Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor xander » 28-07-2013 23:23

In diverse topics komt tegenwoordig iets voorbij over de sponsors en commerciële afdeling maar laten we het centraal houden hierbij een topic.

Gisteren viel mij iets op wat me toch wel ernstig zorgen maakte, de sponsoring boven de Noord en Zuid tribune is in nog geen 5 jaar tijd met 100%!!!!! afgenomen:

Vorig Seizoen
Afbeelding

Dit seizoen
Afbeelding

Vergelijk het eens met een foto uit 2007 Noord 2 rijen vol.
Afbeelding

En een foto 2008 Zuid 2 rijen vol.
Afbeelding

Of de borden zijn voor komend seizoen niet geplaatst maar schrikwekkend hoe de sponsoring is terug gelopen, ik ben het eens gaan vergelijken met een paar seizoenen. Opvallend was gisteren dat er enorm veel reclame op de boarding voorbij kwam van Van Wijnen.

Is er niks aan gedaan om één van deze sponsoren te behouden? Desnoods lagere tarieven o.i.d. Ik zie er wel welvarende bedrijven tussen staan. What happend?!?!

Ik ben even op onderzoek uit geweest en Aktie '67 beheerd deze borden.

Vaste reclameborden

De vaste reclameborden bevinden zich zowel aan de noord-, zuid-, west- als de oostzijde van het stadion. De vaste reclameborden zijn een uitstekend middel om consumenten in het stadion te bereiken. De borden zijn beschikbaar vanaf 5 meter.
Benieuwd naar de mogelijkheden?
Neem contact op met Jappie Vogelzang.
T: +31 (0)513 - 622 136
M: +31 (0)6 - 27 01 79 44
E: aktie67@sc-heerenveen.nl


Is te lang alles aan komen waaien bij aktie '67? Tijd voor jong bloed bij deze groep?

Iemand die hier wat meer over kan vertellen?
Laatst bijgewerkt door xander op 28-07-2013 23:30, in het totaal 2 keer bewerkt
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4909
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling

Berichtdoor xander » 28-07-2013 23:38

Bubbe schreef:Wat is hier nieuw aan? Dat de sponsoring gigantisch is teruggelopen was toch al bekend? Nota bene benadrukt bij de onderzoeksresultaten. Hier was o.a. die hele revolutie voor, iedereen zag dat het de verkeerde kant op ging.

Nieuw niet, maar zo'n gigantische terugloop wel voor mij.

Even verder kijkend dan de commerciële afdeling kijkend kom je uit bij Aktie'67 welke jaren gigantisch goed werk hebben geleverd maar wel mensen in zitten die aardig op leeftijd raken.

Aktie'67 doet op vrijwillige basis veel en beheerd de Advertenties, Wedstrijd- en balsponsoring, Roterende boarding, Vaste reclameborden etc. de vraag is hebben ze de juiste mensen nog wel, moet er niet jong bloed in?

Ik ben wel eens benieuwd hierna, is er iemand die meer over hen kan vertellen of dat het aan andere dingen ligt?
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4909
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Hinkelpikke » 29-07-2013 15:14

Het zegt natuurlijk wel wat, dat verdwijnen van borden. En op de digitale borden langs het veld zie je ook 40 minuten lang dezelfde sponsor. 'T is wel zorgelijk aan het worden.
Heerenveen till I die!
Avatar gebruiker
Hinkelpikke
Wereldspeler
 
Berichten: 1408
Geregistreerd op: 03-06-2009 16:50

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Mackan68 » 02-08-2013 16:28

Op twitter werd vanmiddag gesproken over een nieuwe sponsor, te weten Vrumona frisdranken.
Heb het gecontroleerd en hier http://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/sc-heerenveen-tekent-contract-met-vrumona1/10?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#.Ufu2_ddr0cc.twitter kun je er alles over lezen. De sponsor behoort tot de club 23 meest bijdragende sponsoren dus het is niet zo maar een of andere occasiondealer uit huttenkuttenveen waarover we kortgeleden nog enige tweets mochten lezen.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Knipecity » 02-08-2013 21:02

Dit zijn gewoon deals als met een Amstel. Vrumona wordt ook direct leverancier van fris- en sportdranken.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Mackan68 » 02-08-2013 21:36

Knipecity schreef:Dit zijn gewoon deals als met een Amstel. Vrumona wordt ook direct leverancier van fris- en sportdranken.
Als je bij de 23 grootste sponsoren hoort is dat volgens mij toch wel ietsje meer als 'gewoon'.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Podium3 » 02-08-2013 21:45

Vrumona = Pepsi = Marco Pappa beetje ver gezocht.... Maar ik dacht meteen aan dit filmpje...

http://www.youtube.com/watch?v=dAefpVdTO80
Avatar gebruiker
Podium3
Selectiespeler
 
Berichten: 342
Geregistreerd op: 07-11-2008 15:25

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Knipecity » 02-08-2013 22:33

Mackan68 schreef: Als je bij de 23 grootste sponsoren hoort is dat volgens mij toch wel ietsje meer als 'gewoon'.

Nee, oke maar zal grotendeels barterdeal zijn.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Feanfan13 » 14-08-2013 16:34

FRL-Sneek schreef:Over de vaste borden: dit heeft niet alleen met de onrust en de crisis te maken, maar ook met de algemene trends en ontwikkelingen. Vaste borden zijn toch wat gedateerd in het huidige digitale landschap. Een vast bord kost best wat, terwijl dat budget ook in bijvoorbeeld online advertising kan worden gestoken. Je reactie is begrijpelijk als je ziet hoeveel borden er zijn verdwenen, maar met alle respect wat (veel) te paniekerig. Het heeft niet direct één twee drie met het functioneren van Aktie '67 te maken. Vaste borden worden minder populair om te sponsoren. Dat er borden zijn verdwenen betekent ook niet per se dat de betrokken bedrijven geen sponsor meer zijn van de club. Een bedrijf kan volgens mij prima OSSH-lid zijn, maar geen bord hebben. Andersom kan het ook zijn dat een bedrijf wel geïnteresseerd is in een bord, maar niet in een OSSH-lidmaatschap. Deze borden staan mijn inziens dus niet direct gelijk aan een x-aantal sponsoren en zijn 'los' op te nemen. Een vast bord is gewoon geen (of minder) interessant sponsoritem meer. Voorheen toen de bomen nog aan de hemel groeiden, was zo'n bord interessant om toch nog even jezelf te laten zien. Heel veel meerwaarde zit er niet aan zo'n vast bord op die plek.

Desondanks kan het geen kwaad als er in Aktie'67 wat fris bloed komt, maar termen als 'schrikbarend' zie ik niet zo. De club heeft de afgelopen jaren op het gebied van warmte, herkenbaarheid en verbondenheid ingeleverd, Veenstra schoot volgens het rapport ernstig tekort in de omgang met sponsoren en daarnaast heb je dus gewoon algemene trends als digitalisering, verplaatsing van marketingactiviteiten naar het digitale landschap, enzovoort.



Het zo inderdaad wel heel strak zijn als je deze standaardborden, aan de noord en zuidtribune gaat vervangen voor LED-Schermen. Zou het stadion wel een 21ste eeuw aanblik geven! Waarop je dan ook meerdere sponsors kunt projecteren. Bovendien trekt dat ook meer de aadacht van de mensen en ondervinden de spelers daar geen hinder van.

Ik denk persoonlijk dat dit voor sponsors heel aantrekkelijk is, het kost wel wat maar dat levert je het dubbel en dwars weer op. Volgens mij ben je dan ook het eerste stadion in Nederland die dit heeft.
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor xander » 14-08-2013 20:22

Zou inderdaad een optie zijn, je ziet het in Duitsland steeds meer. Maar prima als er niks hangt als de inkomsten maar rechtsom binnenkomen.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4909
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Gekko » 15-08-2013 07:37

De kosten van LED boarding zijn enorm. Ik meen dat Groningen een rondje rond het veld heeft voor 150.000 euro.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor RobertDeVries » 15-08-2013 10:34

De led boarding op het veld wordt gehuurd in verband met de hoge kosten van aanschaf. De aanbieders kunnen het redelijk goedkoop aanbieden aangezien ze per week 4/5 keer per week verhuurd worden.
Ondanks dat zijn de kosten aanzienlijk en zullen de baten voor het verder digitaliseren van de reclame uitingen op korte termijn de kosten niet overschrijden.
RobertDeVries
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 14-06-2010 19:50

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor H-J » 16-08-2013 08:56

Hier maar even: als mijn twittertijdlijn mij niet bedriegt en mijn interpretatie juist is, is er (weer) een afgehaakte sponsor (volgens mij ook 1 van "de club van vd Wiel") terug. Dat er velen mogen volgen.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor RobertDeVries » 16-08-2013 15:03

De afgelopen weken is er al voor 10-duizenden euro's aan sponsoren terug gekomen. De accountmanagers komen uren tekort in de dag om de relaties te bezoeken. Dat is opzich niet vreemd, ware het niet dat de sponsoren zich aanmelden en niet gebeld hoven worden.
RobertDeVries
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 14-06-2010 19:50

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor mitrita » 16-08-2013 16:02

goed nieuws
Arnoud Ross ‏@arnoudross 22m
Is Van der Meulen Transport alweer terug als sponsor van scH ?Zou opvallend zijn als dat niet zo is nu de hele Veenstra-kliek weg is.Iemand?

Jan van Erve ‏@Erving04 10m
@arnoudross ja hoor. Freddy Hut heeft dat geregeld. En meer dan voorheen zelfs!!
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor frisianbadboy » 16-08-2013 22:14

Dan is Van der Meulen een man van zijn woord. Ik heb Ate persoonlijk nog gesproken de week nadat de uitslag van het rapport bekend was gemaakt en toen heb ik hem geconfronteerd met de woorden die hij zelf had gebruikt in de uitzending van Omrop Fryslân. Tevens gezegd dat hij nu wel weer terug zou moeten keren om de club de steunen en zich aan zijn eigen woorden te houden. Hij bevestigde dat hij dat ook zou doen. Mooi dat hij woord heeft gehouden. Respect daarvoor.
frisianbadboy
Wereldspeler
 
Berichten: 1380
Geregistreerd op: 22-07-2008 18:11

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor mitrita » 17-08-2013 06:39

RobertDeVries schreef:De afgelopen weken is er al voor 10-duizenden euro's aan sponsoren terug gekomen. De accountmanagers komen uren tekort in de dag om de relaties te bezoeken. Dat is opzich niet vreemd, ware het niet dat de sponsoren zich aanmelden en niet gebeld hoven worden.


Prima natuurlijk.
Zijn er daarentegen ook nog bedrijven die vanwege vertrek van Veenstra en rvc zijn gestopt?
(Anders dan de bedrijven waaraan deze heren zelf verbonden zijn)
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor mitrita » 17-08-2013 07:16

LC vandaag
Eerste bouwfase in komende winterstop
Forse verbouwing stadion SC Heerenveen voor zakenmarkt

Het Abe Lenstra stadion in Heerenveen wordt fors verspijkerd om de zakelijke markt ter wille te zijn.
Er ligt een plan om de tweede en derde verdieping aan de westzijde compleet te vertimmeren. De interim raad van commissarissen en tijdelijk voorzitter Gaston Sporre geven er groen licht voor.
Het plan is teken klaar en er wordt nu een offerte opgesteld. Mogelijk al in de winterstop, van 1 december tot 1 februari, wordt de tweede verdieping aangepakt. Vanaf 1mei volgend jaar volgt dan de verbouwing van de derde verdieping.
Alles ten gunste van de hospitality, weet Robert van der Werf, de zakenman die deze week bij de voetbalclub weer in genade werd aangenomen als commerciële man. ,,Het stadion heeft aan de binnenkant twintig jaar stilgestaan. Met de oplevering waren we destijds trendsetter, nu zijn we trendvolger.’’ Hij wijst op het blauwe tapijt, de witte plafonds en de langgerekte ,,pijpenla’’, waardoor de verdiepingen er ongezellig uitzien. ,,En als je iets doet, dan moet je het goed doen.’’
De ruimtes op de omloop, onderbroken door toiletblokken en dichte keukens, worden ruimtelijk breder gemaakt, met een open keuken, met beelden van de persconferenties. Op wedstrijddagen moet het er bruisen. Ze worden ,,het hart’’ van de OSSH, de ondernemersclub, weet Van der Werf. Met eten in allerlei soorten. ,,Tapas, sushi, een vijfgangenmenu, je
moet kunnen kiezen.’’ Met een Hollandse hoek, een Italiaanse, alles in voetbalsfeer. De derde verdieping krijgt een rustiger uitstraling met ,,bedeesder’’ muziek, lage zitjes en loungeplekken voor een goed gesprek.
Van der Werf wil niet zeggen hoeveel geld er met de verbouwing is gemoeid. Eerder circuleerden bedragen tussen de €1,5 miljoen en €2,5 miljoen. Sportstad Heerenveen is de officiële aanvrager. De kosten zullen worden verdisconteerd in de huurprijs die SC Heerenveen betaalt voor het stadion aan Sportstad Heerenveen. Van der Werf zegt dat ze zich moeten terugverdienen door extra inkomsten vanuit de zakelijke markt. Het contract met ‘huiscateraar’ Folkert Kuperus is eind vorig seizoen gestopt. Sinds juli is Beijk de nieuwe cateraar. Die draait volop mee in de plannenmakerij. Zo komen er nieuwe sponsorcontracten, variërend in prijs, met bijvoorbeeld een ‘all-inclusive-concept’ voor een hele avond onbeperkt drinken.
De verbouwing is de eerste stap voorwaarts die wordt gezet sinds -het aantreden van de nieuwe voorzitter Sporre. Van der Werf lanceerde het verbouwingsplan van het hoofdgebouw vorig jaar al, bij de toenmalige directie en raad van commissarissen. Maar het strandde op de bestuursperikelen bij de club en Van der Werf werd in april van dit jaar als ,,te kritisch’’ aan de kant gezet. Samen met Jan van Erve, teruggehaald van FC Emmen, moet hij er nu voor zorgen dat sponsors terugkeren en er meer inkomsten komen uit de zakelijke markt.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Appie_M » 17-08-2013 08:53

Goed dat ze de hospitality voor de sponsoren willen verbeteren. Als daar 20 jaar lang niets aan gebeurd is dan wordt het wel eens tijd voor een flinke verbouwing.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor du longhi » 17-08-2013 09:57

Het komt op mij over (al is het kort door de bocht) dat de vorige directie vooral bezig was met saneren en de club op korte termijn "gezond" te maken en dat de huidige beleidsbepalers investeren om de club op de lange termijn een goede basis te geven waarbij de mensen (supporters, sponsoren, medewerkers) weer centraal komen te staan. Al is het ook zo dat de de resultaten het goede gevoel over de club zeker beinvloed.

"We lost track, it doesn't matter
cause we are on this road together"
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Lipton » 17-08-2013 21:10

Men wou de zaak aanpakken met die hele grote verbouwing, maar ja dat ging dus niet door. De kantoren e.d. schijnen ook heel erg toe te zijn aan een opknapbeurt.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Beetle » 17-08-2013 22:43

Geen sponsor maar wel iemand die ruzie had met het vorige bestuur; is Eelke Lok straks ook terug?
Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Appie_M » 23-08-2013 12:06

Het is nu ook mogelijk om de aanvoerdersband te sponsoren: http://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/spon ... tie-671/10
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Boffy » 23-08-2013 15:32

Prima initiatief. Het zijn natuurlijk geen wereldschokkende bedragen, maar het is op jaarbasis toch alweer zo'n 5100,- voor de club.
Boffy
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 10-06-2013 16:42

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Jannn » 23-08-2013 22:56

Precies ik zeg goed bezig van allemaal zulke kleine bedragen word de club vanzelf weer gezond!
Jannn
Nieuw talent
 
Berichten: 100
Geregistreerd op: 05-07-2010 19:01

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor mathysjorritsma » 23-08-2013 23:00

Inderdaad een superinitiatief. Bij de uitwedstrijd tegen Roda vorig seizoen viel het me al op dat er verschrikkelijk veel verschillende sponsoren werden opgenoemd voor de aftrap. Een aanvoerderssponsor, een wisselsponsor, een doelpuntensponsor, een rugnummersponsor, noem maar op! Het klinkt allemaal wat commercieel, maar het levert geld op!

Heb vandaag niet gelet op de borden onder de daken van de Noord- en Zuidtribune. Zijn die inmiddels al gevuld? Ben namelijk wel benieuwd!
mathysjorritsma
Basisspeler
 
Berichten: 531
Geregistreerd op: 02-04-2011 20:42

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Feanfan13 » 26-08-2013 18:45

mathysjorritsma schreef:Inderdaad een superinitiatief. Bij de uitwedstrijd tegen Roda vorig seizoen viel het me al op dat er verschrikkelijk veel verschillende sponsoren werden opgenoemd voor de aftrap. Een aanvoerderssponsor, een wisselsponsor, een doelpuntensponsor, een rugnummersponsor, noem maar op! Het klinkt allemaal wat commercieel, maar het levert geld op!

Heb vandaag niet gelet op de borden onder de daken van de Noord- en Zuidtribune. Zijn die inmiddels al gevuld? Ben namelijk wel benieuwd!



Zuid is sowieso nog leeg, de dug-outs daarin tegen zijn nu wel voorzien van een sponsor.

Er is inderdaad een hoop mogelijk wat betreft de sponsoring, mijn insteek is dan ook 'massa is kassa.' Door veel kleinere sponsors te contracteren verdien je uiteindelijk ook mooie bedragen.

Wat betreft de LED TV's aan de zuidtribune en noordtribune, daar zal toch vast wel een goedkopere oplossing voor zijn? Ik weet dat de borden om het veld erg duur zijn qua uitstraling. Maar er zijn ook heus wel goedkopere oplossingen.

Het Abe lenstra stadion heeft nog genoeg mogelijkheden op sponsorborden neer te hangen. Een daarvan idee daarvan is bijvoorbeeld tussen de trappen op de hekken voor de eerste rijen. Of op de tribunes, aan de dakranden waar de suporters op deze kanten tegen aan kijken.
Feanfan13
Basisspeler
 
Berichten: 729
Geregistreerd op: 06-08-2013 15:23

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 26-08-2013 18:50

Feanfan13 schreef:Een daarvan idee daarvan is bijvoorbeeld tussen de trappen op de hekken voor de eerste rijen.


Daar hangen elke week spandoeken.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Frisian Viking » 27-08-2013 09:26

Fanatic 4-ever schreef:Daar hangen elke week spandoeken.

Haha, dus? Dan niet meer lijkt mij.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 27-08-2013 12:50

Dat denk ik toch echt wel. Kom op zeg, we laten onze mooie reling met spandoeken toch niet vervuilen door commerciële uitingen. Mogelijkheden genoeg daarvoor, maar niet op die plek. Punt.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Volgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron