Moderators: Beheerders, Fanmasters
hhage schreef:11000 dat loopt naar hetzelfde aantal als vorig seizoen. En de verhalen van forumleden die veel supporters hadden gesproken dat ze niet zouden verlengen,Zijn waarschijnlijk trollen uit Leeuwarden die zo probeerde om zoveel mogelijk Heerenveensupporters over de lijn te trekken om niet te verlengen. Helaas is dat voor hun niet gelukt!!!
Mackan68 schreef:Er is ook een mogelijkheid dat er een aantal wel zeker is afgehaakt maar dat er een zelfde aantal bij is gekomen.... Het gaat namelijk om verkochte seizoenkaarten en niet het aantal verlengers. Nu is het tijd dat er zowel bestuurlijk als sportief successen geboekt gaan worden, anders wordt het volgende zomer een zelfde verhaal. De sterke verhalen moeten maar eens waargemaakt worden. Om te beginnen met minimaal nog 2 echte versterkingen (spits en rechtsback) en een hoofdsponsor die minimaal 7,5 ton aftikt. Alles wat minder is is failure.
tha boelie schreef:De laatste twijfelaars kan je deze week nog overhalen door 3/4 spelers binnen te halen.
Satyr schreef:Je koopt toch een seizoenskaart omdat je fan bent?
BK2007 schreef:Mackan lijkt een enkeling te zijn, een roepende in de woestijn...
Kaz_SCH schreef:Ik denk dat we iedereen lekker in hun waarde moeten laten. Iedereen heeft het recht om zijn of haar eigen keuze te maken in het al dan niet verlengen. Ik heb weer verlengd en sta daar achter, Mackan heeft niet verlengd en heeft daar zelf zo zijn redenen voor. Prima. Ik ga er vanuit dat ook hij het beste met de club voor heeft. Laten we elkaar daar niet over aanvallen, dat komt de kwaliteit van dit forum ook niet ten goede.
Thinkman schreef:
Hij kan misschien nu beter eens stoppen met dat geroeptoeter of anders bij zijn ‘vriendjes’ op feanonline blijven. Gal spugen op onze club, sk boycot omdat ie de directeur niet mag maar niet met hem in gesprek willen (durven?) ondanks een persoonlijke uitnodiging...Nee toch net iets meer respect voor die ruim 11.000 mensen die wél vertrouwen uitspreken in de club.
Knap dat we de 11.000 sk alweer zijn gepasseerd ondanks alle gescheld en haatzaaierij van de laatste maanden.
Mackan68 schreef:Ik hoop ook van harte dat ik snel weer thuiswedstrijden kan bezoeken. Dat zou namelijk betekenen dat Cees binnen korte termijn ontzettend goede resultaten weet te behalen op diverse fronten. En dan zal ik de eerste zijn om toe te geven dat mijn gevoel me compleet heeft bedrogen en ik er finaal naast heb gezeten!
badfrisianboy schreef:Verkochte aantallen seizoenkaarten (exclusief sponsorplaatsen) op 1 augustus 2019:
AFC Ajax 42.000
Feyenoord 31.000
PSV 28.000
FC Twente 20.565
SC Heerenveen 11.000
PEC Zwolle 10.000
Willem II 9.700
AZ 9.600
FC Utrecht 9.400
FC Groningen 9.000
Heracles 8.100
Vitesse 8.000
Sparta Rotterdam 7.500
ADO Den Haag 5.340
Fortuna Sittard 4.820
FC Emmen 4.500
VVV 3.703
RKC Waalwijk 3.000
HUNTELAAR schreef:Gister een aantal mooie posten gezien over verkoop seizoenkaarten. Ook verschillende oproepen via twitter.
Kunnen we als supporters niet een deelactie op touw zetten? Via facebook etc.
Het bericht moet zich als een vlek over de provincie verspreiden!
Na matig thuisseizoen, meer seizoenkaarten verkopen? Het kin!
Volksclub? Nee, te cliché.. gewoon trouwe Friezen!
Deel dit bericht, op nei de 12.000 voor snein! # Frysk bloed tsjoch op
Iemand die dit in Heerenveen stijl op kan stellen met Pompebleden en embleem bijvoorbeeld?
pes5 schreef:Vorig jaar werd er op 1 september nog een aantal genoemd. Dat duurt nog drie weken.
HUNTELAAR schreef:Geen bericht meer over aantallen, zouden we net onder grens vorig jaar zijn blijven steken?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten