Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Forza » 13-04-2019 21:48

Er zijn andere manieren om je ongenoegen te laten blijken wat mij betreft.


Daar ben ik het wel mee eens. Maar welke mogelijkheden zie je dan? En wat valt ermee te bereiken?

Ik denk,dat veel mensen uit wanhoop reageren. Cees Dinges zal het allemaal koud laten. De blijvers zullen foeteren, dat het wel heel leeg is.

Hier komen hoe dan ook alleen verliezers uit als er niets verandert.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Ebiede » 14-04-2019 07:44

hhage schreef:En dan de opzeggers die hier ook nog medestanders proberen te krijgen zijn ook mooi bezig om de club af te breken.


Mag jij zeggen waar ik mede-standers probeer te krijgen?
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor HUNTELAAR » 14-04-2019 16:21

Ik had het nooit gedacht, maar ik twijfel sterk om mijn seizoenkaart te verlengen.
Terwijl ik het typ (met mijn jas aan, want ik moet zo weer weg), weet ik dat ik het niet ga doen.

Maar ***, kom op met zijn allen. Meer dan de helft van het stadion heeft geen weet wat er speelt, hoorde ik er maar bij.
Er is de afgelopen maanden zo'n gewelde groep clubmensen aan de kan gezet, maar waarom? Juist nu..

Komen we 1-0 tegen Groningen, komt 1 ineens meneer Roozemond op het scherm. Ik kom zelf 20 jaar bij de club, meerdere mensen 30-40 of 50 jaar, weet ik veel. Maar meneer wil na 12 weken zo bij een klein succesje duidelijk als de man in beeld.
Het is toch werkelijk niet te geloven?!
Het is sc Heerenveen waar het me zijn allen om te doen is!
Dat gevoel..
Het bevestigd mij hoe hij in elkaar steekt.

Ik weet niet eens hoe ik het onder woorden moet brengen, het merendeel van de supporters bereik je het toch niet mee..
Maar Groenleven aan de kant schuiven om op zoek te gaan naar een landelijke sponsor.. hou nou toch op!
'ze hebben geen idee hoe een dorp z'on grote landelijke club is geworden'. Uitspraak van de J. de Jonge afgelopen vrijdag. Wat mij betreft de spijker op de kop.
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Trevorp » 14-04-2019 17:01

HUNTELAAR schreef:Komen we 1-0 tegen Groningen, komt 1 ineens meneer Roozemond op het scherm. Ik kom zelf 20 jaar bij de club, meerdere mensen 30-40 of 50 jaar, weet ik veel. Maar meneer wil na 12 weken zo bij een klein succesje duidelijk als de man in beeld.
Het is toch werkelijk niet te geloven?!


Walgelijk populistisch gedrag. Bah!
Laatst bijgewerkt door Trevorp op 15-04-2019 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Avatar gebruiker
Trevorp
Selectiespeler
 
Berichten: 254
Geregistreerd op: 30-10-2015 09:22

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Forza » 14-04-2019 22:07

Demagogie van de koude grond. Walgelijk.

Ik was ooit in Zweden bij een k*twedstrijd die we met 5-1 verloren van 10 houthakkers en Henke Larsson. Hoewel geen voorzitter meer volgens mij... Riemer liep lsamen met Annie langs het uitvak om de meute te bedaren. En het werkte.

De echte verantwoordelijken waren al vertrokken.

Dit was niet gemeend, dit is denken dat je iets doet wat jezelf (Cees) helpt.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Ebiede » 15-04-2019 11:27

HUNTELAAR schreef:Komen we 1-0 tegen Groningen, komt 1 ineens meneer Roozemond op het scherm. Ik kom zelf 20 jaar bij de club, meerdere mensen 30-40 of 50 jaar, weet ik veel. Maar meneer wil na 12 weken zo bij een klein succesje duidelijk als de man in beeld.
Het is toch werkelijk niet te geloven?!


Walgelijk, Jammer dat NN hem niet het vak uit heeft gejaagd.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Superfries1994 » 15-04-2019 12:02

Roozemond is al een aantal keer gevraagd om langs te komen tijdens de wedstrijd door NN, en nu is hij dan wel langs gekomen. Tweede helft zat hij weer op de oude plek. Overigens kwam hij in beeld bij 0-0, dus veel succes was er toen nog niet te vieren. Geen fan van Roozemond overigens, maar het is soms wel fijn om de boel wat te nuanceren.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Trevorp » 15-04-2019 12:40

Superfries1994 schreef:Roozemond is al een aantal keer gevraagd om langs te komen tijdens de wedstrijd door NN, en nu is hij dan wel langs gekomen. Tweede helft zat hij weer op de oude plek. Overigens kwam hij in beeld bij 0-0, dus veel succes was er toen nog niet te vieren. Geen fan van Roozemond overigens, maar het is soms wel fijn om de boel wat te nuanceren.


Ja erg genuanceerd. Er liep ook 'toevallig' een persmannetje in het vak rond met camera, driftig Roozemond aan het filmen. Kotsmisselijk word ik er van.
Avatar gebruiker
Trevorp
Selectiespeler
 
Berichten: 254
Geregistreerd op: 30-10-2015 09:22

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Vrieskist » 15-04-2019 13:59

Ach dit zie je bij meer clubs toch? Dit is altijd een gebaar naar de fans maar ook voor de PR natuurlijk. Je kan je ook overal kwaad om maken.
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Jazz » 15-04-2019 14:48

Roozemond zit in zijn skybox = Iedereen schreeuwt moord en brand dat de directie niet te zien is, er is geen persoonlijk contact etc.
Roozemond staat tussen de fans = Iedereen schreeuwt dat het alleen maar eigenbelang is, dat het een kwal is en dat hij alleen daar staat om in beeld te komen.

Hij kan dus nooit iets goed doen.
Laatst bijgewerkt door Jazz op 15-04-2019 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Marça » 15-04-2019 15:19

Zoals Riemer van der Velde recent ook in een interview aangaf: Cees Roozemond heeft (op zijn eigen manier) het beste voor met de club. Ook hij is het niet eens met de gang van zaken de laatste maanden maar hij roept wel alle fans om op te blijven komen naar het stadion. Wat mij betreft is het wel of niet verlengen een no-brainer: ik verleng, al zal ik bij de meeste wedstrijden niet eens aanwezig kunnen zijn.

Als fans nu massaal hun seizoenkaart opzeggen/niet verlengen, komt de club er alleen maar slechter voor te staan en gaat het de seizoenen daarna alleen nog maar minder. Aan mij zal het in elk geval niet liggen. Ondertussen blijven we met z'n allen scherp op wat er allemaal gebeurd bij de club, om te zorgen dat we niet nog verder afglijden.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Forza » 15-04-2019 15:47

Riemer van der Velde is maandagmiddag de gast in Sport Noord Café, het online sportprogramma van de Leeuwarder Courant en Dagblad van het Noorden.

Vlak voor de noordelijke derby tegen FC Groningen vroeg Cees Roozemond, de nieuwe directeur van SC Heerenveen, aan Riemer van der Velde of hij hem wilde vergezellen naar de harde kern van de thuisclub.

Van der Velde – clubicoon en erevoorzitter van SC Heerenveen – paste vriendelijk voor dit charmeoffensief van de nieuwe Heerenveen-leidsman, vertelt hij vandaag in Sport Noord Café.

'Maar Cees komt uit Holland, daar doen ze het anders'

,,Of ik mee wilde, vroeg hij’’, aldus Van der Velde. ,,Maar ik ging als voorzitter van Heerenveen alleen maar naar supporters als er onvrede was. Maar om daar nou heen te gaan met een glas bier, dat zie ik niet zitten. Maar Cees komt uit Holland, daar doen ze het anders.’’

Roozemond stond de hele eerste helft tussen de Heerenveen-fans. ,,Het is voor hem te hopen dat ze hem niet te hard op z’n schouders hebben geslagen.’’

Van der Velde, die met een werkgroep Roozemond diens eerste weken wilde bijstaan, laat de Heerenveen-directeur nu met rust. ,,Wij adviseerden het bestuur voorlopig geen definitieve leiding aan te stellen. Dat is toch gebeurd. We maakten er tijdens de derby al een grap over: stel dat Cees zichzelf nu in het doel opstelt, pas dan hebben we een probleem.’’


lc.nl
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Superfries1994 » 15-04-2019 15:51

Trevorp schreef:

Ja erg genuanceerd. Er liep ook 'toevallig' een persmannetje in het vak rond met camera, driftig Roozemond aan het filmen. Kotsmisselijk word ik er van.

Ik doel op de beelden die op FOX sports te zien waren. De beelden van de camera van dat persmannetje heb ik niet gezien.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Trevorp » 15-04-2019 20:57

Jazz schreef:Roozemond zit in zijn skybox = Iedereen schreeuwt moord en brand dat de directie niet te zien is, er is geen persoonlijk contact etc.
Roozemond staat tussen de fans = Iedereen schreeuwt dat het alleen maar eigenbelang is, dat het een kwal is en dat hij alleen daar staat om in beeld te kompen.

Hij kan dus nooit iets goed doen.


Ja dat klopt, je kunt het inderdaad nooit helemaal goed doen. Maar jezelf posteren tussen de fans, met een videograaf op korte afstand, dat ligt er veel te dik bovenop. Ik geloof deze man gewoon niet en vind hem niet bij de club passen. Hollandse v.s. Friese mentaliteit. Wat mij betreft in galop het Abe Lenstra Stadion uit graag.
Avatar gebruiker
Trevorp
Selectiespeler
 
Berichten: 254
Geregistreerd op: 30-10-2015 09:22

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 15-04-2019 21:03

Jazz schreef:Roozemond zit in zijn skybox = Iedereen schreeuwt moord en brand dat de directie niet te zien is, er is geen persoonlijk contact etc.
Roozemond staat tussen de fans = Iedereen schreeuwt dat het alleen maar eigenbelang is, dat het een kwal is en dat hij alleen daar staat om in beeld te kompen.

Hij kan dus nooit iets goed doen.

Jawel, wegwezen en ruimte maken voor iemand die wél breed gedragen wordt. Met Cees blijft het nog lang onrustig in Heerenveen. Zeker als financiële groei er op den duur toch niet in zit en er tegen zijn beloftes in toch aan de uitgavenkant gesnoeid moet worden. Er zijn naast zijn benoeming al minimaal 4 dingen waar hij voor de club de mist in is gegaan. Hoog tijd dat er eens evenwicht komt. Dingen waar de club verder mee komt. Ik wacht in spanning af. Al weken. Nog 15 dagen. Dan is het mei en tijd voor het nieuwe beleidsplan.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Feanfan 1 » 17-04-2019 12:04

PSV gaat de prijzen voor een seizoenkaart komend seizoen fors verhogen. Dat meldt het Eindhovens Dagblad. PSV-directeur Toon Gerbrands verklaart de nieuwe prijsstelling.
De hogere prijzen voor PSV-seizoenkaarten komen hoofdzakelijk door een per 1 januari doorgevoerde btw-verhoging van drie procent. Dat laat Gerbrands weten. In de meeste gevallen gaat een seizoenkaart ruim vijf procent in prijs omhoog. Sommige supporters worden geconfronteerd met een prijsstijging van ruim acht procent.
De club is wettelijk verplicht om die verhoging door te voeren

Dan zal die verhoging hier ook wel komen. Gaat het misschien om 5 Euro, maar ook dat zal een reden zijn om niet te verlengen.
Kan me niet voorstellen dat we de 10.000 halen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Kaz_SCH » 17-04-2019 12:32

Je moet de BTW verhoging doorvoeren, maar in principe kun je nog wel op dezelfde consumentenprijs uitkomen. Lastige tweestrijd voor Cees&Co. Club heeft geld nodig, maar club heeft vooral meer seizoenskaarthouders nodig.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor fuotbalgek » 17-04-2019 20:54

Kaz_SCH schreef:Je moet de BTW verhoging doorvoeren, maar in principe kun je nog wel op dezelfde consumentenprijs uitkomen. Lastige tweestrijd voor Cees&Co. Club heeft geld nodig, maar club heeft vooral meer seizoenskaarthouders nodig.


Lijkt me niet zo ingewikkeld. Stel je verkoopt 15k seizoenkaarten, en die mensen betalen allemaal een tientje minder. Dat kost je dus feitelijk 1,5 ton. Een gevuld stadion kan veel meer dan die 1,5 ton aan sponsorinkomsten opleveren, een leeg stadion het tegenovergestelde.

Het beste wat je als club kunt doen is de prijs aanpassen op de vraag met als doel de bezetting zo hoog mogelijk te houden/krijgen. Het grote geld haal je pas dan binnen via sponsoren, niet uit de ticketverkoop.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Kaz_SCH » 18-04-2019 08:46

Lijkt me niet zo ingewikkeld. Stel je verkoopt 15k seizoenkaarten, en die mensen betalen allemaal een tientje minder. Dat kost je dus feitelijk 1,5 ton. Een gevuld stadion kan veel meer dan die 1,5 ton aan sponsorinkomsten opleveren, een leeg stadion het tegenovergestelde.

Het beste wat je als club kunt doen is de prijs aanpassen op de vraag met als doel de bezetting zo hoog mogelijk te houden/krijgen. Het grote geld haal je pas dan binnen via sponsoren, niet uit de ticketverkoop.


Tsja, ik denk dat de prijselasticiteit van seizoenkaarten moeilijk te bepalen is. Wie zegt dat het stadion vol zit als je een tientje, twintig of dertig euro minder betaalt? Je graaft met die kortingen ook een gat onder je eigen fundering en de waarde van je merk..
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor fuotbalgek » 18-04-2019 09:14

Zeker ga je met een tientje korting het stadion nu niet vol krijgen. In relatie tot bovenstaand jaagt je met een tientje er bij wel alle twijfelaars weg.

Het gat onder je merk creëer je in de laatste plaats met die prijs overigens. Het voetbal en het imago van de club bepalen de waarde van het merk. En die maken dat mensen zeker geen prijsstijging gaan accepteren op dit moment.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Wizard » 18-04-2019 09:44

fuotbalgek schreef:Zeker ga je met een tientje korting het stadion nu niet vol krijgen. In relatie tot bovenstaand jaagt je met een tientje er bij wel alle twijfelaars weg.
Het gat onder je merk creëer je in de laatste plaats met die prijs overigens. Het voetbal en het imago van de club bepalen de waarde van het merk. En die maken dat mensen zeker geen prijsstijging gaan accepteren op dit moment.

Helemaal mee eens. Juist nu moet je geen prijsverhoging doorvoeren. Je moet er juist alles aan doen om het stadion weer vol te krijgen. Zelfs zeer goedkope plekken aanbieden aan voetbalverenigingen, andere sportverenigingen, etc.De centen verdien je met de sponsoring. Sponsoren willen een goed gevuld stadion zien, medesponsoren waarmee ze kunnen netwerken en daarnaast een club/wedstrijden waarmee ze zich kunnen identificeren. Dit laatste geldt uiteraard ook voor de fans.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Forza » 19-04-2019 13:31

Tsja, ik denk dat de prijselasticiteit van seizoenkaarten moeilijk te bepalen is. Wie zegt dat het stadion vol zit als je een tientje, twintig of dertig euro minder betaalt? Je graaft met die kortingen ook een gat onder je eigen fundering en de waarde van je merk..


Dat is al jaren aan de gang en niet door de prijzen. Wat je ook van de mensen vindt en hoe je hun rol ook ziet... Je kunt niet als passant, als zelfbenoemde baas mensen als Riemer van der Velde, Jan de Jonge en Gertjan Verbeek buiten de deur houden of zetten zonder dat het gevolgen heeft.

Ik zie het zo... Deze (laat ik het voorzichtig zeggen) niet voetbaldeskundige passant zet een aantal clubiconen buitenspel en gaat nu een beroep doen op de clubtrouw van mensen die er al twintig jaar of langer zitten. Dat is de wereld op zijn kop. Dat iemand die net komt kijken (en alle schijn tegen heeft als het gaat om zijn intenties aan en als het gaat om het begrijpen van de clubcultuur) mij/ons durft te vragen om de club trouw te blijven...

Dat is een gotspe.

Als ik blijf, blijf ik ondanks hem en ongeacht de prijs.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Superfries1994 » 20-04-2019 15:26

Prijzen gaan 'slechts' met drie procent omhoog ( https://www.feanonline.nl/nieuws/sfeer- ... ten-bekend ). Als je de kaart voor 6 mei toch verlengt ondanks de prijsstijging, krijg je 50% korting op een nieuw thuisshirt, meet en greet met de nieuwe selectie, een sjaal en je mag drie keer iemand gratis meenemen.

Ik vind dat gewoon een prima actie waar je ook wat aan hebt! Niet die miezerige 10% korting in de Feansjop, maar mensen een mooie sjaal in de handen drukken, zorgen dat ze ook eens iemand mee kunnen nemen en als het nieuwe thuisshirt (hopelijk niet dat Kika-shirt van tegen Groningen) een beetje te pruimen is, dan wil ik die ook nog wel voor een paar tientjes meenemen. En een extra poging om de band tussen publiek en spelers wat te versterken, iets waar het in mijn beleving dit jaar nog wel het meeste aan schort. Spelers die om de haverklap in de media een onrealistische kijk op hun prestaties ventileren en het qua inzet massaal laten afweten, daar ben ik wel klaar mee. Hopelijk kan Hamstra dan nog zorgen voor een frisse selectie met een hoop Vlappies, spelers die er gewoon weer eens echt zin in hebben om wat te laten zien iedere week. Al met al vind ik dit eens een positieve actie, en dat mocht ook wel een keer.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Forza » 20-04-2019 19:02

Dat is mooi, dat mensen dat mooi vinden.

Ik heb al een huis vol sjaals, ik hoef geen shirt, iemand meenemen levert mezelf niets op.

Onder de streep betaalt iemand als ik alleen maar 3% meer zonder de garantie, dat er nog iemand met de kwaliteiten van een Vlappie rondloopt.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor hhage » 20-04-2019 23:01

Forza schreef:
Ik heb al een huis vol sjaals, ik hoef geen shirt, iemand meenemen levert mezelf niets op.



Je verkoopt de sjaal voor 10 euro je geeft iemand die een shirt wil kopen de kortingsbon en verdeeld de 'winst'
De 3 kaarten verkoop je voor 15 euro per kaart.dat levert je 75 euro op stel je staat op NN kost een seizoenkaart 121 euro voor 17 wedstrijden,dat is 7 euro per wedstrijd en meestal kun je dan ook voor niets naar sommige bekerwedstrijden play-offs en oefenwedstrijden. Dus 6 euro per wedstrijd. Lijkt mij een koopje. Terwijl je het niet moet doen omdat het een koopje is, maar omdat je de club steunt....maar ja zijn altijd fans die overal wat te klagen over hebben ze hoeven het niet te doen.voor jou maakt het misschien niets uit voor andere medefans scheelt het wel het is maar net of je een andere dan ook wat gunt
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 20-04-2019 23:26

hhage schreef:op NN kost een seizoenkaart 121 euro voor 17 wedstrijden,dat is 7 euro per wedstrijd en meestal kun je dan ook voor niets naar sommige bekerwedstrijden play-offs en oefenwedstrijden.

Ik heb geen idee waar je de prijs vandaangehaald hebt of hoe je rekent. Jouw prijzen kloppen niet helemaal. Of helemaal niet eigenlijk. NN vol tarief is 196€, t/m t/m 11 jaar 98€, 17 jaar 136€ en 65+ 168€. Aan wie zou je verder kaarten moeten verkopen wanneer we volgend seizoen weer ruk voetballen of resultaten tegenvallen? Die kans acht ik meer den 50% aangezien we er ieder seizoen kwalitatief op achteruit gaan. Ik zie niet in waarom dat dit seizoen anders zou zijn. Maar buiten alles om, Forza schrijft nergens dat hij iemand anders niets gunt maar dat hij weinig profijt heeft van de actie. Het is een mooie actie, toegegeven. Maar je moet dan ook wel wat doen om de mensen toch te laten verlengen. Zéker na een prijsverhoging. Deze doorvoeren zónder actie was natuurlijk desastreus geweest dat snapt iedereen. Ik laat me persoonlijk niet omkopen met dit soort acties of met een biertje op NN. Ik vond en vind dat Roozemond weg moet.
Daar helpt geen 10 gratis shirts of wedstrijdkaarten aan. Of dat hij zo langzamerhand eens een succesvol verhaal heeft voor de club. Of eigenlijk moeten dat er wel een stuk of 5-6 zijn om de achterstand die hij het 1e kwartier van zijn 'speeltijd' bij onze club opgelopen heeft in te lopen of te compenseren. Ik vrees dat dat er beide niet van gaat komen en mijn plek komt dus vrij. Zodra Veenstra 2.0 weg is kom ik weer. En dan betaal ik met heel veel liefde voor een sjaal of shirt. De meet en greets met spelers kun je prima doen op de trainingsdagen. Zelfs zonder clubkaart. Volgend jaar ga ik een poging doen om alle uitwedstrijden bij te wonen. Ik ruil mijn SK in voor een CC. Helaas een consessie die ik heb moeten doen om onze jongens te blijven supporten.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Forza » 21-04-2019 00:58

Forza schrijft nergens dat hij iemand anders niets gunt maar dat hij weinig profijt heeft van de actie. Het is een mooie actie


Amen.

Dat een ander er iets in ziet of aan heeft, is prima. Maar ik niet.

Ik zie alleen dat IK moet betalen (voor een shirt) en dat IK moeite moet doen, omdat IK moeite moet doen om iemand mee te krijgen.

Tien jaar geleden vochten mensen om mijn kaart. Nu raak ik hem aan de straatstenen niet kwijt. Blijkbaar moet ik er 15 euro voor vragen, want dan gaat het gemakkelijker?

Je verkoopt de sjaal voor 10 euro


Aan wie? Wie betaalt 10 euro voor iets dat gratis was?

De 3 kaarten verkoop je voor 15 euro per kaart


Aan wie? Ik raak mijn kaart nu al niet kwijt als ik echt niet kan.

121 euro voor 17 wedstrijden


Ik weet niet waar iemand heengaat en waar iemand vandaan komt. Mijn kaart wordt bijna 200 per jaar. Daar komen 80 kilometers aan reiskosten per wedstrijd bij.

Deze manier van rekenen maakte de club al kapot. Als we Vlap verkopen, dan...

Met rekenen met geld dat er nog niet is, is deze club groot geworden. Jammer, dat dat lijkt te zijn vergeten.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Superfries1994 » 21-04-2019 01:09

Wat had jou dan wel tevreden gestemd met betrekking tot een actie rond het verlengen van een kaart, Forza? Hem voor 50% van de prijs aanbieden ofzo?
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor hhage » 21-04-2019 09:20

121 euro is het bedrag wat je van 196 overhoudt als je je gratis dingen verkoopt die je krijgt waar jij niets aan hebt...
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Forza » 21-04-2019 11:42

Wat had jou dan wel tevreden gestemd met betrekking tot een actie rond het verlengen van een kaart, Forza? Hem voor 50% van de prijs aanbieden ofzo?


Ik vraag helemaal niet om een actie. Ik verleng al dertig jaar zonder erover na te denken. Ik vraag een elftal, een technische leiding en een clubleiding waar ik me in kan herkennen. Dat is nu niet zo. En omdat ik die dingen niet hoef, is de rekensom vast prachtig, maar voor mij komt het er op neer dat ik moet gaan leuren met dingen waar ik niet om gevraagd heb. Maar goed, als ik een actie mag kiezen...

- Antwoord op de vraag wie de trainer wordt
- Antwoord op de vraag wie er volgend jaar algemeen directeur en technisch directeur zijn
- Antwoord op de vraag hoeveel geld er op dit moment is om dit elftal te versterken

Dan kan ik zelf inschatten of ik denk, dat ik weer eens waar voor mijn geld krijg.

Ik ben overigens wel benieuwd hoe dat gaat werken met drie keer gratis iemand meenemen. Dat kan niet iedereen tegelijk doen. En diegene kan, gezien de bezetting nu, ook niet in mijn buurt zitten. Gezellig.

Het getuigt ook niet van veel vertrouwen in een goede afloop van deze campagne. Per persoon voor 45 euro aan kaarten weggeven.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten