Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Mackan68 » 15-11-2013 17:32

Damaverick schreef:
Zo ken ik je weer Mackan... punten er bij halen die er niets mee van doen hebben.... :)
Ik laat je dan ook weer lekker in je eigen wereldje en voor de rest zou ik zeggen lees de post aan Otsje maar ff door.

Succes he ;)


Het heeft er allemaal wel degelijk mee te maken. Maar ga lekker door je maatje te verdedigen jongen. Standvastig, het is te prijzen ware het niet dat je veel te lang de verkeerde de hand boven het hoofd hebt gehouden.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Damaverick » 16-11-2013 17:46

Mackan68 schreef:En jij gaat ook mooi door waarmee je een paar maanden terug enigszins gestopt leek. Dát wereldje zal plezierig wezen. En RV's kantoor niet aangepakt? Ik geloof dat je dan niet helemaal goed geïnformeerd bent. Maar je zult het wel weten. Laten we dat mooi zo. Iedereen blij.


Dat RV zijn kantoor niet is aangepakt hoor je mij niet zeggen.
We hebben het hier over de verbouwplannen waarin jullie beweerd hebben dat RV zijn eigen kantoor daar eerst voorang in verleende. Dat is niet waar. Bij (kort na) zijn aanstelling heeft hij dat al gedaan.

Dus de "scheve" gezichten op de verbouwplannen (omdat het RV zijn kantoor (als eerste) zou betreffen) waren in deze gewoon onterecht, immers dit was al aangepakt.

Het lijkt er op dat JIJ niet goed geïnformeerd bent Mackan en jij bent en blijft gewoon bezig in je negatieve tunnelvisie te blijven hangen.
Ik zou zeggen vooral blijven doen, dan is je wereldje wel heel klein.
Laatst bijgewerkt door Damaverick op 16-11-2013 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Damaverick
Nieuw talent
 
Berichten: 147
Geregistreerd op: 29-01-2013 12:44

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Damaverick » 16-11-2013 17:49

Mackan68 schreef:Het heeft er allemaal wel degelijk mee te maken. Maar ga lekker door je maatje te verdedigen jongen. Standvastig, het is te prijzen ware het niet dat je veel te lang de verkeerde de hand boven het hoofd hebt gehouden.


Haha mister tunnelvisie, helemaal nu je weer met dat maatjes en hand boven het hoofd verhaal aankomt.
Je bent een echte grapjas Mackan, wanneer je mijn posts nou eens goed leest ipv overal gelijk op in te hakken omdat 1 woordje of regeltje je niet zint en je de totale inhoud van de volledige post gewoon weer mist. (zoals wel erg vaak het geval is de laatste tijd) :D

Maar goed zie mijn vorige reactie aan jou en graag eens niet afwijken van hetgeen waar we het over hebben.
Laatst bijgewerkt door Damaverick op 17-11-2013 23:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Damaverick
Nieuw talent
 
Berichten: 147
Geregistreerd op: 29-01-2013 12:44

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Mackan68 » 16-11-2013 23:33

Damaverick schreef:
Maar goed zie mijn vorige reactie aan jou en graag eens niet afwijken van hetgeen waar we het over hebben.


Hij begon helemaal niet met zijn eigen kantoor. Jouw woorden. De rest was nog niet aangepast, maar zijn kantoor wel. Dan snap je toch echt niet helemaal waar het feitelijk om gaat. Maar ik zal het wel weer helemaal verkeerd lezen of begrijpen. Het ligt er bij jouw zo duidelijk bovenop dat het je zelf ontgaat. Zou je ook maar eens één keer iets van een kritische post plaatsen wat betreft RV. Maar die ontbreken van jouw kant :lol: Dat was toen zo en dat is nog steeds zo. Beetje in de trant van andere forumleden mensen wegzetten ben ook jij erg goed in. Ga vooral zo door! Ik kan dat ook. Als iemand 'inhoud' als in houdt (stam +t??) schrijft heb ik al moeite om het serieus te nemen.
Laatst bijgewerkt door Mackan68 op 17-11-2013 12:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor abegoal » 17-11-2013 11:57

Mackan68 schreef:Als iemand inhoud als in houdt (stam +t??) schrijft heb ik al moeite om het serieus te nemen.


