Wanneer zeg je je seizoenkaart op?

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Bubbe schreef:Op het moment dat NN naar voren gaat, zal dat waarschijnlijk betekenen dat de Noord-zijde een uitbreiding krijgt naar de gracht toe. Dan blijf jij dus op exact hetzelfde plekje zitten.
Gereageer in ander topic: Uitbreiding stadion.
100% achter Marco van Basten!
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Lardy schreef:Zoveel regels zijn er toch niet. Volgens mij ben je heel vrij bij Heerenveen, je hoeft niet door draaihekken, je wordt niet gefouilleerd, helemaal niks.
Jij staat niet in NN, begrijp ik. Er wordt daar namelijk altijd preventief gefouilleerd, dus ook bij het thuispubliek. Daarnaast vind ik de regels juist schrikbarend als ik het vergelijk met andere clubs, maar dat is natuurlijk een mening. Er zijn hier in het verleden genoeg stadionverboden gevallen daar waar ze bij andere clubs blij zouden zijn met 'incidenten' als deze omdat het niets voorstelt.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Even een beetje offf topic maar:
Calimero schreef:Jij staat niet in NN, begrijp ik. Er wordt daar namelijk altijd preventief gefouilleerd, dus ook bij het thuispubliek...
Ik sta vanaf de eerst dag (vak 24?) in nieuwnoord en ben nog nooit door een steward betast.
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Thuisblijvers hebben wat gemist :lol:
Samen maken we de club sterk.
FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

Zolang het financieel nog te doen is, zal ik mijn kaart niet opzeggen.
sc Heerenveen daar ga ik, naast het voetbal (wat het toch leuker maakt als het goed gaat) ook heen met vrienden.
Wel kan ik me het heel goed voorstellen, dat als jij een eind moet rijden voor 90 minuten gepruts (om het zo maar even te noemen) dat je dan gaat twijfelen of je het moet gaan doen.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Freezeman schreef:Even een beetje offf topic maar:

Ik sta vanaf de eerst dag (vak 24?) in nieuwnoord en ben nog nooit door een steward betast.
Ik al meerdere malen, en vrienden idem. ;)
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Kern van het verhaal is dat niemand zijn kaart opzegt als je wat vaker wedstrijden ziet zoals die van gisteravond.
Strijd en beleving, waar het publiek in meegezogen wordt.
Het deed me gisteren even denken aan de tijden in het oude stadion.
Gebruikersavatar
Superfries1996
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 10-04-2012 20:21

Bericht door Superfries1996 »

Wisselwerking: Als het team strijd levert, doet het publiek dat ook(niet té letterlijk natuurlijk) en omgekeerd.

Maar er is natuurlijk maar één antwoord: Nooit!

Al kan ik best begrijpen dat je het doet als je op 250 km afstand woont, ik heb makkelijk praten met mijn 10 km en jeugdkorting.
nou nou
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik zeg mijn seizoenkaart pas op als mijn gezondheid het me niet meer toelaat om te gaan. Verder nooit en te nimmer.
elmo87
Nieuw talent
Berichten: 146
Lid geworden op: 24-09-2010 19:57
Locatie: Menaam

Bericht door elmo87 »

In (of misschien wel uit) principe nooit!! Onvoorziene omstandigheden daar gelaten...
twitter.com/jelmo87
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Alleen als Heerenveen in handen komt van een rijke sjeik, zeg ik mijn seizoenkaart op. Anders nooit.
Janstra
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 28-10-2011 12:30

Bericht door Janstra »

Daar zal dan iets in de privesfeer voor moeten gebeuren waardoor het lastig is om te komen. Maar zeg hem niet op ivm resultaat!
sta
Bankzitter
Berichten: 201
Lid geworden op: 10-12-2008 14:39

Bericht door sta »

Vreselijk al die lege plekken in het stadion. Maar voor mij is er toch 1 groot voordeel aan verbonden. Heb dit seizoen, na 4 jaar op de wachtlijst (en nog veel langer losse kaarten), eindelijk een seizoenskaart. En ondanks het voetbal ben ik er erg blij mee: prachtige eigen plek; niet meer tussen de dagjesmensen en uitsupporters in en ben ook nog veel goedkoper uit. Dus opzeggen: Echt niet!
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Ik denk dat Xander een andere reden had om op te zeggen dan de prestaties van de club .....
Mooi dat het ook niet meer nodig is.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Heerenveen geeft nu 50% korting op een seizoenkaart, wat een actie, we hebben immers al 50% van de thuiswedstrijden gehad... :?
pes5
Beheerder
Berichten: 2983
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Knipecity schreef:Heerenveen geeft nu 50% korting op een seizoenkaart, wat een actie, we hebben immers al 50% van de thuiswedstrijden gehad... :?
Het glas is ook altijd halfleeg bij jou he. Pessimist :D
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Knipecity schreef:Heerenveen geeft nu 50% korting op een seizoenkaart, wat een actie, we hebben immers al 50% van de thuiswedstrijden gehad... :?
Dat was een aantal wedstrijden geleden ook al zo hoor dus had je als het ware nog meer dan de helft van het seizoen voor 50% van de seizoensprijs. En wat is er mis mee om te proberen de seizoenskaarten alsnog te slijten?
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

De wedstrijden tegen Feyenoord en Vitesse zijn ongelooflijk waardevol geweest. Overal om me heen hoorde ik zaterdag mensen vertellen dat ze spijt hebben dat ze er tegen Feyenoord niet waren. Met zoveel hartstocht en passie spelen dat het overslaat op het publiek, is de enige manier om twijfelaars over de streep te trekken en opzeggers terug te winnen.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Ik ga mijn seizoenkaart nooit opzeggen. Tenminste als ik het nog kan financieren in de toekomst, je weet nooit hoe je er over 5 jaar bij zit namelijk. Echter wil ik niet m'n hele leven in Nederland blijven wonen, dus als ik te ver woon dan moet ik het waarschijnlijk ook opzeggen.
vries153
Bankzitter
Berichten: 241
Lid geworden op: 23-07-2003 19:48
Locatie: gorredijk

Bericht door vries153 »

Ik vind het nogal kort door de bocht om te roepen dat sponsors weg gaan ivm de resultaten er is veel meer aan de hand oa. de crisis is een groot probleem voor veel clubs.

Daarbij zijn het de kleinere sponsors die op dit moment weg lopen natuurlijk het brengt geld op maar om hier nou gelijk een drama van te maken

Clubliefde zit diep als je alleen om de resultaten een SCC opzegd ben je in mijn ogen een sucses supporter als er andere redenen zijn kan ik het begrijpen.
Neem alleen maar de beker finale iedereen was aan het morren maar wat gebeurd er tijdens de finale alle kaarten verkocht bij het stadion grote drukte etc

Bij sucses zijn ze er als de kippen bij in mindere perioden zie je ze niet.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Bubbe schreef:Zou ook wel vreemd zijn om alsnog 100% te vragen :lol:
Je betaalt in verhouding teveel, daar ging het mij om. Volgens mij hebben we al 9 vd 17 thuiswedstrijden gehad, dus meer dan 50%. Als je dan toch nog 50% moet betalen...
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Ebiede schreef:Mijn erven kunnen dit doen na mijn dood.

Wat een idioot topic is dit eigenlijk. Fan ben je voor je leven, niet voor even!
Toen ik in `87 in Heerenveen kwam wonen...zaten er 3000 man in het stadion?!?!? Waar waren al die seizoenkaart houders toen?? Fan zijn heeft niets met een seizoen kaart te maken natuurlijk!

Ik wil niet eens een seizoenkaart! Dat heeft alleen maar nadelen:

1) Voor bekerwedstrijden moet je nog steeds betalen...
2) Voor Europese wedstrijden...idem
3) Als je naast vervelende gasten zit (zoals naast die 2 dronken advocaten), ben het hele seizoen zuur...!
4) Als je mensen mee wilt nemen...moet je die mensen ergens hoog in een hoek plaatsen ver bij jou vandaan.
5) Voor het aanvragen van een seizoenskaart, moet je een clubkaart hebben, de directie controleert of je niet in Tiel staat geregistreerd als wanbetaler, een bewijs van gedrag overleggen, aantonen dat je geboren bent...en waarschijnlijk wordt in de toekomst ook nog je hol opgemeten om eventueel te kunnen aantonen dat je niet stiekum toch in een van de drie straf inrichtingen van Veenhuizen hebt gezeten!
6) Accepteren dat je minimaal 17 boetes krijgt voor fout parkeren.
7) Met dit technisch beleid, geeft het thuis in de relatiesfeer een hoop spanningen en wellicht later de verplichting om alementatie te moeten betalen.
8) met -7 anderhalf uur in de kou te gaan zitten kijken naar een comedy...

Nee laat mij maar lekker langs de lijn luisten met een biertje en de houtkachel aan op de hoogste stand!

Prettige feestdagen iedereen.
Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

Gelukkig zijn er ook mensen die er anders over denken.
Heerenveen till I die!
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Baggerraartje schreef: Toen ik in `87 in Heerenveen kwam wonen...zaten er 3000 man in het stadion?!?!? Waar waren al die seizoenkaart houders toen?? Fan zijn heeft niets met een seizoen kaart te maken natuurlijk!
Als dit specifiek voor mij bedoeld is, toen zat ik er ook al. Graag zou ik die tijd terug krijgen. idd 10 mooier dan nu.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Ebiede schreef:...Graag zou ik die tijd terug krijgen. idd 10 mooier dan nu.
Nou niet altijd mooier hoor, in die jaren was het lang niet altijd om aan te gluren.
Was het niet Bert Jacobs die het hotseknotsbegonia voetbal noemde?
Anti anti. :)
Snake
Bankzitter
Berichten: 186
Lid geworden op: 02-02-2010 22:58

Bericht door Snake »

Freezeman schreef: Nou niet altijd mooier hoor, in die jaren was het lang niet altijd om aan te gluren.
Was het niet Bert Jacobs die het hotseknotsbegonia voetbal noemde?
niet qua voetbal, maar de sfeer! fantastische tijd idd, achter de goal op noord-staantribune.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

idd ik heb het niet over het sportieve.
Spijt heb je morgen maar!
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Baggerraartje schreef:Toen ik in `87 in Heerenveen kwam wonen...zaten er 3000 man in het stadion?!?!? Waar waren al die seizoenkaart houders toen?? Fan zijn heeft niets met een seizoen kaart te maken natuurlijk!

Ik wil niet eens een seizoenkaart! Dat heeft alleen maar nadelen
Waar ik in 1987 was? Toen was ik nog niet eens geboren :lol:

Wat betreft je nadelen, voor mij was een seizoenkaart simpel aangevraagd begin van dit seizoen en heb hier geen drempels voor ervaren. En boetes voor foutparkeren zijn ook nergens voor nodig want er is genoeg ruimte om niet fout te parkeren (kan merken dat er minder mensen komen want kan tegenwoordig nog dichterbij parkeren).
Voordeel van een seizoenskaart is dat je bij een vaste groep mensen komt te zitten wat het bezoeken van een wedstrijd gezelliger maakt. Bovendien betaal je maar de helft van de prijs van een losse kaart. En wat bij jou wellicht een nadeel is qua gezin is het voor mij een voordeel want het is een avondje samen weg :wink:

Maar natuurlijk moet een ieder het voor zich weten ;)
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Knipecity schreef: Je betaalt in verhouding teveel, daar ging het mij om. Volgens mij hebben we al 9 vd 17 thuiswedstrijden gehad, dus meer dan 50%. Als je dan toch nog 50% moet betalen...
Je had de clubsite vast al een tijd niet in de gaten gehouden en mijn reactie genegeerd?
Je kon hem voor de wedstrijd tegen Roda namelijk ook al aanschaffen met 50% korting en dan heb je volgens jou berekening dus 10 van de 17 thuiswedstrijden voor de halve prijs :wink:
Wanneer je de clubsite een beetje kent dan weet je dat die aanbieding er zo ongeveer elke dag opnieuw op wordt gezet zodat hij bovenaan komt te staan en niet wegzakt. Gebeurde ook toen je nog "maar" 25% korting kreeg.

Het zou mij dan dus ook niet verbazen als je straks met 75% korting het laatste deel van de competitie kan zien bij de aanschaf van een seizoenskaart ;) Als je gaat azijnzeiken doe het dan ook goed :lol:
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Knipecity schreef: Je betaalt in verhouding teveel, daar ging het mij om. Volgens mij hebben we al 9 vd 17 thuiswedstrijden gehad, dus meer dan 50%. Als je dan toch nog 50% moet betalen...
Prima actie waar ik ook gebruik van heb gemaakt. Door de wedstrijden van PSV en Twente naar zaterdagavond te verschuiven werd het voor mij ook stukken voordeliger. Daarbij komt ook nog eens dat de wedstrijd tegen Vitesse ook mee telde. Ik kan 7 van de 9 wedstrijden bezoeken op de vrijdagavond/zaterdagavond. Helaas blijven er 2 zondag wedstrijden(waarvan de laatste wel logisch is) die ik helaas moet laten schieten.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Plaats reactie