Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Wizard » 23-07-2018 15:19

AllardP schreef:
Zie je echt niet het verschil tussen gewone huur en huur met optie tot koop?

Appels met peren die je vergelijkt. Zie je echt niet het verschil tussen een jonge talentvolle speler en een jongen die afgedankt is bij zijn eigen club? PSV ziet in Lammers een toekomstige spits voor het eerste elftal en Rotariu is afgeschreven door Club.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Ebiede » 23-07-2018 16:52

@wizard je mag de Q&A een vorm van communiceren vinden.. ik vind het vooral geleuter voor de bühne. De kritische vragen worden genegeerd en de open deuren worden alleen maar ingetrapt. De parallel met Veenstra is dat het sponsoraantal en de kaartverkoop met een sneltrein vaart terugloopt. Hier wordt niet over gecommniceerd, net zo min als over abenello, doelstelling, het ontslag van bloemers, het aannemen van een blonde jonge vrouw en het vertrek binnen 6 dagenetc.

Eisinga laat alleen van zich horen bij goed nieuws, mijn inziens terecht dat het gros van de fans dit niet slikt.
Spijt heb je morgen maar!
Ebiede
Superster

Berichtdoor jelgrins » 23-07-2018 17:08

Waar ik moeite mee heb zijn de zich supporter noemende lieden, die vrijblijvend op dit forum azijn blijven pissen. Als er door een supportersvereniging een Petear wordt georganiseerd, hebben ze moed niet en komen niet opdagen. Sneu volk dat zich hier buiten de orde jengelt.
jelgrins
Nieuw talent

Berichtdoor AllardP » 23-07-2018 17:30

Wizard schreef:Appels met peren die je vergelijkt. Zie je echt niet het verschil tussen een jonge talentvolle speler en een jongen die afgedankt is bij zijn eigen club? PSV ziet in Lammers een toekomstige spits voor het eerste elftal en Rotariu is afgeschreven door Club.

Eerst had je het over een 'soortgelijke constructie', nu ineens over de kwaliteiten van de spelers. Geef nou gewoon toe dat je onzin hebt verkocht. Trouwens, Rotariu heeft op het hoogste niveau een stuk meer laten zien dan Lammers.

jelgrins schreef:Waar ik moeite mee heb zijn de zich supporter noemende lieden, die vrijblijvend op dit forum azijn blijven pissen. Als er door een supportersvereniging een Petear wordt georganiseerd, hebben ze moed niet en komen niet opdagen. Sneu volk dat zich hier buiten de orde jengelt

Dus kritisch volgen is 'azijn pissen'? Ga jij maar lekker het juichaapje uithangen; ik gebruik liever mijn hersens. Met 23 jaar seizoenkaart heb ik bovendien wel het recht verworven om een mening te hebben over het beleid van de club.
AllardP
Superster

Berichtdoor jelgrins » 23-07-2018 17:45

Beste Allard, ik reageerde niet op jouw bericht. Ik lees ze iedere keer met belangstelling. Je doet je best om jouw mening te onderbouwen, in tegenstelling tot anderen, die m.i. voortdurend in de jengelstand blijven hangen.
jelgrins
Nieuw talent

Berichtdoor Ebiede » 23-07-2018 18:43

Dan zul je mij bedoelen.. sorry dat ik me dan supporter noem na 35 jaar seizoenskaart.. een “nieuw” forumlid die mij de les even meent te moeten lezen..pfff
Ebiede
Superster

Berichtdoor zweed1 » 23-07-2018 20:04

Ebiede schreef:Dan zul je mij bedoelen.. sorry dat ik me dan supporter noem na 35 jaar seizoenskaart.. een “nieuw” forumlid die mij de les even meent te moeten lezen..pfff

Ik heb 40 jaar een seizoenskaart is totaal niet relevant. Toch goed dat er nieuwe mensen op het forum komen. Laat iedereen in zijn waarde en jaag niet iedereen weg. Het is de laatste tijd toch al een matig gesteld met het aantal bijdragen op dit forum.
zweed1
Superster

Berichtdoor HUNTELAAR » 23-07-2018 20:52

Even samenvattend, we blijven ook nu weer steken in heen en weer verwijten.
Nog een laatste voorstel om de actie tot een succes te kunnen maken:

Nieuw noord, feanfan en feanonline verenigen en gaan middels challenche, crowdfunding of weet ik hoe je het noemt op zoek naar seizoenkaarthouders. Maar niet voor ons zelf: doel van de actie is om 250 kinderen die het hard nodig hebben + 1 ouder mee te laten gaan op trainingskamp. Denk hierbij aan kika, of andere vreselijke kinderziekten. Dat zouden inderdaad heel veel seizoenkaarten zijn, maar nog belangrijker een onvergetelijk weekend voor zij die het verdienen.
Nu we toch met jaartallen strooien, zo heb ik Heerenveen 20 jaar geleden leren kennen: als warme familie club, laten we zien dat het er nog is!

Aanvullingen of betere uitwerking hoor ik graag.
HUNTELAAR
Basisspeler

Berichtdoor Ebiede » 24-07-2018 06:45

zweed1 schreef:
Ik heb 40 jaar een seizoenskaart is totaal niet relevant. Toch goed dat er nieuwe mensen op het forum komen. Laat iedereen in zijn waarde en jaag niet iedereen weg. Het is de laatste tijd toch al een matig gesteld met het aantal bijdragen op dit forum.

Hij begint er zelf mee met z’n quote over zich zelf supporter noemende forumleden. Inderdaad @zweed1 iedereen in z’n waarde laten. Dat geld ook voor nieuwkomers.. van harte welkom natuurlijk.

@huntelaar we kunnen de club prima helpen ben ik met je eens, echter ik zie en hoor ze niet.. de club leeft voor geen meter en dat verbaast me niets met het struisvogel beleid dat ze voeren.
Ebiede
Superster

Berichtdoor Wizard » 24-07-2018 07:53

AllardP schreef:Eerst had je het over een 'soortgelijke constructie', nu ineens over de kwaliteiten van de spelers. Trouwens, Rotariu heeft op het hoogste niveau een stuk meer laten zien dan Lammers.

Lees nog es goed, beste Allard, het is een soortgelijke constructie maar de status van de spelers bij hun club is totaal anders. De ene club (PSV) ziet het nog compleet zitten in Lammers. Daarentegen ziet Club het totaal niet zitten in Rotariu. Wat is daar moeilijk aan? Wat Rotariu heeft laten zien heeft er niks , en dan ook niks mee te maken.

Het gaat erom hoe de verkopende club een eigen speler ziet. Tenzij er een megabod komt. Dat ik de kwaliteiten van de spelers aanhaal, is om je te laten zien hoe de verkopende clubs naar de status van hun speler kijken. Ik had gehoopt dat je dat begreep.

Enfin. Graag weer terug on topic.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Wizard » 24-07-2018 08:02

Ebiede schreef:Eisinga laat alleen van zich horen bij goed nieuws, mijn inziens terecht dat het gros van de fans dit niet slikt.

Ik vraag me af of de communicatie van Eisenga hier debet aan is. Ik denk vooral dat de fans het verschrikkelijk matige spel onder Streppel helemaal zat zijn. Tenminste, dat zijn de geluiden die ik overal om me heen hoor. Of ben jij de achterloze tikkies breed en terug tussen Pierie en Hoegh of op het middenveld vergeten? Na 2 seizoenen gebrei zijn de meeste fans het zat.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Joucke » 24-07-2018 18:59

Ebiede schreef:Dan zul je mij bedoelen.. sorry dat ik me dan supporter noem na 35 jaar seizoenskaart.. een “nieuw” forumlid die mij de les even meent te moeten lezen..pfff

Ebiede, weet je dat je met een klik op iemands naam voorbij de post count kunt kijken? Jelgrins komt hier al sinds 2007...
Joucke
Wereldspeler

Berichtdoor Ebiede » 25-07-2018 08:06

Ik zie het, prima.. maar het gaat erom dat hij de kritische fans wegzet als nepsupporters. Vind ik raar. Hij noemt het jengelen, blijkbaar is het benoemen van pijnpunten in zijn optiek jengelen. Juist door het te benoemen toon ik, naar mijn idee, aan hart voor de club te hebben. Het is gevaarlijk als club zijnde je alleen maar te omringen met ja-knikkers.
Ebiede
Superster

Berichtdoor Kaz_SCH » 25-07-2018 12:02

Elkaar de tent uit vechten heeft in ieder geval geen enkele zin. Men lijkt soms te vergeten dat we hier allemaal zitten vanwege die grote liefde die we voor de club hebben. Het met elkaar oneens zijn is prima, maar als iedereen nou even zou onthouden dat we voor dezelfde club zijn. :stan:
Kaz_SCH
Basisspeler

Berichtdoor Surhuisterveen » 29-07-2018 11:31

8-2 verlies zal ook lekker bijdragen aan verkoop seizoenkaarten... NOT.
SCH
Surhuisterveen
Superster

Berichtdoor BK2007 » 29-07-2018 12:36

Exit voor een falend bestuur. Hoe kunnen we de druk opvoeren bij wielerexpert Eisenga ?
Samen maken we de club sterk.
BK2007
Superster

Berichtdoor HVNFL » 29-07-2018 17:58

BK2007 schreef:Exit voor een falend bestuur. Hoe kunnen we de druk opvoeren bij wielerexpert Eisenga ?

Ja, dat is een goed idee, laten we weer het bestuur vervangen, dat is zeker alweer twee jaar geleden voor het laatst gebeurd! En iedere keer is het daarna beter gegaan :) not.
HVNFL
Basisspeler

Berichtdoor Royce_SCH » 29-07-2018 21:29

De club is helaas ziek en het gaat langzaam slechter... Bestuurlijk gezien is er te weinig voetbalverstand en daardoor worden verkeerde beslissingen genomen. Er staat een matige selectie met een niets uitstralende trainer. Deze trainer zal echt niet voor vuur in het stadion zorgen. Daar heeft hij de persoonlijkheid niet voor en bovendien bevat deze selectie te weinig ‘bikkels’. Uiteindelijk missen we echt spelers zoals een de Roon, VD Berg, Radomski, Bak Nielsen, Grindheim, Bradley, Hansson etc. Het publiek voelt steeds minder binding en dat zie je helaas terug in de seizoenkaarten verkoop. Daarnaast staat er momenteel een nog mindere selectie dan afgelopen seizoen...

Bovendien is het trouwens merkwaardig dat de jongens op dit moment van een vakantie(?) genieten... op social media staan weer een aantal foto’s en dat na een zeperd tegen Hoffenheim. Dit is toch een crusiale periode in de voorbereiding?
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Royce_SCH
Superster

Berichtdoor Surhuisterveen » 30-07-2018 18:31

Amen Royce. Deze trainer straalt toch helemaal niks uit.
De club had iemand moeten aanstellen die er weer schwung inbrengt, een motivator die ook het publiek weet te raken.
Een type Henk de Jong zeg maar.
SCH
Surhuisterveen
Superster

Berichtdoor Ebiede » 30-07-2018 19:15

Ieder z’n meug; met Henkie “ben zo lekker gewoon” de Jong, was ik niet meer gekomen! Wat een acteur is dat, bah!
Ebiede
Superster

Berichtdoor BK2007 » 30-07-2018 20:11

Een trainer moet een helder verhaal hebben in de media natuurlijk, maar aub geen clown zoals Henk de Jong.
Maar laat JOR nou maar eens goed voetbal op de mat leggen, lijkt me belangrijker.
BK2007
Superster

Berichtdoor Satyr » 09-08-2018 10:35

BK2007 schreef:Maar laat JOR nou maar eens goed voetbal op de mat leggen, lijkt me belangrijker.

Eh, ik heb liever winst eigenlijk. Succes trekt nog altijd meer mensen aan dat 'mooi' voetbal
Satyr
Superster

Berichtdoor Mackan68 » 09-08-2018 17:19

Satyr schreef:
Eh, ik heb liever winst eigenlijk. Succes trekt nog altijd meer mensen aan dat 'mooi' voetbal

Inderdaad. Eerst de punten en als het allemaal lukt zou mooi voetbal mooi meegenomen zijn. Streppel beweerde dat als je dominant voetbal speelde dat de resultaten dan vanzelf kwamen. Daar heeft hij toch niet helemaal gelijk in gekregen. Als we met slecht voetbal het maximale er uit halen (6e plek of ver in de beker bijvoorbeeld) dan zal er aan het eind van het seizoen niemand klagen.
Hoeveel revoluties kan een club overleven??
Mackan68
Superster

Berichtdoor Ebiede » 10-08-2018 07:10

Volgens Eisinga zijn er 13.500 seizoenskaarten verkocht. (ik geloof er helemaal niets van).
Ebiede
Superster

Berichtdoor Kaz_SCH » 10-08-2018 07:17

Ebiede schreef:Volgens Eisinga zijn er 13.500 seizoenskaarten verkocht. (ik geloof er helemaal niets van).

Ik geloof er ook niks van, dat was gaandeweg anders wel een aantal keer gecommuniceerd bij wat mijlpalen
Kaz_SCH
Basisspeler

Berichtdoor BK2007 » 10-08-2018 07:29

Het is juist wel geloofwaardig. Het past ook precies in de landelijke tendens.
Kijk ook eens naar FC Groningen.
Mocht Eisinga hierover liegen komt dat toch wel uit trouwens.
BK2007
Superster

Berichtdoor Kaz_SCH » 10-08-2018 07:32

BK2007 schreef:Het is juist wel geloofwaardig. Het past ook precies in de landelijke tendens.
Kijk ook eens naar FC Groningen.
Mocht Eisinga hierover liegen komt dat toch wel uit trouwens.

Ik (en ik vermoed Ebiede ook) bedoelen juist dat we niet geloven dat het er toch nog 13.500 zijn. Ik denk namelijk dat het er momenteel een stuk minder zijn, gezien het totale gebrek aan communicatie erover.
Kaz_SCH
Basisspeler

Berichtdoor Ebiede » 10-08-2018 07:44

Precies, er zijn geen 13500 verkocht, anders was er wel een nieuwsbericht geweest dat bijvoorbeeld de 13.000 grens is gepasseerd.
Ebiede
Superster

Berichtdoor Kaz_SCH » 10-08-2018 08:19

11051 kaarten verkocht op 12 juli, daarna is er geen aantal meer gecommuniceerd. Dan zouden ze er in een maand tijd bijna 2500 verkocht hebben, dat gaat er bij mij niet in. Zeker na de tegenvallende resultaten en het uitblijven van versterkingen zullen er eerder mensen áfgehaakt dan aangehaakt zijn. Of dat terecht is laat ik in het midden.
Kaz_SCH
Basisspeler

Berichtdoor BK2007 » 10-08-2018 08:45

Eisenga communiceert nu toch het aantal van 13.500 ?
Ik vind zijn verhaal in LC ook plausibel.
BK2007
Superster

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen