Batavus 100 jaar.

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Batavus 100 jaar.

Berichtdoor Beetle » 17-08-2014 16:40

Ik heb een mail naar de club verzonden over het aanstaande 100-jarig bestaan van de bekende fietsenboer.

Hallo,
Buiten dat ik al jaren fan ben, dit jaar ben ik 25 jaar seizoenkaarthouder, ben ik ook iemand die veelvuldig op internet te vinden. Ik verzorg www.feanfans.nl van foto's o.a. maar ben soms ook gewoon uren zoet op het internet.

Zo kwam ik via via ineens op de site van fietsenbouwer Batavus terecht. Die naam doet me nog steeds veel aangezien zei er mede voor zorgden dat de club uitgroeide tot wat het nu is. Op de wikipedia site las ik ook dat dat bedrijf op 15 september dit jaar 100 jaar bestaat. Helaas is de wedstrijd die rond die datum wordt gespeeld een uitwedstrijd tegen AZ en het weekend daarna speelt de club ook uit tegen Vitesse.

De eerstvolgende wedstrijd daarna is thuis tegen PSV.

Mijn vraag is;
Zou het voor een keer mogelijk zijn om die wedstrijd in shirts met Batavus als opdruk te spelen? De shirts kunnen daarna voor een goed doel (kika?) Worden verkocht. Lijkt me een fantastische geste naar deze trouwe sponsor die nu het damesteam ondersteunt.

Groeten,
ik.
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: Batavus 100 jaar.

Berichtdoor Thinkman » 17-08-2014 17:05

Uitstekend idee: voor Batavus mooie opsteker, maar tevens goodwill voor Univé! Win-win= DOEN!
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Batavus 100 jaar.

Berichtdoor Grimo » 18-08-2014 11:12

Thinkman schreef:Uitstekend idee: voor Batavus mooie opsteker, maar tevens goodwill voor Univé! Win-win= DOEN!


Er zijn wel meer bedrijven die qua sponosoring van sc Heerenveen een jubileum te vieren hebben.

Laat Batavus hun 100 jarig bestaan vieren met een goed bedrag voor shirtsponsoring van de rug.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Batavus 100 jaar.

Berichtdoor Mackan68 » 18-08-2014 18:24

Grimo schreef:
Er zijn wel meer bedrijven die qua sponosoring van sc Heerenveen een jubileum te vieren hebben.

Laat Batavus hun 100 jarig bestaan vieren met een goed bedrag voor shirtsponsoring van de rug.


Dat zou in het kader van 'for good/old times sake' een prachtig gebaar zijn van Batavus inderdaad. :D
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum


Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten

cron