“Spontane actie”

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor Joucke » 23-08-2018 18:44

Surhuisterveen schreef:Ik begrijp heus wel dat het een KNVB richtlijn is. Maar voetbalsupporters zijn de eerste die aan de kant gaan als er zich een noodsituatie aandient.
Gaat mij over de betutteling in zijn algemeenheid wat het bezoek van stadion steeds minder aangenaam maakt.

Is het niet meer een gevolg van de individualisering van de samenleving? "Ik bepaal zelf wel wat goed is".

Er zijn regels / voorwaarden die door de club gesteld zijn voor het gebruik van het stavak. Hou je daar dan gewoon aan, in plaats van zo vreselijk te gaan miepen.
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor pes5 » 23-08-2018 21:05

Surhuisterveen schreef:Ik begrijp heus wel dat het een KNVB richtlijn is. Maar voetbalsupporters zijn de eerste die aan de kant gaan als er zich een noodsituatie aandient.
Gaat mij over de betutteling in zijn algemeenheid wat het bezoek van stadion steeds minder aangenaam maakt.


Hiermee laat je dus zien dat je het helemaal niet begrijpt.

Je wilt je liever niets van die regels aantrekken, want dat is betutteling en wij supporters weten zelf wel wat goed is voor ons. Die houding, daar kan ik niet zo goed tegen en is exact het probleem bij enkelen in NN.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor Satyr » 23-08-2018 23:46

We kunnen zeuren over het staan op een trap, een teken dat het rustig rond de club
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor casper » 24-08-2018 06:35

Het is hartstikke simpel; je bent te gast en dan houd je je aan de regels van het huis.
casper
Selectiespeler
 
Berichten: 307
Geregistreerd op: 23-06-2011 21:55

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor JelleLawnmower » 24-08-2018 11:51

Update: Iedereen weer op één lijn
Gepubliceerd op 21 augustus 2018 18:27

Eerder deze week zijn bij sc Heerenveen veel vragen binnen gekomen aangaande het weigeren en verwijderen van een spandoek. Na gesprekken met alle betrokkenen voelt sc Heerenveen zich geroepen om met een update te komen.

Vandaag is na overleg met alle betrokkenen gebleken hoe e.e.a. zondag exact is verlopen. Hieruit blijkt dat de opdracht om het spandoek niet toe te staan vanuit de organisatie is gekomen. Algemeen directeur Luuc Eisenga: ‘Zoals eerder aangegeven had het doek wat ons betreft mogen blijven hangen. Alleen spandoeken die discriminerend, kwetsend en/of niet bijdragen aan het sentiment van de wedstrijd, worden niet toegestaan in het Abe Lenstra stadion. Met de kennis en de rust van nu, en de input van alle betrokkenen, kunnen we dat wel concluderen. We zijn blij dat we vandaag goed met elkaar hebben gesproken en willen via deze weg benadrukken dat we de individuele stewards geen verwijten kunnen maken voor het handelen op de wedstrijddag.’

Ook is vandaag gesproken met de betrokken supporter en zijn familie. Eisenga: ‘We wilden ook zijn kant van het verhaal horen om een goed en zorgvuldig beeld te kunnen schetsen. We zijn blij dat hij daar voor open stond en hebben een positief gesprek gehad. We hopen dat hiermee het verhaal ook voor zijn kant, voor zover mogelijk, naar tevredenheid is afgerond. We wensen dat hij er zondag ook gewoon weer bij is.’
Bron: https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/update-iedereen-weer-op-een-lijn/10
JelleLawnmower
Nieuw talent
 
Berichten: 76
Geregistreerd op: 02-04-2017 15:38

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor Wizard » 24-08-2018 18:05

Joucke schreef:
Gaat mij over de betutteling in zijn algemeenheid wat het bezoek van stadion steeds minder aangenaam maakt.

Is het niet meer een gevolg van de individualisering van de samenleving? "Ik bepaal zelf wel wat goed is".
Er zijn regels / voorwaarden die door de club gesteld zijn voor het gebruik van het stavak. Hou je daar dan gewoon aan, in plaats van zo vreselijk te gaan miepen.[/quote]

Exact. Nogal vreemd om jezelf boven het beleid van je eigen club te stellen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: “Spontane actie”

Berichtdoor Joucke » 25-08-2018 18:46

@Wizard, quoten is nog lastig hè :wink:
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Vorige

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten