Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Marça schreef:Goede zaak dat men hier in elk geval veel tijd in investeert. De persoonlijke aanpak werkt over het algemeen toch het best.
Ik denk niet dat een persoonlijke aanpak is wat mensen motiveert naar het stadion te komen. Vooralsnog hebben we een veel en veel te kleine selectie en is er geen enkele versterking binnen. Met een aantal goede transfers haal je veel meer mensen over de streep dan een belronde, scheelt je heel veel tijd ook nog.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Een simpel rekensommetje maakt duidelijk dat je bij een verlies van zeg 2500 seizoenskaarthouders een ruim half miljoen verliest op de begroting. Voor dit bedrag haal je natuurlijk niet een blik vol goede spelers. Men zal nog steeds voorzichtig moeten zijn met de centjes beschikbaar. We hebben geen begroting meer die in de (hoge) subtop thuishoort.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2038
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

fuotbalgek schreef:Ik denk niet dat een persoonlijke aanpak is wat mensen motiveert naar het stadion te komen. Vooralsnog hebben we een veel en veel te kleine selectie en is er geen enkele versterking binnen. Met een aantal goede transfers haal je veel meer mensen over de streep dan een belronde, scheelt je heel veel tijd ook nog.
Ik beweer ook niet dat die persoonlijk aanpak mensen motiveert om naar het stadion te komen. Maar ik geloof wel dat een persoonlijk belletje van de club succesvoller is dan een standaard-email naar alle supporters die nog niet verlengd hebben.

Uiteraard heeft het aankoopbeleid uiteindelijk een grotere invloed op de beslissing om wel of niet te verlengen - evenals de directe omgeving (verlengen je buren ook?).
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Bubbe schreef:
Dat is in mijn ogen pas een goede zaak als het ook daadwerkelijk aanslaat. Je kunt wel veel tijd steken in het bellen van seizoenkaarthouders die veelal bewust hebben besloten niet te verlengen, maar als je geen bagage hebt om die mensen te overtuigen om toch weer te verlengen.. Dan schiet je daar niet zoveel mee op lijkt me. Ook Marzo lijkt nu te gaan vertrekken en het wachten is nog altijd op de eerste aanwinst. Hoe sneller er een goede selectie staan, des te eerder zullen mensen zich bedenken en terugkeren.
Daar heb je een punt Bubbe. De aardige mevrouw wilde van mij een reden weten waarom ik afzag van verlenging, maar deed geen poging me te overtuigen toch aan te blijven. Er zat niet direct een commerciële gedachte achter, slechts een adminstratieve. Hier valt misschien nog wel winst te halen, wanneer de insteek commerciëler zou zijn.

Ik ben overigens ook van mening dat vooral voltreffers op de transfermarkt twijfelaars waarschijnlijk over de streep trekt.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

fuotbalgek schreef:
Ik denk niet dat een persoonlijke aanpak is wat mensen motiveert naar het stadion te komen. Vooralsnog hebben we een veel en veel te kleine selectie en is er geen enkele versterking binnen. Met een aantal goede transfers haal je veel meer mensen over de streep dan een belronde, scheelt je heel veel tijd ook nog.
Inderdaad. Je weet dat je je selectie moet versterken, zowel in de breedte als voor het basis elftal. Wat is in hemelsnaam het nut om altijd maar rustig aan te doen? Het had inderdaad een enorme slok op de bekende borrel gescheeld wanneer er naast de hele rits met namen van vertrekkende spelers minimaal 2 nieuwe spelers waren aangetrokken. Steeds meer mensen willen ongeveer op de hoogte zijn van wat voor selectie ze het komende seizoen mogen aanschouwen. Ook al zouden het transfervrije spelers zijn geweest die de vertrokken wisselspelers hadden kunnen opvolgen. Het wordt nu al een hele klus om én vervangers voor de wissels en een aantal basisspelers binnen te halen. Een aantal transfervrije spelers zijn al onder de pannen. Spelers die bij ons niet hadden misstaan. Als ik mijn gevoel moet vertrouwen zie ik een hele rits aan huurspelers komen. Want de transferpot waarvan Eisenga zei dat die er was lijkt me niet riant gevuld. Ik hoop dat ik het mis heb, maar na eerdere verhalen van afgelopen half jaar ben ik helaas niet erg hoopvol.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Smitte
Basisspeler
Berichten: 843
Lid geworden op: 14-05-2005 16:29
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Smitte »

Ach, dat gesprek stelde bij mij niet veel voor. Er werd gevraagd of ik bekend was met het verlengtermijn, na een bevestigend antwoord wenste ze me verder een fijne avond.

Mij werd niet gevraagd naar mijn reden om (voorlopig) niet te verlengen, noch werd er een poging gewaagd mij over te halen..
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Even wat berichten over het schema verplaatst naar het programma topic in de wedstrijdsectie.
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1007
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Een tussenstand zou wel weer eens mooi zijn? Hebben we al 12.000 seizoenkaarten verkocht? Vorig jaar op 13 juni werd de 13.000ste kaart verkocht. Nu heb ik na de 11.000 verkochte kaarten op 3 juni niks meer gehoord van de club.
Gebruikersavatar
heerenveenown
Selectiespeler
Berichten: 676
Lid geworden op: 22-12-2011 23:06
Locatie: Friesland

Bericht door heerenveenown »

Ze zijn nog steeds aan het bellen in ieder geval, vanavond nog gebeld.
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
jorro
Invaller
Berichten: 399
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

heerenveenown schreef:Ze zijn nog steeds aan het bellen in ieder geval, vanavond nog gebeld.
Gerry is hard bezig met een kwaliteitsslag, dus waar wacht je nog op, verlengen! :wink:
Gebruikersavatar
heerenveenown
Selectiespeler
Berichten: 676
Lid geworden op: 22-12-2011 23:06
Locatie: Friesland

Bericht door heerenveenown »

jorro schreef:
Gerry is hard bezig met een kwaliteitsslag, dus waar wacht je nog op, verlengen! :wink:
Ik had hem ook gelijk verlengd als ik nog in Nederland zat, maar in het buitenland studeren en Heerenveen bezoeken is lastig te combineren :stan:
Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

badfrisianboy schreef:Een tussenstand zou wel weer eens mooi zijn? Hebben we al 12.000 seizoenkaarten verkocht? Vorig jaar op 13 juni werd de 13.000ste kaart verkocht. Nu heb ik na de 11.000 verkochte kaarten op 3 juni niks meer gehoord van de club.
Ja. De grens van 12.000 is gepasseerd ondertussen.
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1007
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Ja. De grens van 12.000 is gepasseerd ondertussen.
Ik lees op Facebook ook een dergelijk bericht maar bij mij staat er tevens een datum bij van 3 juni die ik even niet begrijp.

Er vanuit gaande dat de informatie juist is dan lopen we de achterstand in het aantal verkochte seizoenkaarten langzaam in. Al zijn we er nog lang niet. Hadden we halverwege mei nog een achterstand van ruim 2000 kaarten, begin juni was dat teruggebracht tot 1500 kaarten. De achterstand is inmiddels weer wat ingelopen en bedraagt nog een 1200 kaarten. Ik heb begrepen van een kennis van me dat de belronde nog altijd gaande is. Gistermiddag is er naar hem gebeld of hij wilde verlengen of niet.
Gebruikersavatar
FeanYme
Invaller
Berichten: 315
Lid geworden op: 02-04-2014 09:48
Locatie: Wolvega

Bericht door FeanYme »

Het loopt geen storm bij het STA vak.. 87 plekken zijn er over, gaat echt langzaam. Terwijl er al 2 spelers zijn gepresenteerd
HEERENVEEN
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