Daar hep ik ook een hekel aan, menzen die ales vout sgrijfen!!!!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Damaverick » 18-11-2013 00:04

Mackan68 schreef:Hij begon helemaal niet met zijn eigen kantoor. Jouw woorden. De rest was nog niet aangepast, maar zijn kantoor wel. Dan snap je toch echt niet helemaal waar het feitelijk om gaat. Maar ik zal het wel weer helemaal verkeerd lezen of begrijpen. Het ligt er bij jouw zo duidelijk bovenop dat het je zelf ontgaat. Zou je ook maar eens één keer iets van een kritische post plaatsen wat betreft RV. Maar die ontbreken van jouw kant :lol: Dat was toen zo en dat is nog steeds zo. Beetje in de trant van andere forumleden mensen wegzetten ben ook jij erg goed in. Ga vooral zo door! Ik kan dat ook. Als iemand 'inhoud' als in houdt (stam +t??) schrijft heb ik al moeite om het serieus te nemen.


ah gossie een schrijffout mag niet van meneertje Mackan... als je al zo zielig begint heeft het geen nut op de rest van je post te reageren.
Je snapt het gewoon niet of wilt het gewoon niet snappen, geeft niets hoor het is je vergeven.
En blijkbaar is je geheugen ook nog eens verschrikkelijk kort als je de kritische posts van mij mbt RV niet meer weet.

succes met je parade Mackan, mij krijg je iig niet mee.
Volgende keer even goed bij de feiten blijven dan kunnen mensen je tenminste serieus nemen, nu kan ik alleen maar om je lachen.
Dank voor deze gulle lach in het weekend. :lol:
Damaverick
Nieuw talent
 
Berichten: 147
Geregistreerd op: 29-01-2013 12:44

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor feanryp23 » 08-12-2013 19:05

Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen
Avatar gebruiker
feanryp23
Superster
 
Berichten: 1655
Geregistreerd op: 06-09-2013 16:56
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Mackan68 » 08-12-2013 19:11

feanryp23 schreef:Lekker bezig Jan van Erve!

http://www.youtube.com/watch?v=ijU8xqs8lKE


Ja die doet het toch maar meer dan prima voor ons cluppie!! Helemaal top!
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor frisianbadboy » 08-12-2013 22:55

Was het niet zo dat de Haan - Westerhoff als sponsor was gestopt en naar Cambuur was overgestapt? Of vergis ik me even in deze? Ik zag op de roterende borden naast het veld namelijk vandaag de Haan - Westerhoff als sponsor voorbij komen. Of deze sponsor is weer terug of ik ben even in de war met een andere sponsor.
frisianbadboy
Wereldspeler
 
Berichten: 1380
Geregistreerd op: 22-07-2008 18:11

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Superfries88' » 08-12-2013 23:58

Het desbetreffende sponsorcontract is inderdaad opgezegd uit onvrede over het toenmalige beleid. Ik heb me laten vertellen dat Veenstra contact heeft opgenomen en heeft aangeboden om te praten, alleen wel ná het tekenen van een nieuw contract... Dat wilde men (uiteraard) niet. Een tijdje later is dezelfde poging ondernomen en dat leidde tot zoveel onbegrip, dat er is besloten om het vertrouwen op te zeggen. Nu Veenstra weg is, is er weer besloten om de club te gaan sponsoren.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor pes5 » 23-12-2013 19:15

Doet Heerenveen ook iets voor Serious Request? Ik zag Cambuur daar, maar van Heerenveen heb ik niks gehoord.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Damaverick » 24-12-2013 11:03

pes5 schreef:Doet Heerenveen ook iets voor Serious Request? Ik zag Cambuur daar, maar van Heerenveen heb ik niks gehoord.


Heerenveen had een veiling op Facebook van verschillende items.

een gedragen wedstrijdshirt van Finny (gedragen tijdens Heerenveen - Cambuur)
De schoenen van Pele, maar die zijn er geloof ik niet uit gegaan (minimale bod was 175)
shirt van MvB
gesigneerde bal
gesigneerde kalender
VIP arrangement
Handschoenen Nordfeldt
Damaverick
Nieuw talent
 
Berichten: 147
Geregistreerd op: 29-01-2013 12:44

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor xander » 02-02-2014 19:50

Kan aan mij liggen of het zijn de kroegen waar ik altijd kom die het 2 jaar geboycot hebben. De aankondigingsposters van de wedstrijden zijn weer terug in de kroegen, snackbars, sportverenigingen etc. Goede zaak misschien ook nog iets aangeven dat er kaarten beschikbaar zijn.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor HUNTELAAR » 30-06-2014 18:41

sc Heerenveen blaast voetbalclinics nieuw leven in

In het verleden waren de voetbalclinics van sc Heerenveen een doorslaand succes. De club heeft daarom besloten de clinics nieuw leven in te blazen. Maarten de Jong die de clinics leidde, gaat dat samen met Gerjan van der Hoogen ook nu weer doen. De oud-speler wordt tevens ingezet ter ondersteuning van de afdeling Commerciële Zaken en de Kidsclub. Hij begint zijn werkzaamheden op 1 juli.

sc Heerenveen kiest voor het opnieuw opzetten van de clinics om de contacten met de amateurclubs aan te halen. Mede dankzij hoofdsponsor Univé is dat weer mogelijk. Univé heeft zich namelijk bereid verklaard een belangrijk deel van de voetbalclinics af te nemen. De introductie gebeurt dan ook onder de naam Univé/sc Heerenveen Clinics.


Goeie zaak, ook mooi voor Maarten, wat je van hem mag vinden. Het is een echte clubman!
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Gekko » 30-06-2014 18:47

Prima stap. Deze jongens horen bij de club en kunnen op verschillende terreinen hun waarde hebben.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor HUNTELAAR » 07-07-2014 18:38

Nu van Erve nog terug, al zal dat wel niet gaan gebeuren..
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Feanfan 1 » 31-07-2014 20:06

Pabo, de grootste online sexshop van Europa, gaat een samenwerking aan met verschillende Eredivisie-clubs. Onder het motto 'verras je partner' is een sponsorcontract afgesloten met ADO Den Haag, Excelsior, FC Groningen, sc Heerenveen, NAC Breda en FC Utrecht. Willem II is eveneens in beeld.

"Wij zijn op zoek naar een manier om een groot publiek te bereiken", liet Audrey van Ham, category director van Pabo, weten aan Omroep Brabant. "Voetbal is daar de uitgelezen kans voor, omdat achter de meeste mannen een supervrouw zit. En die is vaak niet mee. We willen daar eigenlijk de aandacht op vestigen. Los van de aandacht die naar het voetbal gaat, is het leuk om de vrouw te verrassen met iets spannends."

Pabo geldt als middelgrote sponsor en richt zich in eerste instantie op reclameborden langs het veld. Later worden ook andere acties georganiseerd, mogelijk een lingerieshow voorafgaand aan wedstrijden en het creëren van lingeriesetjes in de clubkleuren. Toch wil het bedrijf niet te ver gaan. "We richten ons vooral op de lingerie. We worden nooit plat of ordinair."
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor heerenveenown » 31-07-2014 21:31

Lingerieshows voor de wedstrijd? :mrgreen:
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
heerenveenown
Basisspeler
 
Berichten: 676
Geregistreerd op: 22-12-2011 23:06
Woonplaats: Friesland

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Riverside » 31-07-2014 22:13

Penalty schieten in lingerie tijdens de rust?
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Knipecity » 31-07-2014 22:16

HUNTELAAR schreef:Nu van Erve nog terug, al zal dat wel niet gaan gebeuren..

De daling was onder Van Erve ook al ingezet. Maak van die man nou geen wonderdokter.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Grimo » 01-08-2014 02:03

Knipecity schreef:De daling was onder Van Erve ook al ingezet. Maak van die man nou geen wonderdokter.


Nee de accountmanagers die nu actief zijn trekken de sponsoren binnen..... Voor de club en de commerciële afdeling is van Erve een groot gemis. Tevens een zeer geliefd man onder de sponsoren.
Grimo
Superster
 
Berichten: 4922
Geregistreerd op: 07-10-2010 08:52

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor frisianbadboy » 01-08-2014 12:52

Waarom slaagt een FC Groningen er bijv wel in de begroting omhoog te doen en meer sponsorgelden binnen te halen in tijden van economische crisis. Als ik de VI moet geloven doen onze oosterburen het niet zo slecht. Wij raken weer bijna 2 miljoen euro sponsorgelden kwijt.
frisianbadboy
Wereldspeler
 
Berichten: 1380
Geregistreerd op: 22-07-2008 18:11

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Lardy » 01-08-2014 12:59

frisianbadboy schreef:Waarom slaagt een FC Groningen er bijv wel in de begroting omhoog te doen en meer sponsorgelden binnen te halen in tijden van economische crisis. Als ik de VI moet geloven doen onze oosterburen het niet zo slecht. Wij raken weer bijna 2 miljoen euro sponsorgelden kwijt.


Bij Groningen gaat het ook niet best. Die hebben alleen 2 miljoen aan transfers verdient van Suarez, Matavz en Tadic. Ik zou zeggen, lees dit eens door: http://fcgforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=2799&start=2400

En niet alleen de laatste berichten lezen, maar ook van tijden terug.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor frisianbadboy » 01-08-2014 14:31

Bij Groningen gaat het ook niet best. Die hebben alleen 2 miljoen aan transfers verdient van Suarez, Matavz en Tadic.


Ik vroeg hier niet om uitleg over hun opbrengsten van transfers. Waar het mij om ging was dat FC Groningen in tijden van econmomische crisis wel meer sponsorinkomsten weet te genereren en wij er dit seizoen twee miljoen euro aan sponsorgelden zijn kwijtgeraakt. Onze commerciële afdeling slaagt er maa rniet in de sponsoren aan zich te blijven binden. Ik wil weten waarom de gevolgen van een zwaar getroffen provincie als Groningen, gezien de economische crisis, lang niet in die mate te merken zijn dan ze bij onze club te merken zijn. FC Groningen is niet bijna 60 procent van haar sponsoren kwijtgeraakt. Voor het komende seizoen stijgen de sponsorgelden in Groningen terwijl wij bijna weer een zesde deel van onze sponsorinkomsten verliezen, terwijl de verliezen hiervoor al zo groot waren.
frisianbadboy
Wereldspeler
 
Berichten: 1380
Geregistreerd op: 22-07-2008 18:11

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Lardy » 01-08-2014 14:43

frisianbadboy schreef:Ik vroeg hier niet om uitleg over hun opbrengsten van transfers. Waar het mij om ging was dat FC Groningen in tijden van econmomische crisis wel meer sponsorinkomsten weet te genereren en wij er dit seizoen twee miljoen euro aan sponsorgelden zijn kwijtgeraakt. Onze commerciële afdeling slaagt er maa rniet in de sponsoren aan zich te blijven binden. Ik wil weten waarom de gevolgen van een zwaar getroffen provincie als Groningen, gezien de economische crisis, lang niet in die mate te merken zijn dan ze bij onze club te merken zijn. FC Groningen is niet bijna 60 procent van haar sponsoren kwijtgeraakt. Voor het komende seizoen stijgen de sponsorgelden in Groningen terwijl wij bijna weer een zesde deel van onze sponsorinkomsten verliezen, terwijl de verliezen hiervoor al zo groot waren.


Ik zou zeggen, lees dat topic daar zelf door. En kop je eigen voorzet zelf maar in.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor xander » 07-08-2014 16:52

Verbouwing westzijde voor komend seizoen klaar!
http://www.waterlandermedia.nl/beijk/
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor sietse159 » 08-08-2014 22:55

Tussen 2012 en anno augustus 2014 zijn de onderstaande bedrijven geen sponsor meer. Het kan zijn dat er een paar nu onder een andere naam of ander bedrijf weer sponsor zijn of dat deze niet op de lijst van 2014 staan, maar dus wel sponsor zijn. Je mag er echter vanuitgaan dat 95% geen sponsor meer is. In de periode 2012 - 2014 zijn er slechts enkele tientallen nieuwe bedrijven bijgekomen. Naar verwachting vallen er na dit seizoen weer een stuk of 50 af. Intern moet er absoluut het één en ander gaan veranderen, want op deze manier wacht Heerenveen een scenario a la Willem II / Utrecht (zonder een Van Seumeren).

Buitengewoon Personenvervoer Nederland
18 Hekwerk
3-Angl
A. Baas Pot- en Tuinplanten Kwekerij
Aannemingsbedrijf Leijnse BV
AB Fryslân
Adecco
Adema Betonrenovatie
AFI (Algemeen Financieel Incassobedrijf)
ALC Projectverlichting
Aquasoft Watersystems b.v.
Aquatec Industries
Arbo Unie BV
ArchiLogiQ B.V.
architectenburo zijlstra
Arendshorst Vastgoed BV
Argus B.V.
Asito B.V. Schoonmaakkracht
Assurantiekantoor de Roos
Athlon Car Lease Regio Noord
Auto Poiesz Sneek
Autobedrijven ESA Drachten B.V.
AutobedrijvenTolman Drachten BV
Autocolor Fryslân
Autoschade Service Vonk Heerenveen
Autospuiterij A. Kuperus
Baas B.V. Regio Noord
Bakker Professional
Bakkerij Appie de Jong
Beljon + Westerterp bv
Berendsen
Betonindustrie B.V. Concrelit / Leicon
Boarnstream International Yachtbuilders
Boekema, visie op vastgoedonderhoud
Boer&Croon
Bonnema architecten
Bosma B.V. Plafonds-Wanden
Bouw- en Aannemersbedrijf F. de Vries BV
Bouw en Afw.bedr. Workum BV
Bouwbedr. Doornenbal & Louwes
Bouwbedrijf Bloemsma b.v.
Bouwbedrijf C. Tadema bv
Bouwbedrijf Siebenga B.V.
Bouwbedrijf T.H. de Vries & Zonen B.V.
Bouwkundig Bureau De Jong
Bouwtech Friesland
Brunel Engineering-Finance-ICT
Bruynzeel Keukens
BSA Vloeren BV
Canon Business Center Groningen
CapeComfort vof
Celavita b.v .
Circuit Sneltransport
Cobrabike
Coca-Cola Enterprises Ned. BV
COM7
Comfor Trend Groep
Compusystems
Covri Bouwadviesburo BV
Creativo Haarmode & Huidverzorging
Credion, ondernemend in krediet voor ondernemers
De Boer Industrie Techniek B.V.
De Bruin & Cho
De Gevelbouwgroep
De heer B.K. Koopmans
De heer M.L. Coster
De IJzeren Man
De Mâr Houtkonstrukties B.V.
De Netwerk beheerder BV
De Saks
De Vries Kozijnen B.V.
De Witte Assurantiën
De Woudenhof & Overwijk Makelaars en Rentmeest
De Zeilcompagnie
Decorboo Reclame
Dejo Metaalindustrie B.V.
Dekema Ruitersport B.V.
DIT Technical Services
Donker
Drinkwaterpunt NL BV
Drukkerij Banda Heerenveen bv
Eekels Elektrotechniek B.V.
Elverdink Hoveniers
Emrose BV
Enitor B.V.
Erven Feenstra Bakker-Nijboer
Euro-Elektra
Exploi reclame & internet
F. Noordhoek en Zoon B.V.
Fabiton Prefab Bouwsystemen BV
Falke Trading en Beheer BV
Familie W. Vriesema
Friesland Bank NV
Frisian Queen
Frisse Wind Events
Geotrack Telematics B.V.
Gibo Groep
Gibo Groep Accountants & Adv.
Gibo Groep Accountants en Adviseurs
Graafstra Mechanisatie en Staalconstructie
Green Outdoor Sports
GrondNet BV
Grondverzetbedrijf Gebr. Algra
Grontmij
Hagranop BV
Handelsonderneming Brouwer
Hanzedruk
Henny van Duuren Leeuwarden B.V.
Hodij Coatings
Holcim Betonproducten B.V.
Hollema Holding B.V.
Hovo Trans
Huis & Hypotheek
ICP BV
IDB Reclamewerken
IJB Funderingen (v.h. IJsselmeerbeton)
Inaday
Innotec
IntSource BV
It Dielshûs Wommels
J. Ruinemans B.V. Bedrijfswagens
J.J. Sypersma Beheer b.v.
Jelco Verswaren BV
Jelle Bleeker Incasso
Joop Kramp Consultancy BV
Jorritsma Bouw B.V.
Juncker Bike Parts
KADER Magazijnsystemen
KBC Keukens
Keukenstudio Van der Woude Heerenveen
Kingma Consultants BV
Kloosterman Geveltechniek B.V.
Knol Akkrum
Koelvisie Comfort
Koeriersbedrijf H. v.d. Berg
Kolf & Molijn B.V.
Kon. Sjouke Dijkstra & Zn. BV
Koninklijke Jongeneel
Konstruktiebedrijf Visser BV
kooiker turnkey projecten
Koop Holding Europe b.v.
Koopmans Bouw b.v.
Kooyenga Groep
Kornelis
KRAS.NL
Kuiper Verzekeringen
KWS Infra bv
Lametco Metaalconservering
Lammert Haanstra V.O.F.
Langhout intern transport b.v.
Langhout Schilderwerken
Lascon B.V.
Leeuwarder Courant/Acq.buitend
Lolkema BV Aannemingsbedrijf
M. Westra BV
Maatman Accountants b.v.
Machinehandel Anema en Zn B.V.
Makelaardij Pandomo
Maria Silke Maritiem
Marinus Vastgoed
Mediaannet
Mennen voor Mensen
MerkMakers
Meubel Outlet Lemmer
MHM Plaatbewerking
Miedema Hout
Multimodal Container Services
Nailtra b.v.
Nicolai & Tabak Accountants en Adviseurs
NNAB B.V.
Noorder Betonpompen Centrale
Noppert Heerenveen
Norder Stuwadoorsbedrijf B.V.
NoRRoD Computers BV
Notaris IJdema
Novatech Auto & Industrie Parts BV
Offizz Line Projektinrichting
Okkema Installaties
Okkinga Communicatie
Oliedistributie Noord B.V.
Olijslager Verf
Oosterveld Installatietechniek
Oostwoud International B.V.
P.R.O.-Tennis bv
Parkeeraccomm.Tsjerk Hiddes
PAX Groep
Pierre Boels B.V.
Pi-Groep BV
Pi-Holding BV
Planhus
Plegt-Vos Lelystad B.V.
Plegt-Vos Noord B.V.
Pol Leeuwarden
Postema Beveiligingstechniek B.V.
Poultry Impex Pronk Holland B.V.
Probo / Sign
Promorfo BV
Promotex (staat niet meer op de lijst, wel nog beloften)
RA Groep
Recontec B.V.
Repos Graveertechniek
Restaurant De Brigantijn
restaurant perBacco
Rinsma Fashion Plaza
RMW Makelaars
Roelofs
Ruiter Dakkapellen
Schaap De With Rijplatenverhuur / Transport
Schade Techniek Hveen B.V
Schildersbedrijf G. Pruis
Schilderwerken Koopmans
Schoonmaakbedr. Post Cleaning
Schotanus Betonafwerking
SHP bouwbedrijven
Sigma Coatings Bouwverven
Sijtsma Groep
Sinke Groep
Sinnema Advies Groep
Siton - Suzenaar BV
Skischool & Skistore Swing
Slump Oil B.V.
Speciaaladvocaten
Speer & Partners
Sterk Advies B.V.
Sterk Heiwerken B.V.
Stockmann Woninginrichting
Stukadoorsbedrijf Joh.v.d.Honing vof
TAC Trade and Converting B.V.
Taekema BV
Takel- en Bergingsbedrijf Hof
Taxicentrale Waaksma BV.
Tech. Installatiebedrijf Bouma
Tegelzetbedrijf & Tegelhandel van Veen B.V.
Tempo-Team
Ten Brinke b.v.
Terpstra Makelaardij O.G.
Tiedema Droogtechniek BV
Timmerfabriek Timboco
Tophout friesland B.V.
Trend Lease
Tulip Inn De Valk
Tulp Advocaten
Ulenburgh Adviseurs
Van Breeden Administrateurs
Van der Linde BV
Van der Zee fashion
Van Linge Dedemsvaart BV
Van Vuuren Grou B.V.
Vandeputte Medical
Veenstra Rietdekker Rieth.
Veltman Financieel Adviseurs B.V.
Velzen Textielreiniging BV
Venema Zonwering
Veno Houtproducten BV
Vepa Kantoor/projectmeubelen
Verreiker Verhuur Sonnema
Verzinkerij Wolvega
Vivens
Vodafone Heerenveen
Voegbedrijf Hulzinga
Volbeda's Stationsbloemenwinkel Leeuwarden BV
Weidenaar Mechanisatie
Welsec Schilders en Classificeerbedrijf
Welzorg Nederland BV
Wiebe Bakker Holding BV
Wiegersma Grondwerken
Wifo-Anema B.V.
WiKo
Winkelpartij
Witteveen Daktechniek Noord B.V.
Yabeco restaurants & catering
Yntema Beheer
Yntema Carrosseriebouw
Ytsma Consultancy BV
Zuyderzee College
sietse159
Bankzitter
 
Berichten: 26
Geregistreerd op: 19-01-2010 12:25

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Makkum8 » 08-08-2014 23:18

Zonde. Een waslijst aan sponsers. Temeer omdat er ook sponsers bijzitten die al twintig jaar of langer bij de club zijn geweest. Zo herken ik bijvoorbeeld De Brigantijn en drukkerij Banda nog als sponsers die er in het oude stadion al bij waren.....
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor sietse159 » 08-08-2014 23:36

In mijn ogen onderschatten veel mensen deze problematiek, maar het is echt schrijnend. Een club als NAC Breda heeft rond de 350 sponsoren. Heerenveen op dit moment 513. Als men intern blijft kibbelen, kan dit aantal binnen een jaar tot anderhalf jaar zo naar de 450 gaan. Heerenveen wordt dan echt een club van het niveau NAC, terwijl NAC nog altijd circa 18.000 man publiek trekt per wedstrijd. En hoe vaak is NAC wel niet bijna gedegradeerd?

De huisvestingskosten zijn bij Heerenveen al gigantisch hoog. Als een Univé en Jako over een paar jaar aangeven dat ze geen miljoenen meer in de club willen pompen, ga je er echt gigantisch op achteruit. Dat betekent weer een paar miljoen achteruit op de begroting. Dan zit je rond de 15 miljoen (inclusief de vele miljoenen huur voor het stadion + de relatief dure jeugdopleiding, wat overigens natuurlijk nu eindelijk eens zijn vruchten afwerpt). Clubs als Heracles gaan budgettair al naar dat niveau straks. Laat staan de ADO's en Utrecht's van de Eredivisie.

Het is van groot belang dat Heerenveen de komende seizoenen weer publiek en sponsors gaat binden. Want anders gaat het de verkeerde kant op. Gelukkig is geld niet altijd heilig. In de periode 2006 - 2010 is gebleken dat veel geld de club ook geen goed heeft gedaan. Ik zou de club dan ook willen adviseren om de transfermiljoenen zoveel mogelijk op zak te houden en te kijken of men met dat geld iets kan doen aan de kwestie Sportstad Heerenveen.

Een goede remedie tegen miskopen is een voldoende gebrek aan uitgeefbaar geld. Blijf creatief, doe geen gekke dure aankopen van boven de miljoen en pomp het geld in zaken die goed zijn voor de lange termijn.
sietse159
Bankzitter
 
Berichten: 26
Geregistreerd op: 19-01-2010 12:25

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor GMV » 09-08-2014 07:50

Ik weet niet hoe het tegenwoordig in de businessruimtes, maar van een aantal ex-sponsoren uit de lijst weet ik dat ze hebben opgezegd omdat het niet meer leuk was om naar Heerenveen te gaan. Er was weinig sfeer, netwerken werd steeds minder goed mogelijk en daardoor werd het ook steeds moeilijker om relaties mee te krijgen naar het stadion. Sponsoren voelen geen toegevoegde waarde meer van het sponsor zijn. Het is (was) alleen nog maar geld brengen. Hopelijk kan dat, samen met leuk voetbal, veranderen, zodat sponsoren weer terugkomen.
GMV
Selectiespeler
 
Berichten: 317
Geregistreerd op: 29-10-2006 12:10
Woonplaats: Joure

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten