Wanneer zeg je je seizoenkaart op?

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Wanneer zeg je je seizoenkaart op?

Berichtdoor vlqrt » 19-01-2013 23:28

Het voetbal is niet best, maar wanneer ik mijn seizoenskaart opzeg is dat niet de reden. Voor mij is naar het voetbal gaan naast de wedstrijd kijken ook een sociaal gebeuren. Heel veel seizoenskaarthouders om me heen zeggen de kaart op. Daardoor zit ik straks elke wedstrijd naast een andere goedwillende man met zijn (klein)kinderen.

Ik kijk het nog even aan en vraag eventueel nog eens een kaart aan op een ander deel van de tribune, maar wanneer ik mijn kaart opzeg heeft het meer met de mensen waarmee ik op de tribune zit te maken dan met het voetbal.
Het is maar een spelletje
vlqrt
Superster
 
Berichten: 3020
Geregistreerd op: 11-08-2003 12:17
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Wanneer zeg je je seizoenkaart op?

Berichtdoor ouwe seun » 26-01-2013 13:22

Dat deze topic überhaupt wordt opgezet zegt veel, maar een supporter zegt toch NOOIT zijn club op.
18e plaats? Voor mij blijft sc Heerenveen de nummer 1
Avatar gebruiker
ouwe seun
Selectiespeler
 
Berichten: 322
Geregistreerd op: 05-01-2008 20:35
Woonplaats: Harlingen

Re: Wanneer zeg je je seizoenkaart op?

Berichtdoor wald pyk » 26-01-2013 17:42

Een supporter ben je in goede en in SLECHTE tijden.
Mijn kaart zeg ik alleen op als mijn gezondheid mij niet meer in staat stelt om naar het stadion te komen.
Mensen die hun kaart opzeggen omdat het slecht gaat ,kun je missen als kiespijn.
Kom ook niet met de reden dat je te ver weg woont.Toen je je kaart nam(de meesten althans) woonde je ook ver van het stadion.
Heerenveen zit in mijn hart.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Re: Wanneer zeg je je seizoenkaart op?

Berichtdoor Makkum8 » 28-01-2013 16:31

wald pyk schreef:Een supporter ben je in goede en in SLECHTE tijden.
Mijn kaart zeg ik alleen op als mijn gezondheid mij niet meer in staat stelt om naar het stadion te komen.
Mensen die hun kaart opzeggen omdat het slecht gaat ,kun je missen als kiespijn.
Kom ook niet met de reden dat je te ver weg woont.Toen je je kaart nam(de meesten althans) woonde je ook ver van het stadion.
Heerenveen zit in mijn hart.


Zo is het maar net!
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Re: Wanneer zeg je je seizoenkaart op?

Berichtdoor Ebiede » 28-01-2013 16:32

wald pyk schreef:Kom ook niet met de reden dat je te ver weg woont.Toen je je kaart nam(de meesten althans) woonde je ook ver van het stadion.



Goed verwoord amen.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Wanneer zeg je je seizoenkaart op?

Berichtdoor jaal » 28-01-2013 18:08

opzeggen van je seizoen kaart, ik ben na 25 jaar trouwe supporter met seizoen kaart gestopt, wel supporter zonder seizoen kaart want dat kan ook.
De reden is eigenlijk ten eerste dat we voor de transfer datums en voor de seizoens indeling al moeten betalen , dus een knvb probleem, dus vrijdag avond kan ik niet wegens werk, zondags zelf sporten, en vervolgens dat enige jaren gepikt te hebben zeer slechte jaren
jaal
Bankzitter
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 28-01-2013 18:03

Re: Wanneer zeg je je seizoenkaart op?

Berichtdoor Flying Tilster » 29-01-2013 00:01

wald pyk schreef:Kom ook niet met de reden dat je te ver weg woont.Toen je je kaart nam(de meesten althans) woonde je ook ver van het stadion. Heerenveen zit in mijn hart.


Het gaat mij niet om Eredisivisie of Jupiler League, maar om de speeldagen.
Als we op grotendeels op vrijdagavonden zullen moeten spelen, dan moet ik noodgedwongen de seizoenskaart opzeggen omdat ik dan gewoon niet kan.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Wanneer zeg je je seizoenkaart op?

Berichtdoor TORCIDA » 29-01-2013 12:37

De reden is eigenlijk ten eerste dat we voor de transfer datums en voor de seizoens indeling al moeten betalen , dus een knvb probleem, dus vrijdag avond kan ik niet wegens werk, zondags zelf sporten, en vervolgens dat enige jaren gepikt te hebben zeer slechte jare


sorry hoor maar dat is nooit anders geweest, dat je voor seizoensindeling moest betalen. wel is het meer verdeeld over vrijdag, zaterdag en zondag. maar ook dat is al jaren zo.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Wanneer zeg je je seizoenkaart op?

Berichtdoor sd88 » 31-01-2013 13:57

Clubliefde is een mooi gegeven. Toch denk ik dat sommige hier te makkelijk over het feit gaan dat supporters in deze tijden de plussen en minnen tegenover elkaar zetten. Liefde voor de club is één ding maar zou dit ook niet van buiten het stadion kunnen?

Ook ik zelf twijfel in deze tijden over het aanhouden van mijn seizoenkaart(en). Toen ik 9 jaar geleden een kaart nam woonden ik nog in Heerenveen. Nu ben ik toch geld/tijd kwijt om alleen al bij de wedstrijd te komen, zijn de prijzen (fors) gestegen, zijn de ‘vaste’ buurmannen/vrouwen op de tribune uitgedund en kunnen we toch ook niet ontkennen dat de afgelopen jaren niet het meest spectaculaire voetbal is geweest. Na 90 min. van frustratie vraag ik mij wel is af of de jaarlijkse investering nog wel op weegt voor wat je krijgt?

Kortom; aardig wat rationele minnen die tegenover de emotie staat die clubliefde heet. Blij dat ik nog wat maanden de tijd heb.
sd88
Nieuw talent
 
Berichten: 94
Geregistreerd op: 14-02-2012 21:20
Woonplaats: groningen

Re: Wanneer zeg je je seizoenkaart op?

Berichtdoor FeanfanPieter » 31-01-2013 23:34

Neymar schreef:Ik ga mijn seizoenkaart nooit opzeggen. Tenminste als ik het nog kan financieren in de toekomst, je weet nooit hoe je er over 5 jaar bij zit namelijk. Echter wil ik niet m'n hele leven in Nederland blijven wonen, dus als ik te ver woon dan moet ik het waarschijnlijk ook opzeggen.

Yeah right en anderhalf jaar geleden na het sluiten van de transfermarkt op 1 September zei je nog...

Neymar schreef:Goed, nu weet ik dat ik m'n seizoenkaart voor volgend seizoen moet annuleren.

:roll:
'Ik voel me meer Fries dan Nederlander. '
Avatar gebruiker
FeanfanPieter
Selectiespeler
 
Berichten: 368
Geregistreerd op: 02-08-2007 13:49
Woonplaats: DKV van DKV

Re: Wanneer zeg je je seizoenkaart op?

Berichtdoor Ultras'01 » 01-02-2013 00:34

FeanfanPieter schreef:
Neymar schreef:Ik ga mijn seizoenkaart nooit opzeggen. Tenminste als ik het nog kan financieren in de toekomst, je weet nooit hoe je er over 5 jaar bij zit namelijk. Echter wil ik niet m'n hele leven in Nederland blijven wonen, dus als ik te ver woon dan moet ik het waarschijnlijk ook opzeggen.

Yeah right en anderhalf jaar geleden na het sluiten van de transfermarkt op 1 September zei je nog...

Neymar schreef:Goed, nu weet ik dat ik m'n seizoenkaart voor volgend seizoen moet annuleren.

:roll:


En die opmerking zat jou zo dwars, dat je het nu, anderhalf jaar na dato, nog steeds weet...
Wij zijn HEERENVEEN
Ultras'01
Basisspeler
 
Berichten: 702
Geregistreerd op: 11-01-2010 19:14
Woonplaats: lemmer

Re: Wanneer zeg je je seizoenkaart op?

Berichtdoor FeanfanPieter » 01-02-2013 00:48

Nee hoor dat zit me niet dwars alleen vind ik z'n uitspraak hier wat opvallend tegenover één van z'n eerste posts op dit forum. Die me idd is bij gebleven is omdat het een vrij "bijzondere" opmerking was... :arrow:
'Ik voel me meer Fries dan Nederlander. '
Avatar gebruiker
FeanfanPieter
Selectiespeler
 
Berichten: 368
Geregistreerd op: 02-08-2007 13:49
Woonplaats: DKV van DKV

Re: Wanneer zeg je je seizoenkaart op?

Berichtdoor SrCl2 » 03-02-2013 11:07

Calimero schreef:Wat men vergeet is dat de lol er ook steeds meer af gaat door de toenemende regels en achterlijke maatregelen. Het supportersvrije imago dat er bij Heerenveen lange tijden heerste neemt nu met grote sprongen af.


60 kilometer ten noordoosten van jullie zit men in feite in hetzelfde schuitje: tegenvallend voetbal (vooral in thuiswedstrijden), stringente regelgeving rondom uitwedstrijden, fouillering, belachelijk vroege vertrektijden van supportersbussen et cetera. Ik heb al diverse mede"supporters" horen vertellen dat ze aan het einde van dit seizoen hun seizoenkaart waarschijnlijk niet zullen verlengen. Diezelfde "supporters" stonden enkele jaren geleden echter nog feest te vieren op de Grote Markt omdat Europees voetbal was behaald. 't Kan verkeren...

Ofschoon we gisteravond in Alkmaar twee punten hebben gestolen, zijn we nog zeker niet uit de degradatiezorgen. Mochten wij degraderen, dan zal ik gewoon seizoenkaarthouder blijven. Het bezoeken van uitwedstrijden wordt dan echter wel een groot probleem: op maandag- en vrijdagmiddag werk ik namelijk gewoon.
De Trots van het Noorden kleurt nog altijd groen-wit!
Avatar gebruiker
SrCl2
Bankzitter
 
Berichten: 33
Geregistreerd op: 11-12-2007 13:54
Woonplaats: Grins of zo...

Re: Wanneer zeg je je seizoenkaart op?

Berichtdoor frisianbadboy » 03-02-2013 14:48

Wanneer zeg je een seizoenkaart op?? In deze barre tijden zowaar een vraag die wel eens door mijn hoofd speelt. Ik had het jaren terug nooit gedacht dat ik nog eens over deze vraag na zou denken. Toch is het inmiddels zover dat het wel door mijn hoofd gaat spoken. Niet eens vanwege de resultaten. Die zijn in het verleden ook wel eens tegenvallend geweest. Ik heb wedstrijden in de eerste divisie meegemaakt waar we nog voor 3000 man speelden. Onderaan in de ranglijsten van deze divisie. Maar toch zonder twijfel elk seizoen een seizoenkaart genomen. Je had plezier in het bezoeken van wedstrijden. Het voetbal was vaak niet goed, maar je had het idee dat er in die tijd, met de komst van Riemer, tenminste een visie was. Dat ging weliswaar met vallen en opstaan maar je twijfelde niet zo aan de leiding van de club op dat moment.

Nu jaren later is Riemer niet meer. Geen probleem, mensen komen en mensen gaan. Belangrijker echter is het feit dat ik het vertrouwen in de mensen die nu aan het roer staan totaal ben verloren. In mijn ogen (ik zal maar niet voor iedereen spreken) zit er een voorzitter die weliswaar de benodigde bezuinigingen doorvoert, maar die dat op zo'n manier doet dat hij tegelijk de bestaande sponsoren niet de aandacht geeft die zij verdienen. Is de menselijke maat bij deze man ver te zoeken en is wellicht het belangrijkste aspect, de bindende factor, bij deze voorzitter totaal niet aanwezig. Met als gevolg dat er volgend seizoen weer vele sponsoren hun lidmaatschap zullen opzeggen. Publiek dat geen vertrouwen heeft in deze voorzitter waardoor ook het aantal seizoenkaarthouders zullen dalen. Als gevolg verdere terugval in begroting en nieuwe gaten die gedicht moeten worden. Geld van verkopen dat niet in nieuwe aankopen gestoken kan worden en verdere kwalitatieve uitholling van een toch al matige selectie.

Verder geen vertrouwen in de TD die zoveel mislukte spelers heeft gehaald en met zo weinig visie dat je er misselijk van word. Zelfs met een lege beurs is het mogelijk om toch met visie spelers te halen. maar allemaal gelijke types voor een middenveld halen voldoet in mijn ogen niet aan visie. Spelers als Amoah en de Ridder halen is gewoon lachwekkend.

Ten derde is er in mijn ogen een trainer die niet geschikt is voor zijn functie. Verkeerde keuzes maakt in de opstelling en in de wissels. Niet hard genoeg is op trainingen (Koeman en de Boer zijn keihard als het moet net als Verbeek bijv) en spelers niet aantoonbaar beter maakt.

Een club die graag atractief voetbal wil spelen volgens het beleidsplan maar vervolgens spelers haalt waar geen greintje creativiteit vanaf druipt. Geen goede voorhoede samenstelt. Verder een club die in haar beleidsplan heeft staan met de jeugd verder wil gaan. Dan moet je dus een trainer aanstellen die spelers BETER maakt. Een verbeek, een Pastoor een Foppe de Haan (van vroeger). maar nee onze directie stelt een trainer aan die nog nooit bewezen heeft spelers beter te maken. Tegenstrijdige aspecten getuigen van geen enkele visie.

En aan al dit (in mijn ogen) gepruts, waar ik volgend seizoen geen enkele verbetering in zie komen, mag ik volgend jaar weer mijn hardverdiende geld uit geven? Ik vind het niet vreemd dat mensen gaan twijfelen.

De ergernis over zoveel onkunde en amateurisme heeft mijn plezier in voetballen dusdanig afgebroken dat je er over na gaat denken of je hier nog wel elke week bij wilt horen.
frisianbadboy
Wereldspeler
 
Berichten: 1380
Geregistreerd op: 22-07-2008 18:11

Re: Wanneer zeg je je seizoenkaart op?

Berichtdoor Makkum8 » 04-02-2013 10:16

SrCl2 schreef:De ergernis over zoveel onkunde en amateurisme heeft mijn plezier in voetballen dusdanig afgebroken dat je er over na gaat denken of je hier nog wel elke week bij wilt horen.


Veenstra en Co zijn slechts tijdelijk. Oké, ze hebben bepaalde zaken verkeerd ingeschat (o.a. halen van prutspelers). Dit neemt niet weg dat de club al ruim 20 jaar in mijn "hart" zit. Een paar mindere jaren horen erbij. Overigens krijgt de halve maatschappij te maken met een terugslag op financieel terrein. De crisis zal nu overal om zich heen slaan en de mensen (supporters en bedrijven) raken. Juist nu moet je laten zien dat je een eenheid bent en achter je club blijven staan (als je dat fin. kan veroorloven).
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Re: Wanneer zeg je je seizoenkaart op?

Berichtdoor Neymar » 04-02-2013 11:32

FeanfanPieter schreef:
Neymar schreef:Ik ga mijn seizoenkaart nooit opzeggen. Tenminste als ik het nog kan financieren in de toekomst, je weet nooit hoe je er over 5 jaar bij zit namelijk. Echter wil ik niet m'n hele leven in Nederland blijven wonen, dus als ik te ver woon dan moet ik het waarschijnlijk ook opzeggen.

Yeah right en anderhalf jaar geleden na het sluiten van de transfermarkt op 1 September zei je nog...

Neymar schreef:Goed, nu weet ik dat ik m'n seizoenkaart voor volgend seizoen moet annuleren.

:roll:


Hahaha, je heb echt niks te doen :lol:.

Het was een cynische reactie om mijn ongenoegen naar de directie te laten blijken. Ik ben niet iemand die opgeeft in zware tijden.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Wanneer zeg je je seizoenkaart op?

Berichtdoor fries74 » 15-02-2013 23:29

De seizoenkaarten zullen wij nog niet beeindigen het aankomende seizoen(met of zonder Hansma/Veenstra) maar de motivatie om naar het stadion te gaan is heel ver te zoeken op dit moment. We blijven de kaarten betalen en zien dan uiteindelijk wel hoe vaak we heengaan, we blijven hopen op betere tijden met betere mensen aan het roer bij onze club(hieronder reken ik ook de hoofdtrainer) zodat we weer eens wat aantrekkelijke thuiswedstrijden krijgen te zien ipv een anti voetbal instelling op het veld van een stelletje veredelde amateurs. Ik vrees voor aankomend seizoen echt een leegloop qua seizoenkaarthouders en sponsoren.
Veenstra en Hansma oprotten!!
Avatar gebruiker
fries74
Nieuw talent
 
Berichten: 120
Geregistreerd op: 23-11-2010 23:32

Re: Wanneer zeg je je seizoenkaart op?

Berichtdoor paparazzi » 18-02-2013 01:35

Bubbe schreef:Stel, Veenstra heeft de intentie Heerenveen kapot te maken. Dan zouden we hem alleen maar helpen door massaal op te zeggen.

Gewoon lekker blijven dus :)


Dat zeker. Maar als Heerenveen degradeert moet jij eens kijken wie de eerste is die wel z`n seiz---- ,uh 'zetel' opzegt als voorzitter van Sportclub Heerenveen.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Wanneer zeg je je seizoenkaart op?

Berichtdoor wald pyk » 12-03-2013 17:42

Voor mensen die hun seizoenskaart willen opzeggen omdat ze te ver van het
stadion wonen heb ik een oplosing.
Ik heb nog een leuke vakantie woning te koop in terherne.Je mag er pertinent wonen.
Het is op een klein half uur van heerenveen.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Avatar gebruiker
wald pyk
Superster
 
Berichten: 1771
Geregistreerd op: 21-05-2003 20:57
Woonplaats: boelenslaan

Re: Wanneer zeg je je seizoenkaart op?

Berichtdoor Makkum8 » 31-03-2013 15:14

We kunnen er niet om heen, de club doet de laatste weken echt aa kantenbinding :D
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Re: Wanneer zeg je je seizoenkaart op?

Berichtdoor TORCIDA » 31-03-2013 20:14

Tja op het hoogtepunt moet je stoppen... maar man hiervoor kom je naar het stadion. NN stond ook weer voller dan ooit dit seizoen. Heerlijke ambiance nog steeds hees.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Wanneer zeg je je seizoenkaart op?

Berichtdoor E.D. » 05-04-2013 14:50

Ja man. Wat een ontlading en wat ben je als 'ouwe lul' zo blij als een kind. Zelfs bij ons op oost, vak 21, stond men te hossen!
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
E.D.
Basisspeler
 
Berichten: 568
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:31
Woonplaats: Mercuriusfontein

Vorige

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

cron