Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Berichtdoor Thinkman » 05-04-2019 17:18

Jazz schreef:Wat een lachwekkende wanvertoning, een anoniem mailtje dat barst van de typfouten, een PowerPoint presentatie gemaakt door een kleuter, een bedrijfje uit Bergen dat NIKS maar dan ook NIKS te maken heeft met Friesland of Heerenveen, het gaat maar door.

Commerciele afdeling schiet met hagel. Ze doen maar wat. Wat is hun marketingplan? Is hier over nagedacht?

Precies die vragen heb ik ook. Ik hoop op een warrige éénmansactie van een hopelijk goedbedoelende(..) persoon buiten de club. En toch zeker niet van onze directeur of onze commerciële afdeling (toch toch?). De directeur zal dit natuurlijk nooit buiten de commerciële afdeling om initiëren. Het roept bij mij meer vragen dan antwoorden op en dat is niet goed.
Thinkman
Superster

Berichtdoor BK2007 » 05-04-2019 20:26

In het verleden is toch Chris Woerts als externe ingeschakeld om een nieuwe hoofdsponsor te zoeken. Dat lukte Woerts toen niet en het werd GroenLeven. Nu schakelt de club dus weer een externe hulp in: dat marketingbureau in met een wat vreemde email actie. Ik denk dat dit helemaal niets oplevert. Maar wie weet. Het zijn tegenwoordig trouwens allemaal alleen nog verzekeraars, telefoonbedrijven en energiemaatschappijen. Laten we hopen dat die interesse hebben.
Samen maken we de club sterk.
BK2007
Superster

Re: Begroting/financiën van sc Heerenveen

Berichtdoor Muck » 08-04-2019 11:47

BK2007 schreef:Offical Sponsor Manager van SC Heereveen Eredivisie krijg ook ik de tranen in de ogen.

Ik ga nu vanaf nu de ontbrekende 'n' in 'Heereveen' consequent toekennen aan onze nieuwe man. Voortaan heet hij voor mij 'Roozenmond'. En Kees. Kees Roozenmond.
Muck
Basisspeler

Berichtdoor Mackan68 » 08-04-2019 14:23

BK2007 schreef:In het verleden is toch Chris Woerts als externe ingeschakeld om een nieuwe hoofdsponsor te zoeken. Dat lukte Woerts toen niet en het werd GroenLeven. Nu schakelt de club dus weer een externe hulp in: dat marketingbureau in met een wat vreemde email actie. Ik denk dat dit helemaal niets oplevert. Maar wie weet. Het zijn tegenwoordig trouwens allemaal alleen nog verzekeraars, telefoonbedrijven en energiemaatschappijen. Laten we hopen dat die interesse hebben.

Kun je nagaan wat een geweldig netwerk onze commerciële topper van der Veen heeft. Lekker directeurtje spelen zonder de sponsorenlijst ook maar te laten groeien. Deze zomer een jaar in dienst en 0,0 resultaat. Wat moeten we ermee?
Hoeveel revoluties kan een club overleven??
Mackan68
Superster

Berichtdoor Wizard » 09-04-2019 06:31

Mackan68 schreef:Kun je nagaan wat een geweldig netwerk onze commerciële topper van der Veen heeft

Maar heeft deze man geen enorme ondankbare taak? Henk Bloemers was een handenbinder. Na zijn vertrek werd het alleen maar onrustiger: Twee wisselingen van zijn voormalige functie, het vertrek van Eisenga en de komst van de zelfgekroonde koning. Nee, Van der Veen zijn baan is niet te benijden op dit moment.

Verder ben ik er echt oprecht van overtuigd dat wanneer de club, indien Cees de eer aan zichzelf houdt en stopt, Henk Bloemers terughaalt als commerciële man in combinatie met een algemeen directeur als Bouwer, er echt een ommekeer kan worden bewerkstelligd. Daarbij gaat het er niet om of Bouwer een goede algemeen directeur is, maar wel dat hij bedrijven aan sc Heerenveen kan binden. We hebben weer mensen van de club nodig. Mensen die bedrijven weer aan de club kunnen binden, mensen die je weer het sc Heerenveengevoel geven.

Helaas zie ik een type als Cees niet de eer aan zichzelf houden.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor xander » 09-04-2019 13:29

Toch is Cees geloof ik bij van Wijnen op de koffie geweest wat zijn voorgangers nooit hebben gedaan. :roll:
Alle ballen op Henkie!
xander
Superster

Berichtdoor Jazz » 09-04-2019 16:36

xander schreef:Toch is Cees geloof ik bij van Wijnen op de koffie geweest wat zijn voorgangers nooit hebben gedaan. :roll:

Bron?
Heerenveen-fan sinds 1993, wonend in de Randstad.
Jazz
Superster

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Berichtdoor Raider » 25-04-2019 19:56

Weet niet waar ik dit moet plaatsen. maar uit betrouwbare bron weet ik Dat Raadsma als sponser na 40 jaar ook een stapje terug doet.
Raider
Basisspeler

Vorige

Keer terug naar Algemeen