Schouders er onder

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Schouders er onder

Berichtdoor Mainfield2016 » 15-05-2016 10:42

Beste mede fans

Dit is mijn eerste post op het forum ik lees al jaren met jullie mee en het valt me op dat de laatste 2 jaar hier een gelaten sfeer onstaat . Er is veel gebeurd met onze mooie club en ook ik ben zeer teleurgesteld in de gang van zaken in en rondom het veld ' maar al het negatieve op de tribunes en op fan site,s steld me nog veel meer teleur , er word veel tijd door fans gestoken in in het klagen en opmerken van wat er allemaal fout gaat in rondom de club . Deze klachten en opmerkingen zijn naar mijn mening wel terecht de club zinkt af en wij laten allemaal onze kop er bij hangen en zijn medeschuldig aan het verval door onze energie te verspillen in het steken van klagen en zeuren over onze mooie club enz enz . Ik zie en hoor veel mensen in real life en op fansite,s die veel kennis van onze club en voetbal hebben maar er word niks met deze kennis gedaan dit is doodzonde ik ben momenteel zeer druk in men privee en werk situatie en kan daardoor helaas op dit moment weinig ondernemen . Wat er moet gebeuren is dat de kennis van de fans gebruikt moet worden , Ik heb in het verleden meerdere vragen/verbeter punten naar de club gestuurd maar krijg nooit respons omdat er niet naar eenlingen word geluisterd wij als suporters , sijzoenskaarthouders nieuw noord ,fean fan moeten onze krachten gaan bundelen niet om alweer een revolutie te ontketenen maar om samen met bestuur/dagelijkse leiding de kennis te delen en samen onze schouders onder de club te zetten .

Mijn vraag Aan jullie is zijn om mee te denken en met voorstellen te komen om onze stem beter tot zijn recht te laten komen graag hoor ik meer

Mvg ....
Mainfield2016
Bankzitter
 
Berichten: 32
Geregistreerd op: 15-05-2016 09:54

Re: Schouders er onder

Berichtdoor Baas » 15-05-2016 13:28

Goed verhaal.. je zegt alleen helemaal niks..
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Schouders er onder

Berichtdoor CrazyArgos » 15-05-2016 16:03

Hij probeert mensen met kennis en ideeën over de club bij elkaar te krijgen. Dat vind ik mooi om te zien. Jammer dat er dan gelijk weer zo'n typische negatieve opmerking komt.

Dus dit is ook weer onder de grond getrapt. Klasse hoor...
CrazyArgos
Selectiespeler
 
Berichten: 261
Geregistreerd op: 22-04-2012 13:41
Woonplaats: Doezum

Re: Schouders er onder

Berichtdoor Jazz » 15-05-2016 17:19

CrazyArgos schreef:Hij probeert mensen met kennis en ideeën over de club bij elkaar te krijgen. Dat vind ik mooi om te zien. Jammer dat er dan gelijk weer zo'n typische negatieve opmerking komt.

Dus dit is ook weer onder de grond getrapt. Klasse hoor...


Dat is er toch allang, in de vorm van dit forum? Er worden genoeg suggesties gegeven. Dat is het probleem niet. Dat de communicatie van en naar Heerenveen slecht is, is toch niet onze schuld?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Schouders er onder

Berichtdoor Lenstra » 15-05-2016 18:18

Ik denk dat Mainfield doelt op een klankbord binnen de club (is er al meende ik?) Misschien dat dit klankbord eens per kwartaal met supporters om tafel kan om te horen wat er onder de supporters leeft.
Lenstra
Selectiespeler
 
Berichten: 430
Geregistreerd op: 05-11-2011 16:40

Re: Schouders er onder

Berichtdoor Mackan68 » 15-05-2016 18:41

De supportersraad hoeft alleen hier maar te rade te gaan. Hier kunnen ze genoeg zorgen, onbegrip en frustraties opdoen. Of eventueel tips. Niet dat we de illusie moeten hebben dat supporters serieus genomen worden. Het is al tijden bekend dat daar geen sprake van is.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Schouders er onder

Berichtdoor Mainfield2016 » 16-05-2016 03:39

Mackan68 schreef:De supportersraad hoeft alleen hier maar te rade te gaan. Hier kunnen ze genoeg zorgen, onbegrip en frustraties opdoen. Of eventueel tips. Niet dat we de illusie moeten hebben dat supporters serieus genomen worden. Het is al tijden bekend dat daar geen sprake van is.


Ik weet niet of suportersraad hier mee kijkt mackan '

Wat ik mis bij de club is dat er weinig comunucatie is naar de suporters en achterban wat betreft toekomst plannen van jeugdopleiding , sportstad , enz enz
de inloop avonden van de nieuwe tribune op noord waren opzich wel goed geregeld maar hoor al een tijdje niks meer over hoe de situatie nu is ,

Er worden hier veel goede tips gegeven maar eerlijk gezegd heb ik in de laatste 6 jaar dat ik hier en op andere site,s waar ik veel lees sc heerenveen weinig met deze tips zien doen wat dat betreft twijfel ik dan ook of er hier iets mee word gedaan .
Mainfield2016
Bankzitter
 
Berichten: 32
Geregistreerd op: 15-05-2016 09:54

Re: Schouders er onder

Berichtdoor Mackan68 » 16-05-2016 14:47

Mainfield2016 schreef:
Ik weet niet of suportersraad hier mee kijkt mackan '

Wat ik mis bij de club is dat er weinig comunucatie is naar de suporters en achterban wat betreft toekomst plannen van jeugdopleiding , sportstad , enz enz
de inloop avonden van de nieuwe tribune op noord waren opzich wel goed geregeld maar hoor al een tijdje niks meer over hoe de situatie nu is ,

Er worden hier veel goede tips gegeven maar eerlijk gezegd heb ik in de laatste 6 jaar dat ik hier en op andere site,s waar ik veel lees sc heerenveen weinig met deze tips zien doen wat dat betreft twijfel ik dan ook of er hier iets mee word gedaan .
Ze zouden er goed aan doen dit wel te doen. Maar dit is het enige medium natuurlijk niet waarmee je clubmensen kunt bereiken. Op twitter bijvoorbeeld wordt er ook veel gediscussieerd over bepaalde zaken. Eisenga reageert daar in sommige gevallen wel op en geeft je het idee de tips serieus te nemen. Zo kwam hij onder andere terug op het besluit om geen afscheid van Nordfeldt te nemen. Dat moet dan nog wel steeds gebeuren, maar de volgende thuiswedstrijd was er in ieder geval nog het afscheid van Finnbogason.

Als je de club mailt is er vaak te kennen gegeven dat de club het ter kennisgeving aanneemt zonder er verder iets mee te doen. Zo zijn er vorig seizoen na de uitwedstrijd tegen Vitesse in de play offs behoorlijk veel klachten gestuurd over het gedrag van de eigen supporterscoördinatoren die eigen supporters van de thuistribunes haalden waar verder helemaal geen reden toe was. Helemaal gezien het feit dat Vitesse (om nog wat mensen naar deze wedstrijd te krijgen) volledig vrije verkoop had georganiseerd. Ik heb later vernomen dat degenen die van de tribunes zijn geplukt ook niet toegelaten werden in het uitvak. Dat is natuurlijk uiterst kwalijk, helemaal als je in ogenschouw neemt hoe er door de club in thuiswedstrijden omgegaan wordt met uitsupporters. Die wordt geen strobreed in de weg gelegd om volledig uitgedost en zelfs met toeters op de thuistribunes plaats te nemen.

Nou is het al een tijdlang een vaststaand gegeven dat de communicatie vanuit de club eigenlijk behoorlijk armoedig is. Met de ervaring die Eisenga hierin zou moeten hebben ga ik er vanuit dat de club in die zin nog behoorlijk grote, positieve stappen kan zetten. De tijd dat je supporters 'dom' of onwetend kon houden is geweest. Haal daar dan een positieve wisselwerking uit met je achterban. Dat scheelt een hoop geroddel, achterklap, onrust en hierdoor ergernis!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum


Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten