Feanonline

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Feanonline

Berichtdoor Ebiede » 11-02-2018 13:25

Ik vindt het jammer dat de enige onafhankelijke website van Heerenveen, zo niet kritisch is richting de club.

Alleen goed nieuws berichtjes worden gepost. De columnisten lijkt weinig kritisch te willen zijn. Ze doen meer een wedstrijdje verplassen over wie het beste een quasi lollige column kan schrijven. Daarnaast menen ze boven de fans te staan door iedereen die in hun ogen te kritisch is de les te willen lezen.

Redmar weet vandaag ook weer te melden "Een gelijkspel is tegen Roda is voor de vele brulboeien weer een reden om te zeggen dat ‘de club helemaal kapot gaat’. En daar moeten de realisten weer een week naar luisteren." Tussen de regels door geeft hij zo ook aan dat hij de wijsheid in pacht heeft en dat de rest dom is.

Je zou bijna denken dat de club de site financiert.

Van een onafhankelijk site mag je toch wel iets meer verwachten dan knip en plak werk en quasi lollige columns.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Feanonline

Berichtdoor BK2007 » 11-02-2018 13:33

De commentaren, van diegenen die inloggen en reageren, zijn vaak nogal kritisch, toch ?
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Feanonline

Berichtdoor Silver » 11-02-2018 14:54

Ebiede schreef:Van een onafhankelijk site mag je toch wel iets meer verwachten dan knip en plak werk en quasi lollige columns.

Misschien schat je FO dan wat te hoog in, het is in essentie toch gewoon een knip-en-plak site die alles wat ook maar enigszins Heerenveen-gerelateerd overneemt? Met zo af en toe wat eigen nieuws.
De columns zijn de meningen van de betreffende schrijvers, maar hebben m.i. evenveel waarde als de mening van jou, mij of ieder andere Heerenveen-supporter. En mocht je het oneens zijn met hun standpunt, dan heb je hier of op hun site de vrijheid om er tegenin te gaan.
Denk bovendien niet dat de mening van een columnist het standpunt van de site vertegenwoordigd.
Avatar gebruiker
Silver
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 29-08-2008 13:27

Re: Feanonline

Berichtdoor paparazzi » 12-02-2018 01:29

Ik kom daar ook weleens maar zeer zeldzaam.
Wat mij stoort aan die columns van die mijnheer redmer is dat hij de gemiddelde commentaren van de mensen die daar posten op een hoop gooit en daaruit opmaakt hoe de vlag erbij hangt in ''t Haagje.
Maar zo werkt het natuurlijk niet.
Als er een stuk of tien roepen dat dit of dat niet goed is kun je dat niet als gemiddelde maatstaaf nemen.
Ik had liever gelezen hoe hij er zelf over denkt en wat daar aan te doen zonder die paar supporters daarin te betrekken.
Maar ik vermoed dat mijnheer zelf niet kritisch genoeg is dus ook de ballen niet heeft eens flink uit te halen.
Een gemiste kans.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Feanonline

Berichtdoor CS1984 » 12-02-2018 17:30

Prima verzamelplek voor nieuws, maar ook een hoop knip en plakwerk om clicks te genereren. En een keertje een spellingscontrole installeren kan ook geen kwaad. Besluit ik realistisch.
CS1984
Bankzitter
 
Berichten: 38
Geregistreerd op: 12-10-2015 16:03

Re: Feanonline

Berichtdoor Baas » 13-02-2018 09:44

Ik begin het een irritante site te vinden. De columns moeten per sé positief zijn. Slecht praten over de club mag niet.
En als er 1 interview wordt gegeven door een speler, dan weet Feanonline daar 3 of 4 nieuwsberichten over te plaatsen...
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Feanonline

Berichtdoor Mackan68 » 13-02-2018 15:12

Baas schreef:Ik begin het een irritante site te vinden. De columns moeten per sé positief zijn. Slecht praten over de club mag niet.
En als er 1 interview wordt gegeven door een speler, dan weet Feanonline daar 3 of 4 nieuwsberichten over te plaatsen...

Gelukkig krijgen de columnisten en eeuwige positivo's genoeg tegengas. Bij de een duurt het nu eenmaal wat langer voordat het kwartje valt dan bij anderen. Te veel supporters vinden alles best zolang ze maar een avondje of middag 'by it wiif wei kinne'. Winst, gelijkspel of verlies, een mooie wedstrijd of eentje waarvoor spelers zich kapot zouden moeten schamen, het is allemaal prachtig want zij zijn erbij.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Feanonline

Berichtdoor FeanfanPieter » 01-06-2018 06:34

:roll: :roll: :roll:
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.
'Ik voel me meer Fries dan Nederlander. '
Avatar gebruiker
FeanfanPieter
Selectiespeler
 
Berichten: 368
Geregistreerd op: 02-08-2007 13:49
Woonplaats: DKV van DKV

Re: Feanonline

Berichtdoor Trevorp » 01-06-2018 07:36

FeanfanPieter schreef::roll: :roll: :roll:


:lol: niet best, ik zou toch bedanken voor de eer
Avatar gebruiker
Trevorp
Selectiespeler
 
Berichten: 254
Geregistreerd op: 30-10-2015 09:22

Re: Feanonline

Berichtdoor Joucke » 01-06-2018 09:47

Is nog altijd beter dan dit..
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Feanonline

Berichtdoor Jazz » 01-06-2018 13:02

Ze moeten echt hun cookie banner op orde hebben. Elke keer als je op de site komt krijg je weer de banner te zien en moet je weer klikken om eraf te komen. Werk aan de winkel Feanonline, zo verlies je bezoekers!!
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Feanonline

Berichtdoor Jazz » 01-06-2018 14:19

Bubbe schreef:Als je verder klikt naar privacy instellingen kom je er dus ook achter dat je gegevens worden gedeeld met enkele honderden bedrijven.


Dat is niet echt een verassing, alle bedrijven doen dat.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Feanonline

Berichtdoor Mackan68 » 01-06-2018 23:56

Bubbe schreef:Als je verder klikt naar privacy instellingen kom je er dus ook achter dat je gegevens worden gedeeld met enkele honderden bedrijven.

En als je dan een dikke 200 bedrijven hebt uitgeschakeld en je slaat die voorkeur op, dan kun je dat alle volgende keren dat je de site bezoekt dat lekker nog een keer doen. Niks opgeslagen. Het is niet chill, maar ze hebben geen idee hoe lang het gaat duren voor ze het wél voor elkaar hebben. Hoe lang hebben mensen wel niet geklaagd over de oude versie, dat ze niet op posts konden reageren. Nu komt het weer regelmatig voor dat je niet automatisch inlogt terwijl je daar wel een vinkje voor hebt gezet. Mij zien ze er niet weer totdat ze het opgelost hebben. Of daar nu een 3e partij aansprakelijk is of niet.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Feanonline

Berichtdoor Joucke » 27-08-2018 16:44

@FeanOnline - hebben jullie (ivm AVG, de Europese privacywet) wel toestemming gevraagd voor het mogen citeren van leden op dit forum?
Joucke
Wereldspeler
 
Berichten: 1136
Geregistreerd op: 21-04-2014 18:41
Woonplaats: Vught

Re: Feanonline

Berichtdoor BK2007 » 27-08-2018 18:15

Zodra je hier iets post is het volgens mij openbaar.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Feanonline

Berichtdoor Crash » 27-08-2018 20:17

Ik vind de columns doorgaans leuk geschreven, vermakelijk om te lezen. Maar inderdaad, neem het met een knipoog, want het is op-en-top sc Heerenveen-propaganda. Soms heb ik ook wel wat met Frank, Redmer en co. te doen na op opnieuw een barslechte vertoning van ‘onze jongens’. Ga er maar aanstaan: elke keer weer iets positiefs te schrijven, terwijl de leiding faalt op meerdere fronten en het elftal een parodie op voetbal laat zien. Toch slagen ze er elke keer weer in een vermakelijk stukje te schrijven. Ga zo door heren! Kijk nu alweer uit naar de volgende!
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Feanonline

Berichtdoor TORCIDA » 28-08-2018 09:38

zodra je iets post is het idd openbaar, maar dat wil niet zeggen dat je toestemming geeft tot het kopiëren van berichten op andere media. Ik vind het ook belachelijk dat dit gebeurd.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Feanonline

Berichtdoor Jazz » 28-08-2018 09:45

TORCIDA schreef:zodra je iets post is het idd openbaar, maar dat wil niet zeggen dat je toestemming geeft tot het kopiëren van berichten op andere media. Ik vind het ook belachelijk dat dit gebeurd.


Het minste wat ze kunnen doen is vragen of ze jouw bericht mogen kopieeren.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2472
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Feanonline

Berichtdoor CS1984 » 28-08-2018 11:12

Ze maken nu al nieuws gebaseerd op meningen van mensen op dit forum of op Twitter. Scheelt misschien wat in de taalfouten, maar oioioi, echt alles voor de clicks daar.
CS1984
Bankzitter
 
Berichten: 38
Geregistreerd op: 12-10-2015 16:03

Re: Feanonline

Berichtdoor Marça » 28-08-2018 12:31

Ben het met jullie eens over stuk uit Friesch Dagblad, dat had mijn voorkeur ook niet gehad om te publiceren maar zorgt wel weer voor wat discussie. Uiteindelijk zal er toch een spits bij moeten komen...!? En wanneer is een suggestie van een fan hier of op Twitter minder waard dan iemand die op radio of televisie te horen is? (Iemand Jaap S. krijgt tenslotte ook een podium)

In het geval van het stewards-verhaal leek me dat gewoon mooi om even uit te lichten na dat 'spandoekgate'. Vaak wordt er alleen aandacht aan dingen besteed als het fout gaat, maar niet als er wél kordaat wordt opgetreden tegen raddraaiers. Dat vind ik scheef en onterecht en daarom een positief bericht waard, daar sta ik nog steeds voor de volle 100% achter.

Het feit dat dit een openbaar forum is met anonieme gebruikers zie ik geen reden voor een discussie over privacy. Overigens hebben we met het spandoek-verhaal er bewust voor gekozen om diegene niet met naam/link te noemen in het bericht.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1953
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Feanonline

Berichtdoor Kaz_SCH » 28-08-2018 13:15

Dan nog had het jullie gesierd om even een PB te doen, niet om toestemming te vragen maar als heads-up. Er stond ook een bericht van mij tussen. Helemaal geen raar bericht, en het maakt me niet heel veel uit. Maar ik post hier toch uit een soort gevoel van beslotenheid, los van de juridische aspecten.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Feanonline

Berichtdoor CS1984 » 28-08-2018 16:28

Marça schreef:Ben het met jullie eens over stuk uit Friesch Dagblad, dat had mijn voorkeur ook niet gehad om te publiceren maar zorgt wel weer voor wat discussie. Uiteindelijk zal er toch een spits bij moeten komen...!? En wanneer is een suggestie van een fan hier of op Twitter minder waard dan iemand die op radio of televisie te horen is? (Iemand Jaap S. krijgt tenslotte ook een podium)

In het geval van het stewards-verhaal leek me dat gewoon mooi om even uit te lichten na dat 'spandoekgate'. Vaak wordt er alleen aandacht aan dingen besteed als het fout gaat, maar niet als er wél kordaat wordt opgetreden tegen raddraaiers. Dat vind ik scheef en onterecht en daarom een positief bericht waard, daar sta ik nog steeds voor de volle 100% achter.

Het feit dat dit een openbaar forum is met anonieme gebruikers zie ik geen reden voor een discussie over privacy. Overigens hebben we met het spandoek-verhaal er bewust voor gekozen om diegene niet met naam/link te noemen in het bericht.


We mogen er van uitgaan dat professionals/journalisten iets beter ingewijd zijn dan fans op een forum. En voor meningen hebben we al een forum of een reageer rubriek. Buiten dat is dit in zekere zin een anoniem forum en kun je dat alleen bekijken als je geregistreerd bent. Uiteraard is dat vrij makkelijk om te doen, maar het is alsnog een drempel en creëert een community gevoel, waarbij er vanuit privacy grondredenen vanuit mag worden gegaan dat het binnen de 'deuren' van deze site blijft.

Dan de kwestie "Advies voor Hamstra". Hoe suggestief kun je iets brengen? Met zo'n kop mag je er vanuit gaan dat er iets meer aan de hand is dan wat losse tweets van nobodies. Echt bedroevend om zoiets als nieuws te brengen. Dan ben je echt alleen maar clicks aan het genereren. Meningen van mensen op Twitter, wie zit daar nou echt op te wachten?

En doe eens wat aan de zinsconstructies. Neem aub de tijd om een bericht te lezen alvorens het te posten. Sommige berichten zijn echt niet doorheen te komen. Ik moet af en toe zinnen 3x lezen omdat ze voor geen meter lopen. Zo moeilijk is het allemaal niet, maar dit speelt al tijden en is al veel vaker aangekaart. Ik vind het verder leuk dat er veel nieuws te lezen is, ondanks dat het allemaal opgeknipt is en het natuurlijk een grote clickbait site is. Maar de actualiteit is fijn. Alleen de nauwkeurigheid en relevantie mag echt wel iets opgeschroefd worden.
CS1984
Bankzitter
 
Berichten: 38
Geregistreerd op: 12-10-2015 16:03

Re: Feanonline

Berichtdoor Marça » 28-08-2018 19:03

De meeste professionals/journalisten mogen beter ingewijd worden geacht, dat is zeker waar al geldt dat niet altijd. Dit is trouwens een openbaar forum, je hoeft je niet te registreren om je mening te delen. Als dat niet het geval was, dan had ik het waarschijnlijk ook niet zonder toestemming geplaatst.

Hoe vaak lees je wel niet een titel en wordt je teleurgesteld door de inhoud van het verhaal? Ik zou soms graag zo heilig als de paus willen zijn maar ook de NOS doet hier tegenwoordig gewoon aan mee. Soms moet je ook zo'n titel maken, want anders gaat Soccernews of Voetbalzone er bijv. met een clickbait-titel met jouw primeur aan de haal. Het is eten of gegeten worden.

Omdat we inderdaad zo actueel zijn gebeurt het vaak dat zo'n artikel haastig geschreven wordt, ook bijv. door studenten die een zakcentje willen verdienen met het schrijven van nieuwsberichten. Voor hen is kwantiteit belangrijker dan kwaliteit en daarom herschrijf ik zo nu en dan wel alinea's of hele artikelen. Het is helaas (nog) niet reëel om dat constant te doen.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1953
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Feanonline

Berichtdoor CS1984 » 28-08-2018 20:53

Marça schreef:De meeste professionals/journalisten mogen beter ingewijd worden geacht, dat is zeker waar al geldt dat niet altijd. Dit is trouwens een openbaar forum, je hoeft je niet te registreren om je mening te delen. Als dat niet het geval was, dan had ik het waarschijnlijk ook niet zonder toestemming geplaatst.

Hoe vaak lees je wel niet een titel en wordt je teleurgesteld door de inhoud van het verhaal? Ik zou soms graag zo heilig als de paus willen zijn maar ook de NOS doet hier tegenwoordig gewoon aan mee. Soms moet je ook zo'n titel maken, want anders gaat Soccernews of Voetbalzone er bijv. met een clickbait-titel met jouw primeur aan de haal. Het is eten of gegeten worden.

Omdat we inderdaad zo actueel zijn gebeurt het vaak dat zo'n artikel haastig geschreven wordt, ook bijv. door studenten die een zakcentje willen verdienen met het schrijven van nieuwsberichten. Voor hen is kwantiteit belangrijker dan kwaliteit en daarom herschrijf ik zo nu en dan wel alinea's of hele artikelen. Het is helaas (nog) niet reëel om dat constant te doen.


Ik lees een hoop excuses die in mijn beleving niet echt stand houden.

1) Dit is geen openbaar forum. Wil je hier lezen, moet je een account hebben en ingelogd zijn.

2) Pers; ja, the age of clickbait. Vaak zat teleurgesteld. Maar een primeur gebaseerd op meningen van Jan & Kees op Twitter? Kom op hey, hoe oud ben je, of hoe oud denk je dat je doelgroep is? Zelfs Soccernews of Voetbalzone zou zich schamen om zo tijd te roven van bezoekers en zouden ook op de vingers getikt worden. En ze zouden zich de volgende keer wel 3 keer bedenken voordat ze zulke onzin als nieuws presenteren. Er is ook nog zoiets als integriteit? En geloofwaardigheid?

3) Eten of gegeten worden; dus dan maar troep uitstorten? 1 zo'n berichtje maakt het verschil of jij de huur/hypotheek kan betalen? :D Aardige korte termijn gedachte, maar een leuke testcase om te zien hoe de bezoekersaantallen zich gaan verhouden op den duur!

4) Kwantiteit over kwaliteit. Zie 3.

Wat is er mis mee om wat kwaliteit te leveren? Denk je dan niet dat de bezoekersaantallen omhoog gaan? Ik merk zelf al dat ik van dagelijks bezoek ben teruggeschakeld naar eens per week. Simpelweg door de enorme berg - vaak onleesbare - onzin die er wordt uitgestort. En als ik zo om mij heen hoor, ben ik niet de enige.

Alle kansen om een relevante nieuws portal te zijn, maar er dan toch voor kiezen om het op een dusdanige manier te presenteren. Nouja, ieder zijn standaarden...
CS1984
Bankzitter
 
Berichten: 38
Geregistreerd op: 12-10-2015 16:03

Re: Feanonline

Berichtdoor Marça » 28-08-2018 21:28

1. Dit is wel een openbaar forum. Log maar eens uit en je kunt gewoon alles lezen. :)

2. Een 'primeur' op basis van Jan & Kees doen we niet heel vaak, inderdaad omdat je een (groot) risico neemt. Toch lijkt het gezien de bezoekerscijfers wél het soort berichten te zijn waarvoor mensen naar de site komen én zetten we er in dat geval duidelijk bij dat de bron mogelijk niet betrouwbaar is. In principe zijn we ook een fansite hè en niet een krant/omroep.

We luisteren ook wel degelijk naar de reacties op de site en ook hier, daarom probeer ik er waar mogelijk (en waar zinvol) op te reageren. Betreft integriteit en geloofwaardigheid hebben we paar jaar terug al flink ingeboet met de overstap naar BN Media. Dat heeft de site een stuk commerciëler gemaakt en daarmee ook een stuk actueler (+/- dagelijks 7-23 uur).

3. Gelukkig zijn de meeste titels wel normaal: een samenvatting van de inhoud of een opvallende quote. We zien daarbij ook niet een teruggang in het aantal bezoekers - hoewel ik persoonlijk (net als jou) vind dat we soms wel teveel berichten doen per dag. De huidige site-opzet laat helaas niet goed zien wat het hoofdnieuws is en wat bijzaak.

En m'n toekomstige hypotheek zal ik afbetalen van m'n eigen job - daar zal FeanOnline amper aan bijdragen! (Wanneer überhaupt al, maar dat is ook nooit mijn drijfveer geweest. Ik heb gewoon een vorm van nieuwsverslaving en zeker als het over us Heerenveen gaat)

4. Ik ben overigens niet de enige die bepaald wat er wel of niet wordt geplaatst. Dat is veelal een afweging van de dagelijkse redactie, die er in principe naar streven om ieder 1/1,5 uur een nieuw bericht te plaatsen. Niet iedereen heeft daar behoefte aan, maar zo zorg je er wel voor dat mensen terugkeren voor het laatste nieuws.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1953
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Feanonline

Berichtdoor Mackan68 » 29-08-2018 01:40

Ach wat maakt het uit. Je moet op je tellen passen hier. Meningsverschillen of onjuistheden in posts worden tegenwoordig op twitter gegooid. Je kan zomaar ten overstaan van iedereen aan de schandpaal genageld te worden. Het zou mooi zijn dat wat zich hier afspeelt ook hier besproken wordt. Utopie?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Feanonline

Berichtdoor Kaz_SCH » 10-09-2018 09:37

https://www.feanonline.nl/nieuws/eerste ... -materiaal

En deze dan? Dit gaat wat mij betreft nog weer verder dan Clickbait, waar je zelf de puntjes moet verbinden. Hier wordt gewoon letterlijk gepresenteerd alsof JOR dit zegt. Hou hier nou eens mee op!
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Feanonline

Berichtdoor TORCIDA » 10-09-2018 14:16

het zijn de woorden van Reon Boeringa inderdaad. dit lijkt nergens op en heeft niks met journalistiek te maken...
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Feanonline

Berichtdoor CS1984 » 11-09-2018 11:30

Nu weer een artikel; Lammers strijdbaar: ''Nu moeten we gewoon negen punten pakken''

Gaat het over Jong Oranje. En dan hier droog durven beweren dat er behoefte is aan zulke artikelen. Wat een gelul, je weet helemaal niet dat die behoefte er is. Mensen klikken op een titel omdat ze iets compleet anders verwachten. Je ziet pas dat de 'behoefte' er is, nadat mensen er zijn ingetuind. Wat een misselijk beleid. Snel uit de favorieten halen mensen.
CS1984
Bankzitter
 
Berichten: 38
Geregistreerd op: 12-10-2015 16:03

Re: Feanonline

Berichtdoor Mackan68 » 11-09-2018 20:15

Het gekloot met de privacyinstellingen en het inloggen blijft...
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Volgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten