Eurovoetbaltoernooi......

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Eurovoetbaltoernooi......

Bericht door Blizzard »

Op teletekst zag ik dat er 5 juni een eurovoetbaltoernooi is maar tegen wie speelt Heerenveen en hoe laat? ik zou graag wat info willen hebben.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Zoiets als dit?

Eurovoetbal alleen gratis voor groepen

Door de organisatie van Eurovoetbal is in een deel van Friesland huis aan huis een informatiekrant verspreid. Op de voorpagina en op andere plaatsen in het blad staat vermeld dat op de vrijdagavond de toegang gratis is. Dat is, althans wat Heerenveen betreft, niet juist. Gratis toegang hebben alleen groepen die zich via voetbalverenigingen en scholen hebben aangemeld.

Het Eurovoetbal-toernooi wordt op vrijdagavond, 6 juni, in het Abe Lenstra Stadion geopend met twee wedstrijden. Om 19.00 uur neemt Ajax het op tegen het Griekse Olympiakos en om 20.15 uur moet sc Heerenveen aantreden tegen het Argentijnse Boca Juniors.

Losse kaarten voor deze wedstrijden zijn verkrijgbaar bij de TicketBox-verkooppunten. Volwassenen betalen EUR 5,00 en voor jeugd tot en met 14 jaar kost een kaartje EUR 2,50.

bron: http://www.sc-heerenveen.nl
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

HHHmmmmmmm bedankt.
Dit is zeker een jeugdtoernooi ( beloftens en A1 volgens de LC)
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

tuurlijk, het moet weer geld kosten!
Olaf
Erelid
Berichten: 226
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Lissabon
Contacteer:

Bericht door Olaf »

wat wil je dan? Dat het bestuur de toegang gratis maakt en de kosten uit eigen zak betaalt? Je krijgt toch ook iets voor je geld? Voor 5 euro zie je twee wedstrijden van niet de minste ploegen.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Maar toevallig is afgesproken met de organisatie van het Eurovoetbaltoernooi dat de toegang gratis zou zijn. Heerenveen vraagt nu op eigen houtje een toegangsprijs van 5 euro. In het oosterpark en in Emmen is het wel gewoon gratis.

Des te lulliger omdat in alle communicatie naar de media is aangegeven dat de toegang gratis is. De kosten die Heerenveen maakt hadden gewoon doorgestuurd kunnen worden naar de organisatie. Dit is nu pure winst voor de SC...

Krijg een beetje vieze smaak hiervan.
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

JeroenB schreef:Dit is nu pure winst voor de SC...

Krijg een beetje vieze smaak hiervan.
En door die winst waar jij een vieze smaak krijgt, zorgt sc Heerenveen dat ze niet in hetzelfde vaarwater komen als overige clubs. Het is natuurlijk een druppel op een gloeiende plaat, maar wie het kleine niet eert...... en die € 5.- is ook wel overheen te komen toch? (drink je maar 2 biertjes minder :wink: )
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Gebruikersavatar
Boegyman (NL)
Wereldspeler
Berichten: 1332
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05
Locatie: Groningen

Bericht door Boegyman (NL) »

prijzen

Hier staan de prijzen vermeld.... Daar moet toch iedereen zich aan houden? Openingswedstrijden gratis.

Offtopic: Welkom terug JeroenB...
Afbeelding
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

(pl)euro schreef: En door die winst waar jij een vieze smaak krijgt, zorgt sc Heerenveen dat ze niet in hetzelfde vaarwater komen als overige clubs. Het is natuurlijk een druppel op een gloeiende plaat, maar wie het kleine niet eert...... en die € 5.- is ook wel overheen te komen toch? (drink je maar 2 biertjes minder :wink: )
Feit is dat SC Heerenveen NADAT afspraken zijn gemaakt over gratis toegang, waarvoor ze dus al onkosten van huur van stadion e.d. krijgen, alsnog 5 euro vragen... snap niet dat ze dat om die paar rotcenten nog doen.
Offtopic: Welkom terug JeroenB...
lees het meeste nog wel hoor, maar druk met afstuderen, dus nauwelijks tijd om te reageren. Zit in hetzelfde kantoor als van Eurovoetbal, vandaar dat ik het ff niet kon laten om te reageren :)
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Feit is dat SC Heerenveen NADAT afspraken zijn gemaakt over gratis toegang, waarvoor ze dus al onkosten van huur van stadion e.d. krijgen, alsnog 5 euro vragen... snap niet dat ze dat om die paar rotcenten nog doen
1000 (supp) x € 5.- = € 5.000,-
2000 (supp) x € 5.- = € 10.000,-
3000 (supp) x € 5.- = € 15.000,-
4000 (supp) x € 5.- = € 20.000,-
5000 (supp) x € 5.- = € 25.000,-

(wie het kleine niet eert is het grote niet weert JeroenB!)
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Hartstikke leuk dat jij op de centen past pleuro, maar als er afspraken gemaakt zijn dan kunnen die toch niet zomaar overboord worden gegooid?!? Ik vind het maar een rare zaak. Heerenveen bepaalt nu op het laatste moment en op eigen houtje dat het toegangsgeld gaat heffen. Vreemde zaak die een beetje riekt naar arrogantie. "Wij hebben SC Heerenveen en Ajax dus dat stadion komt wel vol." Afspraak is afspraak, ook voor SC Heerenveen (de netste club van het land toch?).
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Vreemde zaak die een beetje riekt naar arrogantie
Ik vind dit niks te maken hebben met arrogantie, maar meer met commercieel denken! Als er van tevoren afspraken over zijn gemaakt is het natuurlijk wel vreemd dat de club die afspraken niet nakomt, maar aan de andere kant vind ik € 5.- nou geen magistraal hoog bedrag om voor 2 wedstrijden neer te tellen (is het incl. consumptiebonnen en wuif-je-gek pret pakket?)
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Gebruikersavatar
Sahu
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-12-2002 13:15
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Sahu »

Voor de liefhebber:

Ik heb nog een kaartje over (vak 6).
Wie vandaag voor 16.00 reageert (via dit topic of mail e.mous@zonnet.nl) heeft het kaartje morgen in huis.
En ik ben in een gekke bui;ik betaal de portokosten ook nog.

Oh ja:HET KAARJE IS GRATIS.
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Als er van tevoren afspraken over zijn gemaakt is het natuurlijk wel vreemd dat de club die afspraken niet nakomt
En daar draait het toch om?!? Je hoort als club toch de afspraken die je maakt na te komen?! En of het dan financieel beter is dat niet te doen, dat doet er niet toe. Dat had je dan maar eerder moeten bedenken als management zijnde.

Natuurlijk, €5 is helemaal niet zoveel, maar wel €5 meer dan eerst was toegezegd!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Ik weet natuurlijk niet in hoeverre er keiharde afspraken gemaakt zijn. Feit is wel dat de organisatie van Eurovoetbal er vanuit is gegaan dat het gratis toegang was. Nu moesten er weer extra inspanningen gedaan worden om duidelijk te maken dat alleen in Heerenveen wel gedokt moet gaan worden. Is gewoon niet netjes.
Heert-Jan
Basisspeler
Berichten: 791
Lid geworden op: 02-12-2002 12:10
Locatie: Jentsjemar

Bericht door Heert-Jan »

In(volgens mij) de Koerier stond dat het toernooi geen hoofdsponsor kon krijgen. De subsponsoren hadden iets meer gedokt.

Misschien dat het heffen van entree hier ook een resultaat van is.
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Johnny de Jong
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 23-05-2003 18:55
Locatie: Heerenveen

Bericht door Johnny de Jong »

Is er nog iemand heen geweest vanavond :?:
Beetle
Superster
Berichten: 3040
Lid geworden op: 05-12-2002 16:42
Locatie: Cyberspace
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Jazeker! En ik heb me niet verveeld ook. De wedstrijd van Ajax was met name van Ajax kant van hoog niveau. En dan wil ik uit het elftal één naam eruit lichten. Rechtsvoor, nummer 7, Daniel de Ridder - die bovendien nog een doelpunt maakte, uit een penalty - gooide een aantal scharen uit zijn heupen dat het een lieve lust was! Zijn directe tegenstander werd compleet zoek gespeeld. Ik heb een schitterende actie op band staan die ik onine ga zetten. Wordt zaterdag. De uitslag was 3-1 voor Ajax.

Heerenveen - Boca Juniors was met name in de eerste helft niet echt de moeite waard. Heerenveen kwam op achterstand door geblunder in de defencie. (rust 0-1). Maar in de tweede helft zag het er een stuk aantrekkelijker uit. Kort na elkaar wist Heerenveen twee keer te scoren en de doelpunten waren van grote schoonheid. Jos Hooiveld deed wat hij al eens vaker deed. Van grote afstand de keeper kansloos maken. De bal belandde in de linker bovenhoek. De 2-1 kwam op naam van Rene van der Weij. Hij bekroonde een prachtige aanval. De gelijkmaker was een solo waarbij Waterman niets meer kon uitrichten. De bal verdween tergend langzaam in het net. Eindstand dus 2-2.

In blessuretijd mistte BC nog een dot van een kans. Waterman tastte mis, en kwam daarbij vervelend terecht, het doe was leeg maar toch presteerde de speler van BC de bal nog naast te krijgen. Echt, dat was ongelofelijk....

De fanshop deed uitstekende zaken. Filevorming en vertraging voor de kassa's...

Ik zeg het niet echt graag maar die 5 Pleuro's waren uitstekend besteed. :erm:
Wéér uit!!!!
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Lol
Gebruikersavatar
(pl)euro
Basisspeler
Berichten: 784
Lid geworden op: 02-12-2002 15:46
Locatie: En la playa

Bericht door (pl)euro »

Ik zeg het niet echt graag maar die 5 Pleuro's waren uitstekend besteed :erm:
En dat is toch het belangrijkste of niet soms?

Nielshh nog geweest bajduhweej? :wink:
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
KSI
Bankzitter
Berichten: 210
Lid geworden op: 02-12-2002 12:23

Bericht door KSI »

Tranzonspor - sc Heerenveen 0-3
Eerste goal weet ik niet maar de tweede en de derde heeft Quito gemaakt
Gebruikersavatar
IL Fenomeno
Bankzitter
Berichten: 237
Lid geworden op: 23-12-2002 17:09

Bericht door IL Fenomeno »

Nog even over die rechtsbuiten van Ajax, hij schijnt het in de competitie ook wel goed te hebben gedaan, in het spelersklassement is ie namelijk 2e geworden. Opvallend vind ik wel dat de A1 van SCH kampioen is geworden, maar in de top-10 van dit spelersklassement staat geen enkele Heerenveenspeler. Blijkbaar een sterk collectief zonder echte uitblinkers.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

mmmh nu 2 gewonnen 3 verloren :stan:
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

1 geijk, 2 verloren, 2 gewonnen
Iedereen staat open voor vriendelijkheid...
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

En Boca Juniors wint het toernooi na strafschoppen in de finale tegen Partizan Belgrado. Reguliere speeltijd 1-1, vervolgens 2x 10 minuten verlengen. Boca maakt 2 minuten voor het einde 2-1, maar in de allerlaatste scrimmage weet Partizan nog 2-2 te maken. Desondanks verloren ze in de penaltyserie.

Jugador del Torneo was Fernando Gago, de nummer 5 van Boca. Topscorer werd Juan Fischer van Boca met 6 goals. Beste keeper die van Partizan, ondanks de penaltyserie.

Beste Nederlandse ploeg was Willem II, die op penalties won van Heerenveen, die resp. dus 5e en 6e werden.
SCH Supporter
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 19-09-2003 17:02
Locatie: Zwaagwesteinde
Contacteer:

Bericht door SCH Supporter »

Ook aankomend jaar zal er weer gevoetbald worden in Haren en Heerenveen en in Emmen en Groningen.

10 van de 12 clubs zijn bekend (van http://www.eurovoetbal.org)

Nederlandse:
Ajax - Feyenoord - AZ - Twente - Groningen - Heerenveen
Buitenlandse:
Boca Juniors (titelverdediger) - Partizan (verliezend finalist) - Atletico Madrid (3e) en Parma en daar komen dus nog 2 ploegen bij.

Nou we zullen zien of we dit jaar ook moeten betalen
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Voor de zaterdag en zondag sowieso, maar ik neem aan dat je in het stadion bedoelt. En ook daar vermoed ik dat je een euro of 5 neer moet leggen. Eurovoetbal heeft nogal moeite om sponsors te vinden. Ondanks dat de Gasunie er 2 weken geleden hoofdsponsor is geworden, middels EnergyValley.

Maar zal weer een mooi toernooitje worden.
SCH Supporter
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 19-09-2003 17:02
Locatie: Zwaagwesteinde
Contacteer:

Bericht door SCH Supporter »

JeroenB schreef:Maar zal weer een mooi toernooitje worden.
Dus je gaat er ook weer heen,ik wel (maandags en vrijdags)

Wie van de forumleden is ook vast bezoeker van eurovoetbal of is van plan volgend jaar het toernooi te bezoeken
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
Finuh
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 17-12-2002 18:51
Locatie: Sneek

Bericht door Finuh »

SCH Supporter schreef:Wie van de forumleden is ook vast bezoeker van eurovoetbal of is van plan volgend jaar het toernooi te bezoeken
Jezus! volgens mij is de winterstop pas begonnen.
SCH Supporter
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 19-09-2003 17:02
Locatie: Zwaagwesteinde
Contacteer:

Bericht door SCH Supporter »

Finuh schreef: Jezus! volgens mij is de winterstop pas begonnen.
Wat is er mis met die vraag??
Ik vraag gewoon wie er vast bezoeker is of van plan is (niet zeker nog).
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
Plaats reactie