Moderators: Beheerders, Fanmasters
Kaz_SCH schreef:Of ze hebben al iets achter de hand, of ze spelen in mijn ogen erg gevaarlijk spel. Het merk Heerenveen is namelijk niet echt meer waard geworden de afgelopen jaren..
pes5 schreef:Ik kan me er wel in vinden dat 5 ton niet genoeg is.
Nu is het aan Hylke vd Veen om zich te bewijzen.
pes5 schreef:Daarnaast ben ik wel klaar met GroenLeven. Eerst al dat gezeik in de media en nu weer.
Kaz_SCH schreef:https://www.vi.nl/nieuws/fc-utrecht-schrijft-voor-de-tiende-keer-rode-cijfers-onder-van-seumeren
Lees net dit artikel. Hier moeten wij, maar bijvoorbeeld ook FC Groningen, mee concurreren. Dat is niet te doen. Ze geven gewoon uit wat ze willen en van Seumeren stort aan het eind van het jaar het verschil bij. De directie van FC Utrecht is als een piloot die alleen maar op een simulator vliegt. Je kunt jezelf piloot blijven noemen want het maakt toch niet uit hoe vaak je neerstort, er is altijd iemand die voor je op reset drukt.
bennieeee schreef:Bizar verhaal, gewoon geen sluitende begroting hoeven smaken want hij betaald toch wel..
Mocht hij ooit wegvallen dan hebben ze wel een heel groot probleem. Zonder van Seumeren waren ze gewoon een grijze middenmoter.
Kaz_SCH schreef:
Jep, technisch gezien is het een sluitende begroting omdat hij voorafgaand aan het seizoen een garantstelling afgeeft voor een blanco bedrag.
The UEFA Financial Fair Play Regulations (FFP) were established to prevent professional football clubs spending more than they earn in the pursuit of success and in doing so getting into financial problems which might threaten their long-term survival.[1] They were agreed to in principle in September 2009 by the Financial Control Panel of football's governing body in Europe (Union of European Football Associations – UEFA).
The regulations provide for sanctions to be taken against clubs who exceed spending, over several seasons, within a set budgetary framework. Implementation of the regulations took place at the outset of the 2011–12 football season.[2] The severest penalty is disqualification from the European competitions.[3] Other penalties included fines, the withholding of prize money, and player transfer bans.
jelgrins schreef:Verbijsterend! Lees ik vanochtend in de LC het verhaal van Roozemond over de aanpak door de club van de coronamisere, waaronder tijdelijk uitstel van betaling huurkosten, zie ik OF op dezelfde ochtend al met een reactie van Bleeker van Sportstad.
Het journaille zit er bovenop! Ze kunnen het. Klasse, zo hoort het!!
Benieuwd hoe de situatie 30 km verderop is!!
[list=][/list]
Feanfan 1 schreef:Ik lees elk jaar weer dat de huur van het stadion zo hoog is. En ik ben nooit zo met de financiën bezig, maar heb eigenlijk geen idee hoe het nu precies zit.
- Heeft de club bijvoorbeeld een 20 jarenplan dat het elk jaar een x-bedrag betaald, net als een huis afbetalen bijv.. Zo ja, wanneer loopt dat dan af ?
- Heerenveen maakt er elk jaar gebruik van en betaald gewoon elk jaar dat x-bedrag, tot het jaar 3000 aan toe
- ??
pes5 schreef:Twente ook al enorme problemen. Bij een seizoen zonder publiek gaat de begroting terug naar 12 mln met een tekort van 8 mln.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten