook lukken.
Zie alleen maar voordelen.
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Corona-virus

Berichtdoor Frisian Viking » 05-04-2020 20:27

Feanfan 1 schreef:Is het niet een mogelijkheid om alle competities, net als in Scandinavië, van maart tot november te spelen?
Dan hervatten we het huidige seizoen in september en het nieuwe seizoen dus in maart. De transfers gaan dan ook pas tijdens de winter in.
De EK's en WK's kun je gewoon in de zomer plannen, want Zweden plaatst zich ook regelmatig, dus die 6-8 weken rust in juli en augustus moet ook lukken.
Zie alleen maar voordelen.

Sowieso. Voetbal als zomersport is veel aantrekkelijker. Met een lange zomerstop welteverstaan.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Corona-virus

Berichtdoor Superfries1994 » 07-04-2020 14:03

Feanfan 1 schreef:Is het niet een mogelijkheid om alle competities, net als in Scandinavië, van maart tot november te spelen?
Dan hervatten we het huidige seizoen in september en het nieuwe seizoen dus in maart. De transfers gaan dan ook pas tijdens de winter in.
De EK's en WK's kun je gewoon in de zomer plannen, want Zweden plaatst zich ook regelmatig, dus die 6-8 weken rust in juli en augustus moet ook lukken.
Zie alleen maar voordelen.

Dan zou je ook direct de transferperiode in de zomer eruit kunnen halen en een lange transferperiode in de winter kunnen hebben. Echter, in de zomer is het in landen als Spanje, Italië en Griekenland weer erg warm, dus ik weet niet of het voor dat soort landen verstandig zou zijn.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Corona-virus

Berichtdoor Kaz_SCH » 15-04-2020 14:14

Ik mis het wel hoor, pfff. Zelfs het tot op het bot teleurgesteld naar huis rijden als we thuis weer eens niet gewonnen hadden.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50


Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast