Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Weet iemand exact hoeveel seizoenkaarten er afgelopen seizoen zijn verkocht? En is er iemand die kan bevestigen dat er nog maar 11 duizend kaarten zijn verlengd?
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Nee, we gaan het hier niet over Veenstra hebben...
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Nee, we gaan het hier niet over Veenstra hebben...
Is toch niemand die over Veenstra begint hier of heb je wat berichten verwijderd?
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Preventieve opmerking :wink:
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Preventieve opmerking
Nou daar kan ik de humor wel van inzien. Maar ik zal proberen het onderwerp Veenstra in het daarvoor bestemde topic te houden.

Waar kan ik trouwens die informatie vinden die jij hier geeft betreffende het aantal beschikbare plaatsen? En om een reeel beeld te scheppen hoeveel beschikbare plaatsen waren er nog afgelopen seizoen of waren afgelopen seizoen nog wel alle plaatsen bezet qua seizoenkaart?

Omgekeerd zal het ook zijn dat er wat nieuwe kaarthouders zijn bijgekomen anders was het aantal beschikbare plaatsen dus hoger geweest. Het aantal afzeggingen zal dus hoger zijn daardoor.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Als ik de link aanklik in de mail over de verlenging kom je op de site met een keuze om te verplaatsen of om kaarten bij te kopen. Als je dat aanklikt, kun je zelf een van de beschikbare plaatsen uitkiezen. Even de vakken selecteren en naar excel verplaatsen, zie je zo hoeveel er beschikbaar is.
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Oke op die manier. De club heeft mijn mailadres niet dus ik heb derhalve ook geen mail ontvangen van de club. Maar hou ons op de hoogte over de tussenstand.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Zodra ik verleng, (en dat doe ik) gaat dat denk ik niet meer mogelijk zijn.
Tot die tijd echter....
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Kunnen mensen ook zonder mail hun seizoenkaart verlengen trouwens? In een tijd dat het al lastig wordt om het stadion vol te krijgen zou je zo weinig mogelijk obstakels voor supporters moeten hebben om hun seizoenkaart te verlengen.

Mocht ik willen verlengen (en dat weet ik nog niet) dan heeft de club in elk geval niet mijn mailadres.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Wij hebben iedere seizoenkaarthouder per e-mail of brief benaderd op het bij ons bekende adres. Wellicht is uw e-mailadres of adres gewijzigd?

Het reserveringsnummer om alsnog in te loggen in de verlengingsmodule kunt u opvragen bij de afdeling Klantenservice, te bereiken per e-mail (klantenservice@sc-heerenveen.nl) of telefoon (+31 (0)513 612 100).

U kunt uw gegevens vervolgens wijzigen in de verlengingsmodule.
Kan vast ook via dit telefoonnummer
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Gekko schreef:De club zal zich verschuilen achter de crisis maar als ik om mij heen mensen niet zie komen terwijl ze wel betaald hebben, is dat geen gevolg van de crisis.
Ja, briljant! Lege stoelen tijdens de competitie en dan reppen over de crisis. Alle terugloop ligt natuurlijk aan de crisis.
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Kun je alleen via de mail verlengen ? Ook geen mail gekregen.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

sch4-live schreef:Kun je alleen via de mail verlengen ? Ook geen mail gekregen.
Als ik me niet vergis, staat dat hierboven allemaal al.
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Gister nog op het stadion geweest om mijn reserveringsnummer op te vragen en tegelijk even gevraagd hoe het zat met de verkoop van seizoenkaarten en het aantal opzeggingen. Kreeg het idee dat de charmante dames achter de balie niet het achterste van hun tong wilden laten zien. Toch begon het nu goed te lopen volgens hun. Ze verwachten ook dat velen nog hebben gewacht met het verlengen van hun kaart in verband met het vakantiegeld wat binnenkort wordt overgemaakt.

Tot nu toe zo'n drieduizend opzeggingen. Van dat aantal schrok ik wel moet ik zeggen. Maar daar stond tegenover dat toch bijna de helft van die kaarten zijn overgegaan op een andere naam. Dat is dan in elk geval een positieve ontwikkeling. Bovendien ook een aantal nieuwe kaarthouders erbij gekomen. Toch is het saldo wel negatief helaas. Afwachten hoe zich dat gaat ontwikkelen.

Toen ik de opmerking plaatste dat ook ik nog twijfelde over het verlengen van mijn seizoenkaart omdat ik me niet kan vinden in het beleid zoals dat nu gevoerd wordt en me niet kan vinden in de manier waarop mensen binnen de club met elkaar omgaan, wisten de dames me te vertellen dat dat een veelgehoorde reden was om seizoenkaarten op te zeggen en ze herkenden zich in die constatering.

Het is nog niet 1 juni en ik ben persoonlijk wel benieuwd hoeveel mensen de kaart niet zullen verlengen zonder ook maar iets van zich te laten horen. Na 1 juni kunnen we pas echt de balans gaan opmaken in elk geval.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Momenteel zijn er 1163 plaatsen beschikbaar.
Ik heb nu verlengd, bijhouden lukt nu niet meer.
Ik denk dat je er inderdaad van uit kunnen gaan dat veel opzeggers of twijfelaars niet voor 1 juni reageren.
Dan zal er ineens nog een flink aantal bijkomen
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Wel slecht dat ik een mailtje krijg dat ze graag willen dat ik verleng terwijl ik twee weken geleden al heb verlengd.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

frisianbadboy schreef:of waren afgelopen seizoen nog wel alle plaatsen bezet qua seizoenkaart?
Er heeft nog lang op de clubsite een advertentie gestaan om een seizoenskaart met korting aan te schaffen (halverwege seizoen met 50% korting) dus ik ga er vanuit dat niet alle plaatsen bezet waren qua seizoenkaarten ;)
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6245
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Bizar om vandaag in de VI te lezen dat ons toeschouwers aantal vorig jaar met +6,1% is ontwikkeld. Dat is de grootste groei na de twee promovendi.

Dat kan toch niet waar zijn?
Spijt heb je morgen maar!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Dat is ook niet waar. Als je alle seizoenkaarthouders en de losse verkoop bij elkaar optelt wel. Maar als 10% vd vaste plaatsen leeg is niet. Dus de plekken zijn betaald maar er zaten geen toeschouwers op. Heb ik veel om mij heen gezien.
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Bizar om vandaag in de VI te lezen dat ons toeschouwers aantal vorig jaar met +6,1% is ontwikkeld. Dat is de grootste groei na de twee promovendi.

Dat kan toch niet waar zijn?
Dit is ook niet waar. In één van de wedstrijden van vorig seizoen rekende VI met een toeschouwersaantal van 20.600 terwijl er die wedstrijd 26.000 mensen aanwezig waren. Ik zou alle VI's van de vorige voetbaljaargang langs moeten gaan om precies te achterhalen welke wedstrijd dat was. Daardoor lag het gemiddeld aantal toeschouwers lager dan het feitelijk was.

Een verschil van 5400 toeschouwers gedeeld door 17 wedstrijden is dus een te laag aantal van bijna 320 toeschouwers per wedstrijd.

Heb je de precieze cijfers uit de VI want dan weten we de precieze stijging of daling ten opzichte van vorig seizoen.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

frisianbadboy schreef: Dit is ook niet waar. In één van de wedstrijden van vorig seizoen rekende VI met een toeschouwersaantal van 20.600 terwijl er die wedstrijd 26.000 mensen aanwezig waren. Ik zou alle VI's van de vorige voetbaljaargang langs moeten gaan om precies te achterhalen welke wedstrijd dat was. Daardoor lag het gemiddeld aantal toeschouwers lager dan het feitelijk was.

Een verschil van 5400 toeschouwers gedeeld door 17 wedstrijden is dus een te laag aantal van bijna 320 toeschouwers per wedstrijd.

Heb je de precieze cijfers uit de VI want dan weten we de precieze stijging of daling ten opzichte van vorig seizoen.
Het is doodsimpel. De seizoenskaarten waren vorig seizoen nog vrij goed verkocht. Die worden elke week geteld, omdat die plaatsen betaald zijn. De losse verkoop komt daar overheen. Terwijl vaak een flink deel van de sponsorplaatsen en seizoenskaartplekken leeg waren, worden die toch meegeteld omdat de kaarten betaald zijn. Dat deden ze voorheen niet, maar zal wel opdracht zijn geweest, omdat het anders op zou gaan vallen. Een leugentje meer of minder maakt toch niet meer uit. Dit zijn weer cijfers die gebruikt gaan worden. "Als je de VI gelezen hebt, zal je zien dat dit jaar het aantal toeschouwers gestegen is". Smeerlapperij van de bovenste plank.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Zo doen alle clubs dat, niet alleen wij, dus niet meteen doordraven.
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Beste mede-forum leden.

Het was een zware bevalling en een harde noot om te kraken. Maar ik ben er uit. Ik zal geen voet meer in het Abe Lenstra Stadion zetten zolang Veenstra nog voorzitter is van onze club. Na dertig jaar trouwe komst naar mijn sc Heerenveen zal ik komend seizoen de wedstrijden aan mij voorbij laten gaan. Ik zal pas weer terugkeren op het moment dat Veenstra en consorten de club hebben verlaten.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

frisianbadboy schreef:Beste mede-forum leden.

Het was een zware bevalling en een harde noot om te kraken. Maar ik ben er uit. Ik zal geen voet meer in het Abe Lenstra Stadion zetten zolang Veenstra nog voorzitter is van onze club. Na dertig jaar trouwe komst naar mijn sc Heerenveen zal ik komend seizoen de wedstrijden aan mij voorbij laten gaan. Ik zal pas weer terugkeren op het moment dat Veenstra en consorten de club hebben verlaten.
Pfff, daar zal Veenstra van wakker liggen. Laat iedereen Veenstra maar gebruiken als excuus om geen geld uit te geven aan Heerenveen. Dan spelen we straks sowieso in de Jupiler League. Maar goh wat hebben we de poot dat stijf gehouden.... :?
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Pfff, daar zal Veenstra van wakker liggen. Laat iedereen Veenstra maar gebruiken als excuus om geen geld uit te geven aan Heerenveen. Dan spelen we straks sowieso in de Jupiler League. Maar goh wat hebben we de poot dat stijf gehouden....
Een reactie die totaal misplaatst is en niet recht doet aan de worsteling en de moeilijke beslissing die het voor mij is geweest. Om zo 'laag' te oordelen over de afweging die ik gemaakt hebt en mijn gevoelens en principes zo 'goedkoop' weg te zetten als jij doet moet jij maar voor jouw rekening nemen. Het geeft in geen enkele mate weer hoe ik me nu voel.
kaaskop
Verified
Bankzitter
Berichten: 198
Lid geworden op: 18-07-2005 09:59
Locatie: Kollum

Bericht door kaaskop »

Klopt frisianbadboy,

ik ben lid van de OSSH en heb mijn lidmaatschap inmiddels opgezegd
aan de aktiegroep heb ik dat ook laten weten en er ook bij vermeld dat ik mij meteen weer aan ga melden zodra Veenstra is opgestapt of de laan uit is gestuurd
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Knipecity schreef:Pfff, daar zal Veenstra van wakker liggen. Laat iedereen Veenstra maar gebruiken als excuus om geen geld uit te geven aan Heerenveen. Dan spelen we straks sowieso in de Jupiler League. Maar goh wat hebben we de poot dat stijf gehouden.... :?
Dus we moeten maar lekker blijven dansen naar de pijpen omdat we dan sowieso de Eerste divisie ingaan. Belachelijke opmerking Knipe. Ik zal mijn seizoenskaart nooit opzeggen, maar ik kan me voorstellen dat mensen geen cent meer uit willen geven aan de club zolang de tiran Robert Veenstra aan de macht is. Mensen zoeken een manier om een statement te maken en het niet nemen van een seizoenskaart is daar één van.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Wel belangrijk om deze opzeggingen, of "niet-verlengingen" door te geven aan die actiegroep, zoals Kaaskop al zegt. Zij kunnen ze verzamelen, en dit als geheel presenteren.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

frisianbadboy schreef:Beste mede-forum leden.

Het was een zware bevalling en een harde noot om te kraken. Maar ik ben er uit. Ik zal geen voet meer in het Abe Lenstra Stadion zetten zolang Veenstra nog voorzitter is van onze club. Na dertig jaar trouwe komst naar mijn sc Heerenveen zal ik komend seizoen de wedstrijden aan mij voorbij laten gaan. Ik zal pas weer terugkeren op het moment dat Veenstra en consorten de club hebben verlaten.
Slecht zaak! Je laat dus je club in de steek omdat er een passant zit die er niet hoort. Je bent fan van SC Heerenveen, niet van een voorzitter. Ik kan er met mijn verstand niet bij dat je je kaart inlevert vanwege een voorzitter.

Dit is een signaal, daar ligt zo'n Veenstra niet wakker van, die krijgt zijn 4 ton wel op zijn rekening. Verder boeit het hem niks, anders was hij allang opgestapt. Wat heb je actief gedaan om ervoor te zorgen dat Veenstra opdondert? Want dat moet gebeuren. Hij zal heus niet vertrekken als mensen hun kaart niet verlengen. Dat ligt allemaal aan de crisis.

Waardeloze actie vind ik dit, als veel mensen er zo over denken dan komen er nog minder inkomsten wat een negatief gevolg heeft voor de club. Op de barricades om Veenstra eruit te jagen, dat moet er gebeuren, je laat nu je club in de steek!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Ik heb wel respect voor de beslissing en het is niet aan iemand om daar ook maar enig commentaar op te geven. Jij wilt een signaal afgeven en ziet dit als de ultieme "oplossing", is ook een signaal maar sluit je wel aan!
Bedankt Torcida:-)
Plaats reactie