FeanYme schreef:Het loopt geen storm bij het STA vak.. 87 plekken zijn er over, gaat echt langzaam. Terwijl er al 2 spelers zijn gepresenteerd
2 Nieuw spelers op een lijst van meer dan een compleet elftal aan vertrokken spelers. Tsja, wat mij betreft een logisch gevolg dat ze alle zeilen bij moeten zetten. Gerry heeft de kaarten in handen. Komt er genoeg kwaliteit? Komen er überhaupt genoeg spelers bij of gaan we verder door met uitkleden. Doorselecteren is iets anders dan compleet uitmelken.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Janstra
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 28-10-2011 12:30

Bericht door Janstra »

Het sta vak is dus toch niet zo populair, smoesjes over de selectie is veel te makkelijk. Blijkbaar zijn die mensen in het sta vak toch niet echte fanatiekelingen en is er niet echt veel belangstelling voor.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2503
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

12.500 seizoenskaarten verkocht.

Vorig jaar op 14 juni 13.000 verkocht. We lopen dus 3/4 weken achter op vorig jaar...
Heerenveen fan in Leiden
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

Extra exclusiviteit voor seizoenkaarthouder!

"Met ingang van 1 juli 2017 ontvangen alleen seizoenkaarthouders, leden van de kidsclub en leden van de supportersverenigingen FeanFan en Nieuw Noord nog 10% korting op alle producten in de Feansjop (bedrukking, boeken en aanbiedingen uitgezonderd).

Trouwe seizoenkaarthouders en leden krijgen komend seizoen door deze aanpassing qua voordelen extra exclusiviteit. Ook scoren seizoenkaarthouders komend seizoen korting bij diverse sponsoren, hierover volgt de komende weken meer informatie."

Goede actie, dus twijfelaars, net fan dat benaude, verleng nu! :D
---E---
Selectiespeler
Berichten: 733
Lid geworden op: 01-03-2008 23:43

Bericht door ---E--- »

Janstra schreef:Het sta vak is dus toch niet zo populair, smoesjes over de selectie is veel te makkelijk. Blijkbaar zijn die mensen in het sta vak toch niet echte fanatiekelingen en is er niet echt veel belangstelling voor.
Omdat er tot nog toe 80 seizoenskaarten over zijn bestaat het vak niet uit echte fanatiekelingen :lol:
12eMan
Bankzitter
Berichten: 223
Lid geworden op: 01-09-2014 13:24

Bericht door 12eMan »

E:

Inderdaad, je zou verwachten dat zo'n vak als eerste uitverkocht is. Maar de verkoop aldaar gaat ook mondjesmaat dus ècht fanatiek? Nee dus...., zij die er reeds een kaart gekocht hebben voor het overgrote deel wel maar die laatste 80 zeker niet!

Benieuwd wat de eventuele aankopen nog gaan veranderen aan het dramatisch lage aantal verkochte kaarten!
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1007
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Vorig seizoen 15.000 kaarten verkocht. Nu zitten we op 12.500. Zien we onze club vanaf nu nog 2.500 kaarten aan de man brengen? Persoonlijk zie ik het niet gebeuren.

FC Groningen loopt zelfs bijna 2000 kaarten achter en daar gaat het ook niet goed. Zij zitten op ongeveer 9.500 verkochte kaarten. Is dit een tendens bij alleen de twee noordelijke clubs of is dit een landelijke trend?
hhage
Basisspeler
Berichten: 931
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

badfrisianboy schreef:Vorig seizoen 15.000 kaarten verkocht. Nu zitten we op 12.500. Zien we onze club vanaf nu nog 2.500 kaarten aan de man brengen? Persoonlijk zie ik het niet gebeuren.

FC Groningen loopt zelfs bijna 2000 kaarten achter en daar gaat het ook niet goed. Zij zitten op ongeveer 9.500 verkochte kaarten. Is dit een tendens bij alleen de twee noordelijke clubs of is dit een landelijke trend?
Mooie site om de toeschouwersaantallen door de jaren heen te vergelijken:

http://www.european-football-statistics.co.uk/attn.htm
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 835
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

Kunnen Nieuw Noord en Feanfan ook niet een oproep doen om achter de club te blijven staan?

Ik snap dat er leden van nieuw noord op dit moment omtrent stadion/omgevingsverboden in onmin leven met de gang van zaken.
Maar dat mag toch niet het gehele beeld bepalen?
Hoeveel jaar na de Feanrevolutie zijn we onderhand? Ook daarna is het nooit zo rustig geweest als nu.
Daarom; achter de club!

En koop/verleng je seizoenkaart! #coybiwab
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1007
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Ik heb gister een telling gemaakt van het aantal verkochte seizoenkaarten aan de hand van de stoeltjes die te koop zijn. Maar dan kom ik op ruim 14.500 duizend kaarten. Dat klopt nooit. Mijn gevoel zegt dan ook dat nog altijd niet alle vrij gekomen plekken ook daadwerkelijk vrij zijn gegegeven online.

Maar voor ik een definitieve conclusie trek zal ik vanavond nog eens checken of ik niet ergens een fout heb gemaakt.
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

badfrisianboy schreef:Ik heb gister een telling gemaakt van het aantal verkochte seizoenkaarten aan de hand van de stoeltjes die te koop zijn. Maar dan kom ik op ruim 14.500 duizend kaarten. Dat klopt nooit. Mijn gevoel zegt dan ook dat nog altijd niet alle vrij gekomen plekken ook daadwerkelijk vrij zijn gegegeven online.

Maar voor ik een definitieve conclusie trek zal ik vanavond nog eens checken of ik niet ergens een fout heb gemaakt.
Voorgaande jaren hetzelfde verhaal. Een plek wordt pas vrijgegeven als er is aangegeven dat er niet wordt verlengd. Bij geen keuze maken (noch verlengen, noch opzeggen) blijft de plek vooralsnog gereserveerd. En wat ik me van een aantal seizoenen terug herinner zelfs nog wel tot ergens begin augustus...
In case of doubt, make it sound convincing
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1007
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Als ik nu een seizoenkaart wil kopen kan ik niet eens op de site komen. Ik krijg een overzicht van alle competitiewedstrijden. Of ik doe iets verkeerds, maar anders zou het goed amateuristisch zijn als je niet eens een seizoenkaart kunt kopen door een fout op de site.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

badfrisianboy schreef:Als ik nu een seizoenkaart wil kopen kan ik niet eens op de site komen. Ik krijg een overzicht van alle competitiewedstrijden. Of ik doe iets verkeerds, maar anders zou het goed amateuristisch zijn als je niet eens een seizoenkaart kunt kopen door een fout op de site.
Verlengen lijkt wel te kunnen, een nieuwe sk aanschaffen lijkt inderdaad onmogelijk!! Tegen zoveel knulligheid valt niet op te boksen. Wordt er al iemand wakker op de club?!
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1007
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Als je al moeite hebt om seizoenkaarten aan de man te brengen mag dit soort knulligheid toch niet gebeuren? Wie is verantwoordelijk voor de site? Ik vind zoiets dus echt niet kunnen.
Laatst gewijzigd door badfrisianboy op 02-07-2017 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Thinkman
Wereldspeler
Berichten: 2408
Lid geworden op: 15-10-2012 20:12

Bericht door Thinkman »

badfrisianboy schreef:Als je al moeite hebt om seizoenkaarten aan de man te brengen mag dit soort knulligheid toch niet gebeuren? Welke amateur is verantwoordelijk voor de site? Ik vind zoiets dus echt niet kunnen.
Ja dit is toch wel redelijk bizar. Ik neem aan dat er nu aan gewerkt wordt, of leest men in het weekend niet mee?
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1007
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Kun je in het weekend niet ergens Eisinga of iemand van de club benaderen om dit probleem per direct op te lossen. Heb je wellicht enthousiastelingen die naar aanleiding van de reclame op omrop Fryslân een seizoenkaart willen nemen, lukt het ze niet door amateuristisch geklungel van de club. En dit is echt niet de eerste keer dat dit probleem speelt. Vorig seizoen hebben we dergelijke problemen ook al enkele malen mee moeten maken.
Laatst gewijzigd door badfrisianboy op 02-07-2017 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie