Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Riverside » 01-06-2017 09:36

Heb mijn seizoenkaart ook weer gewoon verlengd, maar na die wedstrijd tegen NEC had ik echt geen zin meer om te blijven. Was goed ziek van die wedstrijd.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Kaz_SCH » 01-06-2017 09:44

Otsje P schreef:
Helaas moet ik zeggen dat ik het met je eens ben.


Met als kanttekening dat het misschien ook een gebrek aan realiteitszin is om te verwachten dat er hoe dan ook altijd 'gewoon' 26.000 mensen komen kijken. Dat is misschien wel helemaal niet reëel voor een club die langdurig in de subtop/middenmoot speelt. Welke club die al jaren niet presteert zoals in de gouden jaren haalt dat wel? Rond de 20.000 is misschien wel een heel natuurlijk aantal voor een club Heerenveen. Wij hebben ook nog het nadeel dat het voor heel veel bezoekers nog best een gedoe is om naar het stadion te komen, lang niet iedereen woont in Heerenveen of omstreken. Veel mensen wíllen denk ik nog wel, maar hebben minder en minder zin in het gedoe er omheen, zeker ook met de wisselende speeldagen. In Groningen, Utrecht, Arnhem en Enschede komt een groot deel gewoon op de fiets.

Voor de rest hoop ik dat veel supporters de kat even uit de boom kijken, even moeten bijkomen van een dramatische 2e seizoenshelft en eerst even wat goed nieuws nodig hebben om het heilige vuur weer aan te wakkeren.

Ikzelf heb in ieder geval besloten om voor het eerst in 3 jaar wél weer een Seizoenskaart te nemen, maar mijn afwezigheid had de afgelopen jaren praktische redenen.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor 12eMan » 01-06-2017 10:38

Kaz_SCH:
Vindt je dat een gebrek aan realiteitszin...? Het punt is dat die mensen allemaal komen wanneer de resultaten goed zijn, dus plaatsing voor Europees voetbal en/of een goed bekerseizoen of wanneer we een aantrekkelijk affiche hebben(zoals Cambuur thuis). Dan is het praktische gedoe als wisselende speeldagen, afstand en tijdstip opeens geen probleem meer hebben we meermaals kunnen zien.

Onze supporters zijn door en door verwend en willen alleen nog de krenten in de pap. Dus vooral mooi voetbal, goede spelers èn keiharde resultaten. Maar vergeten hierbij dat steun van supporters(zowel geldelijk(seizoenkaart) als vocaal(sfeer)) onmisbaar is. Juist nu de club vooruitgang boekt(bijvoorbeeld het Sportstaddossier en rust in de tent) laten steeds meer "supporters" de club vallen. "Nu niet verlengen want er is straks toch nog wel ruimte" is tekenend voor de huidige mentaliteit onder een deel van de supporters. Supporter ben je van de club(het gevoel) en in veel mindere mate van de kwaliteit van het voetbal of resultaten, maar dat is mijn mening..

Concreet: Gaat het je alleen om goed voetbal èn resultaten, zoals menigeen hier als motivatie voor wel of niet verlengen hanteert, dan zit je bij SC Heerenveen aan het verkeerde adres. Sterker nog, ook dan is Ajax, PSV of Feyenoord niets eens een garantie. Dus dan maar een seizoenkaart van FC Barcelona bestellen zou ik zeggen!!
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor fuotbalgek » 01-06-2017 12:43

Ja een gebrek aan realiteitszin inderdaad. Je gaat er gemakshalve vanuit dat iedere bezoeker, als het vol zit, a. daar komt voor Heerenveen en niet voor Cambuur, Feyenoord, Groningen, Ajax, etc en b. dat deze mensen dezelfde mentaliteit hebben als jij aangaande het bezoeken van een voetbalwedstrijd.

Iets te kort door de bocht. Gezien de laatste jaren zijn deze bezoekersaantallen en # verkochte seizoenskaarten niet heel raar. Wil je als club meer toeschouwers en meer seizoenskaarten verkopen is het nu vooral zaak actief te worden op de transfermarkt. Er is een gedeelte supporters dat voor goed voetbal komt, en niet alleen puur uit clubliefde en zelfkastijding. Deze mensen haal je niet binnen met een gratis shirt, een extra belronde of andere communicatie trucjes. Deze mensen wachten op versterkingen. Het is bekend van wie we afscheid moeten nemen, vervangers zijn nog niet binnen. Aan het werk Hamstra!
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Kaz_SCH » 01-06-2017 14:04

Ja, bij supporters die wegblijven ontbreekt realiteitszin omdat ze verwend zijn. En bij supporters die ondanks alles blijven ontbreekt ook realiteitszin, omdat zij vaak denken dat alle supporters zoals zijzelf zijn. En dat is niet zo. Ik ga naar Heerenveen omdat het mijn club is, maar ik wil óók vermaakt worden. Ik ga voor een leuke avond, en dan wil ik aantrekkelijk voetbal zien. Niet iedereen in het stadion komt puur 100% uit liefde voor de club. Als je dan na een flink aantal magere jaren van gemiddeld 26.000 bezoekers naar 20.000 bezoekers gaat vind ik dat niet eens zo heel wereldschokkend. Wel ontzettend jammer natuurlijk!

(PS: Zelfs met 20.000 bezoekers hebben in absolute én relatieve zin meer toeschouwers dan de meeste van onze concurrenten)

Begrijp me niet verkeerd dat ik het een slechte ontwikkeling vind, maar we moeten niet doen alsof het heel raar is..
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor 12eMan » 01-06-2017 14:19

fuotbalgek schreef:Ja een gebrek aan realiteitszin inderdaad. Je gaat er gemakshalve vanuit dat iedere bezoeker, als het vol zit, a. daar komt voor Heerenveen en niet voor Cambuur, Feyenoord, Groningen, Ajax, etc en b. dat deze mensen dezelfde mentaliteit hebben als jij aangaande het bezoeken van een voetbalwedstrijd.

Iets te kort door de bocht. Gezien de laatste jaren zijn deze bezoekersaantallen en # verkochte seizoenskaarten niet heel raar. Wil je als club meer toeschouwers en meer seizoenskaarten verkopen is het nu vooral zaak actief te worden op de transfermarkt. Er is een gedeelte supporters dat voor goed voetbal komt, en niet alleen puur uit clubliefde en zelfkastijding. Deze mensen haal je niet binnen met een gratis shirt, een extra belronde of andere communicatie trucjes. Deze mensen wachten op versterkingen. Het is bekend van wie we afscheid moeten nemen, vervangers zijn nog niet binnen. Aan het werk Hamstra!


Of je trekt mijn opmerking over realiteitszin even finaal uit zijn verband.....!

Dat er ten opzichte van pak hem beet 10 jaar geleden hele andere motivaties gelden voor het nemen van een seizoenkaart is inmiddels wel duidelijk geworden. Dat staat en valt voor een aanzienlijk aantal supporters met successen(in al zijn facetten) en die zijn er de laatste jaren niet of nauwelijks, ingegeven door door de rokende puinhopen die zijn achtergelaten door in beginsel Yme Kuiper en zijn opvolgers. Dat heeft er voor gezorgd dat er ieder jaar verder ingeteerd MOEST worden met alle gevolgen van dien. Uiteindelijk blijft er een selectieve groep supporters over die zonder enige twijfel verlengen omdat de club bij hun leven hoort, los van kwalitatief goed voetbal, successen of aansprekende spelers.

Maar goed, iedereen maakt zijn eigen afwegingen. Dat dien ik te respecteren en dat doe ik ook. Zij het met gemengde gevoelens want oa resultaten zijn voor mij geen issue als het gaat om verlengen. En met alle respect, de lege tribunes tijdens het afscheid van spelers(na NEC thuis) was toch gewoon tranentrekkend of niet dan...
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Heerenveen rules » 01-06-2017 15:14

12eMan schreef: waardeloze en bovenal stront verwende supporters waarbij de realiteitszin volledig verdwenen is!!


Ik vind dat je je dood moet schamen met deze uitspraak! Heel veel supporters komen ver weg en investeren vele Euro's en tijd om elke thuiswedstrijd op de tribune te zitten. En een stel verwende profs zonder inzet en spelplezier moeten applaus en aandacht krijgen na afloop van zo'n drama seizoen? Verplaatsen in anderen is duidelijk niet je sterkste kant. Ik ben blijven staan hoor, daar niet van. Maar snap donders goed als je dat niet doet. Ik snap dat je wegloopt voor zo'n selectie zonder karakter. Jij vindt dat iedereen maar braaf moet blijven staan en klappen blijkbaar.... Ja, top signaal.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor 12eMan » 01-06-2017 15:38

Heerenveen Rules:

Mag je vinden maar zoals je ondertussen wel weet kan mij het erg weinig schelen wat jij er van vindt. Jij bent het klassieke voorbeeld van het type supporter wat mijn smaak in ieder geval niet is. Het is niet dat ik me niet in jou kan verplaatsen, ik wil het niet eens proberen.

Fox abonnementje wel verlengd hoop ik?
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor fuotbalgek » 01-06-2017 16:00

12eMan schreef:Of je trekt mijn opmerking over realiteitszin even finaal uit zijn verband.....!

En met alle respect, de lege tribunes tijdens het afscheid van spelers(na NEC thuis) was toch gewoon tranentrekkend of niet dan...


Nou, dat valt wel mee hoor. Je trekt hier behoorlijk fel van leer over de motivatie en het gedrag van anderen, terwijl er legio argumenten zijn waarom het anders is dan 10 jaar geleden. Je kan natuurlijk een duidelijke mening hebben, maar je hoeft mensen met een andere mening wat mij betreft niet zo weg te zetten. Dus ja, een stukje realiteitszin en inleving in het hoe en waarom zou je kunnen doen beseffen dat lang niet iedereen klakkeloos verlengt. Denk aan kosten, reisafstand, veranderde sfeer op de tribunes, wisselvallige prestaties, het weggeëbde Heerenveen-gevoel, etc. Voor veel mensen moet er ook wat tegenover staan, wat er gewoon al een aantal jaar te weinig is.

Datzelfde geldt voor je laatste opmerking. Tegen zo'n zwak elftal als NEC de laatste thuiswedstrijd zo afsluiten, in het rijtje Excelsior, Go Ahead, etc. Ook dan zal menigeen toch vertrekken uit pure, bittere teleurstelling. Wanneer dit in zulke grote getale gebeurt, is dat veelzeggend over de mening van een groot deel van het publiek over de huidige sfeer, de prestaties en de binding met de club en dit elftal. We hebben een hele schadelijke periode achter de rug met bestuurlijke onrust. Vlak niet uit hoe lang dit kan doorwerken Ernest het effect is op het clubgevoel van menigeen.

Desondanks goed dat je verlengd heb, dat heb ik ook reeds gedaan na enige twijfel ;)
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Heerenveen rules » 01-06-2017 16:12

12eMan schreef:Heerenveen Rules:

Mag je vinden maar zoals je ondertussen wel weet kan mij het erg weinig schelen wat jij er van vindt. Jij bent het klassieke voorbeeld van het type supporter wat mijn smaak in ieder geval niet is. Het is niet dat ik me niet in jou kan verplaatsen, ik wil het niet eens proberen.

Fox abonnementje wel verlengd hoop ik?


Wel veel niet in een paar zinnen. Ik weet dat jij het type supporter bent wat vindt dat iedereen zo'n geweldige supporter moet zijn dan jij. Altijd klappen, zingen en juichen...

Ik ben er voor het 24e achtereenvolgende jaar bij als seizoenskaarthouder. Sla jij de plank even mis! :lol: Bijna goed jongen....
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor AllardP » 02-06-2017 04:44

Kritische supporters verwend noemen is toch wel de bloody limit. Als je echt betrokken bent bij de club, durf je ook te benoemen wat er misgaat. Bij onze club is dat het totale gebrek aan ambitie. Sportief glijden we steeds verder af, met een genante recordreeks uitnederlagen als resultaat, en het bestuur zingt kumbaya. De tweede seizoenshelft is domweg niet acceptabel en dan moet je harde noten durven kraken. En durf eens te investeren in plaats van elk dubbeltje te poetsen (22 miljoen eigen vermogen!).

Het is toch niet gek dat ook trouwe fans afhaken bij dit soort beleid? Ik ben een kleine 30 jaar supporter, waarvan 24 jaar seizoenkaart, maar ik heb me nog nooit minder betrokken gevoeld bij de club dan nu. Het bestuur, de technische staf en de spelers; niemand lijkt nog te zitten met weer een nederlaag. Waarom zou het mij dan wel iets schelen? Als het een incident zou zijn, stapte ik er wel overheen. Helaas duurt de neerwaartse trend nu al jaren en ik bespeur geen wil om iets te veranderen.
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor 12eMan » 02-06-2017 07:52

AllardP schreef:Kritische supporters verwend noemen is toch wel de bloody limit. Als je echt betrokken bent bij de club, durf je ook te benoemen wat er misgaat. Bij onze club is dat het totale gebrek aan ambitie. Sportief glijden we steeds verder af, met een genante recordreeks uitnederlagen als resultaat, en het bestuur zingt kumbaya. De tweede seizoenshelft is domweg niet acceptabel en dan moet je harde noten durven kraken. En durf eens te investeren in plaats van elk dubbeltje te poetsen (22 miljoen eigen vermogen!).

Het is toch niet gek dat ook trouwe fans afhaken bij dit soort beleid? Ik ben een kleine 30 jaar supporter, waarvan 24 jaar seizoenkaart, maar ik heb me nog nooit minder betrokken gevoeld bij de club dan nu. Het bestuur, de technische staf en de spelers; niemand lijkt nog te zitten met weer een nederlaag. Waarom zou het mij dan wel iets schelen? Als het een incident zou zijn, stapte ik er wel overheen. Helaas duurt de neerwaartse trend nu al jaren en ik bespeur geen wil om iets te veranderen.


Het is mij heel duidelijk wat er misgaat bij de club. Het is mij echter ook heel duidelijk waarom er dingen misgaan. Gebrek aan ambitie, dat kan zo lijken maar het is een noodzakelijk gebrek aan ambitie, omdat de middelen er niet meer zijn om die ambities waar te maken. De wil is er zeker wel! Spelers om die ambitie waar te maken zijn voor Heerenveen òf onhaalbaar, òf alleen te huren. Het bestuur zingt "kumbaya(wat het ook mag betekenen)? Hoor jij het bestuur de loftrompet toeteren over de geweldige 2e seizoenshelft? Ik niet, sterker nog, het zou mij niet verbazen dat er het liefste afscheid van Streppel werd genomen, zij het dat dat financieel niet haalbaar is.

Dus "investeren" omdat er 22 miljoen eigen vermogen is gaat niet op. Of denk je dat die 22 miljoen volledig liquide is? Net als jij ben ik lang supporter, ruim 30 jaar en ja, deze resultaten en de manier waarop de club noodgedwongen inkrimpt ten opzichte van de concurrentie doet pijn. Maar is dat een reden om niet te verlengen? De essentie van mijn eerste post was, is en blijft het feit van niet verlengen vanwege een kwalitatief niet capabele selectie, slechte resultaten en slecht voetbal. Dat gaat er bij mij niet in. Zoals ik al eerder heb gezegd dien ik dat te respecteren en dat doe ik ook, maar ik deel die argumenten niet en dat mag ik kenbaar maken toch?

Dat niet in willen/kunnen zien, met name in combinatie met de wanvertoning van de supporters na NEC thuis was de reden voor mij om te eindigen met stront verwende supporters zonder realiteitszin. En daar blijf ik bij.

Maar noem mij gerust klapvee of wat dan ook, ik en inmiddels 10000 met mij laat de club niet vallen zoals vele voormalige seizoenkaart houders en sponsoren wel doen.
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor 12eMan » 02-06-2017 08:09

fuotbalgek:

Wat is er nou zo moeilijk aan mijn mening? Nog een keer zoals al eerder uiteengezet, en dat houd ik er mee op.

Niet verlengen omdat het voetbal je niet aan staat, de selectie niet capabel is en de resultaten er niet zijn is voor mij geen reden om niet te verlengen. Natuurlijk baal ik van voorgenoemde als een stekker maar weet uit uit wat voor periode de club komt, sinds Yme Kuiper. Rokende puinhopen en financiële ellende. De echte toppers komen niet meer naar Heerenveen, sterker nog, je moet mazzel hebben want de meeste komen niet eens meer naar Nederland! Waar wij een paar jaar geleden met AZ boven clubs als Groningen, Vitesse en Utrecht stonden zijn wij nu weer één van die clubs in dat rijtje.

Denk dat het wel duidelijk is dat gemiddelde supporter door de jaren heen erg veranderd is. Was er pak hem beet 10 à 15 jaar nog sprake van een echt "Heerenveengevoel", zelfs toen we nog eerste divisie speelden, dat is nu grotendeels verdwenen. Tegenwoordig denkt iedereen te weten hoe een voetbalclub beleidsmatig gerund wordt..... Investeren en nog eens investeren is wat je regelmatig hoort. Dat hebben we eerder gedaan, blikken vol van types als Djuric. We weten allemaal wat dat gebracht heeft.... Natuurlijk moet er wel geïnvesteerd worden, maar met verstand. Investeren in accommodatie, commercieel beleid en jeugd levert je meer op dan 3 spelers van 2 miljoen waarvan je maar moet hopen dat ze het hele seizoen heel blijven. Eerst een stevig fundament, dan de rest!

Kortom, ik deel de frustratie die er is, dat heb ik zelf ook want ik zie ook liever goed voetbal en successen. Maar enigzins relativeren lijkt mij wel op zijn plaats. Het had nl niet veel gescheeld of er was niets meer van onze club over geweest!
12eMan
Selectiespeler
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 01-09-2014 12:24

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Thinkman » 02-06-2017 11:12

Thinkman schreef:Voor de hondstrouwe die-hards, de twijfelaars en ook alle andere supporters:

"sc Heerenveen organiseert een Q&A met Eisenga op facebook"


Vrijdag, 12.30 uur
Live Q&A op Facebook met Luuc Eisenga
http://www.facebook.com/scHeerenveen
Stel hieronder alvast je vraag!
#vraaghetluuc


Over 18 minuten dus!
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Kaz_SCH » 02-06-2017 12:09

11.000 gepasseerd aldus Eisenga op Q&A
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Smitte » 02-06-2017 20:16

AllardP schreef:Kritische supporters verwend noemen is toch wel de bloody limit. Als je echt betrokken bent bij de club, durf je ook te benoemen wat er misgaat. Bij onze club is dat het totale gebrek aan ambitie. Sportief glijden we steeds verder af, met een genante recordreeks uitnederlagen als resultaat, en het bestuur zingt kumbaya. De tweede seizoenshelft is domweg niet acceptabel en dan moet je harde noten durven kraken. En durf eens te investeren in plaats van elk dubbeltje te poetsen (22 miljoen eigen vermogen!).

Het is toch niet gek dat ook trouwe fans afhaken bij dit soort beleid? Ik ben een kleine 30 jaar supporter, waarvan 24 jaar seizoenkaart, maar ik heb me nog nooit minder betrokken gevoeld bij de club dan nu. Het bestuur, de technische staf en de spelers; niemand lijkt nog te zitten met weer een nederlaag. Waarom zou het mij dan wel iets schelen? Als het een incident zou zijn, stapte ik er wel overheen. Helaas duurt de neerwaartse trend nu al jaren en ik bespeur geen wil om iets te veranderen.


Amen.
Smitte
Basisspeler
 
Berichten: 843
Geregistreerd op: 14-05-2005 15:29
Woonplaats: Hoogeveen

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor HUNTELAAR » 03-06-2017 10:05

Als ik nu zie dat het stavak al weer uitverkocht is (wat trouwens top is).
Dan moet dat toch echt groter volgende jaar, zeker gezien de bezetting van overige/sommige vakken.

Kunnen Nieuw Noord en Feanfan niet oproep plaatsen om massaal te verlengen.
Snap dat stavak uitverkocht is, maar Noord tribune zit nog niet vol.

Elke verkochte seizoenkaart is er 1, we moeten een trend maken dat het gaat lopen.
20.000 seizoenkaarten is ver weg, maar het zou zo mooi zijn. Helemaal als het deels uit actie van supporters (verenigingen) komt.
# ik verleng # #FryskBloedTsjochOp aanmaken op twitter?

Het is maar een (eerste) idee, maar laten we met een enthousiaste groep supporters in actie komen.
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Thinkman » 05-06-2017 09:47

Een mooie dag om je seizoenskaart te verlengen! #ikverleng
Nu doen! :)
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor BK2007 » 05-06-2017 10:23

Het sfeervak mag van mij ook groter :D
Jammer dat daarvoor nu al te laat is.
Maar ik zou het nu wel aankaarten bij de club en het er dus al over hebben voor volgend seizoen.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor badfrisianboy » 06-06-2017 12:50

Als ik op de site van sc Heerenveen kijk zijn de plaatsen van de mensen die nog niet verlengd hebben nog niet vrijgegeven. Ik zou eens even een telling maken vandaag, maar dat heeft in dit geval nog geen enkele zin. Benieuwd wanneer deze plaatsen vrijgegeven worden.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Jazz » 06-06-2017 13:14

BK2007 schreef:Het sfeervak mag van mij ook groter :D
Jammer dat daarvoor nu al te laat is.
Maar ik zou het nu wel aankaarten bij de club en het er dus al over hebben voor volgend seizoen.


Eisenga geeft in zijn Q&A aan dat ze wel degelijk nadenken over het uitbreiden van het sfeervak, echter heeft het nu niet de prio. Volgend jaar misschien?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor hhage » 07-06-2017 15:09

badfrisianboy schreef:Als ik op de site van sc Heerenveen kijk zijn de plaatsen van de mensen die nog niet verlengd hebben nog niet vrijgegeven. Ik zou eens even een telling maken vandaag, maar dat heeft in dit geval nog geen enkele zin. Benieuwd wanneer deze plaatsen vrijgegeven worden.


Heb een extra Seizoenkaart gekocht op 1 juni ,op dezelfde plaats waar vorig seizoen iemand anders zat met een Seizoenskaart die was dus al vrij
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Crash » 07-06-2017 15:12

Ik ben gisteren nog gebeld om me te attenderen op de verlopen termijn.
Erg netjes. De medewerker heeft vervolgens daarna mijn plek vrijgegeven voor verkoop voor komend seizoen.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 07-06-2017 15:39

HUNTELAAR schreef:Als ik nu zie dat het stavak al weer uitverkocht is (wat trouwens top is).
Dan moet dat toch echt groter volgende jaar, zeker gezien de bezetting van overige/sommige vakken.

Waar zie je dat het STAvak al uitverkocht is?
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor bombatser » 07-06-2017 16:04

Waar zie je dat het STAvak al uitverkocht is?[/quote]

Volgens de site, als je op koop een seizoenskaart klikt,dan zijn er nog 34 seizoenskaarten beschikbaar voor het stavak.
bombatser
Bankzitter
 
Berichten: 7
Geregistreerd op: 05-06-2013 15:32

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Jazz » 07-06-2017 16:13

bombatser schreef: Volgens de site, als je op koop een seizoenskaart klikt,dan zijn er nog 34 seizoenskaarten beschikbaar voor het stavak.


Dus het vak is nog niet uitverkocht...
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Hero » 08-06-2017 10:47

Nu 69 plaatsen voor stavak.
Hero
Nieuw talent
 
Berichten: 103
Geregistreerd op: 08-07-2013 16:43
Woonplaats: Friesland

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Crash » 08-06-2017 11:02

Er komen dus vrije plaatsen bij nav de telefoontjes vanuit de club.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor badfrisianboy » 08-06-2017 14:23

Langzaam aan komen steeds meer stoelen beschikbaar in het stadion. De belronde is in volle gang en van een ieder die tijdens dit telefoongesprek aangeeft niet te willen verlengen wordt het stoeltje (evt plaats in het stavak) vrijgegeven. Je ziet het aantal beschikbare plaatsen nu snel toenemen. Ook mijn broer zijn stoeltje is gister beschikbaar gekomen na het telefoontje van de club. Maar er dienen duizenden telefoontjes te worden gepleegd...gaat wat tijd in zitten.

Nu de belronde , die minder resultaat oplevert dan voorgaande jaren, in volle gang is of bijna afgelopen, is nog altijd niet de naar buiten gebracht dat de 12.000ste seizoenkaart is verkocht. We blijven ver achter bij vorig jaar. Zelfs in de vakken met relatief trouwe supporters 17 t/m 22 angstvallig veel mensen die hun kaart hebben opgezegd.
badfrisianboy
Basisspeler
 
Berichten: 994
Geregistreerd op: 05-07-2015 20:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Marça » 08-06-2017 14:32

Goede zaak dat men hier in elk geval veel tijd in investeert. De persoonlijke aanpak werkt over het algemeen toch het best.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten