Na 23 jaar lidmaatschap OSSH heb ik met pijn in mijn hart besloten om niet te gaan verlengen.
De benoemingsperikelen rond CR is doorslaggevend in deze beslissing.
Hopelijk kom ik nog eens terug op deze beslissing, maar eerst moet...
Je kunt wat vinden van de benoemingsperikelen, alhoewel deze door de media inclusief riemer als een soap/coup zijn gebracht
en is Cees niet verantwoordelijk geweest voor de laatste 12 jaar bestuursperikelen. Mocht je een aantal zaken dwars zitten, dan raad ik je aan om met Cees om de tafel te gaan. Afgelopen zondag, voor NAC thuis heb ik en nog een paar met hem gesproken. Dit gaf een verhelderend beeld van de gang van zaken en tevens trieste manier van handelen van anderen weer. Dan kunnen deze nog zo spreken over clubliefde en ik doe alles voor de club, maar in het daglicht van hun maniertjes is dit puur ego gedrag en heeft dit niks met clubliefde te maken.
Het enige wat we kunnen en moeten doen, en dat zei Schaars ook, als supporters positiviteit uitstralen, achter de club staan, juist nu de club steunen niet weglopen. (Hypothetisch), degene die nu weglopen en over een aantal jaar roepen, zie je wel, de club is failliet zijn daar dan mede debet aan. Niet de blijvers.