Begroting/financiën van sc Heerenveen

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor Mackan68 » 10-12-2013 09:59

TORCIDA schreef:
@mackan, het gaat mij hier niet om de spelers, maar om de bedrijfvoering icm verkopen van sommige spelers die de gaten kunnen dichten. Ik schuif niets op het bordje van Sporre, ik geef alleen aan hoe het er aan toe gaat.
Het wordt hoog tijd dat hij weg gaat, het nieuwe bestuur kan starten en men accepteert dat er de komende 2 a 3 jaar een tering naar de nering beleid gevoerd wordt, waarmee men een nieuwe solide basis wordt gelegd. Dit gaat nog zeer doen en vraagt geduld. Van iedereen. Dat verwende supporters afhaken is dan maar jammer. Je hebt wel eens 7 magere en 7 vette jaren. Ons publiek was zo verwend dat in de betere tijden wanneer we scoorden tegen de teams in het linkerrijtje er amper gejuicht werd, het werd gewoon....


Je uiteenzetting is prima. Het grote verschil tussen Veenstra en Sporre is dat Veenstra geheimzinnig deed over de cijfertjes en Sporre daar gewoon open over is. Veenstra wilde ons laten geloven dat hij vooral saneerde door het briefpapier niet meer in kleur gedrukt werd maar zwart-wit. Dat soort verhalen. Vooralsnog is er nog geen nieuwe directie. Heeft Riemer ook aangegeven dat de volgende stap gezet wordt als iedereen daar mee kan leven. Dat er concessies gedaan moeten worden hier en daar lijkt mij niet meer als logisch. En dat is niet meer als terecht. Voorlopig is het naar buiten toe relatief rustig en laat dat vooral maar een tijd zo blijven. Als er dan in en langs het veld ook nog eens goede beslissingen worden genomen dan kunnen de weekenden zomaar eens wat leuker worden als dat die de afgelopen wedstrijden zijn geweest.
Een echte supporters is overigens altijd blij dat zijn club wint. Maakt niet uit of dat tegen de nummer 1 of de rode lantaarndrager is. Alleen is de euforie in het eerste geval vaak wat groter. :)
Laatst bijgewerkt door Mackan68 op 10-12-2013 12:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor Gekko » 10-12-2013 11:33

Punt dat duidelijk overeind staat is dat er een betere balans moet komen tussen inkomsten en uitgaven. Hoe langer je daarmee wacht des te harder worden ingrepen. Structureel wordt er tevee uitgegeven en de inkomsten moeten nogal wat omhoog wil je dat opvangen. Ook het moment waarop je die nieuwe inkomsten hebt is bepalend. Een nieuwe sponsor voor pak 'm beet 100.000 euro die nu instapt levert over dit boekjaar (tot 1 juli 2014) maar dus een verlichting van zo'n 50.000 euro.
Sporre moest op de toko passen en doet dat best prima naar buiten toe en voor de interne organisatie. Maar de achterliggende (financiële problemen) zullen door de nieuwe directie moeten worden opgelost. Er is nu aan de inkomstenkant gewerkt maar dat zal niet genoeg zijn. tenzij je verder in wilt teren op je eigen vermogen en speculeert op transfers. Maar dan herhaalt het feest zich volgend seizoen: inkomsten lager dan uitgaven dus ...
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 10-12-2013 12:14

Waarom stelt Omrop Fryslan of de LC hier nooit vragen over aan Sporre? Die gast is bijna elke week in de media te zien. Het is tijd dat de nieuwe directie gepresenteerd wordt en echt aan de slag gaat. Ik moet er niet aan denken dat interimmensen straks in januari beslissingen gaan nemen voor de lange termijn, terwijl ze zelf een maandje later weer weg zijn.

Het wordt tijd voor echte rust in de tent. Sporre kan in de media een leuk verhaaltje ophangen dat het rustiger lijkt, en dat heeft hij prima gedaan, maar het wordt tijd dat we nu verder gaan. Zolang er geen nieuwe leiding is die duidelijk aangeeft waar we heen willen zal er nooit echte rust zijn. Ook niet onder het personeel, want die weten nu niet waar ze aan toe zijn. Er zullen straks mensen uit gaan, en dat is heel sneu voor de betrokkenen, maar de club moet verder. De nieuwe leiding moet zo snel mogelijk gepresenteerd worden en aan de slag gaan, zodat er voor iedereen duidelijkheid is. Nu blijven we maar wat aanmodderen, dat werkte eventjes maar dat is geen structurele oplossing. Gas erop!
Laatst bijgewerkt door Fanatic 4-ever op 10-12-2013 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor Frisian Viking » 10-12-2013 14:07

Wat verwachten de mensen hier van Sporre? Een zeer wonderdokter? Wat Veenstra in drie jaar tijd aan heeft gericht moet Sporre even in drie maanden oplossen? Lijkt mij een onmogelijke eis.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor frisianbadboy » 10-12-2013 14:16

@ fb, tja 52 x 120 is inderdaad ruim 6 mio en dat is niet best.


Jij presenteerd dit als een keihard feit. Ik hoor vanuit de club ook wel dat er tekorten zijn. Die waren er voor Veenstra ook al. Dat is helder. In die zin is het Sporre zijn schuld helemaal niet dat er tekorten zijn dus zie niet zo goed in waarom hij er op aangesproken moet worden. Toch hoor ik vanuit de club andere bedragen dan jij hier naar voren brengt. Dus hoe jij aan jouw bedragen komt weet ik niet. Mij komen bedragen ter ore van de helft van wat jij hier meent te zeggen.
frisianbadboy
Wereldspeler
 
Berichten: 1380
Geregistreerd op: 22-07-2008 18:11

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor TORCIDA » 10-12-2013 16:52

Lees eens goed, nergens zeg ik dat sporre debet is aan de schuld/tekort, sterker dat zou knap zijn in twee maanden tijd. Als het over dit soort zaken gaat reageer jij altijd als door een bij gestoken. Wellicht dat er een bekende van jouw werkt, dat weet ik niet, maar ik spreek hem helemaal nergens op aan, ik geef aan hoe het er aan toe gaat, en hoe hij acteert. Daar heb ik geen mening over en dat hoeft ook niet. Alleen Heerenveen komt zo niet verder, het staat stil. Natuurlijk wordt er hard gewerkt, maar een schip zonder kapitein zal ook wel varen, maar wat is de koers? Sporre is niet verantwoordelijk voor de toekomst, maar voor nu.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor fuotbalgek » 11-12-2013 10:37

Torcida is behoorlijk aan het chargeren hier.
Het structurele tekort lag inderdaad dichter bij de 3 dan bij de 6 miljoen, en dit was voor CZ een aantal sterke nieuwe overeenkomsten heeft gesloten.

Het grootste probleem aan de uitgaven kant blijft inderdaad de buitenproportioneel hoge stadionhuur. NAC heeft afgelopen week nog korting gekregen op de huur, verkapte overheidssteun. sc Heerenveen lijkt het sportieve beleid van de gemeente juist te moeten financieren met deze enorme molensteen. Ik hoop en verwacht dat dit geen jaren meer duurt, de club zal dit op de spil drijven. Uiteindelijk zijn wij als ruim betalende deelnemer in de sportstad een zeer machtige partij. Om te beginnen richting een fatsoenlijke huur voor het stadion te gaan volgend jaar maar een miljoen minder.

Dat de club daarna nog een tekort overheid is inherent aan de financiële crisis en de imagoschade die samen hebben geleid tot minder bezoekers, minder sponsorinkomsten, lagere merchandise. Deze inkomsten kun je met goed beleid de komende jaren weer gaan opbouwen. Snoeien is een optie, maar ik zie liever een snelle deal met sportstad en een effectiever selectiebeleid. Pas dan kunnen we echt gaan opbouwen. En één van de benodigdheden daarvoor is een ervaren TD in plaats van Hans Vonk. We hebben niet het geld om weer iemand dat vak te leren. Er moet iemand komen die direct geld oplevert voor de club met het selectiebeleid.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor TORCIDA » 11-12-2013 11:59

ik chargeer helemaal niet, waarom? ik wou dat het een plus was ipv een min. Hoe jij aan drie mio komt, terwijl het exploitatie tekort al bijna 5 miljoen was.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor fuotbalgek » 11-12-2013 12:11

TORCIDA schreef:ik chargeer helemaal niet, waarom? ik wou dat het een plus was ipv een min. Hoe jij aan drie mio komt, terwijl het exploitatie tekort al bijna 5 miljoen was.


Er is openlijk gecommuniceerd over de hoogte van het structurele tekort. Sporre doet niet zo geheimzinnig over de cijfers.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor BK2007 » 11-12-2013 12:36

Aardig aspect aan dit geheel is dat de club wel mooi aan het bieden is op allerlei spelers. Hoezo geen geld :shock:
Eerder al op Achenteh en ook Lachman ? Verder lees ik nu net wat over een Hongaars talent. Het bod daarop is iverigens afgewezen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor Mackan68 » 11-12-2013 12:46

BK2007 schreef:Aardig aspect aan dit geheel is dat de club wel mooi aan het bieden is op allerlei spelers. Hoezo geen geld :shock:
Eerder al op Achenteh en ook Lachman ? Verder lees ik nu net wat over een Hongaars talent. Het bod daarop is iverigens afgewezen.

Ik denk dat je die biedingen niet al te hoog in moet schatten. Het is natuurlijk een vaststaand feit dat er sowieso in de zomer een behoorlijk gat vrijkomt in de salarishuishouding. Tel daarbij op de fifty-fifty kans dat Finnbogason ons gaat verlaten over een paar weken. Dan is er ineens toch wel weer wat mogelijk. Het zou best zo kunnen zijn dat het begrotingstekort van 5 miljoen al voor 80-90% ingelopen is. Als het financieel echt nog drama zou zijn dan denk ik niet dat ze zich al hadden geroerd.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 11-12-2013 13:59

fuotbalgek schreef:Er is openlijk gecommuniceerd over de hoogte van het structurele tekort. Sporre doet niet zo geheimzinnig over de cijfers.


Is dat zo? Ik hoor alleen dat er '90 procent weggewerkt is', maar niet waarvan precies en hoe de situatie nu precies is. Uit het bericht van de 'meevaller' laatst blijkt daarnaast nog steeds dat ze afstevenen op een tekort van ruim 3 miljoen. Dat is niet 90% weggewerkt. En tot op heden zijn helemaal geen nieuwe sponsoren binnengehaald, alleen mensen die nog een verplichting hadden en mensen die tijdelijk weg waren ivm Veenstra. Dat is natuurlijk mooi, maar niet superknap werk natuurlijk.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor fuotbalgek » 11-12-2013 14:00

Fanatic 4-ever schreef:Is dat zo? Ik hoor alleen dat er '90 procent weggewerkt is', maar niet waarvan precies en hoe de situatie nu precies is. Uit het bericht van de 'meevaller' laatst blijkt daarnaast nog steeds dat ze afstevenen op een tekort van ruim 3 miljoen. Dat is niet 90% weggewerkt. En tot op heden zijn helemaal geen nieuwe sponsoren binnengehaald, alleen mensen die nog een verplichting hadden en mensen die tijdelijk weg waren ivm Veenstra. Dat is natuurlijk mooi, maar niet superknap werk natuurlijk.


Moet je nog eens goed luisteren naar wat Sporre vertelt heeft aan Roelof de Vries bij zijn aantreden.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 11-12-2013 14:03

Dat was bij zijn aantreden, maar hoe het er nu precies voorstaat zijn ze niet (helemaal) duidelijk over. Dat geeft ook niet, maar we moeten niet doen alsof Sporre en wonderdokter is. Er moet zo snel mogelijk een nieuw bestuur aangesteld worden, zodat de interimmensen bedankt kunnen worden en de club écht aan de slag kan.
Laatst bijgewerkt door Fanatic 4-ever op 11-12-2013 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor fuotbalgek » 11-12-2013 14:15

Fanatic 4-ever schreef:Dat is bij zijn aantreden, maar hoe het er nu precies voorstaat zijn ze niet (helemaal) duidelijk over. Dat geeft ook niet, maar we moeten niet doen alsof Sporre en wonderdokter is. Er moet zo snel mogelijk een nieuw bestuur aangesteld worden, zodat de interimmensen bedankt kunnen worden en de club écht aan de slag kan.


Er is tussendoor een inhaalslag gemaakt op commercieel gebied, er zijn een paar goede sponsordeals gesloten. Je opmerking over Sporre raakt kant nog wal, gezien dit ten eerste niet beweerd wordt en hij ten tweede prima leiding geeft en rust terug brengt. En hij zet dus via cz in op inkomstenvergroting in plaats van de neerwaartse spiraal die we daarvoor kenden. Dus een wonderdokter hoeft hij niet genoemd te worden, zijn werkzaamheden hier mogen zeker gerespecteerd worden. (Samen met de andere interim-bestuurders!)
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor Gekko » 11-12-2013 14:21

Het gaat om het verschil tussen 'op de winkel passen' en 'de winkel verbouwen'. Dat eerste gebeurt best heel goed met de nodige initiatieven om meer geld binnen te krijgen maar het verbouwen van de winkel (ook aanpassen van Sportstadconstructies/huur hoogte, mogelijke reorganisatie/inkrimping) is een zaak van een langere termijn en andere mensen.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor TORCIDA » 11-12-2013 20:43

Voetbalgek lees eens wat er staat, ipv je eigen interpretatie te vertalen alsof hij niet gerespecteerd wordt, hij zit er voor het nu, niet voor de toekomst.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor Wizard » 31-12-2013 12:20

Torcida. Zou je mij willen pb'en. Je info en cijfers kloppen niet.
Bijvoorbeeld:
Sporre is persoonlijk benaderd door Riemer
Hoe kom je erbij dat het verlies 120k per week is? Operationeel verlies? Onjuiste cijfers

Verder lees ik vreemde Posts van andere leden:
Er zou begroot zijn op een verlies van 5M??
Vraagtekens bij een salaris v 3 ton voor een interim alg. dir.? Tamelijk marktconform.


RV heeft enorm gesneden in het salarishuis. Plukken we nu de vruchten van
Erve en Co. Hebben sponsoreninkomsten weer redelijk op de rails gekregen.
Ondanks daling seizoenkaarthouders zit het stadion redelijk vol.

Op dit moment koersen we operationeel af op een verlies van 0.5 tot 1m. Dat is alleraardigst gezien alle perikelen
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor hummelinho » 31-12-2013 15:26

Volgens Jaap de Groot (telegraaf) moet er 5 miljoen bezuinigd worden. Hoe goed hij ingevoerd is laat ik in het midden.
hummelinho
Selectiespeler
 
Berichten: 430
Geregistreerd op: 30-01-2006 22:04

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor TORCIDA » 02-01-2014 13:37

@ wizard, Sporre is niet rechtstreeks door Riemer benaderd, maar door de oude Rvc. Riemer heeft hier wel mee ingestemd. Maar na de benadering pas. Voor de rest die 120 klopt is ook een bedrag wat ik niet zelf verzin. verder heb ik geen zin om mijn bericht opnieuw te herhalen. Wat ik nog wel over Sporre kwijt wil is dat hij herhaaldelijk gewaarschuwd is om zich aan zijn interim taken te houden. Hij zocht oa teveel contact met media. Hij is ook met stille trom vertrokken. Daarnaast heeft hij de or geadviseerd om haar hard te maken voor bepaalde punten, omdat bij de aanstelling van het nieuwe bestuur dit niet meer mogelijk zou zijn. WT toch wel heel vreemd is.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor BK2007 » 02-01-2014 14:53

Mocht de club in een financieel lastig parket zitten zal het denk ik niet lang duren voordat de nieuwe directie dit naar buiten zal brengen. Dit omdat de nieuwe directie hier natuurlijk niet verantwoordelijk voor wil worden gehouden en het als argument kan worden gebruikt om evt hard te saneren en schoon schip wil maken.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor Appie_M » 02-01-2014 14:54

BK2007 schreef:Mocht de club in een financieel lastig parket zitten zal het denk ik niet lang duren voordat de nieuwe directie dit naar buiten zal brengen. Dit omdat de nieuwe directie hier natuurlijk niet verantwoordelijk voor wil worden gehouden en het als argument kan worden gebruikt om evt hard te saneren en schoon schip wil maken.


Waar hebben we dat toch eerder gehoord?
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor TORCIDA » 02-01-2014 20:23

het is toch ook geen geheim meer of verrassing meer dat er een verlies is?
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor frisianbadboy » 02-01-2014 21:04

het is toch ook geen geheim meer of verrassing meer dat er een verlies is?


Het is helder inderdaad dat we een verlies is dit seizoen. Dat we meer uitgeven dan er binnenkomt. Het is echter niet zo veel als jij hier maar blijft beweren. Je maakt stemming op basis van verkeerde cijfers. Discussieren is leuk maar wel op basis van de juiste gegevens aub Torcida.
frisianbadboy
Wereldspeler
 
Berichten: 1380
Geregistreerd op: 22-07-2008 18:11

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor TORCIDA » 03-01-2014 17:19

ik heb niet dezelfde bronnen, dat blijkt, maar of jouw bron of jijzelf zit mis of die van mij. Ik probeer geen stemming te maken, maar is jouw wijsheid dan de absolute waarheid? En mijn bron is geen buurman van een vriend die een collega heeft die bij heerenveen werkt. Mijn bron is 1e lijn, ik hoop dat het minder is overigens
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor frisianbadboy » 03-01-2014 23:09

ik heb niet dezelfde bronnen, dat blijkt, maar of jouw bron of jijzelf zit mis of die van mij. Ik probeer geen stemming te maken, maar is jouw wijsheid dan de absolute waarheid? En mijn bron is geen buurman van een vriend die een collega heeft die bij heerenveen werkt. Mijn bron is 1e lijn, ik hoop dat het minder is overigens


Mijn bron is een medewerker van de club. Het klopt wel dat er een tekort dreigde van bijna 5 miljoen euro aan het begin van het seizoen. Maar gelukkig zijn de omstandigheden wat verbeterd en is het dreigende gat van 5 miljoen euro teruggebracht naar een , vooralsnog, tekort van zo'n 2,5 miljoen - 3 miljoen euro. Nog altijd aanzienlijk en reden tot zorg. maar de 5 miljoen die jij hier presenteerd lijkt me wat aan de hoge kant. Ikzelf hoor andere berichten (gelukkig).
Laatst bijgewerkt door frisianbadboy op 04-01-2014 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt
frisianbadboy
Wereldspeler
 
Berichten: 1380
Geregistreerd op: 22-07-2008 18:11

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor frisianbadboy » 04-01-2014 17:24

Mede door toedoen van van Erve en van der Werf is het tekort al teruggebracht naar 2,5 - 3 miljoen euro. Ik begrijp dan ook niet dat de nieuwe directie deze mannen zo makkelijk heeft laten gaan. Het moet toch mogelijk zijn om deze mannen ook onder de nieuwe directie voor sc Heerenveen te behouden of niet?
frisianbadboy
Wereldspeler
 
Berichten: 1380
Geregistreerd op: 22-07-2008 18:11

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor TORCIDA » 28-01-2014 10:10

Het tekort blijkt toch zo rond de 5 mio te hangen, een tekort van 100.000 euro per week nog steeds, aldus Jelko.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor Mackan68 » 28-01-2014 10:29

TORCIDA schreef:Het tekort blijkt toch zo rond de 5 mio te hangen, een tekort van 100.000 euro per week nog steeds, aldus Jelko.

Als je dit niet adequaat kunt oplossen door middel van geld genereren (buiten transfers om) heb je wel een heel groot probleem. Hoe veel personeel met een salaris van bijvoorbeeld 35.000 euro PER JAAR moet je dan wel niet wegsaneren.
Het pronkstuk van Bart van der Meer (Sportstad) doet ons de das om.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen dl 2

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 28-01-2014 11:08

Die 90.000 euro die we per week kwijtraken, dat was toch al 'voor zoveel procent weggewerkt', als we Sporre (en van Erve) mochten geloven? Of die berichtgeving van VI klopt niet, of Sporre heeft ook gewoon uit zijn nek lopen lullen. Of we krijgen nu natuurlijk een verhaaltje dat hij het niet letterlijk zo gezegd heeft maar net iets anders bedoelde etc...
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten

cron